Glavni meni

TDM 900

Započeo pit, 08 Decembar, 2010, 12:58

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pit



               Kupio sam ga pred kraj sezone i preso sa njim oko 2000 km.Pa sve ono sto je falilo kod 850 kod 900 je ispravljeno.Prvenstveno potrosnja ulja .TDM 900 ne trosi ulje.Ima vise snage ,laksi je za obranje , ima ajnspric,brzi,startniji .malo nizi cini mi se ....u voznji je blizi nakedu nego enduru sto je po meni bolje.Trosi oko 5-6 litara sto je oko pola litre manje nego 850.
              Lak je za po grad neverovatno, jedino treba da mu uhvatis foru da ti ne stuca na skroz niskim obrtajima....jedino je tu TDM 850 bolji ... ali neki kompromis je morao da se napravi.
               Mislim da je za te pare odlican izbor bilo nov ili polovan.

doktor

I po meni odlican motor. Vozio sam i ja TDM 850 4 sezone i svima su poznate sitne mane koje su ispravljene na TDM 900. Po meni to je motor 3u1, i grad i krivine i putovanje, solo ili u paru.
I sto je mnogo bitno, narocito u ovoj zemlji, to je problem free motor, znaci minimalno odrzavanjje za pun uzitak.
Bikers work is never done!

WOLVERINE



   Pa pazi sad,, nov je oko 9000e ,,, mnogo ali mislim da vredi,,, meni je 3-ci po redu 850,,,  imao sam dva 3VD i ovaj noviji 4TX,, i prezadovoljan sam....  E sad vozao sam 900-ku,,  ima dosta razlike ali,,, ne deluje mi mnogo naprednije od 850,, ( posto se sa njim poredi)  ostala je ista ona mana kao  850-ke  sva tezina je napred,,   Mislim da je 900 u zavrsnoj obradi mnogo kvalitetnija od predhodnika i to je veliki plus od mene.. 


   

pit


   Pa sad nije 900 avion ali da je unapredjen jeste,Recimo ima 6 brzinu sto je 850 bas falilo.Znaci vozis ga 140 na laganom gasu.Fluidnije ubrzava .Mnogo je bolji za krivine.Ima bolji predtrag....odnos zadnja prednja .Ima fabricki siru zadnju gumu,laksi je,cini mi se i da je nizi malo tako da ga ja bolje kontrolisem u mestu.Kocnice su mu od stare R1 ,znaci ujeda kako koci,mada je i stari odlicno kocio.
       Recimo akumulator je odmah ispod sedista tako da odsrafis dva srafa i vadis ga napolje dok si za 850 trebao da rasturis pola motora.
       Milsim ovo je na prvu loptu sto sam se setio ,ali da bi stvarno osetip razliku moras da ga vozis makar dva tri dana .

WOLVERINE

   

   Vozio sam je nekih 3000km,, ne kazem da je losa,, mnogo je bolja od 850-ke,, ali su trebali jos malo da se potrude,, sobzirom da je duplo kvalitetnija od sto se tice zavrsne obrade od 850-ce,, 

  Make Model
                    Yamaha TDM 900

Year
                          2002-03

Engine
   

                             Liquid cooled, four -stroke, parallel twin cylinder, DOHC, 5 valves per cylinder

Capacity
                                    897
Bore x Stroke                    10.4:1
Compression Ratio                 92 x 67.5 mm

Induction
                                     Electronic Fuel Injection

Ignition  /  Starting
                                 TCI  /  electric
Clutch                          Wet, multiple-disc coil spring

Max Power
                                    86.2hp 63.4kW  @ 7500 rpm

Max Torque
                                    88.8Nm 9.1kg-m @ 6000 rpm

Transmission  /  Drive
                                      6 Speed  /  chain
Frame                               Aluminium, diamond shaped

Front Suspension
                                       Telescopic fork with 150mm wheel travel.

Rear Suspension
                                  Swingarm Link-type with 133mm wheel travel.

Front Brakes
                                  2 x 298mm discs with abs

Rear Brakes
                                  Single 248mm disc with abs

Front Tyre
                                   120/70 ZR18

Rear Tyre
                                    160/60 ZR17
Seat Height                      825 mm  /  32.5 in

Dry-Weight
                                  190 kg   ( pogledaj koliko je laksa od trafike)

Fuel Capacity
                                   20 Litres  /  5.28 gal

Consumption  average
                                          17.8 lit/km

Standing ¼ Mile 
                                          12.2 sec

Top Speed
                                        216.5 km/h

WOLVERINE

  Koliko ti trosi TDM 900?  Kakve su ti ture, kombinovane, grad ili otvoreno?

pit

Oko 5 na medjugradskim putevima....al ne prelazi 6 nikako.Otprilike pola litar manje nego 850 sto mi je trosio.Autoputem nisam isao nesto mnogo.

WOLVERINE

Citat: pit poslato 13 Decembar, 2010, 15:49
Oko 5 na medjugradskim putevima....al ne prelazi 6 nikako.Otprilike pola litar manje nego 850 sto mi je trosio.Autoputem nisam isao nesto mnogo.

  Neku vecu zamerku?  Za ovih 2000km predjenih?

pit

Nema zamerke ,bas mi je lego ...jedino na skroz laganoj voznji kroz grad moze da zastuca ,recimo 850 je mogao da na 1500 obrtaja ide bez cimanja ovaj mora na 2000 .Ali to se moz srediti ima tema bas o tome na motori hr.

UFF


idanijel

Citat: pit poslato 13 Decembar, 2010, 17:27
Nema zamerke ,bas mi je lego ...jedino na skroz laganoj voznji kroz grad moze da zastuca ,recimo 850 je mogao da na 1500 obrtaja ide bez cimanja ovaj mora na 2000 .Ali to se moz srediti ima tema bas o tome na motori hr.
imas neki link?

Boqy


idanijel

Nema sta dosta bolji od 850,kocnice vrhunske ,stabilnost,6 brzina,lagan za klasu,potrosnja... juce se zezali kolega i ja on sa Bmw gs 1200 2013 sa 2800km i tdm
iznenadjeni  obojica,tdm dosta brzi na 400m :D  razlika u tezini cini svoje po meni.


srbac

Idanijel ¹to si menjao TDMa 900, jel ti dosadio ?

idanijel

Pa jeste dosadio malo,a slabo sam i¹ao na duze ture,a za po selu,gradu bandit ko elektro motor samo ¹u¹ti ,a i poteze lepo😁