Glavni meni

Bmw boxer i ostali propeleri

Započeo pit, 22 Decembar, 2010, 12:51

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

velimlje

Pite , jel ovo ''na zilet'' ???

:D :D :D Nema ljutnje , nadam se :D :D :D

BMW S1000RR Nürburgring
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

pit

 [cheers]                E bas sam smesan...dali ima ili nema veze sa kanjonom Mrace nije ni bitno ali da vozi bolje nego sto ce ikada ijedan bemvejas voziti ukljucujuci i tebe to [rofl]je cinjenica.

UFF

Pite ako se svi slozimo da nijedan bmw nevalja ni za qrac i da je yamaha i to tdm najbolji motror na svetu hoces li onda malo da isqliras sa hejtovanjem bmw-a i velicanjem tdm-a ?

pit

Citat: UFF poslato 28 Decembar, 2010, 00:02
Pite ako se svi slozimo da nijedan bmw nevalja ni za qrac i da je yamaha i to tdm najbolji motror na svetu hoces li onda malo da isqliras sa hejtovanjem bmw-a i velicanjem tdm-a ?

                  Ne KTM je najbolji na svetu,GDE SAM JA TO TOLIKO U OVOJ TEMI hvali TDM aj mi kazi bas me zanima.
                 

Panta Zemunac

Dobro...hajde da nam neko nabroji sve mane i vrline kako R tako i K modela Bembare!
Normalno da da uporeðenje i za R stare a i novije modele...

Ali samo neko ko ih je vozio a ne æuo kako se pona¹aju!

Gavrolini

A BMW pravi i motore? Pih ko bi rekao :)  Sto se mene tice dolazi u obzir samo jedan bmw, i to onaj sto je vozio pobednik red bull romaniac-a 2009 Andreas Lettenbichler.

velimlje

Citat: Panta Zemunac poslato 28 Decembar, 2010, 01:29
Dobro...hajde da nam neko nabroji sve mane i vrline kako R tako i K modela Bembare!
Normalno da da uporeðenje i za R stare a i novije modele...

Ali samo neko ko ih je vozio a ne æuo kako se pona¹aju!

Daleko bilo da nekome branim ... tema je vec dogurala do 12 strana , a zima jos traje :D

Mada , mislim da ako mozes da uporedujes , K modeli idu naspram masina ko sto je Blackbrird , a ne R . Ali opet , mozda gresim

You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

Braco


Panta Zemunac

Mene moderator ispravi da je ovo tema o R a ne o uporeðenju K i R...

Ako je veæ tako...neka mi neko objasni razlike (ako ih ima a ima ih), izmeðu starijih i novijih R!

Interesuje me a ono ¹to ne znam, ja pitam...slab sam sa engleskim, Babilon i Google lo¹e prevode i ostaje mi samo ovakvo obrazovanje...hvala lepo, molim lepo!!

velimlje

Gospoda , drugovi , prijatelji forumasi , usporite malo
-
Johann-e
to sto si izjavio nije fer , u mojim ocima , a ti kako hoces .
Ne branim ti ama nista , ovaj forum nema cenzure , ali bi voleo da se zna da se ne slazem sa tobom !
Lako je napisat i najgoru psovku , ali u tome , bar ja , ne nalazim nikakvog zadovoljstva
-
Braco , neznam kako da protumacim ovo
Citat: Braco poslato 28 Decembar, 2010, 15:26
Ma Simo jesi li to ti !?
Jel’ treba da citiram sta si rekao za mene na BJB u vreme kad si znao da nisam clan ?
I jos Pablo doda da smo ja i szzgo ‘’diskfalifikovani’’ iz tog sampionata ( BJB .. )
Da se razumemo , nalog velimlje sam tamo sam ukinuo , a jedini razlog mog ponovnog prijavljivanja pod nadimkom Velimlje2  je ta razprava oko mene izmedu tebe i nekih . Rekoh , ako vec uztreba , da mogu nesto i da kazem
Mada bi bilo sta da kazem bilo suvisno   
-
Citat: Panta Zemunac poslato 28 Decembar, 2010, 16:51
Mene moderator ispravi da je ovo tema o R a ne o uporeðenju K i R...

Ako je veæ tako...neka mi neko objasni razlike (ako ih ima a ima ih), izmeðu starijih i novijih R!

Panto , izvini , totalna pometnja u skracenicama :D
Ja sam hteo da kazem da se BMW K modeli ne mogu meriti niti uporedivati sa japanskim R modelima , nisam mislio na BMW R seriju , boxere …
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

UFF

Tema ociscena od spama i iz nje naprvljena druga tema o voznji 300 ili prevari
Molim vas da se ovde drzite "Bmw boxer i ostali propeleri" teme jer nije u offtopicu
Iskustva, misljenja..

velimlje

Citat: Panta Zemunac poslato 28 Decembar, 2010, 01:29
Dobro...hajde da nam neko nabroji sve mane i vrline R modela Bembare!
Normalno da da uporeðenje i za R stare a i novije modele...

