Glavni meni

Race exhaust Ada

Započeo zozon, 06 Jun, 2013, 10:58

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

BOKYBOY

#200
Citat: Bojan poslato 13 Decembar, 2016, 01:47
Citat: BOKYBOY poslato 13 Decembar, 2016, 01:15
Vidi, Imenjak...konkretno za ovo mogu da potvrdim...sebi...tebi ne mogu jer nisi probao pre i posle...dugo vozim ovaj motor i bas ga dobro poznajem,cak sta vise druga mi je Tandzara po redu pa mogu da uporedim...ovaj je dosao kod mene u stock varijanti pa sam ga polako upgrade-ovao i osetio razliku...to ti je ono pre-i posle...Motor mi je prodisao sa Robertovim topom,skinuo sam fabricki sulundar koji je imao dve komore i bio pre-zapusen i pre-tih.Iako moj motor ima EX-UP ventil, i vukao je i pre kao voz,(sto mogu da potvrde malobrojni koji su ga probali) ipak je imao malu knedlicu od 2500-3500 rpm koju sam tek promenom topa i ukapirao da imam tj da sam imao...zaista je linearnije i bolje potezao iz niskih obrtaja a sa dodatkom KN filtera sam zaokruzio pricu...o zvuku (ne nasem clanu) necu ni da govorim...savrsenstvo,bas ono sto sam i zeleo da dobijem...kvalitet izrade takodje...PREZADOVOLJAN...Znam da Robert radi neke proracune prilikom izrade,nesto po zapremini,broju cil. i sl...nesto kao kada se prave zvucnici.Ne znam dal je dobio nesto na snazi jer nisam isao na Dyno test ali da bolje ide-ide...valjda sam bar malo ispeglao krivu.Agregat radi mirno,ne variraju obrtaji,lagano pali...i da, manje trosi oko 200 ml na 100 km, provereno vise puta,valjda lakse postize zeljenu brzinu pa zato,bem li ga.I ja vozim iskljucivo na Nis-ovu 98-icu.Cekam da mi stignu dizne pa cu da sve lepo ustelujem i onda odem na Dyno.Toliko od mene,ovo su licno moje impresije koje se mogu razlikovati od impresija i misljenja drugih ljudi.

p.s.Ja samo molim da ne komentarisu ljudi koji nisu promenili vise od dva motora i dve kubikaze,nema smisla... [cheers]

Zar treba da ispod imena upisem sve sto sam vozio? u raznim bojama?. ili da napisem koliko sam novih auspuha stavio kupljenih bas za taj motor?
Vidi svaka zamena od guma do auspuha nosi subjektivno/objektivno osecanje medjutim to nije merodavno. Bilo bi mnogo blize istini da si ti naprimer stavio Robertov auspuh otisao na kombinovanu voznju a onda se vratio i stavio two brothers i otisao na tu istu voznju.
To bi bilo objektivno ali ne i 100% tacno.  
Merodavan je samo tacan podatak sa dyno stola. Stavljao sam ovde slike K1 koji je na dyno imao izmereno 190konja na zadnjem tocku, to je mereno i tacno.
Ali pitanje nije bilo dali je Robertov top dobar ili ne, pitanje je bilo za konstataciju da motor ima fabricki prebogatu smesu???



...Naravno da ne treba,nije se na tebe odnosilo,da li vidis kod mene u potpisu sta sam vozio...sa bojama ili ne?
Odgovorio sam ti i za top i za ovo drugo,konkretno samo za ovaj motor...otisao vise puta u kombinovanu voznju sa stock auspuhom...
pa sa Robertovim
...pa sa stock filterom vazduha...
pa sa KN-om
...Sto se te smese tice,ja ti rekoh da nista nisam cackao karbove posle menjanja topa i filtera a da se bas nista nije promenilo u radu agregata...znam ljude koji su to morali jer im je posle upgrade-a motor nemirno radio i losije isao dok nisu prestelovali smesu.Cak se i meni to desavalo sa nekim proslim motorima,sa ovim ne.Castor je imao problem sa Mivv-om dok nije otisao na servis u HR,dimio kao dizel.Ja to tako tumacim iz licnog iskustva,nisam mehanicar jbg,ekonomista sam...

p.s.Jebes konje,meni je bitniji torki...a debela ispucava meni sasvim dovoljnih 110 Nm

Kanarinac

Robertove musterije koji imaju njegove auspuhe na motorima su se uvredili jer nekiod nas misle da je polovan brendirani auspuh bolji od njegovog novog :D Ja koliko vidim niko nije rekao sranje je, nemojte kod njega samo smo podelili misljenja.

@BOKI
Mislim da te osecaj vara i da si sa Robertovim auspuhm mozda cak i izgubio neki konj, cak i da si dobio nema sanse da osetis to tokom gradske voznje bez merenja snage. Jedino ako nisi 10 puta vozio neku deonicu sa reperima i belezio vreme sa stock auspuhom i sa Robertovim. Sa otvorenim auspuhom motor se mozda malo veselije zavrti pa to stvara subjektivni osecaj. Ista prica je i kada se stavi samo lonac bilo koji brenidran. Jednostavno samo sa loncem ne moze nista da se dobije.
Kao klinac sam se zaludjivao kolima, jedan drugar je radio u Centru Boban na merenju, pa sam imao prilike mnogo puta da prisutstvujem merenju svakojakih kola, sto trkackih sto gradskih. Merili su se obicno pre i posle. Dolazilo je dosta njih sa samo promenjenim loncem i uglavnom su imali manje konja nego sa fabrickim :D Najbolji rezultati su se dobijali sa zamenom grane od pocetka do kraja (tada je supersprint bio aktuelan,  ne znam za danas). Na 2.0 motorima se izvaliclo od 8 do 10 konja sto mu dodje nekih 6,7%. Dolazili su i strucnjaci sa granama pravljenim u domacoj radinosti i imali su 10,15 konja manje,a i obrtni moment se gubio. Ovo je konkretno za auspuhe, bilo je tu raznih kombinacija, tako da ni za motore nije drugacije.


Gavrolini

Aman kao da je bitno kako ide bitno je kako se cuje i onako niko od nas ne moze da iskoristi 50% snage svog motora.

BOKYBOY

#203
Citat: Kanarinac poslato 13 Decembar, 2016, 03:13
Robertove musterije koji imaju njegove auspuhe na motorima su se uvredili jer nekiod nas misle da je polovan brendirani auspuh bolji od njegovog novog :D Ja koliko vidim niko nije rekao sranje je, nemojte kod njega samo smo podelili misljenja.

@BOKI
Mislim da te osecaj vara i da si sa Robertovim auspuhm mozda cak i izgubio neki konj, cak i da si dobio nema sanse da osetis to tokom gradske voznje bez merenja snage. Jedino ako nisi 10 puta vozio neku deonicu sa reperima i belezio vreme sa stock auspuhom i sa Robertovim. Sa otvorenim auspuhom motor se mozda malo veselije zavrti pa to stvara subjektivni osecaj. Ista prica je i kada se stavi samo lonac bilo koji brenidran. Jednostavno samo sa loncem ne moze nista da se dobije.
Kao klinac sam se zaludjivao kolima, jedan drugar je radio u Centru Boban na merenju, pa sam imao prilike mnogo puta da prisutstvujem merenju svakojakih kola, sto trkackih sto gradskih. Merili su se obicno pre i posle. Dolazilo je dosta njih sa samo promenjenim loncem i uglavnom su imali manje konja nego sa fabrickim :D Najbolji rezultati su se dobijali sa zamenom grane od pocetka do kraja (tada je supersprint bio aktuelan,  ne znam za danas). Na 2.0 motorima se izvaliclo od 8 do 10 konja sto mu dodje nekih 6,7%. Dolazili su i strucnjaci sa granama pravljenim u domacoj radinosti i imali su 10,15 konja manje,a i obrtni moment se gubio. Ovo je konkretno za auspuhe, bilo je tu raznih kombinacija, tako da ni za motore nije drugacije.

Ma jok bato moj,niti se vredjam niti me to dotice,kazem samo da su Robertovi topovi odlicni za odnos placeno-dobijeno i da ce najverovatnije biti isti efekat i sa bilo kojim brendiranim topom tj da ce se jako malo ili nista osetiti bez menjanja selog izduva...
Moguce da je subjektivan osecaj jbg,rekoh da nisam merio na Dyno testu.A bas me zanima,moracu da odem kad sve napakujem i ustelujem.Meni motor stvarno mnogo bolje ide i veselije se zavrti nego pre a nisam trkac jbg pa mi svejedno kolko sam konja dobio(ili izgubio,u sta licno sumljam)...ionako ne mogu ni pola ovih sto imam da iskoristim...rekoh da vise volim torki od konja...a da se cuje-cuje se... ;D  

p.s.A da je forum otisao u kurac-otisao je  [pop]

