Glavni meni

USD vile zvuk?

Započeo abarth, 26 Februar, 2012, 21:16

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

aca-pn

Citat: revolution poslato 28 Februar, 2012, 17:56
Citat: aca-pn poslato 28 Februar, 2012, 13:43
Svasta, onda ispada da jedan stap preko osovine tocka koci drugi stap ako se pritvori povrat. Cisto sumnjam da je to resenje makar i priblizno dobro kao kad se oba stapa nasteluju isto i potpuno isto rade.
Pa po pravilu bi predni tocak trebao da paralelno potapa i izvlaci oba stapa...zasto onda ne bi iskoristili prednosti oba sistema....zapravo kad su viljuske pod pritiskom onda nemozes da stavis rebaund ventile....osim ako nemas ketridz sa azotom , kao na zadnjem amortu....kompromis.
Sad mi jos samo kazi da je jedan od stapova pod pritiskom  ;D

nano

Kad vec pomenuste ohlins...

Da li bi prosecan vozac primetio znatnu razliku izmedju recimo oem ohlinsa sa rsv r u odnosu na usd sa r6(model pre r6r)?

abarth

Proseèan vozaè ni ne zna èemu slu¾e ti razni ¹rafiæi na poklopcima vila... Moje mi¹ljenje je da za uliènu vo¾nju i jurcanje po krivinama, ne na stazi, standardno ogibljenje uz korektno pode¹avanje mo¾e da zavr¹i posao. Onim pozerima ¹to imaju jake i skupe motore sa gumama koje su potro¹ene po sredini, a sa strane potpuno nove ne bi pomogli nikakvi Ohlinsi.

Kengur

Sto se tice zvuka, to je normalno... Bar se i meni to culo na R6 u mestu... Ne nesto previse, ali se culo...

Sto se tice ogibljenja, abarth objasnio... Mislim da osim ljudi koji ozbiljno voze niko ne moze da oseti razliku izmedju fabrike i oh... Sto kaze abarth dobro stelovanje prema svojoj voznji i miran si...

nano

Citat: abarth poslato 29 Februar, 2012, 12:09
Proseèan vozaè ni ne zna èemu slu¾e ti razni ¹rafiæi na poklopcima vila...

Bas nesto imam obicaj da sve sto koristim u jednom trenutku bude u "sraficima"... dosadno mi


Citat: abarth poslato 29 Februar, 2012, 12:09Moje mi¹ljenje je da za uliènu vo¾nju i jurcanje po krivinama, ne na stazi, standardno ogibljenje uz korektno pode¹avanje mo¾e da zavr¹i posao. Onim pozerima ¹to imaju jake i skupe motore sa gumama koje su potro¹ene po sredini, a sa strane potpuno nove ne bi pomogli nikakvi Ohlinsi.

Razlika je bila 50e (ne bi mi trebale caure za donji most bla bla), samo je problem sto sam ja bilde trcao pred rudu i uzeo od r6, da sam sacekao par dana mogao sam uzeti ohlins sa rsv. Pa me toliko ganulo da sam kupio