Glavni meni

Voznja motora,rizici i povrede-da li je vredno?

Započeo Gavrolini, 23 Februar, 2011, 16:54

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

rboban

#20
A XT se vozi oVako, zar nije vredna slika neke POVREDE kolege????
(Peca zvani MINUS iz ObrenoVca)
Ride It Like You Stole It

rboban

A KTM moze i oVako..... NEprocenjiv DOZIVLJAJ!!!
Ride It Like You Stole It

rboban

A i HUSQVARNA nije za bacanje.... mada je malo SRAMEZLJIVA!!!
Ride It Like You Stole It

MANDZO


rboban

Ali i NE mora!!!!
Cenim sVe ljude koji zive za MOTORE, pa makar ih i ne vozili vise....
Iz bilo kojeg RAZLOGA!!!
NE delim nas po nicemu... Ni po umecu, ni po godinama, ni po vrstama motora!!!

Licno bi sVe dao da sam POCETNIK,
da sVe jos jednom prozivim!!!!!

Ali srecom ima zamnom neko ko ce umesto mene!!!!

Ride It Like You Stole It

Gavrolini

samo da se razumemo, kad sam napisao da se nadam da se to meni nikad nece desiti, nisam mislio na povrede vec na to da strast prema motorima prestane. Povrede znam da idu uz ovo i imao sam ih i dosad puno.

jager

Citat: UFF poslato 24 Februar, 2011, 01:31
Pa promenjen je
Zvao se yamaha xt 600 a prica se o necem drugom

A sad se zove "Vonja motora..."

;D

jager

Elem, rizici od pada... paaaa. Ima ih, naravno.
Neko davno reèe da se bajkeri dele u dve grupe: oni koji su pali i oni koji nisu jo¹.... i bogami je istina. Ja sam se, hvala Bogu, veæ upisao u ovu prvu grupu bez nekih te¹kih posledica. Par dana me je boleo kuk, rame i desna ruka, bio sam sav u modricama, ali je posle 20 dana sve pro¹lo. Bitno da nisam ni¹ta lomio. Ko vozi, mora da bude spreman i na povrede. Daæe Bog, pa neæe biti stra¹ne. To je jednostavno ne¹to ¹to ide u paketu. Ili vozi¹ (i padne¹) ili ne vozi¹, pa te pokupi tramvaj.... Mislim, od neèega mora i da se umre, zar ne? ;D

A vezano za strast prema motorima....