Glavni meni

GSX- F

Započeo Gile_ExtremeBoy, 08 Decembar, 2010, 01:18

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gile_ExtremeBoy

GSX-F poznatijim pod nadimkom Katana, spada u kategoriju motora Sportsko-Turistickih (Sport-Touring), agregat je preuzet od GSXR-a sa smanjenim performansima.

-Istorija ovog modela datira jos iz 1983 god kada je zapoceta proizvodnja tadasnjeg modela pod imenom GSX-EF. Postojale su 2 verzije od 750 i 1100 kubika.


GSX 750 EF


1983-1988

-Agregat je vazdusno-uljano hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 747 ccm, raspolaze sa 90 ks i maximalnom brzinom od 206 km/h. Manjac poseduje 5 brzina, a pogon je na lanac. Prednja kociona grupa poseduje 2 diska a zadnji jedan. Prednji tocak je 100/90-16 a zadnji 120/90-17 . Tezina motora je 237 kg a zapremina rezervoara 19L.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GSX 1100 EF
1984—1987

--Agregat je vazdusno-uljani hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 1135 ccm, raspolaze sa 100 ks i maximalnom brzinom od 230 km/h.  Tezina motora je 256kg a zapremina rezervoara je 20 L.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GSX 600 F GN72
1988-1997

--Agregat je vazdusno-uljano hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 599 ccm, raspolaze sa 86 ks i maximalnom brzinom od 215 km/h. Manjac poseduje 6 brzina, a pogon je na lanac.  Tezina motora je 223kg a zapremina rezervoara za gorivo je 20 L.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


GSX 750 F

1988-1997

--Agregat je vazdusno-uljano hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 748 ccm, raspolaze sa 106 ks i maximalnom brzinom od 240 km/h. Manjac poseduje 6 brzina, a pogon je na lanac.  Tezina motora je 223kg a zapremina rezervoara za gorivo je 20 L.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GSX 1100 F

1988-1995

--Agregat je vazdusno-uljano hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 1127 ccm, raspolaze sa 136 ks i maximalnom brzinom od oko 250km/h. Manjac poseduje 5 brzina, a pogon je na lanac.  Tezina motora je 273kg a zapremina rezervoara za gorivo je 21 L.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


GSX 600 F

1998-2003

--Agregat je vodeno hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 600 ccm, raspolaze sa 80 ks i maximalnom brzinom od 215 km/h. Manjac poseduje 6 brzina, a pogon je na lanac.  Tezina motora je 208kg, a zapremina rezervoara za gorivo je 20 L.


GSX 750 F

1998-2003

--Agregat je vodeno hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 750 ccm, raspolaze sa 92 ks i maximalnom brzinom od 220 km/h. Manjac poseduje 6 brzina, a pogon je na lanac.  Tezina motora je 200kg a zapremina rezervoara za gorivo je 20 L.

-Izgled 600 i 750 je potpuno isti, stim sto jedino model iz 2003 godina ima drugaciji rep. Slika2





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


GSX 650 F

2008-aktuelan

-Novi GSXF je u stvari oklopljeni Bandit u zelji da se povrati penzionisana Katana. Agregat je vodeno hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 656 ccm, raspolaze sa 84 ks i maximalnom brzinom od preko 200 km/h. Manjac poseduje 6 brzina, a pogon je na lanac.  Tezina motora je 241kg, a zapremina rezervoara za gorivo je 19 L.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


GSX 1250 FA

2010-Aktuelan

--Agregat je vodeno hladjeni linijski èetvorocilindra¹ sa 1255 ccm sa elektronskim sistemom za ubrizgavanje, raspolaze sa 97 ks i maximalnom brzinom od preko 200 km/h. Manjac poseduje 6 brzina, a pogon je na lanac.  Tezina motora je 257kg a zapremina rezervoara za gorivo je 18.5 L.








....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Dule 021

A sta je sa F-ovima  koji su pravljeni od 1998-2003?
Moj je 1998 i nema ga u ovoj specifikaciji! A to je i model sa jednim farom tj. drugaciji od modela iz 1997 godine.
Ima 80 ks mada postoji vise verzija sa manje i vise snage.


bokilic

a sta je sa  gsx 1100f 1127cm,od 87 pa do 96cinimi se..
brmmmm

Gile_ExtremeBoy

Polako ljudi nije mi radio internet kako treba treba jos da ubacim i slike. Ih kakvi ste..  [ljutko]
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

bokilic

136ks,sa max brzinom 251 do 256 u zavisnosti od modela,
puno obrtnog momenta,kako puni prvom,tako skoro da puni i 5tom.. sa prilicno nisko potrosnjom za tu kubikazu  [thumb_up]
brmmmm

RoaD GunneR

Mala ispravka predoslednji model se proizvodio od 1998-2004 s tim sto je 2002 je zategnuto dupe to jest ubaceno je lepse stop svetlo i farovi su zatamljeni

gane

mala ispravka model 98-05 ima uljano hlaðenje i poznati su kao veoma izdr¾ivi.... [clapp] [clapp] [clapp]

milosducati

Jeste jeste, uljno iliti vazdusno hladjenje u modelima od 98-03, a i maksimalna brzina je veca za po 10km/h brat bratu.... A tezina zavisi i od modela i za koje je trziste, bar tako kaze user manual ali tu je.
Inace vozim 600, 2001., vec dve godine skoro i zadovoljan sam, s obzirom i da mi je ovo prvi motor mogu reci i da je dobar pocetnicki motor, bar ja problema nisam imao....
Ne mozes da se trkas bas sa R-ovim, ali je zato udoban, a ako se skrati prenos, moze dobro i da povuce do 150:)
Fabricki auspuh naravno odmah zameniti jer se ne cuje motor bre sa njim, uopste, ali neko mozda tako voli.
I s obzirom kolika mu je cena na nasem trzistu napravicete odlican posao kupujuci ga...

jevta

Ajd prodaj meni original ako si ga skino

Gile_ExtremeBoy

Citat: milosducati poslato 19 Februar, 2011, 17:23
Jeste jeste, uljno iliti vazdusno hladjenje u modelima od 98-03, a i maksimalna brzina je veca za po 10km/h brat bratu.... A tezina zavisi i od modela i za koje je trziste, bar tako kaze user manual ali tu je.
Inace vozim 600, 2001., vec dve godine skoro i zadovoljan sam, s obzirom i da mi je ovo prvi motor mogu reci i da je dobar pocetnicki motor, bar ja problema nisam imao....
Ne mozes da se trkas bas sa R-ovim, ali je zato udoban, a ako se skrati prenos, moze dobro i da povuce do 150:)
Fabricki auspuh naravno odmah zameniti jer se ne cuje motor bre sa njim, uopste, ali neko mozda tako voli.
I s obzirom kolika mu je cena na nasem trzistu napravicete odlican posao kupujuci ga...

Brat bratu jel ti to +10km/h pre ili posle novog auspuha?
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

Milo¹*

GSXF 650 2008+ max brzina 240, ubrizgavanje, 86ks
''Naravno da si se smorio kad te svi zivi preticu , samo ne znam otkud ti ideja da uopste kupis kangrbu zvanu trafika.Ja sam to djubre probao jednom u zivotu i nikad vise.3o km na autoputu s njom mi je bio najveci smor u zivotu.''

Pit o Africi :D :D :D

Gile_ExtremeBoy

Hm, nemogu da promenim nisam vise admin ovog podforuma.
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

milosducati

Ma nista ne dobijas novim auspuhom sem zvuka... Ali max. brzina za gsxf600 je 216km/h kako fabrika kaze, verovartno ima i veze kako se masina razradi sta znam, ali je za gsxf750 240km/h, a ti stavi 220km/h, pa moram da reagujem bre kvaris renome gsxf-a...:)))

Gile_ExtremeBoy

....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...


TOECUTTER71

P
Citat: milosducati poslato 22 Februar, 2011, 13:49
Ma nista ne dobijas novim auspuhom sem zvuka... Ali max. brzina za gsxf600 je 216km/h kako fabrika kaze, verovartno ima i veze kako se masina razradi sta znam, ali je za gsxf750 240km/h, a ti stavi 220km/h, pa moram da reagujem bre kvaris renome gsxf-a...:)))
a zavisi dru¾e...ni¹ta mlogo ne dobija¹ ako promeni¹ samo MUff :Pler, ali ako promeni¹ izduvne grane na injektorskom(od 2007 pa na ovamo) GSF650 se dobija 9KS(tu je prigu¹en)ljudi koji su to radil se kunu u 240km/h(a da ne prièam da primera radi ako stavi¹ akrapa spusti¹ te¾inu motora za isto toliko kila 9/5 kg)znaèi KONJA +9 KILA-9 ¹to je najbolja formula za dobijanje na brzini jel. [kauboj]
a ovako to izgleda

TOECUTTER71

Mada bi ja kada bi imao novaca napravio kombinaciju sa Akrapovima granama(u kojima i le¾i TA SNAGA [unistenje]
sa nekim drugim Muff-om :P,mada Gdin-Akrapovich ka¾e da nije zdravo kombinovati njegove GRANE sa druge Lonce [djavo], ¹to je naravno glupo's(ali ne ba¹ u svakoj kombinaciji)
ja bih ladno na te grane naèuènuo onog SC projecta, lepi diskretni a ne ko¹taju mlogo

ra$a

jedna od najru¾nijih serija motora u skoroj istoriji. ovaj GN72 je ne¹to najru¾nije ¹to se tad proizvodilo, pravio se uporedo sa zzr600 i cbr600 koji su za deceniju bili ispred njega.

zanimljiv ovaj 1100f sa lancem na desnoj strani. to se kod japanaca ne viða èesto..

TOECUTTER71

Sla¾em se K'o Kinder jaje...ali to je bila moda zaobljavanja svega(kao ruski SF crtani filmovi)bilo je takvih primera kolko hoæe¹ naroèito u auto industriji.

Major

Jel neko imao prilike da provoza GSX 1250 FA?
Kakvi su vam utisci?