Glavni meni

USD vile zvuk?

Započeo abarth, 26 Februar, 2012, 21:16

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

abarth

Mislim da imam problem sa prednjim vilama, posebno sa levim ¹tapom na kojem je pode¹avanje povrata. Evo o èemu se radi, pro¹le godine sa promenuo semering i nakon toga sam primetio, ¹to ne znaèi da se nije èuo i pre,  da se levi ¹tap èuje kako usisava ulje u povratnom hodu. Mislio sam da je to zbog malo gu¹æeg ulja, 7.5, koje sam sipao pa sam vratio na fabrièko ulje 5w ali zvuk se èak i pojaèao. Zvuk je posebno izra¾en kad je reboud vi¹e zavrnut, a kad ga odvrnem ~2 kruga zvuk nestane ali nestane i rebound dampovanje. Ulje sam sipao sve kako treba, luftirao, merio visinu ulja u ¹tapu bez opruge. Da li se èuje na drugim Dorsoduro, ne znam po¹to niko u blizini nema da proverim. :( Da li je zvuk normalan ili ne? Vile su SHOWA.

ЯЭВОЛУТИОН

Da li se zvuk cuje u voznji ili u mestu....normalno je da se rebaund cuje u mestu kad potopis viljusku....ne mnogo ali se cuje.....u voznji ne bi trebalo da se cuje...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

abarth

U mestu se èuje, a za vo¾nju nisam siguran. Ne èuje se to glasno i vile normalno rade ali nisam nikada pre to èuo ni na jednom motoru pa me zbog toga nervira.

ЯЭВОЛУТИОН

pa desavase da se rebaund na nekim motorima jace cuje....imam sam problem sa nekim kitom za viljusku od R1 2006....sistala u mestu ko zmija...ali radila kao sat, pa nije bilo bitno.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

abarth

Moguæe da tako treba. Moram naæi nekog ko ima isti motor pa da proverim...

UFF

rev zasto je ova tema ozbiljna?


eeee pa ne moze to tako

decko tebi fali malo kompresije da dolijes  ;D
iscurela ti iz viljuske

Taraba

UFFe, aj mi da prodajemo rebound? Ga¹a veæ ima monopol na kompresiju?
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

goranvojska


zmiya


Jocika

Aj jel ima jos neko da mu treba kompresija za viljuske pa da uzmemo pola pola,i meni je iscurela

aca-pn

Citat: abarth poslato 26 Februar, 2012, 21:16
Mislim da imam problem sa prednjim vilama, posebno sa levim ¹tapom na kojem je pode¹avanje povrata.
Kako to mislis na levom stapu je podesavanje povrata ? Na oba stapa je podesavanje povrata i oba stapa treba da budu isto podesena.

abarth

jbg tako je kod mene, povrat na levom, preload na oba ,a kompresije nema. video sam takvu konfiguraciju jos na par motora...

Gašpar

Noviji, ne RR motori imaju tako, usteda valjda.

aca-pn

prvi put cujem... kako su uopste stapovi povezani da podesavanje na jednom utice na drugi ? Ili je podesavanje takvo da povrat uopste ne utice na drugi stap ?

Gašpar

Ma cista sminka, nije moguce precizno nastelovati.

Potpuno su odvojeni stapovi, povrat u jednom, kompresija u drugom(Cini mi se da sam tako vidjao)

aca-pn

Svasta, onda ispada da jedan stap preko osovine tocka koci drugi stap ako se pritvori povrat. Cisto sumnjam da je to resenje makar i priblizno dobro kao kad se oba stapa nasteluju isto i potpuno isto rade.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: aca-pn poslato 28 Februar, 2012, 13:43
Svasta, onda ispada da jedan stap preko osovine tocka koci drugi stap ako se pritvori povrat. Cisto sumnjam da je to resenje makar i priblizno dobro kao kad se oba stapa nasteluju isto i potpuno isto rade.
Pa po pravilu bi predni tocak trebao da paralelno potapa i izvlaci oba stapa...zasto onda ne bi iskoristili prednosti oba sistema....zapravo kad su viljuske pod pritiskom onda nemozes da stavis rebaund ventile....osim ako nemas ketridz sa azotom , kao na zadnjem amortu....kompromis.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

abarth


zmiya

Јебеш ми краву у штали ако ја разумем шта ви причате..

aca-pn

Kako ne razumes, pa o presipanju kompresije, samo na malo drugaciji nacin :D