Glavni meni

Danas ja nastradah...

Započeo perkestefan, 27 Januar, 2015, 20:37

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Kostić

eto kobne gre¹ke. da si pustio koènice dva metra pre  auta i provuko se desno (ako nije bilo parkirano drugo vozilo) mo¾da bi ga i proma¹io. tu ima mesta da prozuju elektraglajd. ali mlad si ovo ti je ¹kola

ЯЭВОЛУТИОН

SMIDSY....sorry mate i didnt see you
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Jefta

Citat: Darko poslato 27 Januar, 2015, 23:46
sve vise srecem ljude koji oblace frulescentne prsluke , stavljaju sirene od aviona , stavljaju neke stroboskope ili sta ti ja znam vec ...

pa jbg , jel sve to trebam da radim da bih bio vidjen ?!?!?!?

alo bre , sta pisete ... koje dugo svetlo ?!?! po zakonu je oboreno i necu nista da radim da bi me neki slepac koji ne gleda video .. pa on treba da me vidi !

do pre neku godinu nisu ni bila obavezna svetla pa je bilo ok ...  jos ce ispasti decko kriv sto nije vozio sa dugim svetlima da bi ga neko video ...ma daj
Darko kada se budes vozio sa nekim u grupi, a vozi ispred tebe, pitaj ga da li mu je lakse da te prati gde si kada ima upaljeno dugo svetlo danju ili kratko. Kada se stopis sa okolinom, a umesto fara imas fenjer, jedino ce to dugo svetlo da te spasi od toga da neko iz suprotnog smera ne krene da pretice pravo u tvoju traku i tebe jer boze moj zbog tvoje crne opreme, crnog motora, i oborenog svetla te nije video. Testiraj sam pitaj bokija kada se vozis sa njim kako ga vidis.
Evo ti moje iskustvo iz kola. Brankov most i stize me motor, da nije imao dugo svetlo spazio bih ga tek posto bi bio mozda iza mene direktno ili kada bih ga cuo. Ovako posto je imao dugo svetlo spazio sam ga dok je bio daleko iza mene i onda sam znao da ce da naleti i prodje.

Uvek drzim duga svetla po danu. Imam dva fara oba su duga i koristim ih stalno. Zaustavljali su me panduri milion (by Lazic) puta niko mi nije rekao nista za farove. Cak sam poceo i svetlodbojni prsluk da nosim kada god vozim ne bih li povecao svoje sanse da smanjim SMIDSY! Prsluk mnogo znaci u predvecerje kada se spusta mrak. Pitaj Njanju, Yoyu, Mazzi-ja, Alex89bg, Feelgod, Draganu Friz ili bilo koga drugog sa kim se vozim koliko ima razlike.

Svi koji se voze sa mnom drze duga svetla po danu, ne zato sto sam im ja govorio da upale nego zato sto su i oni videli da je tako bolje, a i lakse je nama da se pratimo u grupi.

Ovde niko nije napisao da je decko kriv sto nije koristio duga svetla. Prvi sam mu ja postavio pitanje jer me je licno zanimalo kao moguci razlog zasto ga ovaj nije video.
Nadam se da te nikada niko nece iseci jer te nije video da ne bude I told you so...


Slaninar

Mislim da duga svetla po danu samo ote¾avaju procenu daljine i brzine kretanja motora. Nisam ba¹ siguran da su korisna, bolja od kratkih. Pogotovo sad kad su svi obavezni da pale svetla po danu.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

perkestefan

desno nisam imao gde bila su druga vozila a levo je bio veliki kamion haha :D jednostavno nisam imao gde :)

Kostić

najbolje je kombinovano. dr¾i¹ oborena a blica¹ gde treba, ja tako radim. gde god vidim moguæ poremeæaj, drkam po ablenderu i sireni. neverovatno je koliko puta se desilo da auto naglo stane, a ponekad i vozaè mahne, ono pardon.

mali, uvek ima gde da se provuèe. nikad pred udarac nemoj da dr¾i¹ koènicu, nego pu¹taj i eskiviraj. da si je pustio i uleteo udesno, mo¾da bi pro¹ao bolje.

