Glavni meni

Trke skutera - nova klasa u Srbiji

Započeo Conti-Moto, 18 Februar, 2012, 11:46

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Gaspar poslato 19 Februar, 2012, 20:42
Daj Boze da ima toliko para, da moze i da se krade. Gde bi bio kraj moto sportu.
Gaspare....velike pare ne kradu lopovi.....sitne pare kradu lopovi...pa nisi dete. Uvek ima gde da se krade...kradu po groblju, po autobusu, dzepare po ulici...guraju se zato sto moze malo da se kraducka i malo da se jebucka....imponuje im, cini ih bitnim
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Gašpar

A dobro, ovo je Srbija, mora da se kraducka. To nam je u opisu drzave. Ali to su pare koje nista ne bi promenile.

Conti-Moto

#62
Citat: revolution poslato 19 Februar, 2012, 20:10
PA NE VOZE SE SKUTERI U GROBNIKU...KOJ TI MOJ....Ako se razmislja o tome da se napravi trkanje  kako bog ljubi i masovnost, onda mora malo da se stisne.
Bio vise puta i preko...provozao se...ali nije to poenta.
Jer da je smisao trkanja postaviti kriterijuma da samo dvojca ucestvuju, to je lako...ali napraviti kriterijum da bude 10 konkurentnih motora-skutera-automobila-kamiona na stazi i da veci udeo u trkanju ima priprema celog vozila i znanje vozaca, to se vec ne prepisuje.
ao sto se zakoni ne mogu prepisati iz razvijenih evropskih zamalja, zato sto su se tamo dobro pokazali.....kod nas to mora da bude drugacije da bi radilo kako treba.
Nemci, kao sto vec jednom rekoh, imaju angebau klase koje su za amatere...dakle samo kubikaza i voooozi....pa onaj ko tu vozi kako treba ima sanse da napreduje...ovde ako nemas brdo para u dzepu, mozes da pusis, pa da si i Valentino Rossi clon...

Spomenuo sam Grobnik jer si ti spomenuo i Grobnik i Serez.
Sa jedne strane kazes da nemaju ljudi para da nameste scoot za trke, a sa druge strane da treba da se vozi na profi stazama po inostranstvu
i da se placa staza po 5-7.000 eura dnevno. Ako se nema para da nameste skutere, kako mislis da ti isti ljudi odu do Serez-a ili Grobnika?
Kad vec spominjes Nemacku, ziveo sam tamo 15 godina (do pre par godina), znam kako funkcionisu i iz prve ruke kako sve to izgleda kod njih.
Sve je tako osmisljeno da vec za 600 - 700 eura mozes da namestis scoot da bude konkurentan u klasi 50 ili 70 Sport.
Nisi svestan koliko se takvih skutera vec voza po ulicama Novog Sada, Beograda, Nisa, Kragujevca, Uzica itd.
Tim momcima treba jos samo lekarski i licenca za ucesce na trkama.
Novo !!!
Conti ROAD !!

Mad Max

conti, vidim da si upoznat sa materijom, mozes li da mi kazes sta sve moze mora na 50-ku da bi se vozilo (neki pravilnik) da napravim matematiku koliko me izlazi konkurentan skuter. mogu li ja van konkurencije da vozim (bez bodova) ako pobedim date mi pehar a bodove kome hocete. ozbiljan sam, posto su nove generacije nezahvalne pa ne znam kome bih dao da vozi
Brzi od smrti, Jaci od bola

salle_

#64
pa recimo za sport klasu , treba ti cilindar 70cc to ti je od 100-250e , karburator oko 70e , auspuh oko 100-150e , varijator oko 60-70e , naravno ima jos dosta delova koji bi trebali da se stave ali to je nesto minimalno , ovako nekako izgleda moj mbk u koji je ulozeno preko soma evra
MBK Stunt vs Malaguti F15
MBK Stunt vs Malaguti f15


Conti-Moto

#66
Apsurdno je gledati delove za skutere po Americi, kod nas ima dosta delova po normalnim cenama.
Novo !!!
Conti ROAD !!

ЯЭВОЛУТИОН

Pa Hebo skoro da nema...osudjeni smo na "stage6" i svercovani "Malossi"....Pollii porucuem od preko....ostale firme nama kome da prodas, posto je to ono za sta su culi. Po normalnim cenama imaju drugorazredni kitovi...ako hoces prvu klasu cene su paprene svuda. Ne kazem da se iz druge klase doradom ne moze izvuci korektne performanse, ali onaj ko ima pare je u startu u velikoj prednosti....a dogod pare donose prevagu , jebes trkanje....
BTW, ako neko bas hoce da se trka a ima pare , mogu da narucim kompletne piaggio agregate spremljene po MHR specifikacijama, proverene na stolu, i  sa ignitorom sa promenljivim mapama paljenja....4000 evra spakovano....nije vrhunska sprava ali radi verovatno bolje od bilo cega sto moze ovde da se spakuje.
Ko hoce da doradjuje ima bar dobru osnovu i ne krece od nule.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Conti-Moto

#68
Citat: revolution poslato 20 Februar, 2012, 11:53
Pa Hebo skoro da nema...osudjeni smo na "stage6" i svercovani "Malossi"....Pollii porucuem od preko....ostale firme nama kome da prodas, posto je to ono za sta su culi. Po normalnim cenama imaju drugorazredni kitovi...ako hoces prvu klasu cene su paprene svuda. Ne kazem da se iz druge klase doradom ne moze izvuci korektne performanse, ali onaj ko ima pare je u startu u velikoj prednosti....a dogod pare donose prevagu , jebes trkanje....
BTW, ako neko bas hoce da se trka a ima pare , mogu da narucim kompletne piaggio agregate spremljene po MHR specifikacijama, proverene na stolu, i  sa ignitorom sa promenljivim mapama paljenja....4000 evra spakovano....nije vrhunska sprava ali radi verovatno bolje od bilo cega sto moze ovde da se spakuje.
Ko hoce da doradjuje ima bar dobru osnovu i ne krece od nule.

