Glavni meni

SV650S 1999-2002

Započeo ProjectLord, 05 Februar, 2012, 21:56

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ProjectLord

1. Godiste: 2002

2. Gume: Mishelin Pilot Road

3. Koliko dugo ste ga vozili/vozite? 1 sezonu oko 10 000km

4. PREDNOSTI: Izuzetno zahvalan motocikl, mala potrosnja goriva, lagan za voznju i odrzavanje a pruza i dosta zabave. Nece vas ostaviti na cedilu pri preticanju iz nizih obrtaja.

5. MANE: Pri voznji po jacoj kisi, desava se da voda dospe u kabl od prednje svecice i da radi na jednom cilindru... Resenje je jednostavno, ili staviti neku bolju kapicu ili kao sto sam ja uradio, postaviti parcence Alu folije oko kapice i problem resen.



Inace, SV serija Suzuki motocikala pocinje sa proizvodnjom 1999god, i traje do danasnjeg dana. Prvi model '99-02 je imao karburatorski sistem i agregat zapremine 645ccm naravno polozaj cilindara je V formaciji, dok se modeli od 2003 proizvode sa direktnim ubrizgavanjem, iste godine pocinje proizvodnja modela od 996ccm tj SV 1000. Osim estetskih, na novijim modelima ima drugih poboljsanja, ali neka o tome pise neko ko vec vozi taj motocikl.

Ja cu se zadrzati na prvoj seriji, i modelu koji se proizveo 2002.

Ram motocikla je napravljen od Aluminijuma, centrifugalnom metodom (to sam cuo od iskusnijeg, mada ne znam razliku od drugih metoda, al ajde da pomenem), sto ga cini laganim, samo 169kg suve tezine + 16l u rezervoaru.

Agregat ima 71KS i 2 cilindra koja se nalaze pod uglom od 90 stepeni. Sto mu daje obrtni moment od 62Nm pri 7500 obrtaja u min, i mogucnost loodackog ubrzanja iz nizih obrataja.

Za voznju od 300km na Ibarskoj magistrali, koliko sam ga najduze vozio odjednom je komforan, nisam se nimalo nazuljao niti zamorio. Lagan je za voznju, polozaj sedenja je izbalansiran tako da ne stvara zamor na rukama, ledjima...
Potrosnja na otvorenom se krece oko 3,5-3,8l / 100km, do u gradu je oko 5l / 100km.

Do ovog trena sam presao oko 10 000km i sa motociklom sam prezadovoljan, za sada nemam nikakvih zamerki.

Sa novijim modela nisam estetski odusevljen...previse je tu ostrih ivica, ostrih linija...
Nema tu onih predivnih oblina...kao kod zene...



Uploaded with ImageShack.us

Toma RR

Na kojoj brzini ti trosi od 3.5-3.8 litara ? Posto ja imam cagivu raptor 650 2008 god, kupio ganc novu i meni se potrosnja krece od 5.5 do 7.5L na otvorenom ... A raptor inace ima SV ov motor samo sa ubrizgavanjem  :)

ProjectLord

To je voznja u 5-6toj brzini, izmedju 4-5000 o/m pri 80-90-100-110kmh. Znaci lagana voznja ok 300km po mraku i kisi. A zna da povuce i na 6l / 100km, 7-8000 o/m pri 190kmh na 200km auto-puta.
Letos mi u guzvama, svaki dan  preko Gazele trosio 5l / 100km. Kad je vec bilo zahladnelo, Novembar-Decembar, povecalo se na 5,5l/ 100km, zbog malo duzeg zagrevanja od saugom.

Hohštapler

Da dignem temu iz zaboravljenih.
Planiram da pazarim ovaj motor u skorije vreme, ako ne do kraja ove sezone, onda bar da sledeæu uspem...
Motor imaju i drugar i kum, na kumovom sam se navozao iha... tako sam se i zaludeo.
Potpuno odgovara mom stilu vo¾nje - taènije nisam jedan od onih koji vole da vrte motor u obrtaje, pa mi ova V2 ma¹ina le¾i ko luk na pljesku... o zvuku i da ne govorim...  :-*
Jedina "mana" kod ovog starijeg modela je mekana prednja vilju¹ka i motor poprilièno tone pri koèenju, ali mislim da se to re¹ava tvrðim oprugama i gu¹æim uljem - ulaganje od 150ak evra koje nije malo, al ko planira da zadr¾i motor vredi.
Takoðe, estetski preferiram stariji model, i to samo zato ¹to mi lièi na Ducatije  ;) al bih voleo vile i injectio sa novog...
Aj, pa se nadam da se pridru¾ujem sekti uskoro  [cheers] [hello]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Slaninar

Taj motor je za tebe mali. Ostalo sve pet, èak i u toj ¾utoj boji.  :)
Uzmi, vozi, ako ti dosadi uvek mo¾e¹ prodati.

Naravno, prvo mo¾e¹ voziti bez zamene opruga, da vidi¹ kako ti le¾i, hoæe¹ ga zadr¾ati, a pre svega toga mo¾e¹ proveriti po¹to su taèno opruge (i semerinzi, kad veæ otvara¹ vile), pa zna¹ sa èim taèno raèuna¹. 
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

rboban

Samo napomena, nije V raspored vec L kao kod DUCATIja, pod 90, inace VRLO zahvalan motor.... jedan od omiljenih!!!!
Bolje resenje od alu folije je malo barsila oko lulice prednje svecice....
Ride It Like You Stole It

srbac

#6
Visok sam 187 i meni nije mali motor cak je bas prikladan....
Nacitao sam se po forumima kako su meke prednje opruge, kao tone kad se koci....medjutim to samo vazi za sportsku voznju i jurcanje. Za normalnu gradsku i turing voznju opruge su bas dobre, meke, guta rupetine...
Najmanju potrosnju sam izmerio 5,7 sa dve osobe i polupunim koferom od 48 l, vangradska voznja 120 do 140 km/h.
Za sada sam zadovoljan sa SVom....  ;D

UFF

znam motor

preporuka  [thumb_up]

Slaninar

Citat: srbac poslato 06 Jul, 2013, 01:01
Nacitao sam se po forumima kako su meke prednje opruge, kao tone kad se koci....medjutim to samo vazi za sportsku voznju i jurcanje. Za normalnu gradsku i turing voznju opruge su bas dobre, meke, guta rupetine...

To va¾i za veæinu motora. Po na¹im putevima je bolje mekano ogibljenje - èak nekad i mekano deluje pretvrdo - samo endura upija sve rupetine. Ali za stazu, ili ¾ivlju vo¾nju po retkim lepim krivinama - oseti se da previ¹e tone. Ne mo¾e¹ imati sve.  :)

Inaèe je taj motor za ljude do 180 santima. Mo¾e se spakovati dvometra¹ na njega, ali... njah.
montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen

srbac

Danas izmerena najmanja potrosnja 4,7  nisam prelazio 100 na sat...dve osobe 100 km i jedna osoba 100 km, 9,33....na 200 km, nije lose....

Hurricane

...jeste, ali zato kad ga za trunku ¾ustrije vozi¹, ode na 8l/100..

srbac

Ne , kada sam ga cepao, sa dve osobe... 5,7. l

rboban

Oko 6L normalne moje trosnje mi je SV uvek trosio, a najmanja mi je bila 4,5L do kosova u koloni oko 80-90 jedne godine....
Ride It Like You Stole It

ProjectLord

8L/100km... Samo ako negde curi gorivo...

Hurricane

neam pojma, meni moja honda tro¹i oko 6, a kad jurim nekog preko 10 sigurno..

izvinite, al nemoj da se ljutite..

easy

nije lep kao naked (barem meni), ali je i dalje lep. i dobar motor

Hurricane

..lepa je i kad je naked...ko razume...
;D

krsta63

Nema potrebe za zamenom prednjih opruga. Samo Motul SAE 10 racing fork oil (to je gradacija 15 kod drugih proizvodjaca). Provereno. Dobicete izbalansiranu tvrdocu prednjeg i zadnjeg ogibljenja.
Potrosnja.......hmm.......uvek 7 na otvorenom. U gradu isto. Sin ga manje mamuza, njemu trosi pola litra do litar manje.
Klasicna GT pozicija, ne umara (govorim za S-a) Po mojim merilima za nijansu slabije kocnice.
Veliki raspon obrtnog momenta, agilan, mozete da ostvarite visok prosek na regionalnom putu. Za takve puteve je i stvoren, to je prava staza za njega.
Izvanredan motor za cenu kostanja.
PAZNJA osetljiv je na tockiranje, ima plitak karter i lako pumpa ostane bez ulja.

easy

ovde su iste viljuske kao na mom motoru (i iste kocnice), a ja licno mislim da bilo kakvo ulje ne moze da nadoknadi to sto je prednji kraj bez stelovanja preload-a (znam da neke generacije SV-a imaju to stelovanje, a neke ne). to prakticno znaci da je motor (opruge) projektovan isto i za vozaca od 60 i od 100 kila - tacnije sag nije odgovarajuci. mislim da bi oprugama koje su specificne jacine za tezinu vozaca dobio dosta.

druga stvar je prilicno bazicna konstrukcija viljuske, pa i pored toga sto teoretski nije lose imati meke opruge s obzirom koliko su nam dzombavi putevi to dovodi cesto do neprijatnog sabijanja viljuski do kraja, a sem toga bitna je i povratna reakcija ogibljenja kada se npr. naleti na nekoliko uzastopnih kratkih izbocina. bas zbog toga reci da mekano deluje pretvrdo daje delimican uvid u kompleksnost ovog pitanja

krsta63

Dobro momak, dao si svoje razmisljanje kako bi bilo kada bi bilo. U dobrom pravcu razmisljas. Ono sto sam ja napisao je cinjenicno stanje. Moja dobra volja da podelim iskustvo.