E pa ovako , niti sebe smatram nekim izuzetnim strucnjakom , mehanickim sveznalcem ili slicno ali cu probati da napisem moje videnje nekih mana i vrlina R modela
Imao sam prilike voziti R 850 R godiste 2003 i R 1200 GS , godiste 2007 . Prvog vise od 50000 kilometara , a GS-a do sad oko 20000 .
-
Boxer agregat , u polozaju kako stoji u R modelima ima tu prednost da nema prenosa iz jednog pravca kretanja radilice u drugi , ko sto je to slucaj na vecini ostalih motora , gde se radilica okrece poprecno na motorciklu   
Drugo , boxer je prirodno balansiran agregat .
Ali zbog toga jer je nemoguce ( hteli to oni ili ne ) dve klipnjace prikaciti na isto mesto na radilici , pa se one nalaze malo ‘’smaknute’’ jedna naspram druge ,  dolazi do tog poznatog i preuvelicavanog ‘’povlacenja’’ u leru . Kazu da se to kod starijih modela jos vise osetilo , neznam iz svog iskustva , mada tog efekta NEMA u voznji , ko god vam pricao drugcije , nema pojma .
Sam oblik i polozaj agregata daju vam i negativne strane , koje ne mogu da se izbegnu
Sirina
mnogi kazu da boxer i nije najbolja varijanta za motor i kad se uporedi snaga sa nekim slicnim manjim motorom , mozda i moze da se veruje i shvati taj argumenat , mada BMW nema problema sa prodajom , za sad
Buka
Jer cilindri ‘’vire’’ a kod BMW ( za sad ) nemaju vodeno hladenje , buka je samim tim veca  . Opet to nemoze da se izbegne , sem ako ne ukinu boxer
-
Inace boxer motor  se ugraduje i u Porsche , svi kazu da je 911 takoreci nepromenjen bar  20 godina , ali se i on dobro prodaje 
-
Zbog ranije pomenute cinjenice da se radilica na BMW R modelima vrti u pravcu kretanja motora , BILO BI TAKORECI NEMOGUCE namestiti lanac , ili drugim recima , kardan je JEDINO logicko resenje za boxer motor
Mnogi vole da kritikuju kardan naspram lanca , ali to je suvisno jer boxer nema nikakvog smisla sa lancem , sem ako bi cilindri bili napred natrag ili gore dole :D
E sad , postoje problemi sa tim finalnim prenosom , ima toga na internet forumima da citate do preksutra , ali samo na kratko – ako se ubaci lezaj zadnjeg pogona ‘’odoka’’ ima da rikne u roku par meseci … Neznam , nazovite to prosetljiva izrada , ili kako hocete , ali je tako . Ako vam ga ubaci ovlasteni servis , sigurno nece da rikne ponovo brzo posle toga . Sam lezaj je 10-tak evra ali ruke mogu da budu skupe …
-
Mnogi koji voze BMW motore probali su i ranije da objasne kakvo je uzivanje voznja istog , pa nisu uspeli , ne verujem da mogu ja …
Samo da napomenem , konkretno za R 1200 GS , sta ga cini ‘’sladkim’’ za voznju
obrtni momenat
srazmerno mala tezina ( uporedujuci sa konkurencijom )
polozaj sedenja , itd …
-
Da skratim , citali ste sigurno i ranije pohvale za BMW , probam da budem realan , negativne strane
generalno R serija ( GS , RT … )
Skupa nabavna cena – ali zato ( bar na zapadu ) drzi bolje cenu od konkurencije 
Skupo odrzavanje , pogotovu van garancije ( mada BMW , opet na zapadu … ) aktivno nudi produzenje garancije .
Neke radnje , kod servisa , su zbog polozaja i tipa agregata ( boxer ) otezane i samim tim skuplje ( a neke jeftinije . Menjanje kvacila –skuplje , rad na ventilima – jeftiniji
Svi noviji modeli , vidi razliku od 1100 do 1150 i sad 1200 imaju sve vise i vise elektronike , koja , verujem nece da prezivi 15-20 godina . Necu da se svadam sa Afrikancima , ali to se cesto cuje od njih … Mada , pogledajte nova kola ? Nekad sam mogao sam da menjam svecice na stojadinu , a danas ? Nije sto je to BMW izmislio , jeste da prednjace u nekim segmentima sa elektronikom , ali kupci ( mi .. ) tako trazimo i zelimo
-
I najveca mana BMW-a ?
Sto je zbog svega pomenutog toliko puno drugciji od prosecnog japanca , da je mnogima tesko da prihvate takvo ‘’ruzno’’ pace …
Zato , ako vam se ne svida , niko vas ne tera , zaobidite ga , ali ako zelite da probate zasto ga mnogi hvale , nemojte da sednete na BMW i uporedujete ga sa prosecnim japancem , jer ne moze da se uporedi .
Ne sto je bolji , losiji ili bilo sta , naspram motora kojeg vozite , nego sto je DRUGCIJI
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

DebeliZmaj

ako su zavrshili sa pljuvachinom ja bi da pitam kao apsolutni ``noob`` ...
velimlje: u chemu je razlika ? dizajen samo ili ponashanje motora ? ...
---
dodatno pitanje ... u predjashnjem postu pominjesh
``dolazi do tog poznatog i preuvelicavanog ‘’povlacenja’’ u leru ``
sta je to ?
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

johann

Citat: DebeliZmaj poslato 28 Decembar, 2010, 18:26
ako su zavrshili sa pljuvachinom ja bi da pitam kao apsolutni ``noob`` ...
velimlje: u chemu je razlika ? dizajen samo ili ponashanje motora ? ...

[/quote
U pitanju dve dazlièite filozofije i pristupi. jedino zajednièko su dva toèka...    Neko voli plavu¹e, neko crnke itd

DebeliZmaj

johann: hm .. ok ... :) dobro poredjenje ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

velimlje

Jedno i drugo , dizajn i ponasanje su nerazdvojni

Jednostavno je boxer takav kakav je , nemozes da ga menjas

Jedino sto je BMW dali zbog tradicije ili sta god bilo , nema veze , svih tih silnih godina radeci boxere doveo sam agregat , u granicama mogucnosti , do perfekcije . U svakom pogledu

Jel moze IKAD boxer da bude bolji koncepcijski od paralel 4 motora ? Ni slucajno .

Al ima svoje cari i dobre strane

Rekoh , Porsche 911 - boxer , dizajn ( spoljasni ) takoreci isti od drugog svetskog rata . Svi kazu motor pozadi i pogon pozadi ne mogu da funkcijonisu kako treba , ali 911 se jos uvek DOOOBRO prodaje ...
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

UFF

Ja bi jedan taj sa matorim dizajnom i pogonom koji ne funkcionise kako treba ;D  da ga vozim sideways isto kako ne treba  [djavo]  (mora da su na drift mislili pod tim da ne funkcionise kako treba)  [rofl]

velimlje

Citat: DebeliZmaj poslato 28 Decembar, 2010, 18:26
dodatno pitanje ... u predjashnjem postu pominjesh
``dolazi do tog poznatog i preuvelicavanog ‘’povlacenja’’ u leru ``
sta je to ?


Rekoh , jer se klipnjace povezuju na radilicu na razlicitim tackama ( a ima samo dva , ne cetiri ko 911 , tamo nema tog problema ) dolazi do snage koja

kad je motor u leru , na mestu , ako izturiras motor , povuce citav motor u stranu , lagano

Kod voznje , sem ako ne ides 2 km/h , to nema sanse da se oseti
You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , b

misa-pei

Kroz istoriju motorciklizma, poku¹ane su sve moguæe koncepcije pogonskog agregata. Od jednocilindriènih, preko linijiskih èetvoro i ¹esto cilindra¹a, uzdu¾no i popreèno postavljenih, V motora sa dva i èetiri cilindra, vankel motora, radijalnih, èak (mada je to samo show bike, koliko znam), bokser ma¹ina.

Bokser je izabran u vreme vazdu¹no hladjenih motora kao ma¹ina koja se odlièno hladi, bolje nego V motori sa vazdu¹nim hladjenjem, kod kojih se u ta vremena, zadnji cilindar debelo pregrevao. I danas je tako, ali...

BMW je fabrika koja je taj bokser motor usavr¹avala i nije odustajala od te koncepcije, èini mi se od 1923. Èak su i postizali neke brzinske rekorde itd. Danas je najsavr¹eniji bokser motor upravo BMW, a za kola, Porsche i Subaru.

Sama koncepcija ima svojih ogranièenja, ali to ljubiteljima ove marke ni¹ta ne znaèi, jer, iskreno, gotovo svi BMWjd¾ije koje znam, od kad su seli na prvog, nisu menjali marku. Oèigledno je da ima ljudio kojima odgovara, kao i onima kojim ne odgovara.

Dakle, Zmajèek, ovo ti je èisto mali pregled da bi mogao da sa ¹to vi¹e razumevanja prati¹ temu.

I da, samo da pomenem pljuvaèine i ostalo... Mnogi zakleti RRrr-a¹i ne podnose Dukatija, Apriliju, samo zato jer su drugaèiji od onog ¹to njioma odgovara. Linijske èetvorke i visoki obrtaji, nasuprot V koncepcije i izvanrednom obrtnom momentu.
Država je najveći neprijatelj naroda

DebeliZmaj

velimlje: to je torzija prouzrokovana snagom motora ? torque ? Nm ?
misa-pei: znachi razlika je u logici .... da li sa manje obrtaja postici vecu snagu ili postizanje explozivnosti itd....
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell