Glavni meni

Honda Afrika Twin 1200

Započeo Panta Zemunac, 07 Decembar, 2010, 18:48

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

jager

Èak mislim da bi i da je naprave, AT 1200 bila sasvim ne¹to drugo u odnosu na dosada¹nje Afrike. Super Tenera 1200 je prete¾ak, prevelik i glomazan motor, dok je ST 750 vrlo vozljiva i van asfalta. Sve u svemu i ne treba da prave AT1200. Veæ imamo savr¹enu Afriku! :D

Dzigi Boy

Ufff Jageru, Jageru ne bih se slozio sa tobom da je ST vozljiva vam asfalta, tu bi dao prednost cak i Africi koji ne volim....


Vozio sam ST nedelju dana koju sam zeleo da kupim pa sam trazio da je testiram i nisam stakao bas taj utisak da je za van asfalta.......ali da ide ide.............zapravo ono sto me je najvise odbilo od nje je to sto sam imao utisak kao da sedim na kurcu i jednostavno bio sam jako smesan na tom motoru, polozaj kormana, sedista tu mi nesto nije stimalo i stvarno sam bio smesan na njoj, zato je i nisam kupio.......

jager

Èekaj, D¾igi... Nisam ja ni poku¹ao da poredim ST i AT. Naravno da je ST obièna kita u odnosu na AT :D
Hteo sam da ka¾em da bi AT1200 bila isto toliko te¹ka skoro kao ST1200, a tek taj motor je qrac, samo takav :D

Dzigi Boy

Naravno da bi 1200ccm bilo i vise nego tesko a da nije na asfaltu.........

barakuda

#64
kako je to lepo videti da ljudi nadju zajednicki jezik
pa jos iz razlicitih ''tabora'' [clapp]

barakuda


Dzigi Boy

Evo me brate sedam u kola i pravac Miseluk da se malo izivljavam sa rucnom.......tamo sada ima full auto manijaka:))))

barakuda

Citat: Dzigi Boy poslato 25 Februar, 2011, 19:58
Evo me brate sedam u kola i pravac Miseluk da se malo izivljavam sa rucnom.......tamo sada ima full auto manijaka:))))
i ko posle kaze da zimi ne moze da se uziva

Panta Zemunac

Citat: jager poslato 25 Februar, 2011, 18:57
Èak mislim da bi i da je naprave, AT 1200 bila sasvim ne¹to drugo u odnosu na dosada¹nje Afrike. Super Tenera 1200 je prete¾ak, prevelik i glomazan motor, dok je ST 750 vrlo vozljiva i van asfalta. Sve u svemu i ne treba da prave AT1200. Veæ imamo savr¹enu Afriku! :D

Koncept 'frike sa dugoveènom makinom je u tome da na odreðen broj kuba imaju minimalac konja, te tako '¹tede' agregat...ali slo¾iæemo se da je za nju ipak bilo malo 60 konja!
Podiæi makinu na 900ccm i na 85Ks (okvirno, bio bi u istom opsegu kubika i konja)! Smanjiti te¾inu upotrebom aluminijuma u ramu jer i onako 'frika nije za skakanje po vrletima a i dalje bi sa tim alu ramom mogao silaziti na makadam i lo¹iji teren. Smanjiti kapacitet tanka na max 20l jer tek svaka 5000ita se zaputi u bespuæa Mongolije a i tamo im mo¾e pomoæi kantica pride!
Dodati ABS, direktno ubrizgavanje, jaèu prednju ko¹nicu i poraditi na ve¹anju.
Mislim da bi se tako mogla èak u¹tedeti i koja kila, mada svi kukaju na Afrikinu te¾inu a sad¹nji bajkovi i te kako prelaze 200kg, tako da je na tom polju samo izvikana, kada govorimo o toj vrsti bajka.

Dobio bi se ¹tedljiv, dugotrajan bajk, sa malo veæom snagom i brzinom. Lako bi se izabrao krajnji izgled a verujem i veoma dopadljiv svima! Kako to nisu bavarci, cena ne bi prelazila 7000e!!


pit

Citat: jager poslato 25 Februar, 2011, 18:57
Èak mislim da bi i da je naprave, AT 1200 bila sasvim ne¹to drugo u odnosu na dosada¹nje Afrike. Super Tenera 1200 je prete¾ak, prevelik i glomazan motor, dok je ST 750 vrlo vozljiva i van asfalta. Sve u svemu i ne treba da prave AT1200. Veæ imamo savr¹enu Afriku! :D
Yamaha XT 1200Z op noppen.   

    Na ovu ST 1200 si mislio da je neupotrebljiva van asfalta

WOLVERINE

Citat: pit poslato 26 Februar, 2011, 00:25
Yamaha XT 1200Z op noppen.   

    Na ovu ST 1200 si mislio da je neupotrebljiva van asfalta

E sad i ti preterujes....... [doh]    nije on mislio na Vuka Mandusica.......  [nono] [nono]   nego na prosecnog gedzu........ ;D ;D ;D

jager

Citat: Panta Zemunac poslato 25 Februar, 2011, 23:35
Podiæi makinu na 900ccm i na 85Ks (okvirno, bio bi u istom opsegu kubika i konja)! Smanjiti te¾inu upotrebom aluminijuma u ramu jer i onako 'frika nije za skakanje po vrletima a i dalje bi sa tim alu ramom mogao silaziti na makadam i lo¹iji teren. Smanjiti kapacitet tanka na max 20l jer tek svaka 5000ita se zaputi u bespuæa Mongolije a i tamo im mo¾e pomoæi kantica pride!
Dodati ABS, direktno ubrizgavanje, jaèu prednju ko¹nicu i poraditi na ve¹anju.
Mislim da bi se tako mogla èak u¹tedeti i koja kila, mada svi kukaju na Afrikinu te¾inu a sad¹nji bajkovi i te kako prelaze 200kg, tako da je na tom polju samo izvikana, kada govorimo o toj vrsti bajka.

Dobio bi se ¹tedljiv, dugotrajan bajk, sa malo veæom snagom i brzinom. Lako bi se izabrao krajnji izgled a verujem i veoma dopadljiv svima! Kako to nisu bavarci, cena ne bi prelazila 7000e!!



Vrlo lepo si opisao F800GS  ;D
Ali, to jeste bavarac i ko¹ta poprilièno. Jbg...

@Pit
Jesi ti preter'o tu ST1200 tako? ;D
Nisam ja bre rekao da ne mo¾e. Mo¾e i R po makadamu, video sam ja sva¹ta, ali je brate, TE©KA ko blato ta 1200-tka...
Meni je bre i AT bila te¹ka 15. januara na Divèibarama, a ne ovaj tenk. Mogu misliti kako bih se proveo sa njim i pored 100 konja. Nisam ja SSZGO pa da imam bi/tricepse takve da mogu da zadr¾e 200+ kila kad krene da pada ;D OK, imao sam ba¹ lo¹e gume. Svaki izgovor para vredi, zar ne? ;D
Sad imam nove K60 Scout i jedva èekam da ih malo potro¹im na offu...

jager

Citat: WOLVERINE poslato 26 Februar, 2011, 00:47
E sad i ti preterujes....... [doh]    nije on mislio na Vuka Mandusica.......  [nono] [nono]   nego na prosecnog gedzu........ ;D ;D ;D

Èita¹ mi misli ;)

pit

Citat: jager poslato 26 Februar, 2011, 01:51
Citat: Panta Zemunac poslato 25 Februar, 2011, 23:35
Podiæi makinu na 900ccm i na 85Ks (okvirno, bio bi u istom opsegu kubika i konja)! Smanjiti te¾inu upotrebom aluminijuma u ramu jer i onako 'frika nije za skakanje po vrletima a i dalje bi sa tim alu ramom mogao silaziti na makadam i lo¹iji teren. Smanjiti kapacitet tanka na max 20l jer tek svaka 5000ita se zaputi u bespuæa Mongolije a i tamo im mo¾e pomoæi kantica pride!
Dodati ABS, direktno ubrizgavanje, jaèu prednju ko¹nicu i poraditi na ve¹anju.
Mislim da bi se tako mogla èak u¹tedeti i koja kila, mada svi kukaju na Afrikinu te¾inu a sad¹nji bajkovi i te kako prelaze 200kg, tako da je na tom polju samo izvikana, kada govorimo o toj vrsti bajka.

Dobio bi se ¹tedljiv, dugotrajan bajk, sa malo veæom snagom i brzinom. Lako bi se izabrao krajnji izgled a verujem i veoma dopadljiv svima! Kako to nisu bavarci, cena ne bi prelazila 7000e!!



Vrlo lepo si opisao F800GS  ;D
Ali, to jeste bavarac i ko¹ta poprilièno. Jbg...

@Pit
Jesi ti preter'o tu ST1200 tako? ;D
Nisam ja bre rekao da ne mo¾e. Mo¾e i R po makadamu, video sam ja sva¹ta, ali je brate, TE©KA ko blato ta 1200-tka...
Meni je bre i AT bila te¹ka 15. januara na Divèibarama, a ne ovaj tenk. Mogu misliti kako bih se proveo sa njim i pored 100 konja. Nisam ja SSZGO pa da imam bi/tricepse takve da mogu da zadr¾e 200+ kila kad krene da pada ;D OK, imao sam ba¹ lo¹e gume. Svaki izgovor para vredi, zar ne? ;D
Sad imam no


e K60 Scout i jedva èekam da ih malo potro¹im na offu...


              Jageru kao veliki poznavalac motora za ST si rekao da je prevelika preglomazna  i preteska i da je za of stara 750 ..eto ovim klipom sam samo hteo da te demantujem i nista drugo....znaci ne da ide nego otkida i po mojoj proceniu ne treba ti nikakva snaga da je teras ...treba ti samo 14000 evra i nista vise....
           Ali zasto platiti tu cifru kad je lakse dati 2000 evra za afriku i usput olajavati ST 1200 kao neadekvatan motor za teren .
           Nadam se da ces nekada da promenis afrku i kupis neki bolji  motor ...i zanima me sta ces tada da pricas o njemu.
         
             

jager

Pite, ne olajavam ni¹ta, samo iznosim svoje viðenje stvari :)

ST1200 isto kao i GS1200adv su mi motori koje æu uzeti u obzir kada budem hteo da se penzioni¹em. Dobri, udobni za dedu i babu na zajednièkom putovanju, sa mo¾da malo makadama i to je to :)
I ja se nadam da æu valjda jednom kupiti drugi motor. Ako to bude uskoro, biraæu izmeðu KTM 950 i F800GS. To su mi nekako motori koji me privlaèe, a da nije Afrika.
Stare AT u svakom sluèaju za ulo¾ene pare daju najvi¹e. Meni treba motor kojim æu moæi iz Subotice da doðem do planine (300-400km u jednom pravcu), da se vozim dan-dva nekim umerenim offroad stazama i posle vratim kuæi. Dakle, 1000+km za vikend. Iz tog razloga ni¹ta od testera ili motora manje kubika¾e mi ne odgovara. Jbg, ¹ta æu, kad stanujem Bogu iza nogu... :D

UFF

Citat: jager poslato 26 Februar, 2011, 02:47
ST1200 isto kao i GS1200adv su mi motori koje æu uzeti u obzir kada budem hteo da se penzioni¹em. Dobri, udobni za dedu i babu na zajednièkom putovanju, sa mo¾da malo makadama i to je to :)

To ces kad budes hteo da se penzionises a do tad ces da divljas na africi?

Jel po teskom offroadu zahvaljujuci njennom fenomenalnom ogibljenju i maloj tezini ili na auto putu zahvaljujuci njenoj fenomenalnoj aerodinamici i prevelikoj konjskoj snazi ?   [rofl]

jager

Ne bre, UFFe. AT nije predobra ni za offroad, ni za asfalt. Ali je u svemu tome dovoljno dobra i vi¹e nego upotrebljiva. Odlièan kompromis, a to je upravo ono ¹to meni treba.

UFF

Citat: noam chomsky poslato 25 Februar, 2011, 11:10
Ruzna ili ne, da izbace Japanci novu Afriku sa 990 kubika, malo boljim vesanjem i kocenjem, KTM bi morao da ugasi proizvodnju svog 990 adv....

[rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

Mogu da joj dodaju kubikazu
i kocnice
i vesanje

i opet ces da zaspis na njoj sa rucicom zavrnutom na max!   [samoubistvo]

Ako te interesuje zasto evo poredjenje dva poslednja supermoto modela od honde i ktm-a iste kubikaze

pit




                     Heheh uze mi rec iz usta ....malo smesno da penzionerskim motorima smatra ST 1200 i GS 1200 neko ko vozi afriku...aj da je to reko neki okoreli R -as ili neki zaludjeni crosista al afrikaner ....stvarno nelogicno skroz...ispada da je afrika uzbudljivija od ova dva pomenuta gore...
[/quote]

Panta Zemunac

Uffe a da nije Honda malo u¹trojena...ne mogu da poverujem u ovoliku razliku, pa neæe da bidne da su japanci zaboravili da prave agregate!! Ne¹to mi ovde....