Glavni meni

elektricni turbo snaga 8-14 ks

Započeo Andjelo, 18 Januar, 2012, 21:54

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

bokilic

Citat: pit poslato 20 Januar, 2012, 16:54
@Bokilic.
                20 000 obrtaja u minuti znaci 333 obrtaja u secundi a 150 000 obrtaja u min znaci 2500 obrtaja u secundi.....ne cini li ti se da je malo previse.Mada kod mene je u pitanju bio audi 80 1.6 d ...mozda su turbine mnogo napredovale od tada.
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/520/6/1/1/
evo uveri se sam...
prosek na starijim vozilima je 40.000 ali idu i do 150.000
brmmmm

Andjelo

Citat: bokilic poslato 21 Januar, 2012, 10:58
Citat: pit poslato 20 Januar, 2012, 16:54
@Bokilic.
                20 000 obrtaja u minuti znaci 333 obrtaja u secundi a 150 000 obrtaja u min znaci 2500 obrtaja u secundi.....ne cini li ti se da je malo previse.Mada kod mene je u pitanju bio audi 80 1.6 d ...mozda su turbine mnogo napredovale od tada.
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/520/6/1/1/
evo uveri se sam...
prosek na starijim vozilima je 40.000 ali idu i do 150.000
svaka cast majstore,  ......................................vecina prica nepromisljeno napamet

pit

Citat: bokilic poslato 21 Januar, 2012, 10:58
Citat: pit poslato 20 Januar, 2012, 16:54
@Bokilic.
                20 000 obrtaja u minuti znaci 333 obrtaja u secundi a 150 000 obrtaja u min znaci 2500 obrtaja u secundi.....ne cini li ti se da je malo previse.Mada kod mene je u pitanju bio audi 80 1.6 d ...mozda su turbine mnogo napredovale od tada.
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/520/6/1/1/
evo uveri se sam...
prosek na starijim vozilima je 40.000 ali idu i do 150.000

                                Neverovatno.... a bio sam ubedjen da ne moz tolko.

bokilic

doduse,to je neki maximum,kod nekih vozila...150.000 ali je prosek 40.000..... i manje..
a inace i 20.000 je dovoljno da crknu losiji lezajevi na kojima se turbina okrece..
brmmmm

bokilic

Citat: pit poslato 21 Januar, 2012, 13:02
Citat: bokilic poslato 21 Januar, 2012, 10:58
Citat: pit poslato 20 Januar, 2012, 16:54
@Bokilic.
                20 000 obrtaja u minuti znaci 333 obrtaja u secundi a 150 000 obrtaja u min znaci 2500 obrtaja u secundi.....ne cini li ti se da je malo previse.Mada kod mene je u pitanju bio audi 80 1.6 d ...mozda su turbine mnogo napredovale od tada.
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/520/6/1/1/
evo uveri se sam...
prosek na starijim vozilima je 40.000 ali idu i do 150.000

                                Neverovatno.... a bio sam ubedjen da ne moz tolko.
jeste ti si bio ubedjen a meni neko uvalja minuse..2kom....cccc
a ni taj sto mi udeli minus nije znao gradivo,,ili se nije ni potrudio da proveri..nis nepricam napamet..
ono doduse po nekad malo lupim nestooili u nesto :P
brmmmm

Cubric

Sve i da radi ovo sranje, ne mo¾e nikako slu¾iti poveæanju maksimalne snage, jer bi mo¾da uspela da napravi neki natpritisak u niskim obrtajima. Ali da to mo¾e samostalno i efikasno da funkcioni¹e veæ bi se koristilo u vozilima.

BMW je patentirao elektrièni turbo kompresor, ali jo¹ uvek nije u¹ao u serijsku proizvodnju, mada se oèekuje u neko dogledno vreme. I tu elektro-pogonjeni kompresor slu¾i samo na malim obrtajima, a ne za poveæanje maksimalne snage, èisto dok se turbo ne zavrti dovoljno brzo, a onda elektromotor prelazi u alternatorski re¾im rada.
I najbolji konj u blato padne, i najpostenija zena na kraju dadne

Vule

za turbinu- druge mape paljenja-power comanter (par stotina eura), sportski fillter,ako ne i ceo kit (ko¹ta jednu petinu mog motora) druga izduvna grana (druga petina mog motora x) ) druge bregaste, jaèa radilica, i ko zna ¹ta sve jos,drugaèiji ventili,...
Turbine za koje ja znam pokrecu se preko izduvnih gasova,imaju sto elemenata, kao i elemenata za hlaðenje,jer ona unutar razvija valjda preko 500 stepeni celzijusa. Neko je spomenuo neko ubrizgavanje jos neke materije koja radi kao nitroto je valjda vodonik,il tako nesto,Subaru Impreza WRX STI ima taj sistem i auto ide kao blesav.
Iskustvo donosi dobre odluke, a stièe se dono¹enjem lo¹ih

pit

Citat: bokilic poslato 21 Januar, 2012, 13:30
Citat: pit poslato 21 Januar, 2012, 13:02
Citat: bokilic poslato 21 Januar, 2012, 10:58
Citat: pit poslato 20 Januar, 2012, 16:54
@Bokilic.
                20 000 obrtaja u minuti znaci 333 obrtaja u secundi a 150 000 obrtaja u min znaci 2500 obrtaja u secundi.....ne cini li ti se da je malo previse.Mada kod mene je u pitanju bio audi 80 1.6 d ...mozda su turbine mnogo napredovale od tada.
http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/520/6/1/1/
evo uveri se sam...
prosek na starijim vozilima je 40.000 ali idu i do 150.000

                                Neverovatno.... a bio sam ubedjen da ne moz tolko.
jeste ti si bio ubedjen a meni neko uvalja minuse..2kom....cccc
a ni taj sto mi udeli minus nije znao gradivo,,ili se nije ni potrudio da proveri..nis nepricam napamet..
ono doduse po nekad malo lupim nestooili u nesto :P


           Heheh pa moz ti ga popusi taj minusar a iu meni pride.

zmiya

Pit da se javi u temu za izvinjenja.. :P

pit

Citat: zmiya poslato 21 Januar, 2012, 23:02
Pit da se javi u temu za izvinjenja.. :P


                 Samo se devojcice izvinjavaju...

zmiya


djolevidak

OVDE JE PROBLEM PO MENI STO ONOLIKO SNAGE KOLIKO DOBIJES CES POTROSITI ZA POKRETANJE ELEKTRO MOTORA...NIJE BAS SVE ALI TU JE NEGDE.... ZATO JE NA IZDUVNE GASOVE KEVA ... ;)