Darko

Da baba ima patku bila bi deda :)

Kostić


UFF

Citat: kosta66 poslato 28 Januar, 2015, 20:41
da si je pustio i uleteo udesno, mo¾da bi pro¹ao bolje.


a mozda ne bi bio vise bio sa nama

Glava Dole

Posle bitke su svi generali, eto meni je zena autom presekla put dok je gledala u mene bukvalno, jos i stala(nije bilo nikog iza mene, nikog iza nje, racunam mene ceka), i onda na 20m samo gas...ko u toj sekundi razmislja da li je bolje da cima ili kako ce da prodje,ja sam zadnju zaboo a prednju ne,nisam dozvoljavao da prikliza tocak jer znam da bih tako jos gore prosao, usporio do mozda 15kmh i lupio pravo u zadnje krilo, meni nije bilo nista sem jedne modrice(a motoru far, pokrivljene rucke, maske itd), ali da nisam kocio i probao da je izbegnem pa pritom ne uspem ili proklizam....oljustio bih se kao krastavac...

Ne kazem da je ovako ispravno ali sto UFF kaze(na to "da si ovo, da si ono")da je to mozda ne bi bio ovde...a mozda bi prosao i bez povreda, ko zna, ipak je svaka situacija kompleksna...

Ja cesto izbegnem da nekog lupim odpozadi(mada mi se jednom vec i to desilo ali nista strasno) tako sto u isto vreme kocim lagano(ne lagano u smislu pipam kocnicu nego da ne prokliza ni jedan tocak) i prodjem sa leve ili desne strane, u zavisnosti od situacije, ali kad ti neko presece put...tesko tako moze da se odreaguje sem ako bas nemas stvarno dosta iskustva i takvih situacija na dva tocka.

eclipse4

Citat: Milos96 poslato 29 Januar, 2015, 02:51
Posle bitke su svi generali,

.....heroji......


@perkestefan

drug moj.....sledeci put pre no sto padnes,pritisni pauzu i dodji ovde na forum,postavi temu, pa da te posavetujemo,dal  da kocis,pustis,das gas......dal da potegnes levo ili desno....kad lepo saznas sta ti je najbolje,ti se vrati,popni na motor i pusti play ;)

Hohštapler

#91
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

penzos

Nema spasa kada ti budala odluèi! D¾aba i prsluci, farovi, fluo boje, kao ¹to i nije bitno ¹ta vozi¹. Kada struènjak odluèi da negde zapuca-on tera, bez obzira na sve!
DRŽAVNI POSAO - Torbica uci Djoku da vozi Ladu / NOVO / 2015

Ko ne zna da vozi?!! Ja ne znam da vozim!? JA!?
Prvo A pa onda, ¹to ka¾e na¹ vozaè u firmi, pet godina Juga da tera pa onda auto. by Lord Oblivion

Slaninar

Citat: kosta66 poslato 28 Januar, 2015, 20:41
najbolje je kombinovano. dr¾i¹ oborena a blica¹ gde treba, ja tako radim. gde god vidim moguæ poremeæaj, drkam po ablenderu i sireni. neverovatno je koliko puta se desilo da auto naglo stane, a ponekad i vozaè mahne, ono pardon.

mali, uvek ima gde da se provuèe. nikad pred udarac nemoj da dr¾i¹ koènicu, nego pu¹taj i eskiviraj. da si je pustio i uleteo udesno, mo¾da bi pro¹ao bolje.

Ne znam ko i ¹to lupi minus èoveku. Meni ovo zvuèi ispravno. Ima ona prièa o fiksiranju pogledom - èesto u strahu fiksiramo prenju, umesto put za izlaz. A telo instinktivno ide onuda kuda gledamo - ako gleda¹ put oko kola, puno su veæe ¹anse da ih zaobiðe¹. Ako fiksira¹ auto, sigurno ga pogaða¹.

Naravno, nekad nema vremena za reakciju.

Meni je ¾ena presekla put, po ki¹nom danu, i¹ao sam oko 50 na sat. Usporio koliko sam mogao, kad sam video da motor plovi (stara prednja guma sa "jo¹ dobrom ¹arom"), pustio koènicu, snimio da nikog nema iz suprotnog smera i zaobi¹ao je.

