Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: 1 [2] 3 4 5 6
Štampaj
Autor Tema: Statistika uzroka najcescih saobracajnih nesreca motociklista  (Pročitano 29117 puta)
0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
R1, BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6812
Kvalitet: +1776 (26%)
Zahvalnice: 103

Odgovor #20 - 24 Januar, 2011, 03:50 Ocena: +1
Ignoriši

dobar post, ali se ne slazem sa onim

"kaciga ne smanjuje vidno polje"

itekako smanjuje, i to sa strane u normalnoj voznji, a ako se podvijem pod vizir, onda ne vidim odozgo...


Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
Vlada GS
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
BMW R 1100 GS
Zivi kao da ti je svaki dan poslednji.....

Lokacija: Beograd, Banovo Brdo
Poruke: 86
Kvalitet: +10 (11%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #21 - 06 Februar, 2011, 09:54 Ocena: 0
Ignoriši

Povrsina kojom se auto ''oslanja'' na asfalt je 21 x 24cm. Mozete zamisliti kolika je onda ''povrsina oslanjanja'' guma, kod motora....

E sada treba zaustaviti motor od 200kg, i izbeci neku budalu koja nas je ''isekla''....

Pa jos kaze, ''izvini, nisam te video''....

Necu da vas gnjavim, ali moram ovo da vam napisem.....ko razume shvatice....

    Pre neku godinu sam radio za UNHCR. Imao sam novog dzipa Land Rover Discovery. Sve moguce oznake, i CD tablica.....na putu te niko ne dira, samo odmahuju da prodjes....strava..

     I to jutro dobijem zaduzenje da pratim kamion koji vozi brasno za neke penzionere u Ljigu.....nikakav problem....u 6.30h krecem od kuce sa B. Brda...
Negde kod motela ''Romeo i Julija'' sustizem kamion koji ima nalepnicu pozadi UNHCR, obilazim ga i dajem rukom znak vozacu da stane....

    Jeste, to je taj kamion....kazem vozacu '' druze, kada udjes u Ljig, na prvom semaforu desno, i posle 300m videces moj dzip. To je tu....''

Tu se pozdravimo i ja krenem....i GASSSSSS.....i preticanje, i preko pune i preko isprekidane.....kreten, kao da me ''djavoli jure''    ludak

Valjda sam, budala, hteo sam sebi da dokazem koliko mogu pre kamiona natovarenog brasnom, da stignem.....a zasto sam jurcao, ne znam....

Bilo je hladno, Februar mesec,...ulazim unutra....Dobro jutro, kazem....a oni pitaju, ''jel moze caj''......

Drugari, braco, pazite ovo.....reso sa vodom je bio kraj mene, i primetim da voda pocinje da kljuca,....kad neko kuca na vrata....

Pomislih, to su ovi ljudi sto treba da pomazu oko istovara kamiona.....ali, VOZAC KAMIONA SE POJAVLJUJE NA VRATA.....

Kao da sam ''duha'' video,....a on kaze, ''ja se izvinjavam, nisam mogao brze, pun sam brasna'' nemam pojma

Eto koliko sam mu ''pobegao'' d'oh.....tri puta sam uletao u ''makazice'', jurcao....zbog pisljivih 15 minuta stop

Izvinite ako sam bio dosadan, ali rzumece te zasto sam ovo napisao. Pozzzz. V. ne ne
Malisha
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki VN 800
MK VALJEVO

Poruke: 14
Kvalitet: 0 (0%)
Zahvalnice: 0

WWW
Odgovor #22 - 06 Februar, 2011, 21:03 Ocena: 0
Ignoriši

Sve ovo sto si napisao mogu da potvrdim iz licnog iskustva!!!
Nema brze a i sigurnije voznje od konstantne.Moj vozac sa kombijem ide VA-KS nepunih tri sata,pri tom na poslednjoj turi ga je uhvatio presretac sa 146 km/h(o posledicama netreba ni pricati).
Vudu i ja smo sa istim kombijem isli njemu po motor na istu relaciju,nigde nisam presao 90 km/h i to samo prilikom obilazenja.Stigli smo za dva ipo sata okruglo!!!
Prvo brze stigao,daleko sigurnije a i kao najmanja sitnica na 400km nam je razlika u potrosnji bila celih 13 L.
Sta reci......
Lazić
GayLord
Mod
Mega Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 43751
Kvalitet: +8092 (18%)
Zahvalnice: 359

