Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1] 2 3
Štampaj
Autor Tema: Kupio bih motor, ali to nije baš tako lako kao što se na prvi pogled čini...  (Pročitano 3078 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

25 Avgust, 2018, 16:41 Ocena: +2
Ignoriši

I ne mislim samo na pare...

Da se odma' razumemo - para nema. Da ne bude posle "Vidi ga ovaj... Šta nas je ovaj zavlačio i trošio nam vreme... K'o da nismo imali šta pametnije da radimo..."

Možda vi jeste - ja nisam. Leto je, slobodno vreme iskrslo... Pozajmljeno - da ne kažem "ukradeno" (štekovao sam se od mojih da uvatim par minuta tišine i posvetim se - sebi i svojim zadovoljstvima...)

Već neko vreme me drma kriza - vozio bih nešto na 2 točka, a para nema... No, mislim se ja - da ne gubim vreme - šta ako mi je preminuo pra-deda koji je pre 80 godina otišao u Ameriku i kome se gubi svaki trag, i pozovu me njegovi advokati... (Ne kvar'te mi priču - pustite sad detalje i sitnice o godinama itd... Trebalo im vremena da me nađu - eto)

Dakle - treba se biti spreman u svakom trenutku.

I tako - počeo ja da gledam. Od nečega treba da se počne - pa reših da počnem od početka.

Vrsta motora. Sporcki, kruzer, krosss... Hm, hm, hm... Da vidimo...
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #1 - 25 Avgust, 2018, 16:43 Ocena: 0
Ignoriši

I odmah da vam kažem - nemoj neko da mi je ofovao temu - ili ću biti primoran da ga...

... ignorišem i nastavim da pišem.

A možda mu i udarim off na off i pokvarim mu koncepciju...  Grin
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZS 1000
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3086
Kvalitet: +611 (19%)
Zahvalnice: 72

Odgovor #2 - 25 Avgust, 2018, 17:01 Ocena: 0
Ignoriši

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,24204.0.html
Dva točka i motor za početak Grin
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #3 - 25 Avgust, 2018, 17:20 Ocena: 0
Ignoriši

Video sam i to - krajnje zanimljivo - ja bi' to ter'o.

Međutim - pošto se uzdam u pra-dedu iz Amerike, a ne u dedu koji je radio u Prahovu - ciljam malo višLJe... 
jevta
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZS 1000
la dolce vita

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 3086
Kvalitet: +611 (19%)
Zahvalnice: 72

Odgovor #4 - 25 Avgust, 2018, 17:24 Ocena: 0
Ignoriši

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,23454.0.html
 Grin
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #5 - 25 Avgust, 2018, 17:28 Ocena: 0
Ignoriši



...
Da se odma' razumemo - para nema. Da ne bude posle "Vidi ga ovaj... Šta nas je ovaj zavlačio i trošio nam vreme... K'o da nismo imali šta pametnije da radimo..."

Možda vi jeste - ja nisam. Leto je, slobodno vreme iskrslo... Pozajmljeno - da ne kažem "ukradeno" (štekovao sam se od mojih da uvatim par minuta tišine i posvetim se - sebi i svojim zadovoljstvima...)
...


Upozoren si. DvaPut. namigujem

... A ti ako 'oćeš da daš Fazera na recku - šalji PP - dok čekamo pismo iz amerike, da imam čime s' vremena na vrjeme da obradujem dušu...  Grin
« Poslednja izmena: 25 Avgust, 2018, 19:28 Nika »
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #6 - 25 Avgust, 2018, 17:31 Ocena: 0
Ignoriši

Sportski - vozio. Imao.

Lepo išli, lepo se drali, lepo ležali... Uživali i oko i duša.

Lepe uspomene - hvala Bogu pa ih imam, a ne majka crnu maramu i slike u albumu da pokazuje gostima sa suzom u očima...

Da se ne lažemo - vozio bih ja i danas sportaka. I vozim, kad mi se ukaže prilika, samo ne baš k'o nekad što sam terao - i pri tom ne mislim da sam bio jedan od najboljih, već da sam - ne jednom - srećom izvukao živu glavu. Nešto se i naučilo s' godinama, hvala Bogu...

Danas - pomučio bih se da odaberem R-a za treći ili četvrti motocikl u mojoj garaži. Koju doduše nemam - ali nemam ni motor pa me to ne sprečava da planiram...


iil

pitanje je tad...

Meni 2  (iil 1 namigujem ) najlepša motora ikada. Bio bih na muci pri odabiru. Mada, dok do te muke dođe - ko zna šta će još lepo da izađe... Smiley
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #7 - 25 Avgust, 2018, 17:37 Ocena: 0
Ignoriši

Kruzer / čoper.
U svojim mladalačkim trenucima ludila, svašta sam vozio, a tek šta sam sve poželeo, ali kruzera - nikad.

U stvari - lažem.

Čim sam ugledao Jamahu V-Maks - svidela mi se na prvi pogled, i to je bio jedan jedini motor toga tipa koji mi se svideo.

Ne toliko da bi mi bila jedini motor, ali, recimo da se onaj moj pra-deda baš toliko potrudio za živora da ne moram da brinem o ergeli, prostoru i veličini iste - svakako bi V-max našao svoje mesto.
Sad - da li dobro očuvani 1200 - koji mi se čini mi se malo više sviđa - na slikama. Mislim da je hromirani usis i deo oko karburatora presudio...



 ili ganc nov 1800




 - to su već slatke muke o kojima bih brinuo kad dođe vreme. Nemam sad vremena.

(Čitajući ovu temu, čovek bi mogao da pomisli da mi je Jamaha omiljeni proizvođač. Nije baš tako, mada mi je draga, moram priznati...)
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #8 - 25 Avgust, 2018, 17:47 Ocena: 0
Ignoriši

Naked.

Kad sam bio mlad - čudio sam se ljudima koji su vozili nejkede. Nekako nisam uspevao da nađem logiku u kupovini motora bez oklopa, sa (najčešće) okruglim golim farom, bez ikakve maske (ili sa nekim minimalnim pleksiglasom iznad fara) - kada možeš da voziš slično to, sa oklopom, lepše, brže...

Kako me stižu godine, shvatio sam da je lepota u oku posmatrača, a ne u objektu koji se gleda.  bla bla I, verovali ili ne, korigovanju svog stava dosta pomaže kad (pogotovo u ovim godinama) provozate koji krug uspravljenog položaja, upravljajući pristojno širokim kormanom, bez pritiska na ruke, bez bola u leđima... Pogotovo ako se uglavnom vozite kroz grad. Sad - za grad bi mi k'o budali šamar leg'o jedan CB (samo bih mu odmah skinuo onaj fabrički čunak)



ili Bandit



čiju bih verziju gotovo pre uzeo sa poluoklopom (iako mi je 1200+ kuba lepši - mnogo bi mi bilo za grad) - ali opet ne kao prvi motor...
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #9 - 25 Avgust, 2018, 18:06 Ocena: 0
Ignoriši

Turer.

Ima oklop, ima snagu, brz je, ali...



Ovo iznad mi je recimo baš lepo da vidim. Mada ne znam koliko para bih trebao da imam i prostora u garaži, i vremena da ga kupim i po nekad provozam... Eventualno bi Jamaha FJR 1300 mogla da uđe u obzir. U stvari - briši to. Kawasaki Z1000 SX.



Čak, da je H2 turer zaista imao ovakvu prednju masku



 bojim se da bih poklek'o... Ovako mi je bzvz... :  zvizdim



Mada - nešto tu fali. Ili nečega ima previše. Kilograma, šta li.

Sviđa mi se ideja, ima tu lepih primeraka... Samo... Da je motor malo lakši, da je položaj (još) malo uspravniji, da može i po makadamu da se vozi...

Čekaj - pa meni onda ne treba turer...
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #10 - 25 Avgust, 2018, 18:23 Ocena: 0
Ignoriši

Avanturistički.

Adventure - dobra ideja, dobar trip.

