Glavni meni

ZZR 250

Započeo 3006, 08 Februar, 2012, 13:33

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Hohštapler

Ja bi ovo voleo da probam.
I to neku du¾u vo¾nju 100nak km...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

3006

Evo ovako: konkretno ovaj motor ne mo¾e¹ da proba¹, nije kod mene. Imao sam karambol, naleteo na prosuto ulje, pa bilo zvekete u neko kamionèe, ja malo odle¾ao u urgentnom itd. Pisao sam o tome na forumu. ©to se utisaka tièe, mislim da je malo reæi da zavr¹ava posao. Prednosti - potro¹nja maks 4 litra, da ga jebe¹ ne prelazi, registracija sme¹na, lak motor, zgodan, upravljiv. Mane - posle 600cc osetiæe¹ razliku. Ako hoæe¹ da se igra¹, mora¹ da ga zavrti¹ na 8-9000, iznenadiæe te kako povlaèi. Na manjim obrtajima, klasièan 250. Dvoje, magistrala - nemoj da oèekuje¹ èudo. Udoban je, polo¾aj ok, ja nisam pravio neke kilometra¾e, ali 200 km u cugu nije problem, ne umara. Za dalje nisam probao. Ja sam imao fabrièke auspuhe, pa mu je zvuk bio mo¾da najveæa mana (ko voli da puca akrapima). Vi¹e je zujao nego vri¹tao. Povlaèi od 0-100 za nekih 7 sekundi, do 120 vrlo lako, preko polako oseæa nedostatak snage. Opet ka¾em, ako ti je malo zavrti¹ ga na vi¹e i motor o¾ivi. Ja sam vrlo retko imao potrebe za tim. Kroz grad je keva, ide¹ gde hoæe¹, vrlo lako obilazi¹. Na otvorenom, pa mislim da mu je gornja granica za vo¾nju 150. Tada vidi¹ da nije pravljen za vi¹e, ali 130-140 dr¾i bez problema. Mo¾da bi mogao da ima malo bolje koènice. Zavr¹ava posao prednja, ali mi je tu nekako nedoraðen. Ako ide¹ sa dru¹tvom u vo¾nju, neæe te obrukati. Pristojne gume i prati¹ ekipu bez problema.
Mo¾da bi trebao da pita¹ havarisanog kako oko odr¾avanja. Moj motor je polupan oti¹ao kod njega, pa dalje, a ja za dve godine nisam imao nikakvo odr¾avanje sem ulja i filtera. Mislim da je agregat isti kao u novijem ninja 250, a ako si imao prilike da vozi¹ nekog kruzera ili ne¹to drugo te kubika¾e - ovaj je posebna kategorija, mnogo bolje ide. Ka¾em, mnoge je iznenadio. Pozitivno.