Odgovor #23 - 08 Februar, 2011, 20:14 Ocena: 0

Zlo mu se pise, 66kmh preko ogranicenja kategorije koje je 80kmh... Osim ako ne dokaze da kombi nije mogao 146kmh... I ja preterujem iako imam nalepnicu 80kmh... Jbg, ne umem sporo da vozim...

balansero
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
Ninja 650r, Griso...
Poruke: 27
Kvalitet: +1 (3%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #24 - 03 Maj, 2011, 02:34 Ocena: 0
Ignoriši

i ovog puta cizma glavu cuva a boga mi i subara Smiley

eve ti na...
Mita
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
Prodata r6 placem((
Pazi te sta radite, murija uvek vreba !!!

Lokacija: Zemun
Poruke: 9
Kvalitet: +4 (44%)
Zahvalnice: 1

Odgovor #25 - 04 Maj, 2011, 01:14 Ocena: 0
Ignoriši

evo ja sam malo trazio po google i nasao nesto zanimljivo pa sad ...

Izvor ovih izvoda je američko društvo advokata koji su specijalizovani za nesreće gde učestvuju motociklisti. Studija je uključila oko 4500 saobraćajnih nesreća koje su se dogodila u LA-u 1981. godine. Svakako vredi pogledati…

1. Najopasnije povrede u nesrećama su povrede grudi i glave.
2. Upotreba kacige je naj kritičniji faktor u prevenciji povreda glave.
3. Upotreba full kacige povećava zaštitu i značajno smanjuje povrede lica.
4. Kaciga nema ograničavajući faktor na kritične zvuke saobraćaja, nema ograničavanje vidnog polja, nije uzrok umoru ili gubitku koncentracije i kao takva se ne može smatrati opremom koja negativno utiče na sigurnost u saobraćaju.
5. Ne postoji mogućnost povrede vrata kacigom, učesnici u saobraćajnim nesrećama koji su nosili kacige su imali manji broj povreda vrata nego vozači bez kacige.
6. U proseku, 50% svih motociklista nosi kacigu, na žalost samo 40% vozača koji su učestvovali u saobraćajnim nesrećama su nosili kacige. (napomena, izvor statistike su zvanični dokumenti, procenjuje se da veliki broj nesreća koje se dese bez povreda se i ne prijavljuju a većina takvih je sa zaštitnim kacigama)
7. U 73% svih saobraćajnih nesreća u kojima su učestvovali motociklisti, vozači nisu imali zaštitu očiju od vetra, i to se smatra kao odlučujućim faktorom u nesrećama jer im je vetar uticao na vid i povećao rizik ne primećivanja nesreće.
8. Upotreba moto opreme, od čizama do rukavica je veoma efikasna zaštita od ogrebotina koje su najčešće, ali i najbezazlenije povrede.
9. Težina povreda se se povećava brzinom, upotrebom alkohola i veličinom motora.
10. Skoro polovina nesreća sa fatalnim ishodom uključuje upotrebu alkohola među učesnicima nesreče.
11. Skoro polovina nesreća u kojima su učestvovali motociklisti je prouzrokovana vozačima koji su imali manje od 5 meseci iskustva sa motorom koji su vozili.
12. Vozači motora koji su učestvovali u saobraćajnim nesrećama u velikoj meri opet budu učesnici nesreća.
13. Najveći broj vozača koji učestvuju u saobraćajnim nesrećama je starost između 16 i 24, dok je najmanje vozača u saobrajnim nesrećama bilo starosti između 30 i 50. 96% vozača učestvovalih u nesrećama su muškarci.
14. Skoro 75% nesreća uključujue još jedno vozilo pored motora, najčešće putnički automobil.
15. Problem prepoznavanja i primećivanja motocikliste u saobraćaju je najveći uzrok nesreća između automobila i motocikla. Vozač automobila ne vidi motociklistu sve do nesreće ili prekasno da bi je izbegao.
16. Najčešći scenario nesreće je kada motociklista produžuje pravo a vozač automobila skreće ulevo i udara motociklistu u mimoilaženju.
17. U dve trećine slučajeva vozač automobila je prevideo pravo prvenstva motocikliste i izazvao nesreću.
18. Raskrsnice su najčešća mesta saobraćajnih nezgoda motociklistai drugih vozila..
19. Odbljesak sunca ili zaslepljenost vozača farovima je uzrok u velikom broju nesreća u kojima je učestvovalo više vozila.
20. Vidljivost motocikliste je kritičan faktor u velikom broju saobraćajnih nesreća, i uveliko se smanjuje jakim farovima na motociklu, i nošenjem opreme u žutoj, narandžastoj ili jarko crvenoj boji.
21. Tipična saobraćajna nesreča ostavlja vozaču samo 2 sekunda da deluje i pokuša da izbegne nesreću.
22. Motociklisti pokazuju velike probleme pri izbegavanju nesreća. Veliki broj vozača jako koči zadnjom kočnicom izazivajući zanošenje i slabije koče prednjom čime smanjuju mogućnost da se pre zaustave. Mogućnost izbegavanja pri blokadi zadnjeg točka je zanemarljivo mala.
23. Oko 25% sudara gde je učesnik samo motociklista je udar u fiksirani objekat i/ili izletanje sa puta.
24. Verovatnoća povrede u nesrećama gde učestvuju motociklisti se kreću oko 97%, pri čemu 45% tih povreda spada u teže.
25. Kvar na vozilu i loš put su uzroci u samo 3% slučajeva saobraćajnih nesreća, a vremenske prilike nisu bile uzrok nesreće u 98% slučajeva saobraćajnih nesreća.
26. Ograničavajući faktor vidnog polja motocikliste neposredno pre nesreće nije uticajan faktor kao uzrok nesreće, više od 75% nesreća se dešava u 45 stepeni sa svake strane linije pogleda ispred motocikliste.
27. Najveći broj saobračajnih nesreća se dešava pri brzinama od oko 60kmh.
28. Gubitak koncentracije i pažnje je i najčešći uzročnik saobraćajnih nesreća.