Druga situacija, na nekih 20 na sat (na biciklu :)  ), lik samo izleti iza parkiranih kola i prepreèi biciklistièku stazu. Tu nisam stigao reagovati, jedino sam skontao da koèim tako da maksimalno usporim, ali da mi ne prokliza toèak - samo da ostanem uspravan kad ga udarim. Salto i na haubu. Bez ogrebotine. Da sam i¹ao 50 na sat, ne bih stigao ni da skontam ¹ta se de¹ava. A realno je bilo mesta da se mo¾da smota, samo su refleksi ipak sporiji, dok skotna¹ ¹ta se de¹ava.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Ivan1979

Zeleno svetlo, prvenstvo prolaza, puna linija, ... nista ne znace kada je mentol sa druge strane.

Da li te je video ili nije, da li je uopste gledao ili nije, da li je slep ili lud,,da li je dao migavac ili nije   ,,,,, jednostavno je manje bitno I svako ko se oslanja na drugog I njegovu reakciju  u saobracaju je manje vise osudjen da ga neko pokupi , pre ili kasnije.

Ja sam prihvatio savet "iskusnijeg" drugara :

Ponasaj se I vozi kao da svi hoce da te pregaze I ubiju.


Recept: gledaj u pasulj, gledaj ih u oci I u polozaj tockova, ako je potrebno zovi Tarota... predpostavi kretanje svih vozila u trnutku I pronacices siguran put iz sume .


Slaninar

Citat: Ivan1979 poslato 29 Januar, 2015, 10:05
Zeleno svetlo, prvenstvo prolaza, puna linija, ... nista ne znace kada je mentol sa druge strane.

Da li te je video ili nije, da li je uopste gledao ili nije, da li je slep ili lud,,da li je dao migavac ili nije   ,,,,, jednostavno je manje bitno I svako ko se oslanja na drugog I njegovu reakciju  u saobracaju je manje vise osudjen da ga neko pokupi , pre ili kasnije.

Ja sam prihvatio savet "iskusnijeg" drugara :

Ponasaj se I vozi kao da svi hoce da te pregaze I ubiju.


Recept: gledaj u pasulj, gledaj ih u oci I u polozaj tockova, ako je potrebno zovi Tarota... predpostavi kretanje svih vozila u trnutku I pronacices siguran put iz sume .



Vozi kao da hoæe da te ubiju, ali to ne prihvataj lièno, dodao bih.  :)

Realno, glupo je oèekivati da ljudi gledaju ispred sebe kad voze, nije kao da kolima mogu nekog da ubiju.    :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Ivan1979

Citat: Slaninar poslato 29 Januar, 2015, 10:11
Citat: Ivan1979 poslato 29 Januar, 2015, 10:05



Vozi kao da hoæe da te ubiju, ali to ne prihvataj lièno, dodao bih.  :)


Ne prihvataj licno I uzvrati paljbu  ;)

Kostić

#97
slaninar, bar su tebi prestali da daju minuse, ipak se popravljaju. ja sam mator èovek, imam iskustva, apsolutno je taèno da je moglo da bude gore, ali po slici, mo¾da bi stao ispred gara¾e da je par metara pre udarca pustio koènicu pobego jo¹ desno i nabo obe. mo¾da. naravno to mo¾da va¾i za sve u ¾ivotu. strah od udesa koji se pribli¾ava je normalna pojava kod nesikusnih i uglavnom mladih, ¹to ne mora da znaèi. i mator mo¾e da se upla¹i i okine ono ¹to je mo¾da moglo da se izbegne. neko je reko: nije znanje dr¾ati balans na bicikli.

