Glavni meni

Fazer 600 FZS - 98

Započeo Gile_ExtremeBoy, 19 Oktobar, 2010, 11:44

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gile_ExtremeBoy

Posedujem ovaj motor vec nekoliko meseci. Motor je savrsen, lep polozaj sedenja, udoban, izobilje snage za svoju tezinu od 189kg. Dobar je i kao gradski i kao putnicki motor, 100ks su za ovakvog F-a tj Nakeda sasvim dovoljno. Izgled je diskutabilan, izgleda onako muski, sa stilom, ko voli voli.. ko ne voli nisam mu ja kriv.

Preporucujem Yoshimuru a i stabilizator guvernala bi bio pozeljan.





....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

MICA F

gile jesili manjao volan , ako jesi reci mi gde da kupim , meni treba za fz6n

Lep ti je motor !!!

Gile_ExtremeBoy

Imas u www.louis.de, mislim da je oko 50e, mnogo je udobniji i bolji za upravljanje.
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

MICA F

e hvala matori , moracu da uzmem pao mi motor pa sam ga malo iskrivio (((

Vlada_Ryu

Kako Fazer izgleda kada ga ¾enska ruka retu¹ira.
Moram priznati da m oja devojka ima smisla za ukus koliko i za vo¾nju  ;)

Brrka

Beli Fazer sa prve slike je bio moj, dobio sam ga u zameni ali posto vec vozim Fazera 1000 nisam ga zadrzavao vec sam ga odmah dalje prodavao.
Vozio ga nekoliko puta dok je bio kod mene i ako zanemarim poredjenje sa Fazerom 1000 koje nije realno, mislim da za taj novac se ne moze kupiti bolji motor u toj klasi.

UFF


Slaninar

Evo slike mog sokoæala (sa sve alarmom):



Tekst copy-paste sa liènog opisa na BJB:

1. Godiste motocikla koji ste vozili:
2001.

2. Vrijeme provedeno na motorciklu:
Dve pune sezone.
Prvi motor kojim sam putovao u inostranstvo (do Italije najdalje).
Prvi motor kojim sam oti¹ao na more. :)
Prvi kojim sam pre¹ao skoro 1000 km u danu. :)

3. Sta mi se dopada:
Ovo je motor koji je projektovao neko ko VOZI motor. Ko ga vozi svaki dan. Do posla,
po krivudavim magistralama vikendom, ko ga sam odr¾ava. Takvom utisku se èovek ne
mo¾e oteti èim sedne na fejzera. Udoban je, sa puno mesta za prtljag (top case mu
dobro stoji), lako se montiraju bisage, velika tank torba. Mislim da je jedini motor koji ima
vi¹e mesta pod sicem skuter Piaggio Free. :) Ima mesta za suvozaèa, da joj bude
udobno.

Ne kvari se! :)
Zaista, samo menjam potro¹ne stvari, nema problema. Da ne ureknem. :)

Lako se pristupa svim delovima koji se eventualno moraju èaèkati na putu. Sveæice
se odvræu bez skidanja bilo èega na motoru, filter ulja i ulje isto, centralni
¹tender olak¹ava zamene guma, toèkova i sl. Fenomenalno osmi¹ljen motor i lak¹i za
rad od mnogih drugih japanaca.

Odlièno povlaèi, a nema mrtvih taèaka i vuèe iz ni¾ih obrtaja sasvim pristojno, ¹to
se ravnomerno pojaèava kako prilazi crvenom. Fenomenalne koènice koje ulivaju
poverenje. Potro¹nja ispod 6 litara na 100 km, normalna gradska oko 5,5. Minimalna
90 km/h na magistrali: 4,5 l).

Dovoljno je ¾ivahan za brze krivine, dovoljno udoban za duge puteve, dovoljno visok
i mekan za lo¹e puteve. Idealan univerzalan motor. Za mene bolji od endura, jer je
ipak predviðen za asfalt (na kom sam 99% vremena) i, za razliku od endura LEP. :)

Fejzer sa poluoklopom mi je meðu najlep¹im motorima.

4. Sta je moglo biti bolje:

Sic bi mogao biti malko u¾i za moju pozadinu. Zadnji amort je na ovim motorima pri
kraju ako ih sada kupujete. Dobar aftermarket je oko 500evra i sa njim je pesma.
Ako hoæete da vijate trkalice, onda morate i u vile staviti kruæe opruge. Inaèe su
OK za putovanje, pa i za sportsku vo¾nju, ali ne ba¹ vijanje R-ova.

Modeli od 1998. i 1999. imaju manji rezervoar i malo previsoko pode¹ene fuzastere
za suvozaèa. Isto tako, modeli od 1998. do 2001. (sa kockastim farovima) imaju relativno
lo¹a svetla. 2002. i 2003. godi¹te nemaju tih problema. Tu je skoro istim sijalicama
postignuto puno bolje osvetlenje puta. Najveæa mana mog motora su ti farovi (mada
ima i puno gorih, ali i puno boljih).
Takoðe, modeli sa kockastim farovima imaju prilièno uske retrovizore, ali ¹iri sa
novijih modela pasuju direktno, tako da se lako i jeftino mogu zameniti.

Mo¾da deluje kao puno kritike, ali ovo su u su¹tini sitnice i sve zamerke za ovaj motor,
ostalima bih na¹ao 100 drugih mana. :)


5. Moj utisak:
Da mi neko ponudi da vozim motor koji hoæu (ali da ne smem prodavati), ne znam ¹ta bih
uzeo pre nego fejzera s karburatorima. Ne bi mi bio jedini motor da imam vi¹e novaca,
ali ne bih ga menjao. Modeli od 2002. i 2003. godi¹ta (moj je stariji) imaju par bolje
uraðenih sitnica (svetla i za oko 10% veæi kapacitet rezervoara), ali su ti modeli
skuplji za dobrih 500tinak evra. Meni je bilo lak¹e staviti pare u d¾ep i voziti sporije
po mraku. :)
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

nash

evo ja  :)
ako mi ovi nesposobnjakovici iz supa ikad odjave motor "sistemski"  [samoubistvo]

Andreja

Toooo :)
Va¾i, ako se vidimo na nekom okupljanju ili ako budem u prolazu, cimam te :)
Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D