Glavni meni

Putopisi po dzungli

Započeo ЯЭВОЛУТИОН, 21 Mart, 2012, 21:41

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

A posle da me lincuju nezadovoljni vlasnici motora i skutera na servisu....neka hvala.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Vlajko

Mora da je to uticaj silnih Japanaca oko tebe..

Ili nekog odozgo  [zena]

[plazi_se_2]
Kakve su ti misli takav ti je i ¾ivot...

Svest je trag – Znanje je pomagalo – Ljubav je odgovor

Taraba

Linèovaæemo te svakako... to je samo pitanje vremena. Majstori su uvek krivi, èak i kad nisu :D
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

ЯЭВОЛУТИОН

Kriticna masa nije jos dostignuta....kad je Pavel preziveo .....je sam malko krupnejsi od Pavela
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ЯЭВОЛУТИОН

Citan veceras neku temu....o stipsama....elem pa mi nadodje da otkucam da ne zabortavim.

Vise puta u mojim putopismu pominjan Zoran zvani Jon koji je trenutno na trajnom radu u Ameriki, imao je sjajan sistem placanja pica. Daleko od toga da je bio stipsa, ali jednostavno kad sedne za sto, obicno za stolom sedi par ljudi koje ovaj bas ne mirise iz odredjenih razloga. Dakle dogadja ide ovako:
Jedno popodne, u dokolici Beogradke palanke, dokotrljah se do usca. Tada je tamo radio Zverinjak...ono sto vi sad znate kao MAD MAX....mali krug na uscu je bio u to vreme mesto okupljanja preko dana....uvece se islo svuda, ali to je jedino mesto gde si mogao da parkiras motor na metar od stolice i da popijes kafu.
Za stolom desetak ljudi...sede...klasicno kenjanje...nista pametno, a i sta bi se moglo ocekivati od bajkera koji su dosli na kafu da se razbude oko podne. Zoki Jon dolazi motorom, onako krakat i visok prekoracuje neki maleni kawasaki ltd 450 i prilazi stolu. Javlja se onako svima, ne zdravi se pojedinacno...otprilike :"zdravo drustvo" i seda. Par trenutaka kasnije dolazi , sada vec vremesni gospodin a tada mladic, i pita da li treba nesto.
Jon ustaje i pocinje:
-Meni kafu bez secera i neki sok, al ne mnogo hladan...i.....pice, njemu, ....njemu ,njemu i.....njemu,( pokazujuci prstom na par osoba kojima zeli da plati pice.......ostali kao da ne postoje.....vrhunski potez) i seda, kao da nista nije bilo.

Tako je doveo vikanje ture do savrsenstva....niko ne moze da kaze da je stipsa, jer vikao je turu, a nije platio pice onome kome nece da plati pice....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

dzony

e sada sam sve procitao i idem da spavam,i sto bi ti rekao @ revolucio "da ne zaboravim" onaj bosko iz nove pazove(bole jelic) kod kojeg su bili BSA,BENELI,MARTIN,KAWA 1300 bio je tu i po neki triumph, u pravu si,samo mu je kawa ostala,i jos stoji.
Kada sam bio klinac 12-13 godina, cale odnese boletu moju apenjaru da popravi i ja vidim tenk na 2 tocka 6 cilindara( z1300 ) aaaaa jooooj,danima sam sedeo na njemu dok mi je bole popravljao apenjaru.mislim da sam tada doziveo naj jacu emociju prema motoru,i mislim da se to nece nikada ponoviti,kakav prvi poljubac ,prvi sex,to je sve kur#c,kada sam prvi put video taj motor bio sam uzbudjen kao da sam video svemirca ...

ЯЭВОЛУТИОН

jutroske poranih...treba da se ide na buvljak , ali sam bas rano ustao....Ko onomad kad smo kretali za Francusku....Elem u toku najvecih sranja u drzavi docepah se nekako multishengena u pasosu....duga je prica kako je to togodilo, uglavnom multi shengen u pasosu i registrovan motor.
To jutro me drugar pozva da skocim do Pariza...sve placeno, da zavrsimo neku kombinaciju pa bezi kuci...Posto sam znao da se drug bavi samo legalnim poslovima, lagano natovarih motor i polako.....doduse okolo preko Madjarske.
Put je bio opak smor, padala je kisa od kad sam izasao iz Beograda....onako pederski sitna....i tako tri dana....Nekako motor radi mnogo bolje, ali ne volim da kisnem....stajao sam cesto da se presvucem, gace i majca mokri, ne od kise...od znoja....potparise ispod onog kisnog odela i smrdis ko lavovi u vreme parenja.
prolazim veci deo evrope a da me nisu ni pogledali...jedino me bio strah da neka psihijatrijska ustanova ne posalje vozilo presretaca po mene.
Dakle posle tri dana drkanja sa kisom, stigoh u predgradje pariza....Ajfelov toranj se vidi ko Avalski iz Borce. Nekao se snalazim sa ulicama...Fontainbleu...pa ulica nekog marshala pa broj 20.....mislim ne moguce promasiti...mesto ima cetri ulice. U kuci kod ortaka vesela ekipa...naduvani marokanci, pijani srbi i trezni bosanac.....sve nenormalno. Neke drolje se muvaju po sobama, nisam ni skontao da li imaju druga zaduzenja osim da idu po pivo i dzidzu.
Dakle izdvojismo se u neku sobu i dogovaramo se oko kombinacije....treba da se za vrse naki papiri za kucu u Beogradu a moraju da se salju originali....imaju i kopije ali su originale jurili cetri godine i ne zele da se izgube ni po koju cenu, a kako tada nije bas radila redovno neka brza posta do Beograda, smislili su da ja dokon, dovucem dupe do Pariza i da se sa papirima vratim u Srbistan i odnesem ih advokatu. U odnosu na trenutne uslove kinta je bila vise nego zadovoljavajuca...a i dupe vidi put...nisam racunao na kisu.
Krecem polako nazad.....posle trista i kusur kilometara, dok sunce sija kao da pre neki dan nije padala sva kisa ovog sveta, zaustavlja me policajac na motorciklu....posto sam sa francuskim u svadji neakako komuniciramo.....pandur se smeje i zove kolegu.....kolega zna engleski....je si li ti onaj sto je po onoj kisi prosao ovuda pre par dana....daaa.....ajde idi. Na granici sa Nemackom opet policijot.....guten tag....ti si onaj sto je pre par dana....ja....aufidesehn. Na ulasku u Austriju nisam imao susret sa pandurima....Stao u neku kafanu da prespavam, i ujutru krecem a pored motora policijsk patrola....je si li ti....imate vi neka pametnija posla nego da pratite moje kretanje po evropi....jurite nekog.
Madjarsku sam preleteo i dosao kuci....keva kaze da sam izasao na televiziji......pustali reportazu na svim televizijima o kisi koja je zahvatila celu evropu, a u pozadini se vidi moja crna kawa sa fluoroscentnim felnama....na tanku se razaznaje KARAMSWAKU kad su presli na zoom....rekla mi mama da se ona smejala tri dana.
Mislim da sam tada propustio priliku da naplatim svoju internaconalnu slavu.....mogao sam da budem glumac.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

perlx


farbach


Vlajko

Originalno, nema ¹ta  [clapp]
Kakve su ti misli takav ti je i ¾ivot...

Svest je trag – Znanje je pomagalo – Ljubav je odgovor

AndreyRR


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Lazic

Jo¹ kad bi smeo od ¾ene... :P :D

ЯЭВОЛУТИОН

pa to je bilo pre nje....sad cutim i trpim
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Jocika

Hoce li se nastaviti Putopisi po dzungli?

ЯЭВОЛУТИОН

jesen stize dunjo moja.....

Dakle kratka prica.....
Pre desetak godina, dodje do mene prica da se prodaje boldor 900 u okolini beograda....mirjevo ali negde po onim gudurama....decembar mesec, po asvaltu led a sneg svuda okolo....
450 evra fiksna cena....
Posto mene nije zanima, prodavao sam motore zbog zidanja kuce, a cena je bila vise nego sportska sa dva drugara se dogovorim da ge jedan uzme....Mitar Tarabic se tada dokopa boldora....ne preziva se Tarabic ali posto su braca zarkovci i zovu se Mitar i Milos tako im tepamo.
Dakle krecemo kombijem i stizemo do Mirjeva.....parkiramo ga u jednoj zaledjenoj ulici jer ne mozemo da se popnemo uzbrdo par stotina metara.....Levo odatle do nekog automehanicara vode dva traga od nekog dzipa....jedno 400 matara....duva neki vetar i pada sneg...onako bije po obrazima....
Nekako stizemo do radionice  i onako promzli se vrtimo oko motora....marving ceo.....nedostaje par sitnica ali bode oci ocajno ofarban rezervoar i plastike u cnu boju....
Kacimo neki akumulator i sipamo gorivo u tank....na brzinu dreniram karbove da izadje stroka....javlja se mrcina ali brlja....zveci ko daire onako rastelovan ali se sve smiri na par hiljada....nema dima nazad....gume celestonke dot ni nemaju....jebi ga za 450 evra....
Papriri na nekog lika iz Panceva...zovemo ga , kaze sve u redu....dajemo pare i nas troca guramo motor prtinom.....malo malo pa neko padne u sneg.....vise ga drzimo da ne padne nego sto ga guramo....u jednom momentu, na blagoj nizbrdici odvlaci nas svu trojicu ja jendek....aj sad cupaj iz jendeka.....jedva i to ne na tockovima nego na boku...
polako stizemo do ulice koja lici na tobogan....jedva smo se popeli peske....cakli se led...onako po njemu popadao novi sneg...mi srojimo kao na vrhu garmisparenkirhena i ne usudjujem o se da se spustimo...nije nam za nas ...ali motor....magarci od 35 godina guraju motor po vejavici....pored nas nizbrdo kliza neka lada...poprecke....lice vozaca odise panikom....podseca na masku iz filma Vrisak...belo smrznuto lice coveko koji jios drzi pedalu kocnice stisnutom i mota volan  a nista ne moze da ucini....udara u neku betonsku banderu i okrece se 360stepeni i staje udarivci o ivicnjak poprecne ulice....odvalio zadnji kraj lade...
Boldor ima case savere i spustamo ga ne desni bok.....nas trojca ga drzimo da se ne zaleti....
Otkacinje se i svi skacemo pred njega da ga zaustavimo.....ja se nabo na osnovu copave, a drugar dobi masnicu na nozi od stendera.....jebo nam je kevu do dole...
Ubacujemo ga u kombi...adrenalin je cudo....usao ko dzak perja....legli ga na gume i sedimo ja i Milosh na njemu dok mitar taljiga do Zarkova.....Put kao vecnost......
Jos ga ima ali nece dugo....stize uskoro drugo dete ...jebi ga prioritwti....nove gume, plocice,spaneri lanaca bregastih ofarban....ali avaj ...jedna stvar koja ga moze spasiti je dekintoza i deficit ljubitelja koji su solventni....ali se vec raspituju...
A vec sam se emotivno vezao za lomotinu....na za boldora vec za taj motor...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

FJCharlie

3 godine kasnije konachno si nastavio da pishesh dalje  [klanjam_se]

Lazic


ЯЭВОЛУТИОН

A kako sam ja postao freza majstor....

dakle...tamo neke godine moj pokojni burazer kupi NSU 175 pretis.....nesto ga je drkalo oko agregata ali imao je jos jednu rezervnu masinu i jos deva pride....
Resio buraz da se vozi i zabo se u garazu da to isprepakuje....pre toga video kako izgleda tomos iznutra...i to automatik....gledao dok su ga pakovali pijani Musa i Saki naduvan ko zver....pa kad mogu oni pjani moze i on....Mislim da je iBeca pri jednom pakovanju matika bio prisutan i ljustio rakiju...caletovu iz balona...a moj cale ne ume normalnu rakiju da pravi...prepeca dva puta, da stane u balone , pa razredjuje na normalu po potrebi destilovanom vodim.....oni naravno ne jebui bevandu ic i onda se zaglupe posle dve casice....
Elem , posle jedno petnaest dana silazim ja u garazu a u njoj sets polutki kartera i hrpa delova....ima da se satstavi jedan da valaja, ali kako...
Tada nisu postojale servisne knjige....je nisam imao iskustva osim sto sam znao principe rada....A NSU je bio  namcor za zupcenje i nivelaciju bregaste....lako napravis sranje....izvrteo ja par telefona da se raspitam o problematici poceo da sastavljam...uz delove je dobio originalni set dihtunga koje je neko sitno nesto naceo....
Naguram ja radilicu u polublok...to je bilo lako....ali kako menjac.....rasuli se snopovi....zupcanici od tri agregata....aj da razdvojimo ista zupcanike na gomilu..pa onda biramo sa svake gomile najbolji a ostali odmah u neku kutiju da ne smetaju.....sipke viljuski sam lako odvojio....ali viljuske,,,kako idu, moz kako hoces ali nece da rade ....iz pedeset ipetog pokusaja uspem da napakujem menjac da salta....i uocim cudnu zakonitost....na viljuskama oznake idu na gore i na jednoj pise 1-2 na drugoj 3-4.....pomislih mora da je to....slepce slepi, sto ne gledas kad pise....popakujemo burence selektora oprugice pokacimo i provizorijum zatvorimo blok....buraz vrti osovinu korpe kvacila a je saltam i gledam kako lancanik ubrzava....to je to dihtuj....
Iz IMRa maznuta neka diht pasta....nije bilo da se kupi nigde...HYLOMAR...i dalje mislim da je najbolja koju sam koristio....onako prozirno plava i kao plastelin....nikad ne stegne ko ovi silikoni....nekako uvek tako tvrda a ulje je ne jede a dovoljno gusta da ne moze nista da je istisne....
Stegenmo srafove bloka kad kurac...ne se vrti menjac....otvaraj.....nekako utvrdimo da jedan zupcanik okrenut kontra...aj ponovo....vrti se...ali sada radilica nece...verovatno nije htela ni prvi put ali nismo ni dosli do toga....aj opet rasturaj...sve deluje kako treba....premerim od lezaja do lezaja....premerim drugu radilicu...ova sira za desetu....podloska pod lagerom...skodaj lageri i vadi podlosku...ponovo peri blok i mazi diht pastu....stezi ponovo...nepokon se sve vrti kako treba...menjac radi, radilica ide lako...ostalo je zajebancija...pakujemo dalje i tek onda shvatam da agregati nisu isti....zapravo su isti 99 posto ali postoji  dva tipa sto se tice hranjenja radilice uljem....jedan ima karike a druge nema....dakle koja uljna pumpa...ajde i to ibistrimo, klip cilindar, stegnemo glavu.....ali tu nastaje veselje....pogon bregaste do tada nisam video ni u knjizi