znanje i iskustvo ka¾u da u situacijama, kada je jaka frekvencija saobraæaja na pojedinim delovima puta, treba prilagoditi brzinu kretanja vozila. znaèi, ne teram 240 od izlaza sa autoputa prema po¾arevcu bez pu¹tanja gasa. ima soprednih prikljuèenja, pumpi na koje ljudi skreæu iz suprotne trake i tako dalje. ispred raskrsnice treba usporiti a posle nje gas. ispred svakog ukljuèenja, dal je to put iz njive ili raskrsnica, stoji jedan saobraæajni znak, koji nas upozorava da se pribli¾avamo i ogranièava nam brzinu kretanja vozila.

ispred svakog pe¹aèkog prelaza i ispred raskrsnice stoji nam nekih desetak metara pune linije, koja ka¾e NEMOJ! da obilazi¹, da se prestrrojava¹, mo¾e¹ da napravi¹ lom. u samoj raskrsvici je ZABRANJENO prestrojavanje iz trake u traku.

naravouèenije, svo znanje sveta i najveæe iskustvo, ponekad ne poma¾u, jer smo mi najpametniji i sve znamo. naravno, postoje i situacije koje su zapisane i jednostavno se dese, ali takve situacije su retke i njima ne poma¾e ni bog.

u konkretnoj situaciji, mali je vozio malo br¾e u delu gde je jaka frekvencija i gde je moguæ scenario skretanja a trag koèenja i nije ba¹ mali a zaustavljen je pri samom udarcu, ¹to navodi na moguæi zakljuèak, da je tu strah odigrao presudnu ulogu. strah je prirodan i ne treba ga se stideti. treba pre¾iveti. a muda i preseravanje, takmièenje ko ima veæi kurac su unas, najnormalnija pojava.

moj kurac je <---- ovoliki -----> kad se laje, a <- ovakav-> kad krenem da se i¾ivljavam, pa èesto bez potrebe sviram i ablendujem ispred svake moguæe prepreke kad nagazim po gasu i molim boga da me vide, da ne pogazim svoje obeæanje da neæu vi¹e da padnem.

a stra me pa neznase. i kad naletim na moguæ kontakt, progutam strah dok se ne izvuèem, a potom sednem i ka¾em sebi, nemoj bre, jebo te kurac od pola metra, ¹to se kurèi¹, neæe sreæa uvek da te prati. al avaj, malo se primirim ,pa opet isto.


a ovako sam pro¹ao kao momak, veæ sam bio ¾enjen, kao ovaj mali na miljakovcu, samo ¹to je bila raskrsnica. fiæa je skretao svoje levo, a ja sam i¹ao pravo. apen, koji sam kupio od gilivera je bio malo nasviran, pa je malo bolje i i¹ao. moje neiskustvo nije primetilo da taj fiæa uporava i da ima nameru da skrene jer je bio bli¾i centru raskrsnice nego desnoj strani, pa je logièna pretpostavka, da æe da skrene levo. ja sam svirao i svirao i kao be¾ao desno, pa kad me stigo strah, nabo koènice, pobego malo levo al sam isto ovako zabo fiæu. leteo sam 12 do 15 metara skoro do autobaze naglavaèe, salto i pao na glavu pa na leða. kaciga me spasla glave al sam ipak dobio potres mozga, slomio vrat na dva mesta i bio u nesvesti skoro 45 minuta. sad, kad opet pogledam tu raskrsnicu, mogao sam da izbegnem, da sam unapred poèeo da koèim a ne da sam svirao pa koèio, da nisam nabo kpènicu i sa njom napravio kontakt, nego da sam je malo pre pustio i pobego jo¹ desno pa makar udario u iviènjak, a em je tih par merata dalje moguæa poomoæ, em sam kontakt ne bi bio direktan. svaki put kad idem tuda mene neki stra napadne i shvatim, koliko sam bio mlad i neiskusan mudonja na gasu, a paralisan od straha pri najgorem scenajriju.

nek je mali ¾iv i zdrav, da popravi motor i da mu ovo ostane u svesti, pa ubuduæe èetvero oèiju na dvesta metara i da nauèi ¹ta je gusta frekvencija u saobraæaju.

Hohštapler

 ..jbte krenuo sam,  poku¹o da proèitam, al odustah.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Slaninar

Ukratko: drug Kosta ka¾e da je iskustvo ono ¹to doðe kada ti vi¹e ne treba.  :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen