Glavni meni

Prvi motor Triumph Baby speed 600?

Započeo Strux, 26 Jul, 2012, 12:28

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Phoenix

#80
Citat: YoYa poslato 29 Jul, 2012, 01:05
Citat: Phoenix poslato 29 Jul, 2012, 00:09

Strux brate vozi se glavom a ne mudima,na shta god da sednesh bice u redu dok razmishljash i nece jer neko drugi to ne radi,zivot je kocka a ti gledaj chime bi da se kockash.

Rece ti lik koji je prve sezone uzeo horneta 600, i pola te sezone bio u gipsu, pitaj ga gde mu je bila blokada,,U mudima??

brate nisi u pravu nego bash nisi,to za ortake koji peglaju(za sebe pricham,za njega sutra ne znam a verujem da ne zna ni on dok ne proba). Probao sam 2 puta i ukapirao da cu najebati ako ne vozim svoju voznju! I odustao,sad vozim za sebe i sebe iskljuchivo!!!
Drugo
"Rece ti lik koji je prve sezone uzeo horneta 600, i pola te sezone bio u gipsu, pitaj ga gde mu je bila blokada,,U mudima??"
znam te dovoljno da ovu glupost napisanu necu da ti uzmem za zlo! Mada mozda si trebao da pitash ili porazgovarash sa mnom u vezi udesa da se nebi deshavali ovakvi gafovi!
Ni jedan chovek na ovom forumu mu ne zeli zlo niti bi da ga pogreshno savetuje vec svi iznose svoja mishljenja bazirana na lichnim iskustvima!
Verujem da si se istraumirao dana a ko ne bi? Ali evo ti istina od "lika" iz prve ruke!
Istina je da sam pao sa 40-50kmh i dobio 4 preloma. Istina je da bi isto tako najebao i sa skutera od 50ccm ili sa bicikle josh gore.
To nema veze sa jebenih 600ccm!!!
;)
Trudim se, al' uzalud, Sudba ima foru gadnu:
kad treba bude¹ jeban, gaæe ti same spadnu.

TEEfqd

moje prvo vozilo je gsxr 600 i sa njim sam usao u saobracaj, i to u beogradu. ni auto ni skuter nisam vozio pre njega :D a sad peglam bez dozvole jer nemam godine za punu A.
sta da vam pricam kad zamalo nisam izginuo sa skutera kad mi je drugar dao da okrenem po kraju. doduse, prvi put sam vozio skuter. i osecao bih se samopouzdanije da vozim R-a 100-150 po gradu sve vreme i da se provlacim nego da normalno vozim skuter. jaci motori su keva, 600 je idealno za pocetak po meni. imas dupli disk napred, banja. evo vidis koliko nesreca ima kada neko radi polukruzno i oduzme prednost. kad nabodes kocnicu na Ru sa nekih normalnih brzina 60-100, veruj mi, stao si. da te vuce da das gas, vuce. ali ako si dovoljno zreo i sam u glavi onda ces davati gas samo na pravim mestima. poz

TEEfqd

Citat: YoYa poslato 29 Jul, 2012, 00:19
Brate o kojim barijerama ili blokadama  pricas, kad nikad nije vozio motor, koji su reperi za barijere  pocetnika koji hoce da vozi 600 ,,, kad ode sa ekipom a svi peglaju po krivinam ko bolji i jaci a on zavrce jer nece da dodje 3 minuta iza njih..
znas o cemu pricam...



ahahahhaahahah krenem sa dva druga na avalu, oni opeglali vec do gore, ja stizem, jedan popusio pola pakle a ovaj drugi popio litar soka , smorili se :D
jebiga, koga puca kompleks da bude najbrzi taj ce najpre da najebe. uostalom, nisam kupio motor da budem trkac na ulicama. da sam hteo da budem trkac
kupio bi nekog divcibarca sa trkackim plastikama, full opremu, i trudio bi se da ga toliko obaram da namerno klizam u svakoj krivini.

Slaninar

Citat: redshadow poslato 29 Jul, 2012, 09:07
moje prvo vozilo je gsxr 600 i sa njim sam usao u saobracaj, i to u beogradu. ni auto ni skuter nisam vozio pre njega :D a sad peglam bez dozvole jer nemam godine za punu A.
sta da vam pricam kad zamalo nisam izginuo sa skutera kad mi je drugar dao da okrenem po kraju. doduse, prvi put sam vozio skuter. i osecao bih se samopouzdanije da vozim R-a 100-150 po gradu sve vreme i da se provlacim nego da normalno vozim skuter. jaci motori su keva, 600 je idealno za pocetak po meni. imas dupli disk napred, banja. evo vidis koliko nesreca ima kada neko radi polukruzno i oduzme prednost. kad nabodes kocnicu na Ru sa nekih normalnih brzina 60-100, veruj mi, stao si. da te vuce da das gas, vuce. ali ako si dovoljno zreo i sam u glavi onda ces davati gas samo na pravim mestima. poz

Ti si MLAD, bez ljutnje. Brzo uèi¹, refleksi dobri, sve radi u fullu. Ovaj èovek ima valda 27 godina, ako se ne varam? U tim godinama se sporije i te¾e uèi. To je prvo.

Drugo, nisam instruktor vo¾nje, ali sam se dovoljno bavio sportom da bih bio siguran u ovo:
napreduje se samo kad ve¾ba¹ ispod svojih limita (ve¹tina, trening snage i izdr¾ljivosti je drugo). Kad je opu¹teno laganeze. Tako se nivo ve¹tine neprimetno poveæava i to lagano postaje sve bolje i bolje. Nikome ne bih savetovao vi¹e od 250 cc nakeda za uèenje, za prvi motor. Dovoljno je ¹to je motor, brzine. Nema potrebe jo¹ da se u igru ubacuje puno konja i puno kila. Kad nauèi osmice i polukru¾na na 250, LAK©E æe, puno lak¹e sve to raditi na 600. Moja drugarica je uzela tako odmah velik motor i nikako da se oslobodi straha. Te¾ak motor, a skup ako se padne. Pa sve to u glavi. Veæ treæa sezona i vozi k'o usrana. Onda je pozajmila 125 cc i pesma. Ide lak¹e, nema straha, ve¾ba se...

Ovo je barem moje iskustvo. Na kraju smo svi razlièiti i svako sebi bira.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

pit


                Cekaj bre Slaninar sto zezas pa upravo tvoj fazer i njemu slicne 600-tke su idealne za pocetnike zbog toga sto je mtrav na niskim obrtajima tj sve do 6-7000 a i vise.Znaci pocetnik sasvim lepo moze da se vozi na njemu i da uci bez straha da ce nepromisljeno odvrtanje gasa da ga zbaci iz sedista kao sto to moze sa ozbiljnijim i jacim motorima.E sad ovaj Trijumf sto se njemu svidja nisam vozio ali predpostavljam da zbog 3 cilindra ima za malo bollji odizv na nizim obrtajima ali po meni nista brutalno sto normalan covek ne bi mogao da izkontrolise.
                Nezgodno bi bilo da oce da kupi R 1 ili neku V2 1000-arku ...tu bi mogao da nastane problem.
                Naravno pre svega pocetnik mora da ima prekidac u glavi i da je svestan svojih mogucnosti kao i mogucnosti motora u protivnom nasi saveti nece mu biti mnogo od pomoci ni sa 250-icom jer i ona moze preko 130 sigurno sto je sasvim dovoljno za njesra.
                 A sto se tice konkretnog primerka Trijumf je jedina marka osim japanaca u koje ja kolko tolko imam povereja sto se tice izdrzljivosti i nekvarljivosti....naravno ako i dodje do nekog kvara to nema koda popravlja a i delovi mora se narucuju od preko.

UFF

Citat: pit poslato 29 Jul, 2012, 10:59
E sad ovaj Trijumf sto se njemu svidja nisam vozio ali predpostavljam da zbog 3 cilindra ima za malo bollji odizv na nizim obrtajima

Vidi se da si poznavaoc pravi :)

CBRR1

Citat: UFF poslato 29 Jul, 2012, 11:04
Citat: pit poslato 29 Jul, 2012, 10:59
E sad ovaj Trijumf sto se njemu svidja nisam vozio ali predpostavljam da zbog 3 cilindra ima za malo bollji odizv na nizim obrtajima

Vidi se da si poznavaoc pravi :)
oprosti mu sto ne zna i sto nikada nije cuo zvuk tog motora i to da se cuje kao da je honda ili kava ili to sto ima 4 klipa,ali mozda bi i znao ili uocio kada je gledao u taj motor ali toliko je zaslepljen svojim TDMom da on nista drugo ne vidi na drugim motorima...

pit



         Vidi ovu dvojicu gejeva pa niste se valjda udruzlil protiv mene....aaah da ovog prvog sam odro a i ovog cu kao malu macu .

UFF


pit

Citat: UFF poslato 29 Jul, 2012, 11:10
Pit strucnjak za triumph-a :D

       Pa sta kenjas bre skoro svi su za 3 cilindra mada ima i nekih sa 2 ....a ti si kao znao da ima sa 4 nego je pomenuto na pocetku teme sto sam ja zaboravio.Inace o istoriji motociklizma mogu ti drzim predavanje

UFF


CBRR1

Citat: pit poslato 29 Jul, 2012, 11:13
Citat: UFF poslato 29 Jul, 2012, 11:10
Pit strucnjak za triumph-a :D

       Pa sta kenjas bre skoro svi su za 3 cilindra mada ima i nekih sa 2 ....a ti si kao znao da ima sa 4 nego je pomenuto na pocetku teme sto sam ja zaboravio.Inace o istoriji motociklizma mogu ti drzim predavanje
o TDMu...zaboravio si to

Strux

Danas sam na forumu posle par dana i novosti...Naime,vracao sam se iz Podrinske Loznice i u kolima pricao sa bratom da hocu da kupim motor...
Taman on komentarise kako on to ne voli da vidi ni na slici,sta ce mi to itd,itd...dve krivine dalje(u Pricevicu,iznad Valjeva),zastoj,kolona kola....U tom momentu ugledamo tri motora parkirana,brat mi kaze "Eto ti motor ,jebo te motor,vidis da je motociklista napravio sranje!"...
Kad ono lik ispravio krivinu(krivina je motda nekih 80-ak stepeni...)i produzio paralelno sa bankinom nekih 150 metara po stenama visokim oko 25-30cm...
Stize hitna,lik sav polomljen,nije u svesnom stanju....a od Suzane Gsx-r750(k2) nije ostalo delova tek da se skalupi jedan apn-6...
Posle preko nekih drugara cujem da je klinac iz Valjeva,u Beogradu je u komi,i tesko da ce se izvuci,ako vec nije i do sada preminuo...(to je bilo u petak popodne,oko 17:20h...
Mozda to treba da mi bude neka poruka oko svega ovoga...Inace ,ovog proleca se dosta likova sjebalo sa motora u Valjevu i mojoj okolini(cini mi se nikad vise u poslednjih nekoliko godina...

Ali takav je zivot,jbg,iskreno mi je zao momka...mogu misliti kako je bilo njegovim drugarima da prozivljavaju sve to u tom trenutku...

CBRR1

Citat: Strux poslato 29 Jul, 2012, 11:16
Danas sam na forumu posle par dana i novosti...Naime,vracao sam se iz Podrinske Loznice i u kolima pricao sa bratom da hocu da kupim motor...
Taman on komentarise kako on to ne voli da vidi ni na slici,sta ce mi to itd,itd...dve krivine dalje(u Pricevicu,iznad Valjeva),zastoj,kolona kola....U tom momentu ugledamo tri motora parkirana,brat mi kaze "Eto ti motor ,jebo te motor,vidis da je motociklista napravio sranje!"...
Kad ono lik ispravio krivinu(krivina je motda nekih 80-ak stepeni...)i produzio paralelno sa bankinom nekih 150 metara po stenama visokim oko 25-30cm...
Stize hitna,lik sav polomljen,nije u svesnom stanju....a od Suzane Gsx-r750(k2) nije ostalo delova tek da se skalupi jedan apn-6...
Posle preko nekih drugara cujem da je klinac iz Valjeva,u Beogradu je u komi,i tesko da ce se izvuci,ako vec nije i do sada preminuo...(to je bilo u petak popodne,oko 17:20h...
Mozda to treba da mi bude neka poruka oko svega ovoga...Inace ,ovog proleca se dosta likova sjebalo sa motora u Valjevu i mojoj okolini(cini mi se nikad vise u poslednjih nekoliko godina...

Ali takav je zivot,jbg,iskreno mi je zao momka...mogu misliti kako je bilo njegovim drugarima da prozivljavaju sve to u tom trenutku...
NISI TI ZA MOTOR ISKRENO,KOLIKO JE STRAHA I SVEGA U TEBI TO MOZE DA TE KOSTA GLUPE GRESKE,JBGA SVASTA SE DESAVA KADA SI NA MOTORU ALI CELICNA MUDA I IDEMO JBGA TAKO TI JE ZA SVE U ZIVOTU,KADA BI GLEDALI STA SE DESAVA NIKADA NE BI SEO NA BICIKLU U AUTO..ITD ITD..

Slaninar

Citat: Strux poslato 29 Jul, 2012, 11:16
Mozda to treba da mi bude neka poruka oko svega ovoga...

Nisam sujeveran, al' onaj "oseæaj", intuicija, kako ga ko zove - to sam nauèio da slu¹am.

Inaèe, motor je opasna stvar, ¹to zbog sama dva toèka, ¹to zbog puteva oèajnih, vozaèa bahatih i neopreznih. Èim si na motoru, igra¹ se sa sudbinom. Opet, vodim se lièno onim: nije va¾no koliko puta udahne¹, veæ koliko puta ostane¹ bez daha. Volim motor, bajs, ne mogu bez toga, to je kao droga. PAMETNIJE, opreznije bi bilo da uop¹te ne ulazi¹ u tu prièu, jer jeste opasna, a navlaka je - kad se jednom zarazi¹, nema nazad. Vidi, re¹i.

Jo¹ jedna stvar. Ne mogu ti preneti svoje iskustvo, a nemam se ni ¾elju raspravljati s kolegama. Svi drugaèije vidimo, mo¾da smo svi u pravu iz svog ugla. Veæi motor nije ni jeftiniji (na du¾i rok), ni lak¹i za uèenje. Ba¹ to ¹to ka¾e¹ da nema¹ para da stalno menja¹ motore. Uzme¹ 250icu, pa vidi¹ koliko te ko¹ta odr¾avanje. Hoæe¹ moæi izgurati? 600ka tra¾i oko 500 jura po sezoni u proseku, da je tera¹ kako treba. Mo¾e¹ nabosti neku u super stanju, pa je uvaliti kad doðe sve na red za zamenu, ali to treba znati. Na preprodaji jeftinijeg motora æe¹ verovatno manje izgubiti. Taj Triumf kad kupi¹... ne znam kome ga posle prodati ako ne odgovara i za koje pare.

Za delove je zajebano za sve motore. Jeste za japance malo lak¹e, ali ne mnogo. Tu æe biti seksa kako god okrene¹.

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

AndreyRR

E vala lepo si mu rekao cbrr1  [cheers]

Strux

Nije da nisam,nego imam dilemu sta da radim...I svestan sam cinjenice da je jedini spas da ne izgines sa motora taj da isti i ne kupujes...ako vec tako se razmislja(znam da je mit ona prica E vozicu u full opremi,pazljivo itd...ali ako ce nesto da se desi,ikzletice lik kolima i pokupice te i ajd' zdravo...)
Verujem u sudbinu i da se ne moze izbeci,ali posto je neko spomenuo da nisam video nikad kako neko strada sa motora,morao sam da ga demantujem...
Generalno,motociklisti su najugrozenija kategorija ucesnika u saobracaju,ali cim bude neko sranje,vecina odmah unapred okrivljuje motociklistu i konstatuje da je sigurno isao 200...

AndreyRR

Aj lepo sedi disi,ni za disi nisi.Sacekaj ti do sledece sezone pa onda odluci
polako ali sigurno ne zaleci se,sobzirom da ti je prvi motor.I taman skupi
pare za speedtriple juce sam vozio iza njega i bio sretan kao malo dete
kakav zvuk ima i kako je povozan i to sa dvoje na njemu

Strux

Andrej,koje ti je godiste cbr900?Zato sto sam pre jedno mesec dana probao drugarovu cbr900rr(99.godiste)
Msm,cuj probao ,vozio trecom citavih 55km/h...i onako,deluje mi krotka na gasu,bar na nizim obrtajima...
Po tvom nekom misljenju,jel ne bi trebalo da je ovaj Triumph ostriji od nje?(Mada iskreno mislim da jeste,nisam ga probao,ali intuicija...)???

AndreyRR

93,nije divlja zver  ;D ali ide kad treba. ;D