Ćao, Anonimni posetioče
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: SV650S 1999-2002
Stranice: [1] 2
Štampaj
Autor Tema: SV650S 1999-2002  (Pročitano 8405 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
ProjectLord
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR600F4i, KLX650, TT600S
Lokacija: Beograd
Poruke: 291
Kvalitet: +71 (24%)
Zahvalnice: 6

05 Februar, 2012, 21:56 Ocena: +3
Ignoriši

1. Godiste: 2002

2. Gume: Mishelin Pilot Road

3. Koliko dugo ste ga vozili/vozite? 1 sezonu oko 10 000km

4. PREDNOSTI: Izuzetno zahvalan motocikl, mala potrosnja goriva, lagan za voznju i odrzavanje a pruza i dosta zabave. Nece vas ostaviti na cedilu pri preticanju iz nizih obrtaja.

5. MANE: Pri voznji po jacoj kisi, desava se da voda dospe u kabl od prednje svecice i da radi na jednom cilindru... Resenje je jednostavno, ili staviti neku bolju kapicu ili kao sto sam ja uradio, postaviti parcence Alu folije oko kapice i problem resen.



Inace, SV serija Suzuki motocikala pocinje sa proizvodnjom 1999god, i traje do danasnjeg dana. Prvi model '99-02 je imao karburatorski sistem i agregat zapremine 645ccm naravno polozaj cilindara je V formaciji, dok se modeli od 2003 proizvode sa direktnim ubrizgavanjem, iste godine pocinje proizvodnja modela od 996ccm tj SV 1000. Osim estetskih, na novijim modelima ima drugih poboljsanja, ali neka o tome pise neko ko vec vozi taj motocikl.

Ja cu se zadrzati na prvoj seriji, i modelu koji se proizveo 2002.

Ram motocikla je napravljen od Aluminijuma, centrifugalnom metodom (to sam cuo od iskusnijeg, mada ne znam razliku od drugih metoda, al ajde da pomenem), sto ga cini laganim, samo 169kg suve tezine + 16l u rezervoaru.

Agregat ima 71KS i 2 cilindra koja se nalaze pod uglom od 90 stepeni. Sto mu daje obrtni moment od 62Nm pri 7500 obrtaja u min, i mogucnost loodackog ubrzanja iz nizih obrataja.

Za voznju od 300km na Ibarskoj magistrali, koliko sam ga najduze vozio odjednom je komforan, nisam se nimalo nazuljao niti zamorio. Lagan je za voznju, polozaj sedenja je izbalansiran tako da ne stvara zamor na rukama, ledjima...
Potrosnja na otvorenom se krece oko 3,5-3,8l / 100km, do u gradu je oko 5l / 100km.

Do ovog trena sam presao oko 10 000km i sa motociklom sam prezadovoljan, za sada nemam nikakvih zamerki.

Sa novijim modela nisam estetski odusevljen...previse je tu ostrih ivica, ostrih linija...
Nema tu onih predivnih oblina...kao kod zene...



Uploaded with ImageShack.us

Toma RR
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZX 9 R `00
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 489
Kvalitet: +17 (3%)
Zahvalnice: 4

Odgovor #1 - 16 Februar, 2012, 22:49 Ocena: 0
Ignoriši

Na kojoj brzini ti trosi od 3.5-3.8 litara ? Posto ja imam cagivu raptor 650 2008 god, kupio ganc novu i meni se potrosnja krece od 5.5 do 7.5L na otvorenom ... A raptor inace ima SV ov motor samo sa ubrizgavanjem  Smiley
ProjectLord
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR600F4i, KLX650, TT600S
Lokacija: Beograd
Poruke: 291
Kvalitet: +71 (24%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #2 - 17 Februar, 2012, 01:31 Ocena: 0
Ignoriši

To je voznja u 5-6toj brzini, izmedju 4-5000 o/m pri 80-90-100-110kmh. Znaci lagana voznja ok 300km po mraku i kisi. A zna da povuce i na 6l / 100km, 7-8000 o/m pri 190kmh na 200km auto-puta.
Letos mi u guzvama, svaki dan  preko Gazele trosio 5l / 100km. Kad je vec bilo zahladnelo, Novembar-Decembar, povecalo se na 5,5l/ 100km, zbog malo duzeg zagrevanja od saugom.

Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13098
Kvalitet: +4575 (34%)
Zahvalnice: 325

Odgovor #3 - 05 Jul, 2013, 19:38 Ocena: 0
Ignoriši

Da dignem temu iz zaboravljenih.
Planiram da pazarim ovaj motor u skorije vreme, ako ne do kraja ove sezone, onda bar da sledeću uspem...
Motor imaju i drugar i kum, na kumovom sam se navozao iha... tako sam se i zaludeo.
Potpuno odgovara mom stilu vožnje - tačnije nisam jedan od onih koji vole da vrte motor u obrtaje, pa mi ova V2 mašina leži ko luk na pljesku... o zvuku i da ne govorim...  Kiss
Jedina "mana" kod ovog starijeg modela je mekana prednja viljuška i motor poprilično tone pri kočenju, ali mislim da se to rešava tvrđim oprugama i gušćim uljem - ulaganje od 150ak evra koje nije malo, al ko planira da zadrži motor vredi.
Takođe, estetski preferiram stariji model, i to samo zato što mi liči na Ducatije  namigujem al bih voleo vile i injectio sa novog...
Aj, pa se nadam da se pridružujem sekti uskoro  uzdravlje hello

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
Slaninar
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZS600 Fazer i bela strela s jednom konjskom snagom.
 Facebook: Poseti
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 8157
Kvalitet: +1356 (16%)
Zahvalnice: 90

WWW
Odgovor #4 - 05 Jul, 2013, 19:56 Ocena: 0
Ignoriši

Taj motor je za tebe mali. Ostalo sve pet, čak i u toj žutoj boji.  Smiley
Uzmi, vozi, ako ti dosadi uvek možeš prodati.

Naravno, prvo možeš voziti bez zamene opruga, da vidiš kako ti leži, hoćeš ga zadržati, a pre svega toga možeš proveriti pošto su tačno opruge (i semerinzi, kad već otvaraš vile), pa znaš sa čim tačno računaš. 

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen
rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3341
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #5 - 05 Jul, 2013, 20:36 Ocena: 0
Ignoriši

Samo napomena, nije V raspored vec L kao kod DUCATIja, pod 90, inace VRLO zahvalan motor.... jedan od omiljenih!!!!
Bolje resenje od alu folije je malo barsila oko lulice prednje svecice....

Ride It Like You Stole It
srbac
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Fazer
Lokacija: Off on road
Poruke: 5824
Kvalitet: +719 (12%)
Zahvalnice: 99

Odgovor #6 - 06 Jul, 2013, 00:01 Ocena: 0
Ignoriši

Visok sam 187 i meni nije mali motor cak je bas prikladan....
Nacitao sam se po forumima kako su meke prednje opruge, kao tone kad se koci....medjutim to samo vazi za sportsku voznju i jurcanje. Za normalnu gradsku i turing voznju opruge su bas dobre, meke, guta rupetine...
Najmanju potrosnju sam izmerio 5,7 sa dve osobe i polupunim koferom od 48 l, vangradska voznja 120 do 140 km/h.
Za sada sam zadovoljan sa SVom....  Grin
« Poslednja izmena: 06 Jul, 2013, 00:13 srbac »
UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CB1000RA '09
Honda CRF250L '13

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43049
Kvalitet: +11738 (27%)
Zahvalnice: 1012

Odgovor #7 - 06 Jul, 2013, 00:08 Ocena: 0

znam motor

preporuka  palac gore
Slaninar
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Yamaha FZS600 Fazer i bela strela s jednom konjskom snagom.
 Facebook: Poseti
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti.

Lokacija: Novi Sad
Poruke: 8157
Kvalitet: +1356 (16%)
Zahvalnice: 90

WWW
Odgovor #8 - 06 Jul, 2013, 07:30 Ocena: 0
Ignoriši

Nacitao sam se po forumima kako su meke prednje opruge, kao tone kad se koci....medjutim to samo vazi za sportsku voznju i jurcanje. Za normalnu gradsku i turing voznju opruge su bas dobre, meke, guta rupetine...

To važi za većinu motora. Po našim putevima je bolje mekano ogibljenje - čak nekad i mekano deluje pretvrdo - samo endura upija sve rupetine. Ali za stazu, ili življu vožnju po retkim lepim krivinama - oseti se da previše tone. Ne možeš imati sve.  Smiley

Inače je taj motor za ljude do 180 santima. Može se spakovati dvometraš na njega, ali... njah.

montoya: hornet mesa vodu i ulje
Hurricane: Sipaj ulje i u hladnjak, dobijes uljaru i problem resen
srbac
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Fazer
Lokacija: Off on road
Poruke: 5824
Kvalitet: +719 (12%)
Zahvalnice: 99

Odgovor #9 - 15 Jul, 2013, 22:07 Ocena: 0
Ignoriši

Danas izmerena najmanja potrosnja 4,7  nisam prelazio 100 na sat...dve osobe 100 km i jedna osoba 100 km, 9,33....na 200 km, nije lose....
Hurricane
Jeb'o vas plin
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Suzy Minaj
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 7212
Kvalitet: +2368 (32%)
Zahvalnice: 156

Odgovor #10 - 15 Jul, 2013, 22:28 Ocena: -1
Ignoriši

...jeste, ali zato kad ga za trunku žustrije voziš, ode na 8l/100..
srbac
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Fazer
Lokacija: Off on road
Poruke: 5824
Kvalitet: +719 (12%)
Zahvalnice: 99

Odgovor #11 - 15 Jul, 2013, 23:45 Ocena: 0
Ignoriši

Ne , kada sam ga cepao, sa dve osobe... 5,7. l
rboban
Opaka faca
Moto Doktor
Vikend bajker
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
K5Tan600A
 Facebook: Poseti
Lokacija: Obrenovac - Srbija
Poruke: 3341
Kvalitet: +852 (25%)
Zahvalnice: 94

Odgovor #12 - 15 Jul, 2013, 23:50 Ocena: 0
Ignoriši

Oko 6L normalne moje trosnje mi je SV uvek trosio, a najmanja mi je bila 4,5L do kosova u koloni oko 80-90 jedne godine....