Tu i jeste poenta cele price, ne treba dati 4.000 eura (samo) za agregat, za 600 - 1.000 se moze uraditi ceo motor da ide odlicno.
A, posto si vec poceo da valjas delove za trke skutera (prodaces bar 10-15 Malossi masina) mozes da izdvojis 10-tak hiljada eura
od zarade i da sponzorises deo trka Revolucio. Znaci prvi si na spisku od onih koji hoce da se "navacare" . . .  
Novo !!!
Conti ROAD !!

salle_

4000e je previse za masinu iako je mhr ... mnogo manje para treba da bi se sredila masina sa stage6 ili slicnim delovima a dobije se isto . mogu se delovi i kod nas nabaviti samo treba znati gde ;)

ЯЭВОЛУТИОН

Ma nemam ja veze sa tim...zarade nema...Maestro u Italiji mi ponudio masine iz nihovog MHR ovlascenog servisa...rade za desetak racing timova u evropi...dobijes kompromis...masinu koja je relativno pouzdana , sa konkurentnim performansama, testiranu na dino stolu, i sa garancijom na radne sate...blombirana....2000 evra kostaju samo delovi
radilica
termo grupa
varijator
kvacilo i opruga
karburator
elektronika
namotaji
auspuh
filter vazduha

ostatk cene cini testiranje i podesavanje na dyno stolu i ruke.....naravno i garancija....
Visestruki su pobednici trka po Italiji, Nemackoj i Francuskoj.....rade i Parilla karting motore za trke....jako ozbiljni..
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

gogo42

Jedna marketing-ska informacija potencijalnim trkacima!!! Imam par felgi od Aerox-a, Prednja je sa diskom, Crne su boje, nisu lupane, Cijena 60eura!!!
Za dostavu se dogovorimo!!   [hello]
ko je zainteresovan, PP radi   [thumb_up]
Sampion BiH 125sp-2009
Vozac - Trkac za Svoju Dusu - Opustena Varijanta

gogo42

Jos jedna najava potencijalnim trkacima u ovoj klasi, srazmjerno njihovim dimenzijama uzrasta.
Prodajem AXO Racing kombinezon sa sliderima, SuperMoto verzija bez grbe!!! Firmirani je,na 125GP vozaci ga nose!!!
Kombinacije boja sa slike se vide, 2x obucen, a nije se vozio na motoru vise od 15km.
VELICINA 50 (moj uzrast je 187, tezina 65,a moze i osoba od 75kg da stane) Trkacke dimenzije  ;)
CIJENA 330eura,,,za dostavu ako dog.vrijeme obostrano da odgovara onda besplatna!!!
Sampion BiH 125sp-2009
Vozac - Trkac za Svoju Dusu - Opustena Varijanta

Conti-Moto

Konacni kalendar Skuter trka izgleda ovako:

28. April - Batajnica (vojni aerodrom)

20. Maj - Kula (karting staza)

17. Juni - Miseluk, Novi Sad

11. Avgust - Autokomerc, Beograd (karting staza)

09. Septembar - Ada Huja, Beograd (karting staza) - Ova trka je jos pod znakom pitanja !
Novo !!!
Conti ROAD !!

Mad Max

ima li kakvih rezultata sa skuter kup-a, jel bilo takmicara, kakva su desavanja uopste
Brzi od smrti, Jaci od bola

salle_

Nije bio niko od takmicara ... tj propalo .. nije se ni bolje ocekivalo sa takvim zahtevima i cenama

Mad Max

ja rekao na pocetku teme da ce tesko ovo da prodje, a mene minusiraju, eto ja lud oni pametni. neko da ulozi 3-4-5 soma evra u scoot ja ne znam dal ljudi lazu sami sebe ili nesto drugo.  za pocetak moze samo proci serija sa minimalnim promenama tj. auspuh i varijator, a kad bude mase lako je ubaciti ostale klase.
Brzi od smrti, Jaci od bola

salle_

ima par ljudi u srbiji koji su ulozili toliko ili priblizno u skuter .. Ali mislim da su ovde presudni bili troskovi oko same trke .. Moglo je da se to drugacije uradi za pocetak da bi se smanjili troskovi kao sto je uradjeno na Drag trkama 2009 na batajnici [1600din osiguranje i 1200 ucesce] i da bi se cela stvar pokrenula da bude sto vise takmicara , pa kada to sve dostigne neki nivo onda da se uvedu licence i ostalo .. A ovde moras da izdvojis 150e za licencu , leksarski pregled , clanstvo u klubu , osiguranje , da ne pominjem troskove puta za trke , gume , opremu ... Sve to dosta izadje za ovakve trke koje jos nisu zazivele kod nas

Mad Max

za pocetak samo prodavnice izmedju sebe, pa tek onda da dodju pojedinci
Brzi od smrti, Jaci od bola

ЯЭВОЛУТИОН

Ne negp lepo spakuje se desetak istih skutera....takmicari placaju samo licencu i osiguranje a sponzori pokrivaju troskove, a broj motora se izvlaci pred sam start.....pre toga lutrijom se odredjuje startna pozicija svakog motora....a  ne saopstave se dok ne dobijes broj motora....nema namestanja nema mucke i monimalni troskovi....svaka firma moze da finansira svoj tim sa minimalnim troskovima.
Ja sam davno rekao da treba poceti sa mini moto kupom, to za 150 evra kupis motor i vozis ....troskovi za sezonu minimalni...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11