http://i.ytimg.com/vi/zJufeHPjXvc/hqdefault.jpg

i ja sad treba da znam koja ide gde.....vrtim ja one koske ko hobotnica gajde....dal da ih sviram ili jebem....
Vrtim radilicu i odjednom sve leze na mesto....nisam ni primetio kako....ne znam kako ...plasim se da ih skinem jer kako posle opet.....vrtim radilicu i gledam sta rade...kakvo jebeno dobro resenje a nas jebu sa kaisevima, lancima, zupcanicima...ovo je potpuno besumno, bez spanera i drkanja....samo se mora nivelisati bregasta...
evio kako radi mrdalica
http://www.nsu4.nl/imagestechnic/2nokkenasexcp4k.gif

u hrpi delova ima gomila podloski za ispod bragste....polako ih merim i flomasterom markiram....spijunimapremerimpotrebnu debljinu i onda slozim podloske....stegnem bregaste i ponovo merim....mora jos malo....nemikerimo to malo ali jedva....korpa ulazi lagano i ostatak motora nije pravio probleme...

Motor u ramu brzinom svetlosti ...neki akumulator i gazenje kurble....ulje ni ne sipasmo....srecom prva kurbla nije ni navukla gorivo....brzo po ulje...sipaj....druga kurbla motor upali i momentalno se spusti na ler...radi sapuce...broji na 700 obrtaja...ne cuje se nista osim agregata  i lupanja nasih cuka.....ponem se do kuce i padnem na krevet....omlacen ko da sam kopao ceo dan, ali srce puno....ja oziveo mrtav motor....pa ja mogu sve da popravim.....kad sam ovo spakovao ostalo je kurac....bez knjige, sa jako malo alata, bez ideje kako nesto radi, samo postovanjem principa mehanike ja napravo motor stariji od mene da radi....
Spavam a pred ocima mi mrdaju koske od bregste....vrte se beskrajno lako....shvatam da bilo koju od tri da ukines ne bi radilo....jedan drzi osu, jedna vuce a druga gura....sinhronizovano lako beasumno....

Odlazim u skolu pun utiska...srednja masinska...pitam profesora zato nam niko to nije ni pomenuo....zasto nam pokazuju princim kod keca koji je do zla boga neprecizan....zar ne mogu bar da nam objasne nek estvari, pa makar ih nikad ne videli u zivotu....profesor sleze ramenima.....kaze da on nije to video svojim ocima ali su me neki stari majstori pricali da i to postoji.....
Onda sam shvatio da autoindustrija koristi samo najeftinija resenja koja zadovoljavaju minimum zahteva i smanjenjem broja delova smanjuju cenu kostanja....Shvatio sam da inzinjeri po fabrikama automobila tragaju za profitom a ne za tehnologijom...inovativnost je dobra ako smanjuje troskove proizvodnje a losa ako smanjuje troskove odrzavanja....

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Lazic

Sale poslaæe iz auto industrije nind¾e po tebe, poje¹æe te mrak... ;D :-*