Ride It Like You Stole It
ProjectLord
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR600F4i, KLX650, TT600S
Lokacija: Beograd
Poruke: 291
Kvalitet: +71 (24%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #13 - 17 Jul, 2013, 18:16 Ocena: +1
Ignoriši

8L/100km... Samo ako negde curi gorivo...

Hurricane
Jeb'o vas plin
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Suzy Minaj
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 7212
Kvalitet: +2368 (32%)
Zahvalnice: 156

Odgovor #14 - 17 Jul, 2013, 18:25 Ocena: 0
Ignoriši

neam pojma, meni moja honda troši oko 6, a kad jurim nekog preko 10 sigurno..

izvinite, al nemoj da se ljutite..
easy
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
Ride Like The Wind

Lokacija: Zemun
Poruke: 2088
Kvalitet: +418 (20%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #15 - 17 Jul, 2013, 18:39 Ocena: 0
Ignoriši

nije lep kao naked (barem meni), ali je i dalje lep. i dobar motor
Hurricane
Jeb'o vas plin
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Suzy Minaj
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 7212
Kvalitet: +2368 (32%)
Zahvalnice: 156

Odgovor #16 - 18 Jul, 2013, 01:27 Ocena: 0
Ignoriši

..lepa je i kad je naked...ko razume...
 Grin
krsta63
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBX, VF R, TL, GS, GS, GN, GN, R50, XQ, ZX
Lokacija: nis
Poruke: 546
Kvalitet: +104 (19%)
Zahvalnice: 9

Odgovor #17 - 18 Jul, 2013, 02:19 Ocena: 0
Ignoriši

Nema potrebe za zamenom prednjih opruga. Samo Motul SAE 10 racing fork oil (to je gradacija 15 kod drugih proizvodjaca). Provereno. Dobicete izbalansiranu tvrdocu prednjeg i zadnjeg ogibljenja.
Potrosnja.......hmm.......uvek 7 na otvorenom. U gradu isto. Sin ga manje mamuza, njemu trosi pola litra do litar manje.
Klasicna GT pozicija, ne umara (govorim za S-a) Po mojim merilima za nijansu slabije kocnice.
Veliki raspon obrtnog momenta, agilan, mozete da ostvarite visok prosek na regionalnom putu. Za takve puteve je i stvoren, to je prava staza za njega.
Izvanredan motor za cenu kostanja.
PAZNJA osetljiv je na tockiranje, ima plitak karter i lako pumpa ostane bez ulja.
easy
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
Ride Like The Wind

Lokacija: Zemun
Poruke: 2088
Kvalitet: +418 (20%)
Zahvalnice: 32

Odgovor #18 - 18 Jul, 2013, 10:37 Ocena: +1
Ignoriši

ovde su iste viljuske kao na mom motoru (i iste kocnice), a ja licno mislim da bilo kakvo ulje ne moze da nadoknadi to sto je prednji kraj bez stelovanja preload-a (znam da neke generacije SV-a imaju to stelovanje, a neke ne). to prakticno znaci da je motor (opruge) projektovan isto i za vozaca od 60 i od 100 kila - tacnije sag nije odgovarajuci. mislim da bi oprugama koje su specificne jacine za tezinu vozaca dobio dosta.

druga stvar je prilicno bazicna konstrukcija viljuske, pa i pored toga sto teoretski nije lose imati meke opruge s obzirom koliko su nam dzombavi putevi to dovodi cesto do neprijatnog sabijanja viljuski do kraja, a sem toga bitna je i povratna reakcija ogibljenja kada se npr. naleti na nekoliko uzastopnih kratkih izbocina. bas zbog toga reci da mekano deluje pretvrdo daje delimican uvid u kompleksnost ovog pitanja
krsta63
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBX, VF R, TL, GS, GS, GN, GN, R50, XQ, ZX
Lokacija: nis
Poruke: 546
Kvalitet: +104 (19%)
Zahvalnice: 9

Odgovor #19 - 18 Jul, 2013, 14:27 Ocena: 0
Ignoriši

Dobro momak, dao si svoje razmisljanje kako bi bilo kada bi bilo. U dobrom pravcu razmisljas. Ono sto sam ja napisao je cinjenicno stanje. Moja dobra volja da podelim iskustvo.
Stranice: [1] 2
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: SV650S 1999-2002