Izvor ovih statistika je američko društvo advokata koji su specijalizovani za nesreće gde učestvuju motociklisti. Studija je uključila oko 4500 saobraćajnih nesreća koje su se dogodila u LA-u 1981 godine...
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43084
Kvalitet: +11755 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #26 - 04 Maj, 2011, 10:22 Ocena: 0

Izvor ovih statistika je američko društvo advokata koji su specijalizovani za nesreće gde učestvuju motociklisti. Studija je uključila oko 4500 saobraćajnih nesreća koje su se dogodila u LA-u 1981 godine...
dzimika
Gospodin BILO
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
Poruke: 11109
Kvalitet: +1876 (16%)
Zahvalnice: 122

Odgovor #27 - 04 Maj, 2011, 12:34 Ocena: 0
Ignoriši

a od 1981 do sada dosta se oprema promenila a vala i motori pa ta statiskika ne moze ni da bude tacna ni da bude nesto sto se odnosi na evropu
i mislim da se taj izvestaj zove Hurtov izvestaj ili je on kasnije napisan, nisam siguran

znam samo da je MAS na osnovu ovakvog izvestaja od pre 30godina zasnovao svoj zahtev za rekonfiguraciju obaveznog osiguranja i da je zahtev koji su napisali izgledao kao da ga je radio srednjoskolac
Lazić
GayLord
Mod
Mega Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 43751
Kvalitet: +8092 (18%)
Zahvalnice: 359

Odgovor #28 - 04 Maj, 2011, 16:57 Ocena: 0

diletantizam, omiljena srpska sportska disciplina...

bigbad86
Vikend bajker
*****

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda Sevenfifty RC42
 Facebook: Poseti
Ili zivis rokenrol ili ne znas sta je to

Lokacija: Kragujevac
Poruke: 4739
Kvalitet: +708 (14%)
Zahvalnice: 27

Odgovor #29 - 04 Maj, 2011, 17:18 Ocena: +1
Ignoriši



5.   Loš put je uzrok 2% nesreća

Tacno se vidi da je Americka studija Cheesy

zuba
Majstor kvariša
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki KLE500
Lokacija: Beograd
Poruke: 206
Kvalitet: +38 (18%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #30 - 04 Maj, 2011, 17:33 Ocena: 0
Ignoriši

dobar post, ali se ne slazem sa onim

"kaciga ne smanjuje vidno polje"

itekako smanjuje, i to sa strane u normalnoj voznji, a ako se podvijem pod vizir, onda ne vidim odozgo...


Mislili su nešto drugo ili je prevod loš... Naime onomad sam čitao da ni u jednoj nesreći se nije desilo da se dogodila jer motociklista zbog kacige nije mogao da vidi opasnost.

Ja još uvek svima pričam kako sam oduševljen efektom bučnog auspuha! Veliko poboljšanje za bezbedniju gradsku vožnju!
Lazić
GayLord
Mod
Mega Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 43751
Kvalitet: +8092 (18%)
Zahvalnice: 359

Odgovor #31 - 04 Maj, 2011, 21:30 Ocena: 0

Daj neku sliku tvog bucnog auspuha, a da je bezbednije, bezbednije je onoliko, medjutim, bas za toliko vise divljam, pa mu dodje na isto... yahoo

zuba
Majstor kvariša
Pocetnik
*

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki KLE500
Lokacija: Beograd
Poruke: 206
Kvalitet: +38 (18%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #32 - 04 Maj, 2011, 22:04 Ocena: 0
Ignoriši

Evo ga, a čućeš ga 22.! Smiley

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,1720.msg90525.html#new
SSZGO
Surovi
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
R1, BMW HP4
 Facebook: Poseti
Lokacija: Dubai
Poruke: 6812
Kvalitet: +1776 (26%)
Zahvalnice: 103

Odgovor #33 - 04 Maj, 2011, 22:20 Ocena: 0
Ignoriši

dobar post, ali se ne slazem sa onim

"kaciga ne smanjuje vidno polje"

itekako smanjuje, i to sa strane u normalnoj voznji, a ako se podvijem pod vizir, onda ne vidim odozgo...



Mislili su nešto drugo ili je prevod loš... Naime onomad sam čitao da ni u jednoj nesreći se nije desilo da se dogodila jer motociklista zbog kacige nije mogao da vidi opasnost.

Ja još uvek svima pričam kako sam oduševljen efektom bučnog auspuha! Veliko poboljšanje za bezbedniju gradsku vožnju!

pa kad te neko pokupi sa strane onda nisi mogao da ga vidis, jer ti kaciga zakloni jedan deo sa strane...
nije to drasticno nesto, ali svakako MOZE da utice...

a bez kacige ti upadne muva u oko Smiley
tako da ne moz' s anjom, ne moz' bez nje Smiley

Reci nešto pametno i svi će te pamtiti - Nepoznati autor
Lazić
GayLord
Mod
Mega Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
"Is this how time normally passes...? Really slowly...? In the right order...? If It`s one thing I cant stand, it`s an unpunctual alien attack..."  The Doctor... Motor: KLE500 Tardis edition...
 Facebook: Poseti
Osposobiti nesposobne, da bi onesposobili sposobne

Lokacija: Mlečni put, sunčev sistem, Zemlja, Beograd, Zvezdara...
Poruke: 43751
Kvalitet: +8092 (18%)
Zahvalnice: 359

Odgovor #34 - 04 Maj, 2011, 23:12 Ocena: +1



Leepo... uzdravlje Ima da oteramo svu divljac sa Fruske Gore... rofl rofl rofl

Damnmoto
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
SF
i moj mis je nosio kacigu

Lokacija: BG
Poruke: 1232
Kvalitet: +121 (9%)
Zahvalnice: 14

Odgovor #35 - 16 Februar, 2013, 16:50 Ocena: 0
Ignoriši

Sve je apsolutno tacno... Joj kad vidim one u sorcevima, papucama, bez majice i kacige, najezim se skroz... Ako nosis sorc, bar nosi i stitnike, a ne da posle nosis ogromne oziljke. jednom nisam nosio kacigu, ali na biciklu i moglo je da se zavrsi fatalno, zato nikad necu sesti na motor bez kacige...
mislim da bez stitnika razlike nema ja sam imao nogavice i ogulio tet sa vevanice mislim da bi u sorcu bio isti kurac ali ff kaciga od tada i na pijacu
Plazma Keks
BABA SERA
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
Poruke: 8640
Kvalitet: +357 (4%)
Zahvalnice: 55

Odgovor #36 - 16 Februar, 2013, 17:35 Ocena: 0
Ignoriši

Sve je apsolutno tacno... Joj kad vidim one u sorcevima, papucama, bez majice i kacige, najezim se skroz... Ako nosis sorc, bar nosi i stitnike, a ne da posle nosis ogromne oziljke. jednom nisam nosio kacigu, ali na biciklu i moglo je da se zavrsi fatalno, zato nikad necu sesti na motor bez kacige...
mislim da bez stitnika razlike nema ja sam imao nogavice i ogulio tet sa vevanice mislim da bi u sorcu bio isti kurac ali ff kaciga od tada i na pijacu
padao sam sa bajsa sa i bez stitnika, razlika je drasticna. imao sam prilike da jednom padnem sa motora(dok sam ucio da vozim) sa i bez stitinka. rezultat oguljena noga bez stitnika, a sa stitnikom, pa pad se zavrsio sam malo izgrebanim stitnikom.
sto dovodi do toga, ako si se malo povredio sa stitnikom, zamisli sta bi bilo bez njega... cuo sam isto tako da i lose montiran i ne dotegnut stitnik isto moze da te povredi.
jocale
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
GSXR1000K9
 Facebook: Poseti
Let the good times roll.

Lokacija: Leskovac
Poruke: 549
Kvalitet: +65 (11%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #37 - 25 Februar, 2013, 11:58 Ocena: 0
Ignoriši

U svakom slucaju je potrebna laciga jer je glava najbitniji deo tela... Nervira me kad ljudi nece da nose kacige. To je nehat, kada olako zakljucujemo da do nesrece nece doci, a uvek se desi nesto kada si najsigurniji u sebe. Treba imati (straho)postovanje i biti skocentrisan na voznju... Moje misljenje

Samo polako i pun gas
ЯЭВОЛУТИОН
Moto Doktor
Moto Manijak
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
zlata, kata i zeka ....babe naravno 35+
Poruke: 20725
Kvalitet: +7879 (38%)
Zahvalnice: 694

Odgovor #38 - 25 Februar, 2013, 14:00 Ocena: +1
Ignoriši

A zasto je potrebna kaciga.....ajde da brojimo koliko je ljudi poginulo sa motora sa kacigom a koliko bez....dajem kucu da je vise poginulo sa kacigom....pre svega bez kacige je neprijatno preko 100, tako da uglavnom brzina je 60 do 80....a udarac u nesto preko 100 na sat...kaciga te ne vadi ...samo da te pogleda onaj odozgo....ne pricam o kontrolisanim uslovima, tipa staza, vec grad...dakle zardinjere , saobracaj, znakovi i bandere....kaciga je jako dobra za zastitu od tvrdokrilaca i peska koji prosipaju kamioni, prasine koju dizu....inace ako cemo o zastiti od udaraca....mislim da to nema veza sa zdravom pamecu....glava tezine oko 2 kilograma sa kacigom sa jos toliko opterecuje vrat toliko da vratni misici ne modu da zadrze glavu u slucaju pada, pa glava udara o asvalt.....opet kazem na brzinama pri kojia se moze voziti bez kacige normalno.
Moje misljenje....

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11
jocale
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
GSXR1000K9
 Facebook: Poseti
Let the good times roll.

Lokacija: Leskovac
Poruke: 549
Kvalitet: +65 (11%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #39 - 25 Februar, 2013, 14:18 Ocena: 0
Ignoriši

Jeste ali su verovatnoce vece za spas sa kacigom... Opet je neka vrsta stitnika... A glava lako puca... Pogotovo teme glave...

Samo polako i pun gas
Stranice: 1 [2] 3 4 5 6
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Smrtni slučajevi (Urednik: Lazić)  |  Tema: Statistika uzroka najcescih saobracajnih nesreca motociklista