Slaninar

Citat: Bojan poslato 13 Decembar, 2016, 00:43
Citat: BOKYBOY poslato 13 Decembar, 2016, 00:20
Citat: Slaninar poslato 13 Decembar, 2016, 00:04
Citat: Bojan poslato 12 Decembar, 2016, 23:55
Hvala @K_A_W_A na ovom odgovoru u reci i slici (za trenutak mi se ucini da je to "Race" fabrika) pa me presece.  [panic]
Velikoj vecini je jasno o cemu se vodi polemika, samo nam zaostaju ovi sto imaju motore sa fabricki prebogatom smesom.  [rofl]  [rofl][doh] [doh]
Mislio sam da cu da se ugusim od smeha    fabricki prebogato  :-*

Da, Yamaha FZS600 je fabrièki uraðen sa ne¹to bogatijom sme¹om i zato ne moraju karbovi da se pre¹teluju kada se stavlja otvoren izduv i KN filter. Neæe biti "zaklan", kao motori sa sme¹om pode¹enom idealno za fabrièki izduv.
Naravno, idealno je staviti na sto i proveriti kako se pona¹a, pa fino sve udesiti.


...ovo potvrdjujem...i YZF1000R isto,ja imam i KN i Race top i nista nisam dirao karbove a osetio sam veliko poboljsanje bez promene u radu agregata...sad ce ipak da cucnu Dyno Jet dizne i fino stelovanje svega pa cemo da vidimo...
Mozes li ti boki nekako argumentovano da obrazlozis tu tvrdnju ili kako si ti dosao do tog zakljucka. Volim slaninu ali ne mogu vise sa njim da se natezem


Moje informacije o tome su uglavnom sa ovog foruma:
http://foc-u.co.uk/

Ima dostal ljudi koji su sva¹ta radili na istim, neki od uèesnika su i profi mehanièari, jedan je kurir na motoru koji je izabrao da posao radi fejzerom. Uglavnom, izmerili su ljudi da kod tog motora, sa otvorenim izduvom, nema potrebe za menjanjem ièega na karburatoru, da je fabrièki stavljena malko prebogata sme¹a.

Za model sa karbovima od 1000 cc su svi "bud¾ili" karburatore i tek onda dobijali bolji odziv i na ni¾im obrtajima, tako da, koliko ja znam, taj motor nije isto ude¹en.

Zvanièan test i izjava Yamahe o tome ne postoji, naravno.

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

rboban

Obozavam ovaj kilp....


! No longer available


Vozio sve i svasta, i fabricke preradjene, i pravljenje mala privreda, ja majmunisao.... vozio i akrapovice, arow, leovinci, ma svasta....
sad imam neku italijansku manufakturu na motoru.

(kupovao i nove brandirane izduve u radnji bas za moj motor, sve varijante prosao stvarno...)

Cesto bio u prilici da probam razne izduve na istom motoru, tako da imam sta i da napisem, i pisao sam....
Pogotovo sto sam dugo vozio motore oko 50-70KS, e tu se oseti svaki dobitak ili gubitak....
Kad drknes na motor od 150+ KS moras da budes svemirac da osetis razliku realno!
(ili da imas deset senzora u glavi)




Ride It Like You Stole It

UFF

eeee  rbobane ZRTVO MARKETINGA isti si kao i kawa  [rofl] [rofl]

sto im bre placas taj brend kad isto moze i u garazi da se napravi?  [rofl]

mareskin


Pratim temu da bih ne¹to nauèio. Planiram da uradim aupuh kod Roberta.
Ja sam laik za ove stvari. Meni se auspuh ili svidi vizuelno ili ne. Ne volim buène auspuhe.
A kad hoæu da poveæam snagu motora onda smr¹am jedno 20-25kg :D
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

Gvozden

Najbolje kupiti 2brothers, pa se voziti ko covek.
Pored svih komentara, opste misljenje je ovde ( banat, okolina ko je montirao oba) da motori bolje rade sa Dragon izduvima...
Inace moj drugar je obojci radio alate  na CNC za izradu tih izduva i nemam nikakav interes..
Pozgai jeste skuplji, Robert jeste pedantnij, ali ko ima zivaca i goluba pismonosu.

DebeliZmaj

Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

Lazic

Citat: Bojan poslato 12 Decembar, 2016, 23:58
Citat: Laziæ poslato 12 Decembar, 2016, 20:08
Citat: Bojan poslato 12 Decembar, 2016, 14:21

@Darko nisu kile zbog brzine ili upravljivosti, to je da mozes da stavis nazad i malo tezu devojcicu.  ;D  Ja kad sam skinuo sa mog starog Z1000 one duple i stavio karbon trioval mogao sam da vozim i tesku kategoriju.  ;)
 


Ulagao si u karbonski izduv da bi mogao da vozi¹ debele... ??? :o :o :D :D :D
Nisam rekao debele, malo teze bese. Znas kako b,i veci raspon da se poveze nesto kuci. Jebi ga crno je guzato
Mmmm, èokolada... ;D Onda je u redu...;D

Boqy

Citat: UFF poslato 13 Decembar, 2016, 09:55
eeee  rbobane ZRTVO MARKETINGA isti si kao i kawa  [rofl] [rofl]

sto im bre placas taj brend kad isto moze i u garazi da se napravi?  [rofl]
A Igor Akrapoviæ je prvo napravio fabriku pa onda poèeo da radi auspuhe? Pa nije to Nasina tehnologija, nego obièan izduv/prigu¹ivaè(silencer), mnogo je bitniji kolektor i izduvna grana za performanse.
Akrapoviæ se do 96-e zvao Skorpion a do 99-e je radio u gara¾i od 400 kvadrata i tada je veæ bio dobrano poznat, verujem da je bilo onih koji su se i njemu smejali ¹to radi u gara¾i.

Niko ne kupuje Race izduve zbog kvaliteta, veæ zbog cene, tj. odnosa dobijeno/ulo¾eno.
Kad i kod nas poènu stro¾ije kontrole, bez atesta neæe se ni prolaziti tehnièki, a teroretski i sada si nelegalan sa Race/Dragon auspusima u ©vajcarskoj i sl.

nano


DebeliZmaj

hm... i nije neki argument ``i on je nekad poceo u garazi`` ...
pa realno ti idi pa kupi u tom trenutku kad je poceo u garazi ...
sad je akrap brend, voleo ga ili ne ali jeste, prodaje se, ima
cache flow toliki da moze sebi da priusti r&d, opitni/test centar,
sponzorstva... i porediti ga sa ``zbudz`` masjtorima iz Ada-e
je malo nelogicno ... :)

svaka roba ima svog kupca ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

PECA BMW

sako pazari auspuh iz nekih svojih razloga , neko hoce snagu , neko izgled treci vec zvuk ili mozda zbog tezine i prema tome se vodi kad bira brend ...

tako bi bar trebalo da bude ...
Bolje biti malo lud , nego malo pametan !

Hattrick

Akrapovic, Harley, Suzuki, svi su oni poceli u garazi, problem je sto ovi iz Ade i zavrse u garazi.  :)
Mada koliko para toliko muzike, a za te pare su i vise nego dobri.

mali_zmaj

Kad bi mu dr¾ava dala podsticaj od kojeg milionèeka,pa kad bi napravio prostor,nabavio ma¹ine..,zaposlio radnike i in¾injere...,marketing,dobio bi za koju godinu drugog Akrapa..,tako su i oni poèeli..,nije im palo sa neba.... Te¹ko da bolje mo¾ete dobiti za pare za koje on prodaje svoje proizvode... E sad kome je do imena,i kvalitete u stotu,fino kredit ako nema ke¹a,i akrapa,ili ne¹to drugo firmirano...
jin-jang

Slaninar

Kad kupi¹ samo top, bio Akrap, ili Race - dobije¹ samo zvuk i izgled.

Za bolje performanse - komplet sistem izduva, od nekog ko je to stvarno testirao (Akrap, Jo¹imura & co), plus usis, plus pode¹avanje sme¹e.

Tako da je u onom prvom sluèaju, praktièno isti kurac.


Da ne spominjem da kad kupuje¹ Akrapa, plaæa¹ i tro¹kove istra¾ivanja & testiranja, ali i sve ulo¾eno u marketing. I platu one dve ¹to su pozirale sa Kawom u fabrici. I sponzorstva raznih timova. Sva¹ta. Razbije se to na veliku seriju auspuha, ali u ceni svakog je vi¹e od pola upravo to. Kao i u svemu ostalom, za 10% bolje, plati¹ bar 50% vi¹e. I ima¹ sreæe ako je stvarno bolje (u sluèaju Akrapa, ne sumnjam).

Da ne prièam o atestima i ostalim sranjima - ima tu i ekologije, i uvoðenja reda, ali iza svega je prièa da se svi mali izbace iz igre, na "fin" i "fer" naèin (pa ko ti brani da otvori¹ svoju fabriku, Bo¾e moj...), da opstanu samo veliki brendovi - kod kojih æe Robert (i slièni) posle da radi za 200 evra i bude sretan ¹to su mu "dali pos'o".
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Kanarinac

Jel si stvarno izjavio da su brendirani auspusi 10% bolji od Race auspuha?

UFF

ma ne izjavio je da za 10% bolje u smislu zvuka izgleda i tezine motora platis mnogo vise nego sto si dobio

Citat: Slaninar poslato 14 Decembar, 2016, 11:37
Kad kupi¹ samo top, bio Akrap, ili Race - dobije¹ samo zvuk i izgled.

i koju kilu manje
a sta ti vise i treba ako se ne trkas?