Glavni meni

Problem na GSX 750 F , slavina, karburatori....

Započeo Ivan1979, 11 April, 2017, 14:45

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Ivan1979

Prica ide ovako, sve je bilo normalno osim sto je izmedju 180-200 gubio snagu skroz, kao da nestane goriva. Pustim gas , sacekam da brzina malo padne i opet radi ok dok ne dodje u cor sokak.
Jevta mi je rekao da se to desava i da kada se desi okrenem slavinu na ON, dok u voznji drzim na PRI.
Ler neravnomeran, ide malo gore malo dole ali to sam prepisao auspuhu....
I tako, vratim se sa voznje, sve ok ali zaboravim da vratim slavinu sa ON na PRI.
Posle pola dana ispod motora barica, vratim slavinu na PRI i curenje prestane , inace, kapljalo je iz nekog crevca koje ide cini mi se iz kucista za filter vazduha.
Da upalim motor, vazi, vergla al mrtav.
Gorivo i dalje smrdi ali ne curi.
Prodje dan dva i upalim ga nekako, ali kao da radi na tri cilindra ( to je moje "strucno" misljenje  [rofl] ) i posle min dva se ugasi i opet nece da upali.
Prodje jos neki dan, sada pali normalno ali radi "neravnomerno", i sam digne obrtaje na oko 3000.
Nisam ga vozio od tada.

Pricajte sta da radim i kod koga, Bokilic moze tek sledece nedelje, Joca mi se ne javlja cele ove nedelje a dupe me svrbi (prao ga ali nije do pranja  ;D )

Po mogucstvu neko iz okoline moga sela ili neko ko ima prikolicu, jer ne znam ni dal ce da upali ni dokle ce stici ako upali.

Da ne kazem da je hitno, ali ne ide mi se kolima za Titel    ;)



jevta

Upali i ostavi da se ugreje proteraj malo -Ako ne proradi menjaj sveæice.Verovatno ih je zalio dok je bio na PRI.Ja verujem da æe kad ugreje proraditi normalno.Nisu tu sveæice matore
To ¹to je curilo on preliva u kuæi¹te filtera pa onda napolje bolje napolje nego u cilindre

jevta

I proveri kako izgleda ulje da nije prelio pa se slio benzin u karter,mada je to malo verovatno ako je curilo gorivo iz kuæi¹ta filtera.

Ivan1979

Ulje kao sto je i bilo, crno  ;D
Svakako se menjaju fiter i ulje posle vikenda  ;)


jevta

To ulje je kod mene pre¹lo mo¾da 1000 km.Proverio menjano na 65250 km motul 5000 i filter.Taj motul je inaèe taman nemoj da te to zavara.

Kostić


Glava Dole

Iglica na nekom karburatoru ne dihtuje il je zaglavila... karbovi na sto, ciscenje kompletno, rastavljanje... pa posle vrati plovke i iglice, stavi neko crevo na mesto gde inace treba da ide gorivo pa duvaj u crevo sa karburatorima okrenutim naopako... onda ne bi smeo da pusta nista, tj kao da je crevo zapuseno a kad podignes prstom bilo koji od plovka treba da krene da pusta... vazduh... i isprobaj tako svaki 2-3 puta dok duvas da vidis da neka iglica ne zaglavljuje, ako je to ok, dizne ciste, membrane nisu pocepane... sklapanje i mora da radi kako treba... a ako i dalje bude na preko 200 bagovao, onda imas problem u dotoku goriva... pumpa goriva, zapusena slavina, crevo, filter...

A sto se smese i sinhronizacije tice... to bolje ne diraj, ne pipaj te srafove :)

rboban

#7
Jedno znam sigurno, pumpa goriva sigurno nije... :)

A da ima problem u dotoku goriva, ima...
Ride It Like You Stole It

Ivan1979

Citat: rboban poslato 11 April, 2017, 15:29
Jedno znam sigurno, pumpa goriva sigurno nije... :)

I ja sam odma posuMLJo na pumpu goriva, remontovao sam  je kompletno i zakljucio da nije ona  ;D

A ovo sto Milos rece,,,,,hmmmm ,,,, mnogo je to duvanja za mene, ja bih radije da to neko strucniji "produva".

rboban

Ride It Like You Stole It

jevta

Mani se milo¹a plovci su name¹teni na ni¾i nivo i rade dodu¹e ne juèe ali rade.Plovci na karburatorima nisu predviðeni da dr¾e pritisak goriva iz rezervoara,to radi slavina.Tebi je samo problem ¹to je prelio u mestu.Ostao otvorene slavine.Pusti ga da se ugreje proteraj i posle vodi raèuna kako ostavlja¹ slavinu.Ili se odluèi za elektroventil kao mnogi i onda izbaci sve iz slavine.

Ivan1979

Citat: rboban poslato 11 April, 2017, 15:37
Onda posalji AKS-om kod Milosa....

Koliko sam video ni njemu duvanje bas ne ide kako treba  [rofl]

Sve mi se cini da slavina zajebava , jel moze da se reparira i jel to isplativo ili treba nabavljati drugu? cisto informativno,,,,,   ili da pustim jos koji dan da ga gremlini oprave...


p.s.: ako se ne varam sada curi gorivo i kada je na ON i kada je na PRI, trenutno je na RES i ne curi nista,,,, zato i sumnjam na slavinu.
Elektro ventil mi zvuci kao ok resenje ali se nisam ckolovao pa nemam pojma sta i kako ugraditi.. :'(

rboban

Eto resenja, verovatno zbog tog nizeg nivoa izgubi gorivo kad se dugo vozi na visokim obrtajima...
Ukoliko mozda samo nije ubacen NEodgovarajuci filter goriva.... ili ima nekog smeca u rezevoaru pa smanjuje protok....

Upao si postom dok sam kucao odgovor na Jevtin....
Ride It Like You Stole It

Kostić

da nije izbrkao creva, ako ima dva kao kod mene. tako meni bila pobrkana creva pa na OFF pu¹tao gorivo. zamenio mesta i ok na OFF æuti

jevta

Nema filter za gorivo osim onog na slavini.Slavina je reparirana i stavljena jaèa opruga zbog toga nemo¾e vakum da dr¾i full protok nego mora mehanièki na PRI to bude skroz otvoreno.Ako curi gorivo iz slavine i na PRI i na ON onda je ona zaglavila.Mada mo je to neverovatno da je zaglavila curilo bi i na RES.

jevta

Probaj da dune¹ u slavinu na pipu gde se kaèi vakum ako je zaglavila to je mo¾e otpustiti.
Creva je prosto neverovatno izme¹ati razlièitih su dimenzija.Za to mora¹ biti Kosta [rofl] [rofl]

jevta


DebeliZmaj

moj moped bivshi se zlopatio jako dok nismo izbacili
filter koji je fabricki stavljen .. 1992 godine .. i stavili
najveci fradov-ov metalni koji smo mogli nadjemo ..
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

jevta

I ovaj se zlopatio,pa je filter izbaèen.Inaèe veæina filtera je predviðena da radi u uspravnom polo¾aju i kad se na motoru uglavnom polegnu onda æorak.

DebeliZmaj

zasto bi izbacio dobar filter ispred ispravne pumpe ...
meni su i creva sva izmenjali ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell