Glavni meni

Sta znate o motorciklu Honda NTV ili Honda Revere.

Započeo bigbad86, 26 Avgust, 2013, 19:00

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Lazic


Plazma Keks


Hohštapler

Imam isti vizir, stoji mi u gara¾i...
Kad idem negde dalje ga stavim, ovo NS-ZR i po gradu ga skidam, jako mi je ru¾an, ogroman je.
Bez njega je sve preko 110-120 naporno, fino skida sa grudi i ramena, al po¹to sam ja malo visoèiji sa njim pièi ravno u èelenku od kacige.
Jako lako se montira i skida, cirka 5min za montiranje i 2 za skidanje, 2 imbusa, i mo¾e se pode¹avati ugao..
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Cale

Citat: Panta Zemunac poslato 27 Avgust, 2013, 23:09
A joj ljudi moji...pa ne bi pravili toliko modela bajkova, pa njihovih dorada, da nema nas koji smo toliko razliciti u ¾eljama i ocekivanjama istog!

Ovo je model za prevoz iz tacke A u tacku B i ev. da se malo proluftira¹. ne mo¾e¹ od njega ocekivati '¾drepca' kad za to nije ni namenjen, Za ono ¹to je namenjen, malte ne, idealan je, pogotovo za gradsku vo¾nju.
Hoce¾ ¾ivahnost...pa uzmi onda cbr F2 za te pare pa se ritaj do mile volje...


Interesuje me ne¹to u vezi njega kako nisam mehanicar...a to je..kako su ga germani kastrirali, zbog njihovih propisa a da se ne mo¾e ponovo povratiti barem 50tak konja?
Naravno da moze i to vrlo jednostavno-na karburatorima a ima ih samo 2 !  :)

markoizkule

Imao sam dovilku (nt650v) nekih 15 hiljada kilometara. onu ustrojenu na 50 konja iz shvice i motor jeste anemican kao sto svi kazu. Moze i on da pocuve ali mora visoke obrtaje al onda trese ko spejs satl kada polece.
Ja sam taj motor palio samo kada idem dalje od 200km recimo. Nikad ozbiljan problem sa njim. ali bas nikad. pucanje sakle kvacila i tako te gluposti ne racunam.
Obisao vise zemalja. penjao se na transaplinu pretovaren i sa suvozacom i nikakav problem.
Ko hoce da se vozi od tacko A do B mislim da je savrsen. Nije za peglanje krivina ali jeste da ga upalis i odes u norvesku i da se vratis a da ne razmisljas o kvarovima.
NJihova boljka je regler i pumpa goriva koja rikne na nekih 50ak hiljada kilometara. Regler uzmes od Joske za 50eura i miran zauvek a pumpa i ako rikne motor ide do polovine rezervoara bez problema (na slobodan pad goriva) sto znaci da i moze da se montira bilo kakva pumpa sa niskim pritiskom.
Mala potrosnja, udobna pozicija, jako dobre kocnice, kardan, mirna voznja na krstarecoj brzini...jednosavno motor za uzivanje u laganijoj voznji dok razgledas okolinu i uzivas.

Lazic


megaidiot

Citat: markoizkule poslato 16 Septembar, 2017, 22:34
Obisao vise zemalja. penjao se na transaplinu pretovaren i sa suvozacom i nikakav problem.
al si se izvrno na transalpini jel tako?  [rofl]