Glavni meni

Tema o Audiju.

Započeo CBRR1, 18 Avgust, 2012, 18:51

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

UFF

hvala na informacijama

sto se toce dpf-a to me je nerviralno na grand vitari ne mogu da potrosim jedan rezervoar goriva da se ne upali pa onda moram na auto put da se vozim ko mentol bez razloga i cilja ili da ga u mestu drzim pola sata na 2500rmp

pod pola mi se to samo jednom desilo

mislim da i egr i dpf mogu da se trajno izbace ali da se njihova simulacija napravi da radi kako treba kosta oko 250e

durmitor2000

A isto i ja 80% grad vo¾nja i onda se nekad i veselim kad idem na du¾i put da malo odèaðavim cevku :)

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Lazic

Taj auto je du¹u dao za putovanja... :D

Zeljkamp

Imao sam Passata B6 sa agregatom 2.0tdi od 140ks. Imao je Siemens dizne koje je prethodni vlasnik promenio i stavio ganc nove, redizajnirane, sa oznakom S2 i one, navodno, nemaju problema sa umiranjem. Sa njim sam presao skoro 20.000km i bio sam relativno zadovoljan. Isao je odlicno ali me uzasno nerviralo to sto ide od 2-3 hiljade obrataja a onda kao da ga neko iskljuci iz struje. Takve stvari priikom preticanja nisu prijatne jer si zbog toga prinudjen da satas na, recimo, pola kamiona i da zbog toga izgubis dragoceno vreme. Potrosnju nisam pratio jer me nije interesovala.

Posle njega sam kupio BMW i progledao sam !


Za ove pare sto gledas, mozes korektan BMW serije 1 da kupis. Jebo te Golf ! Kad moram tako da kazem. ;D
TwinZ Auto & Moto

Lazic

Tu ne¹to nije bilo u redu, taj agregat se vrti do 5 hiljada k'o ni¹ta...

Zeljkamp

Sve je bilo perfektno. Vrteo se i ovaj do 5 'iljada samo je sreca prestajala oko 3. Vozio vise komada. ;)
TwinZ Auto & Moto

Glava Dole

Gde dizelas prestaje benzinac tek pocinje jbg :)

Mil@n

Treba prvo videti koja je oznaka motora, onda zna¹ ¹ta je u njemu. 2.0 tdi su dolazili i sa Bosch i sa Siemens diznama, mada nisam siguran da su i¹le u golfa 5 te Siemens, veæ samo Bosch.  A i te Siemens mogu da se remontuju. Isto tako i dpf filter, negde je ugradjivan, a negde nije. Kod mene na A3 ga nema.
Imali su problema sa glavama, te prve serije, kasnije ne. Pi¹e ti na nalepnici na poklopcu motora iz koje je serije glava.
Proveri dal gasi turbinu preko 3-3500 obrtaja.
A auto ide odlièno sa tim motorom, ne znam kako to nema snage...mislim i da nije neka razlika u medju ubrazanjima u odnosu na bmw.

Zeljkamp

Sve je bilo apsolutno ispravno i auto je isao kao blesav.Jednostavno je takva raspodela snage da brtni moment posle 3000 obrataja drasticno pada i da automobil bukvalno place za promenom brzine u vecu. Vozio sam vise komada lubenicara sa ti agregatom i na svakom je bilo isto i nemoguce je da nisu bili ispravni.

Ubrzanja su slicna kao i na BMW-u, mozda cak i izrazenija u pocetku, ali BMWov dizel ima linearnu raspodelu snage i vozi se kao benzinac. Bukvalno isto ubrzava sve do crvenog polja bez veceg pada snage i obrtnog momenta.

Inace, po recima nekih majstora, Siemensov sistem ubrizgavanja je sofisticiraniji i bolji nego Boschov (ako se izuzme dugotrajnost). U pocetku je Siemens izbacio tu losu seriju dizni koje je jedno vreme VW menjao o njihovom trosku za te redizajnirane sa S2 oznakom.
TwinZ Auto & Moto

Serpente

Citat: UFF poslato 13 Oktobar, 2017, 10:45
hvala na informacijama

sto se toce dpf-a to me je nerviralno na grand vitari ne mogu da potrosim jedan rezervoar goriva da se ne upali pa onda moram na auto put da se vozim ko mentol bez razloga i cilja ili da ga u mestu drzim pola sata na 2500rmp

pod pola mi se to samo jednom desilo

mislim da i egr i dpf mogu da se trajno izbace ali da se njihova simulacija napravi da radi kako treba kosta oko 250e

ovo sto cu ti reci je meni receno od strane boschovih ovlascenih servisera gde odrzavam auto :D  i nema veze sto je konkurencija poznajem ljude dugi niz godina :)


2.0tdi motori imaju simens dizne, koje imaju jako veliki problem sa elektronikom i crkavaju, radi ih jedan jedini covek u srbiji i zamena jedne je 300e, i to ce ti reci svaki majstor. JAKO lose dizne.
Sto se tice dpf-a i egera, svaki iole noviji dizel to ima i svaki ce ti to raditi, palice se i moraces da ides da ga przis to ti garantujem. Moze da se izvadi ali onda mora i remapiranje u suporotnom nece ici a da ti neko odradi kako treba (a da nije ortak koji ce za dz da uradi) kosta 300+. Burazer je izvadio na alfi 159. Ide malo slabije, dimi, takodje kad se taj dpf izvadi gube se one euro norme i auto se vraca na tipa 1992 sto se tice izduvnih gasova. Ako odes preko i neko te negde zaustavi i proveri , najebao si. Jedan od razloga zasto sam uzeo benzinca, trosi vise, ali to sto potrosis vise na benzin ustedeces na odrzavanje u odnosu na dizela. Dodje mu na isto. Naravno sve je ovo pod uslovom na ne uzmes auto iz salona :) Takodje sam gledao bio golfa 5 , medjutim takodje mi je receno da su to najlosiji golfovi, zato su se i poceli vrlo brzo da ih menjaju i redizajniraju itd. 2 dana nakon toga je jedan dosao u servis i blejao tamo 15 dana na dizalici :D . Sto se mene tice, benzin trosi vise ali ima manje odrzavanja tako da ja sam za benzin, samo nemoj da budes exktreman kao ja da uzmes i automatik i quattro ili ti 4x4 :D
Be the change you want to see in the world!

Ivicat


UFF

pa da jebo golfa radije bi tiguana sa dsg-om

samo da mi se vec bacaju tolke pare na auto pre bi uzeo toyotu hilux

onda imas i mazgu za tegljenje i terenca i komfor i luksuz i jeftinu registraciju iako vozis 3.0

Lazic

Citat: Serpente poslato 18 Oktobar, 2017, 13:07
nemoj da budes exktreman kao ja da uzmes i automatik i quattro ili ti 4x4 :D
Kakva mo¹a je bila ¹to sam probao Audi posle CR500... :o ;D


@Uff:
Jeti je jeftiniji od Tiguana a mislim èak i kvalitetniji, Klarkson svojevremeno bio odu¹evljen, toliko da je spustio helikopter na krov... :o :D Nije bio ba¹ neki prete¾ak, ali na krov koji ima nosivost 100 kila... :o :D

UFF

jeti unutra do 00 bar jedan sa dsg-om, kozom i fabrickom navigaciojm u kojem sam sedeo

spolja ?   [povracanje] [povracanje] [povracanje]


mada ako mi neko ponudi po baaaaas dobroj ceni nemam problem sto je ruzan :D

Lazic

Braateu, zamisli da ima¹ auto za koji mo¾e¹ da ka¾e¹ da mo¾e da poslu¾i kao heliodrom... :o ;D

Hattrick

Citat: UFF poslato 19 Oktobar, 2017, 00:12
samo da mi se vec bacaju tolke pare na auto pre bi uzeo toyotu hilux

Migranti bi ti to odmah ukrali :D

castor

Za interne potrebe... Hahhahaha
It's the ride that matters, not the bike…

Lazic


pittatore

Neznam odakle vam to da gasenje ekologije kosta 250e
Fizicko vadjenje dpf-a je 2-3000din, zatvranje egr-a 1-2000din
Softversko gasenje, barem Bosch dizel koji mi radimo je dpf 50e i egr 25e

Jefta

Citat: Laziæ poslato 28 Septembar, 2017, 09:06
Drugu Davoru nov Hjundai 1.6 130ks tro¹i 6 po gradu, svaki dan sa Zvezdare do NBG i nazad po ¹picu... :D
Imao sam ja Hyundai Elantru pre Insignije. Novu uzeo. Benzinac, 136bhp. Potrosnja je bila tako 6-7 litara kombinovano grad guzva i ono sto izadjem na autoput do aerodroma. Imao i ugradjen plin. To je islo oko 8-9-10 zavisilo od kvaliteta i pumpe.