Još bolja reklama...

Definitivno mi se sviđa ovakva vrsta prevoza.
Tačno mogu sebe da vidim kako se vozim po bespućima Srbije, ma šta Srbije - Evrope... Ma - celoga sveta - prašina Sahare se diže za mnom, bespuća Nepala ne mogu da me zadrže, tropske šume Južne Amerike su prava mora, ali nisu nepremostive - kramponi kopaju uporno i guraju mene i vernoga ata malo po malo sve bliže cilju, samo što cilj nije odredište - cilj je avantura sama po sebi, i kad već jednom stignem na odredište - cilj je već prošao...

A at, moj verni drug? Koga da izaberem, da budem spreman, jer - doduše, još koverta ne stiže iz Amerike, poštar još nije zazvonio (a njemu APeNac završava posao - opaska pisca), ali šta ako stigne sutra, ili ne daj Bože - za 5 minuta?

Da li će Ducati Multistrada sa svojih 1200ccm biti dovoljna?



 Ne? Ne. Čekaj... Vidi - sva sreća pa je Dukati shvatio da im je motor slabašan, i za 2018-tu godinu je izbacio model sa 1262 kubna centimetra... 64 cm3 nije malo... "There's no replacement for displacement" - kažu babe...

Ipak - KTM ima skoro pa Tomosa BT50 više pod rezervoarom, i kad malo bolje razmislim - mislim da bi Super Adventure (ali samo R - nikako obična verzija) sa svojih 1301 kubika u nekom bespuću mogao da prevagne - ja'l sam pretekao, ja li nisam...



Čekaj - nema ih u crvenoj boji? Šteta.

Ništa onda - dajte jednu Hondu CRF1000 Afriku tvin za poneti...





Šalu na stranu (namigujem ) - da mogu da priuštim više motora - Afrika bi sigurno bila drugi. Ili prvi. Ali da imam još jedan. Šta hoćete - moj je pradeda u pitanju - ja mogu da biram. Ko se ljuti - ...

Ne stvarno - sviđa mi se taj adv fazon.
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #11 - 25 Avgust, 2018, 18:55 Ocena: 0
Ignoriši

Ili dual sport - ja ne pravim tu neku veliku razliku.

Mogare koji može da se natovari opremom za višednevno jahanje, koje može na autoputu da pretekne šleper - bez da mu vetar duva u leđa i da se odgurujem rukama o stranice prikolice... Naravno - 6 brzina, da ne ogluvim dok stignem u prirodu...

Pa zar baš toliko mnogo tražim? zar je to toliko teško?

Izgleda da jeste.

Prosto me čudi - kako se niko ne seti da napravi motor od 400-500 kubika, koji će biti relativno lak, da može da stigne na zacrtani cilj a da mu ne menjam ulje 4x usput (i da ne moram da nosim rezervni klip u prtljagu...).

Bilo je tu nekih stidljivih pokušaja, nije da nije -
Suzana sa svojim DR-Zom je bila dosta blizu - "samo" 400 kubika bi i završilo posao, ali taj menjač je zbog brzine manje mnogima kvario računicu...



WR450F malo bliži ili malo dalji cilju - zavisi da li ste veći fan kubikaže ili ređeg servisnog intervala (na stranu ozbiljnije ogibljenje i celokupno ozbiljniji motor za OFF)...



Sa druge strane klackalice, CRF250L je baš prijao oku - ko se ne razume baš mnogo u motore - mogao bi komotno da ga pomeša sa npr CRF450X... Mislim - stvarno... POgledajte samo tu sliku - pa samo da se čovek malo potrudi - osvojio bi Redbul Romanijakse uz malo vežbe...



... Možda, da nije par sitnica. Slabašan motor. Nije da ne može da se ode oko sveta (rade to ljudi - i žene su ljudi), ali brate, dok ti Multistrada lupa čežnju sa svojih 150 konja, ovo je stvarno... Malo.

Zamisli - priđe ti neko i pita "a koliko može da razvije? A koliko ima konja?". Šta da kažeš čoveku? Da se praviš da nisi čuo?
Sa iste strane - ogbljenje je - bez podešavanja. Pišu ljudi, i snimaju se na jutjubovima, da je za iole ozbiljniji - zahtevniji off - to još veći problem...
Ali ruku na srce - stvarno jeste jeftin. Nov, a polovan - eeee...

Prosto da se čovek zapita - kako je moguće da je toliko jeftin, ili oni koji nisu baš ukalupljeni - kako je moguće da su onda drugi toliko skupi...

Da se razumemo - meni bi i CRF250L završavao posao. Čak sam jednu i gledao, mada mi je prodavac delovao kao prevarant. Doduše - ne vidim ga više na oglasu - ili ga je prodao, ili su ga panduri definitivno skembali...

Sve je to mene, iskreno rečeno, frustriralo.  Pored toga što nemam para.
Nervirao sam se - šta da imam para - nervirao bih se što nemam šta da kupim. Kakvo je trenutno stanje - i bolje je što nemam kintu. Manje se nerviram...
viper
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600N    Kawasaki ER-6n
Lokacija: Kać
Poruke: 2745
Kvalitet: +437 (15%)
Zahvalnice: 64

Odgovor #12 - 25 Avgust, 2018, 19:15 Ocena: 0
Ignoriši

Bice ovo jedna od najduzih tema o kupovini motora Smiley

"Dođe vreme kada pamet zaćuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andrić)
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #13 - 25 Avgust, 2018, 19:16 Ocena: 0
Ignoriši

I tako, nezadovoljstvo raje raste...

Mrštim se i ja, onako, u gomili...

Tako su svi hrabriji...

Izgleda da su avanturisti i dual sportisti toliko glasno gunđali da je nekome u Hondinom R&D odeljenju bilo suviše neprijatno da (i dalje) ignoriše i - posle par poteza četkicom i par proračuna - zvezda je rođena!  Dame i gospodo - CRF450L!



Sve ono što ste želeli od dual sport motora - dobićete u jeftinoj, lakoj a jakoj, sa dugim servisnim intervalima - Hondi CRF450L!

...
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #14 - 25 Avgust, 2018, 19:17 Ocena: 0
Ignoriši

Bice ovo jedna od najduzih tema o kupovini motora Smiley

Jedna? Hje, hje... Samo da moji ne otkriju štek...  namigujem
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #15 - 25 Avgust, 2018, 19:25 Ocena: 0
Ignoriši

...
Pa dobro sad - nije baš jeftina... U stvari - nije uopšte jeftina. Opasno je blizu narandžastim suparnicima... Ali čekaj - cena je samo jedan faktor. Ima tu još...

Eto, do sada je Honda nudila samo CRF250L, sada će ova mlađa a jača da da vetar u leđa potencijalnim kupcima... Istinu za volju - ne verujem baš da će biti najjača u klasi...
U stvari - čule su se neke glasine da će biti samo malo snažnija od starije sestre - što je meni baš teško da poverujem.
Ipak, iako se još uvek ništa ne zna, a ova ciljana bajkerska grupa je (sve) više kao grupa baba koje sede na klupici u sokaku i komentarišu šta se desilo u susednoj čaršiji - opšti konsenzus na internetu svih stručnjaka koji vole da vloguju je da će imati 40-50 konja. Odlično! U stvari - nije baš odlično ali nije ni loše.
Sad stvarno - zaprepastio sam se koliko snimaka izbaci jutjub kada ukucate pretragu CRF450L - da bi se - naravno - ispostvilo da ljudi iznose svoje mišljenje i ćaskaju o tom motoru dok voze svoje stare... A kako drugačije, kada tek u septembru 2018 izlazi dugo očekivana Honda CRF450L - model 2019.
Mogli su brate i da zaokruže - lepše zvuči - model 2020 - a da ga izbace pred leto,, pre par meseci, pa da imam šta da gledam preko leta - kako se drugi voze dok čekam poštara...

A što se tiče servisnih intrvala, to je, znate, malo čudna priča, i nije baš tako jednostavno objasniti, pa je možda bolje da to ostavimo za neku drugu priliku ili temu...
Znam ja da i vi kao i ja smatrate da bi dual sport trebao da ima (bar) par 'iljada kilometara servisni interval, ako ne baš standardnih 5000. Ili k'o starija sestra 12500km. Jbg - tako ti je to i u životu - gledaš - svaja kuva, sprema, ne kenja - pa što nisi onda oženio svaju, stariju, "puniju", ne baš tako lepu kao tvoja draga? Nešto drugo ti je bilo draže? Pa onda ćuti i jedi bućkuriš i gledaj svoju lepu ženu. Sad - dokle će biti lepa...)

Ajde sad kad smo već ušli u čašu - hoću reći - priču - da kažemo i to. Šuška se da će servisni interval na CRF450L biti 1000 km.

I sad se ja pitam - ko je ovde lud? Usijaše se žice - tope se modemi - dugo očekivani dual sport napokon stiže, ogromna rupa će napokon biti popunjena, višegodišnjoj nepravdi je došao kraj, dual-sportaši definitivno mogu prestati da štrajkuju glađu...

Moša.

Volim ja Hondu (mogao bih da kažem da mi je omiljeni proizvođač - moša - nije Jamaha  Tongue ) - ali nisam bre blesav.

Pa ne čitam ja Informer i ne gledam Pink...

Neko bi možda prokomentarisao (e ako je iko do ovde izdržao sa čitanjem, znači baš ima zgubidana koji ne znaju šta bi s svojim slobodnim vremenom...) - šta tebe briga, tebi je pra-deda ostavio bogatstvo, a ja ću čisto iz kurtoazije da odgovorim čoveku:

A šta ako nije umr'o (zabeleženo je da su ljudi živeli i po 120 godina. Priča se da je jedan kinez navodno živeo 250 god.)?
Šta ako ima tunjave advokate?
Šta ako je moj poštar na odmoru a smotana zamena promaši zgradu ili zaturi pismo?

Svašta nešto može da krene po zlu...

Šta ako ne budem mogao sebi da priuštim 4x4 propratno vozilo za podršku koje će ići pored mene i nositi ulje za zamenu i, ne daj Bože, rezervni klip?

Pusti ti mog pradedu na miru, da mi vidimo o čemu se ovde radi:
...
Sve ono što ste želeli od dual sport motora - dobićete u jeftinoj, lakoj a jakoj, sa dugim servisnim intervalima - Hondi CRF450L!
...
Nika
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
Poruke: 324
Kvalitet: +95 (29%)
Zahvalnice: 2

Odgovor #16 - 25 Avgust, 2018, 19:30 Ocena: 0
Ignoriši

... E jbg. Provalili mi štek... 

 zakljucan topic
viper
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha XJ600N    Kawasaki ER-6n
Lokacija: Kać
Poruke: 2745
Kvalitet: +437 (15%)
Zahvalnice: 64

Odgovor #17 - 25 Avgust, 2018, 19:37 Ocena: 0
Ignoriši

Bice ovo jedna od najduzih tema o kupovini motora Smiley

Jedna? Hje, hje... Samo da moji ne otkriju štek...  namigujem
Si video sad šta si uradio 😂

Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока

"Dođe vreme kada pamet zaćuti, budala progovori , a fukara se obogati!"
(Ivo Andrić)
srbac
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Fazer
Lokacija: Off on road
Poruke: 5824
Kvalitet: +719 (12%)
Zahvalnice: 99

Odgovor #18 - 25 Avgust, 2018, 20:19 Ocena: 0
Ignoriši

Razguli dalje
Dukags
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
zini da ti kazem
Poruke: 2764
Kvalitet: +1456 (52%)
Zahvalnice: 15

Odgovor #19 - 25 Avgust, 2018, 20:55 Ocena: +3
Ignoriši

...
Stranice: [1] 2 3
Štampaj
Moto Manijaci  |  Garaža  |  Moj dnevnik  |  Tema: Kupio bih motor, ali to nije baš tako lako kao što se na prvi pogled čini...