Glavni meni

Sta vas je danas ''izbacilo iz takta'' ....?

Započeo Kengur, 05 April, 2012, 11:22

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

MIGE

#26600




ooo majku da ti jebem,bolje da sam kupio gti-a [facepalm]

UFF

kod mene 9l stalno po gradu vozio ga u D ili S modu

MIGE

moram da vidim sta mu je..nemoguce da toliko trosi,jbt...posrce sve o sipam [neslusam]

Hurricane

..normalno je ako vozi¹ normalno, taj menjaè ubija potro¹nju kad su kreni stani i uzbrdice u pitanju..

ja 2.0 tdi sa dsg-om muke muèim da spustim ospod 9, dok isti takav sa manuelnim bez da razmi¹ljam bude 6-7 i to punog gasa èesto

reèe mi jedan lik da ima fora da tro¹i manje ako raèunar upamti laganu nogu u startu, probao, nema razlike

generalno sam mi¹ljenja da je menjaè kurèina

osim za trkanje

sremac

budala na leru, mudonja u kontra smeru

Lazic

Njima dvojici bolje prst u oko da gurne¹ nego da pita¹ za plin... :o ;D ;D ;D




Citat: MIGE poslato 10 Decembar, 2019, 21:56
ooo majku da ti jebem,bolje da sam kupio gti-a [facepalm]
Ako misli¹ na moderne Golfove, 2.0 turbo bi ti sad po zimi tro¹io 20, ti¹ina tamo... ;D

Hurricane

 [rofl]

ima i gore, kad mi taksisti poènu o metanu..


@Migac

16:15, danas, ki¹a..

ovo:




najgori moguæi scenario za dsg

jo¹ plus ako si i¹ao po brdima na¹im, ovaj tdi ¹to sam pomenuo, od autokomande do kumodra¾a sa 8.5 digne na 13L, u prevodu tro¹io 25-30 dok se penje, a jedva da je uzbrdo, na poredi se sa uffom, on ¾ivi u ravnici  ;D

ne diraj ni¹ta sve je ok




MIGE

menjac je odlican...pupu da ga ne ureknem...dsg je odlican zato sto je to mehanicki menjac sa polugama i mehatronikom...on odlicno salta, na nekih 1500 obrtaja i smatram da je bolji od bilo kog manuelnog...znaci,trebao bi da ima manju potrosnju zato sto radi na istom rezimu rada...Probao i u S varijanti,on trosi jos vise u odnosu na D...na motoru je sve novo,lanac,lancanici,svecice...bukvalno sve...videcu sa majstorom u petak da prekontrolisemo dizne...i nije u pitanju uzbrdica,vec ravnica a cak i nizbrdica...od posla do kuce i po gradu a cak nije ni kreni-stani  [panic]

Lazic


Hurricane

Citat: MIGE poslato 11 Decembar, 2019, 08:20
menjac je odlican...pupu da ga ne ureknem...dsg je odlican zato sto je to mehanicki menjac sa polugama i mehatronikom...on odlicno salta, na nekih 1500 obrtaja i smatram da je bolji od bilo kog manuelnog...znaci,trebao bi da ima manju potrosnju zato sto radi na istom rezimu rada...Probao i u S varijanti,on trosi jos vise u odnosu na D...na motoru je sve novo,lanac,lancanici,svecice...bukvalno sve...videcu sa majstorom u petak da prekontrolisemo dizne...i nije u pitanju uzbrdica,vec ravnica a cak i nizbrdica...od posla do kuce i po gradu a cak nije ni kreni-stani  [panic]

dobro si rekao, trebao bi

ja æu ti samo reæi da od svih tdija koje smo vozili ovamo, svi sa istim potpuno motorima, dsg se vozi penzionerski, pazi se na svako dodavanje gasa

jedino on ide dva puta nedeljno na pumpu a na iste relacije se vozi..

prièamo o potro¹nji veæoj oko 25%



auto ti je u top stanju tripuje¹ se, idi kod majstora da ti ka¾e da je sve ok

dzimika

Problem i jeste sto ti salta na 1500 obrtaja, jos na ranijim tdi motorima ljudi saltali onako kako im kaze auto i trosi litar vise, ja recimo kod mene trenutno ako mi padne ispod 1800 obrtaja saltam u visu i bas gledam trenutnu potrosnju, ispadne da trosim manje tipa u 4toj nego u petoj na istoj brzini a 500 obrtaja vise

UFF

pa naravno da ces trositi vise u visoj nego nizoj ako se sporo kreces, "brzine" i postoje jer svaka ima svoj optimalni opseg u kojem treba da je koristis a pre i posle njega presaltas
prednost dsg-a je sto on salta uvek u tom opsegu a ti samo ako slusas motor i gledas obrtaljku tj nisi zamisljen dok vozis na auto pilotu po automatizmu :D
njemu je verovatno setovano da salta prerano jer dizel ima tad jaci obrtni moment, jbg mige kupi benzinca pa saltaj tek kad si u blokadi trosice manje  ;D

Hurricane

#26612
ma Migac ima isti kao tvoj motor



ja sam pominjao tdi jer sam ih se navozao i obiènih i dsg, pa uporeðujem i ne mogu da naðem nigde sliènost sa onim ¹to èujem i proèitam po netu

ili svi la¾u, ili voze a samo gledaju u trenutnu potro¹nju i paze da ne dodaju gas, ili auto u ekstremno dobrom stanju sa dsgom u stvari nije bolji od onih

izakanih, ni po èemu, d¾abe mu njegovo ubrzanje kad ne sme¹ da doda¹ gas jer æe sve da posrèe

friziderdzija

Citat: MIGE poslato 11 Decembar, 2019, 08:20
menjac je odlican...pupu da ga ne ureknem...dsg je odlican zato sto je to mehanicki menjac sa polugama i mehatronikom...on odlicno salta, na nekih 1500 obrtaja i smatram da je bolji od bilo kog manuelnog...znaci,trebao bi da ima manju potrosnju zato sto radi na istom rezimu rada...Probao i u S varijanti,on trosi jos vise u odnosu na D...na motoru je sve novo,lanac,lancanici,svecice...bukvalno sve...videcu sa majstorom u petak da prekontrolisemo dizne...i nije u pitanju uzbrdica,vec ravnica a cak i nizbrdica...od posla do kuce i po gradu a cak nije ni kreni-stani  [panic]
ne diraj ni¹ta...bord pokazuje ¹ta mu motorni raèunar ka¾e...da budem precizan i jasan, po¹to se jedan deo mog posla sastoji i od poznavanja pomenute tehnologije:
motorni raèunar proraèunava koliko treba da ubrizga goriva u cilindar na osnovu ulaznih velièina a to su:

1. TPS - pedala gasa
2. MAP - pritisak u usisnoj grani
3. MAF - protokomer
4. FPS - pritisak goriva...pojedini sistemi ovo nemaju
5. RPM - senzor radilice
6. CPS - senzor bregaste(ih)
7. ETS - senzor temperature motora
8. ATS - senzor temperature ambijenta

na osnovu ovog proraèunava koliko goriva i u kom trenutku da ubrizga, pa puta trenutni br. obrtaja pa ukrsti te podatke sa podacima od menjaèa i abs o stepenu prenosa o broju obrtaja na pogonskim toèkovima i etooo...izraèuna trenutnu potro¹nju, a na osnovu preðene kilometra¾e i proseènu...

kao ¹to se mo¾e zakljuèiti raèunar NE ZNA koliko je pro¹lo kroz diznu nego samo zna koliko joj je rekao da pusti...e sad ako je pohabana ona pu¹ta vi¹e nego ¹to joj je reèeno...a tu razliku mo¾e¹ jedino da provali¹ na pumpi, bord pokazuje da tro¹i 10 a realna potro¹nja ti je 12 npr.

ako se ikada neko bavio sa ozbiljnijim tuningom motora zna da se injektori deklari¹u u jedinicama ml/stroke - mililitara po brizganju ili pojedini proizvoðaèi deklari¹u u mililitrima u milisekundi pa se preraèunava u prethodne jedinice preko podatka koliko vremenski traje brizganje (stroke=???ms)

bar je tako na ma¹inama sa kojima se ja bavim (Thermo King, Carrier, Mercedes, Scania, Volvo, Iveco, Cummins) a ne verujem da je VW u istrument tablu ugradio patuljka sa digitronom kojem su crkle baterije...


FANTOM

    Golf trosi 16 plina , plus benzina sipaj da ga zagrejes par km pre prebacivanja na plin . I vi se zalite e moji manijaci  [rofl] [watching] [zvizdi]

dzimika

ja sam srecan sa mojom potrosnjom od 4,2l :D

Hurricane


dzimika

dci, reno :) dobih na koriscenje klio pre par nedelja

sremac

jel posti¾e radnu temperaturu? mo¾da je oti¹ao termostat, pa ne mo¾e postiæi radnu i vi¹e tro¹i.
budala na leru, mudonja u kontra smeru

MIGE

Citat: sremac poslato 11 Decembar, 2019, 17:17
jel posti¾e radnu temperaturu? mo¾da je oti¹ao termostat, pa ne mo¾e postiæi radnu i vi¹e tro¹i.
postize,naravno..nego..primetio sam da mi ovih dana  ujutru ne pali el.sauh nego  radi kao da je zagrejan...i ok radi, ne trese se...e sad,desavalo se da mi pali sauh kada ga ne vozim po 10 dana a napolju bude 15-16 u plusu...ko je ovd lud  [neampojma]