Glavni meni

Udes kod Avale i da pohvalim scorpion exo 750

Započeo TEEfqd, 14 Oktobar, 2013, 17:29

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

markokoja92

Citat: Dule89 poslato 20 Novembar, 2013, 19:34
Hvala jos jednom na podrsci, izasao sam na dva dana iz bolnice i idem dalje na rehabilitaciju u sokobanjsku, fala bogu stao sam na stake :). Ono sto me zanima drugari, neka preporuka za dobrog advokata, jer sam laik za tu oblast, a pretrpeo sam strahovite stvari. Sve je krenulo sa prelomom butne kosti i naprsnucem prsta, da bi nakon operacije i ugradjenih sina i 15 srafova, dobio komplikaciju koja prati tako veliki prelom a to je embolija pluca kao i upalu pluca, jedva sam preziveo 20 dana intezivne nege, jer je u takvoj kombinaciji smrtnost 80%, od pada sam dobio i trombozu vena na toj nozi i moracu da nosim ove pregadne carape godinu dana i primam antikoagulantnu terapiju dugo, na kraju je i palac morao biti operisan da bi se stavila igla i fiksiralo, sve u svemu mnogo muka. 40 dana bolnickog lecenjea, gubitak godine na fakultetu, nemogucnost kretanja bez staka jos 6 meseci, dugorocna antikoagulantna terapija, totalna steta na motoru i opremi. Zato ako imate nekog dobrog advokata predlozite...
Jesi li bio svestan za vreme kome, ja jesam 6 dana i to je nesto najgore sto coveka moze da snadje...

eclipse4

drago mi je da je sve krenulo na bolje,buducnost je pred tobom,zelim ti sve najbolje u zivotu......

Silvana

Brate slatki, svaka ti èast ¹ta si pregurao. Hajde jo¹ da se re¹i¹ ¹taka i da ti nadoknade makar delom ¹tetu, ako je za utehu posle svega.
Ti si izgleda od onih ¹to vrlo ubedljivo umeju da ponavljaju: ''Ne danas.''  [cheers] [kralj]
I can go from 0 to BITCH in 2,5 sec.

mkt


Major

Citat: Dule89 poslato 20 Novembar, 2013, 19:34
Zato ako imate nekog dobrog advokata predlozite...

Prvo ne poznajem te licno ali jako se radujem kad procitam da iz takvog udesa se covek oporavi. Nadam se da ces brzo izleciti i te ostale rane [cheers]