Glavni meni

Husaberg FE400, jebacki motor

Započeo markodjurovic, 15 Jun, 2011, 17:38

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

srbac

Lopovi nemaju sanse da ga oteraju !!! Polako , savladaces to ..... Daj neki snimak da ga vidimo i cujemo u akciji !!!  ;D

Taraba

Èim doðe zima, rasturaj ram na peskiranje/plastificiranje.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

UFF

i lanac i lancanike takodje :)
nema sanse za zardjaju opet ako ih dobro plastificiras

skijash

E al si ga snimio, sakrio si se iza ¾buna i u mraku pali¹ da se ne vidi muka :D

rboban

Gorivo se zatvara i kurbla da izbaci kad padne i prelije, tako je bilo kad sam ja nekad vozio...... a ako ovako tesko palis, umoran, oznojen sa blatnjavim cizmama u sumi ces da POLUDIS..........
Ride It Like You Stole It

markodjurovic

Tacno, dekompresor i jeste za to. A ovo pre paljenja sto radim , radim jer su mi sugerisali zbog loseg kvaliteta goriva koje veoma brzo ishlapi. Pa da ispraznim ono sto je ostalo u loncetu karba.
A to da cu da poludim pa gde vise. Ko bi normalan uzeo nesto ovakvo :).

Medjutim kada se upali dovoljno je da radi 30 sekundi, i posle 3 sata kada hocu da ga upalim pali iz prve. Trenutno ovaj motor ne vozim nego ga samo gledam sa prozora, upalim ga jednom u dva dana i obrnem samo krugic po komsiluku.

Inace za sve ove "pripreme" oko paljenja ima elektro "starter" (starter je pod navodnicima jer mislim da sa njim motor ne moze da se upali, ne znam samo mi tako deluje) , koji odradi prva dva koraka. Medjutim tu imam problem jer jos nisam provalio kako da skinem akumulator da ga napunim a da ne rastavim pola motora ?

I da svi saveti od ljudi koji poznaju ovakve masine su dobrodosli
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

Kengur


markodjurovic

Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

Kengur


DebeliZmaj

mare punjach imash kod mene uvek na raspolaganju .. i onaj ko za kola i jedan sto sam pravio bash za motore ...
puni 12v 1.25A ... ono za vracanje u zivot akumulatora.. tako sam onaj tvoj stari na frenkiju vratio u zivot
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

markodjurovic

e super cimam, samo da nadjem vremena skinem akumulator
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

TT600

Citat: rboban poslato 22 Jun, 2011, 11:30
Gorivo se zatvara i kurbla da izbaci kad padne i prelije, tako je bilo kad sam ja nekad vozio...... a ako ovako tesko palis, umoran, oznojen sa blatnjavim cizmama u sumi ces da POLUDIS..........

[thumb_up]

Marko, interesantno ti stoje cizmice u mraku  [rofl]
Mani se zamene ulja i registracije, prioritet je da ti neko od priznatih majstora pregleda, ocisti, presteluje karburator ( i zameni iglicu, dizne ili sta je vec pojebano )
Sam si nam rekao da na takvom motoru sve treba da bude idealno da bi lepo palio, a tebi ocigledno preliva ( a i ovima od kojih si procitao - na stranim forumima, najverovatnije )

Bar da smanjis kurblanje na pola, mnogo brzo ces nagurati 15 radnih sati, kurblajuci toliko  ;) pa onda ces morati opet da menjas ulje ( ako ti je 15 rs. serv. interval )

markodjurovic

hahahahahahhaha

ja: Dobar dan majstore
majstor: Dobar dan
ja: aj zamenimo ulje doso servisni interval
majstor: u vec si izvozio 20 sati
ja: VOZIOO  [ludak], jok bre samo kurblao, ovo se ne vozi (e svako danas oce bude majstor)
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

TT600

Citat: markodjurovic poslato 22 Jun, 2011, 19:57
hahahahahahhaha

ja: Dobar dan majstore
majstor: Dobar dan
ja: aj zamenimo ulje doso servisni interval
majstor: u vec si izvozio 20 sati
ja: VOZIOO  [ludak], jok bre samo kurblao, ovo se ne vozi (e svako danas oce bude majstor)

[clapp] [thumb_up]

aca-pn

Kad bi ovoliko morao da kurblam, u startu bi odustao od voznje, hebo takav motor pa nek ide koliko 'oce.

Taraba

Ma to je samo dok mu ne naðe "foru".
Mog DR-a nisam mogao da upalim po pola sata. Danim sam poku¹avao i poku¹avao ali bezuspe¹no.
Gledao po Youtube-u, èitao po forumima i svaèiji motor ima malo drugaèiji fazon. Nekom treba sauh, nekom ne, neko doda malo gas, neko ne sme ni da pipne.
Jedan dan sam mu na¹ao kako pali i od tada pali u prva tri kurblanja, tj. ako mu pogodim usisni takt :D
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

markodjurovic

Iskreno Taraba mislim da je to to.
Bivsi vlasnik je dolazio i pali ga na prvu. Decko koga sam "uhvatio" dok je gledao motor nije ga upalio na prvu, ali dosta brze od mene (on kaze da ima istog husaberga).

Mada kazem kad budem menjao ulje nastelovacu i ventile a pasce i ciscenje karba (mislim necu ja da radim da ne bude viska delova ;) )
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

DR Goran

De si mare opet si kupio zajebanciju...kad ces kupiti motor na kome radi START dugme (pa nek i ne radi al nek ima :P )

Salim se ...ako si napunio accu a i dalje ne vergla kako treba crko ti je frajlauf...a ta prica o "anlaser je samo za pripremu"  to ne pije vodu ..

Ti si stvarno entuzijasta s tom kurblom...mani se vise...daj da namestimo da pali na dugme i da uzivas u voznji a ne da kurblas na 40 stepeni .

Zamisli na DR 650 da ne radi anlaser ...pa nabildovao bi se za 5 dana ... meni dr posle cele noci stajanja upali posle prvog kruga radilice ( na dugme naravno) znaci da nesto ne stima na tom agregatu cim nece na kurblu iz prve eventualno druge
Aaaa, pa to ne moze..neee mooze.. To ne pasuje... To je djunta sa sitnim nutom..

markodjurovic

nisam jos napunio akumulator :), ne mogu ga skinem :). A vidimo se uskoro ;)

A sto se kurble tice, slabo pesacim, sport jos slabije pa daj majku mu da se malo van kreveta jos negde oznojim ;)
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

jager

A da proba¹ bolje sa "vi¹e kreveta"? ;D