Glavni meni

Poviseni volan na "R"-u....

Započeo Charuga, 04 Decembar, 2010, 20:41

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Charuga

Gde nabaviti ovako nesto a da nije "izuvanje"
Moze li strugar napraviti tako nesto....imate li iskustva???


Charuga


Panta Zemunac

Da, zanimljiv problem, re¹enja sigurno ima samo ga treba pronaæi. Nadam se i ja nekom odgovoru od onih koji se bakæu izmenom izgleda.
Aprilija ima 1000 kubika, mo¾e se sa njom i na du¾e ali takoðe ima spu¹ten volan dao max. Jo¹ nismo naèisto ¹ta æemo sa nom ali ako ostaje to se prvo mora odraditi jer u tom polo¾aju je ba¹ odvratno voziti na du¾e!



Uploaded with ImageShack.us

UFF


Che

Moze da se nabudzi, ali onda vozis F-a ne R-a.

Charuga

Vozis ti i dalje R-a samo se manje umaras.....ja putujem dosta sa R-om i nekada zna da bude "jako nezgodno)....

Kengur

Verujem da dobar strugar, uz malo vise volje moze ovo da napravi...

DebeliZmaj

mislim da se ovaj ugaoni element lije ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell


Charuga

Citat: abarth poslato 05 Decembar, 2010, 03:54
A ovo? http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/artikeldetail.php?ID=1071&l=de

Previse para...adapter za viljusku preko 300 eura...plus volan.....oko 400 e.....

Sto napisa Kengur mislim da je ono prvo lakse napraviti.....samo da bude kako treba....zamisli na nekom kocenju ...nedaj boze da pukne.....

Kengur

E to je jedini razlog zasto to ne bih dirao...

zodiac

Citat: Charuga poslato 05 Decembar, 2010, 04:03
Citat: abarth poslato 05 Decembar, 2010, 03:54
A ovo? http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/artikeldetail.php?ID=1071&l=de

Previse para...adapter za viljusku preko 300 eura...plus volan.....oko 400 e.....

Sto napisa Kengur mislim da je ono prvo lakse napraviti.....samo da bude kako treba....zamisli na nekom kocenju ...nedaj boze da pukne.....

Pa zato ovaj LSL i kosta toliko koliko kosta. Siguran si da nece da pukne. Preveliki je rizik praviti ovako nesto.
Prijatelj je zao drug

pedriic

Te¹ko da ovakav deo mo¾e da se napravi jeftinije(za pare) nego ¹to ga pravi neko ko veæ ima nacrt i name¹tene pozicije na ma¹ini, pogotovo ako ga radi serijski. Jedino ako ovi LSLne naplaæuju ime.

Inaèe je odlièna stvar  [thumb_up]

Charuga

Citat: zodiac poslato 05 Decembar, 2010, 12:06
Citat: Charuga poslato 05 Decembar, 2010, 04:03
Citat: abarth poslato 05 Decembar, 2010, 03:54
A ovo? http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/artikeldetail.php?ID=1071&l=de

Previse para...adapter za viljusku preko 300 eura...plus volan.....oko 400 e.....

Sto napisa Kengur mislim da je ono prvo lakse napraviti.....samo da bude kako treba....zamisli na nekom kocenju ...nedaj boze da pukne.....

Pa zato ovaj LSL i kosta toliko koliko kosta. Siguran si da nece da pukne. Preveliki je rizik praviti ovako nesto.

Ima li kod nas da se kupi tako nesto ili se mora traziti od "preko"...?????

abarth

A da nema neka varijanta kao ¹to Aprilia ima RSV i Tuono kod  kojih su gornji touglovi potpuno izmenjivi, po¹to je to osim oklopa jedina razlika izmeðu ova dva motora. Ne znam kakav je trougao na Z1000? Isti problem sa udobno¹æu je imao drugar na MotoGuzziju V11 Lemans pa je hteo da kupi komplet od LSL ali je bilo preskupo. Problem smo re¹ili tako ¹to smo izbu¹ili 2 rupe od 10mm na trouglu, kupili polovne nosaèe kormana od KTM i debeli korman od Baracude. Bu¹enje trougla je bilo moguæe samo zato jer je odlivak popuno isti kao kod naked verzije pa postoje podebljanja. Malo je bio problem sa kablovima, sajlama i crevima ali sa drugaèijim provlaèenjem se re¹i problem. Dobra stvar kod LSL kompleta je ¹to dobije¹ i du¾e sajle, creva i sve ¹to ti treba.

Havarisan

po meni je najbolje da nadjes ovako nesto preko, ali polovno (zbog cene).


Panta Zemunac

Treba videti sa ©ekijem iz Valjeva...on je, èini mi se na jednoj preradi, odradio F korman umesto eRa!! :)

Mislim da se gre¹i kada se tvrdi da se promenom dobija F model...o èemu se radi. Kada bi smo na stazi vr¹ili uporeðenje, razlika bi bila osetna ali ko od nas tro¹i eRa na stazi, ko!?! Na uliènom asfaltu, putu itd dobija se udobnost koju nije za zanemariti, pogotovo ¹to nam bajkovi i slu¾e radi u¾itka (retko kome strogo za ¹ljaku).
Da se ne la¾emo, treba samo pronaæi komplet...ljudi prave letelice za svemir jo¹ od '60tih a neèe jedan reduktor za polo¾aj kormana...èudi me kako jo¹ niko nije napravio, u stilu aftermarketa, podesivi korman èiji uglovi bi se menjali po centralnoj osi u dva smera, tako da bi sa par imbusa ili leptira mogli pode¹avati korman, èas za F, èas za R polo¾aj. [ludak] [doh] [hello]

Tako sam ''lupetao'' za lance za sneg, za bajkove...smejali su mi se dobrano a na kraju lik dao link ka fabrièki pravljenim, ba¹ za motor! Ma ima svega samo treba pronaæi! [rolleyes] [blahblah]      [zvizdi]

Charuga

Dobih danas mail iz Hrvatske...ovo mi izgleda korektno....trazio sam jos neka objasnjenja i slike..... ako je jos neko zainteresovan pogledajte....


SSZGO

ovo se radi tako sto se kupe RISER-i za neki enduro, zatim se u fabrickom trouglu izbuse rupe i zakace se riseri na fabricki trougao

posto je trougao supalj sa donje strane mora se ojacati

zatim se u risere ubaci korman, produze se sajle gasa kocnice i kvacila, i to bi bilo to...


ovo je naravno najjeftinije resenje ali ako se odlucite da vratite fabricki korman, ostace vam rupe u trouglu, koje se mogu resiti nekom karbonskom nalepnicom
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor