Glavni meni

GSXR 1000 K8

Započeo Joker, 29 Januar, 2012, 03:06

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Joker

SVako ima svoj neki odgovarajuci pozolazj ali K9 po meni je bar duplo laksi za voznju... Imam problema sa kicmom, sa K8 sam ako pravim vece ture morao da stajem posle odedjene kilometraze da odmaram malo posto imam osecaj da ce da pukne a sa K9 mi se to nije desilo ni jednom... A sto se tice petom do 299 to mi se nije desilo ni jednom. 293/4 kmh je plafon sa fabrikom... Bar meni...
Jbg, 100 ljudi 100 misljenja..
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

MIGE

u cemu je drasticna razlika u polozaju sedenja izmedju ta dva modela?  [neampojma]

Joker

U svemu... Da ne poverujes dok ne stavis ova K7/8 i K9 jedan pored drugog... Sve je drugacije. K9 je nizi bar 7 8 cm samim tim drugi polozaj tela. Napred su mu heblovi malo uzi i uvuceni.
Uskoro krece lepo vreme pa ako bude nekog okupljanja, ako Djuka ili neko ko ima K7 K8 dodje pa da vidis razliku. Dva potpuno razlicita motora...
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

MIGE

probao k7 750 i k4 1000,nisam k8 i k9 al ne bi za tako malo vremena mogao ni da primetim razliku

Slupojko

Po meni to je´motor sa koji sa namanje ulaganja moze najvise da iznenadi. Npr; slip on puno znaci na k8,dosta laksi vise snage na srednjim i malo i na vrhu,imao sam i PC 5 na njemu i ogromna razlika na ubrzanju naspram serijskim. Amortizer volana mnogo bolje radi ako se sipa gusce ulje,prenos za ulicu preporucujem -1 napred a ako koristitite trkacke gume onda -1+2,meni navise lezi GP racer ILI GP211 ako je mozes zagrejati na radnu temp. Slabu tacku,kocnice resio sam sa C.L. sbk5 plocicama i pancirnim crevima ali moze se naci polovna veca pumpa 20ka,serijsko podeseno ogibljenje mi je malo premekano ali lako se nasteluje ko zna. Takodje ugasi se leprtir u auspuhu i stavi se O2 sensor eliminator umesto lamda sonde i primetno je poboljsanje zvuka i snage.I jos po koja sitnica kao npr led diode umesto retrovizora i dobije se ovako nesto:

TEEfqd


mkt


Gligoric

Pozdrav momci,prikljucio bih se "raspravi" oko kvaliteta suzukija.Od skoro i ja posedujem jedan (K7 1000) ali i kod mene su slicni utisci o motoru kao i kod vas.
Motor je udobniji od Yamahe R6(2008) i Yamahe R1 (2006)koje sam imao priliku dobro da upoznam.
Na motoru imam Yoshimuru 4u1,pancirna creva i K&N filter..To je to od stvari koje su dosle na mesto fabrickih.
Po mom misljenju motor je mnogo brzi od Yamahe R1 i mnogo bolje od Yamahe ubrzava u svakoj brzini..Mislim na to da u svakoj brzini daje vise snage na raspolaganje nego R1.
Ali kocnice su daleko od Yamahe R1.
Tako da cu verovatno kupiti ceo Brembo set(kljesta,paknove i diskove)..


clutch&brake

mnogo mnogo losije koci od jamahe ali jbg ne znam da li ces dobiti nesto sa brembom...
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

Joker

Nemoj da bacas pare... Ako vec hoces da zamenis, na ta pancirna creva stavi samo Brembo pumpu i odradice posao..
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

gojko

ili stavi pumpu od R6 i resices problem..

freepartyman

Jedna od lepsih sema. Stim sto bih mu stavio crvene trakice.
http://s10.postimg.org/xs42b8ttl/21876118453_eff9a5ebc0_b.jpg
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Veske

Sto kaze Gojko samo pumpa od r6 2006+ i provereno resavas problem.

freepartyman

I became a beast to rid myself the pain of being a man

Kostić

Citat: Joker poslato 27 Februar, 2012, 09:38
SVako ima svoj neki odgovarajuci pozolazj ali K9 po meni je bar duplo laksi za voznju... Imam problema sa kicmom, sa K8 sam ako pravim vece ture morao da stajem posle odedjene kilometraze da odmaram malo posto imam osecaj da ce da pukne a sa K9 mi se to nije desilo ni jednom... A sto se tice petom do 299 to mi se nije desilo ni jednom. 293/4 kmh je plafon sa fabrikom... Bar meni...
Jbg, 100 ljudi 100 misljenja..

ja sam navuko 290 u petoj na nekih 15,600 obrtaja, tj malo iznad 16, na ovom k4 750 i mislim da je mogo i preko 16 al nisam smeo da se ne raspadne. a u prve tri sam guro preko 16 al na kratko, al nisam gledo kolko ide. od suzukija nema izdr¾ljivijeg motora.

castor

Citat: freepartyman poslato 05 Mart, 2016, 02:36
Odradio ga je vrhunski..
! No longer available

Felge su do jaja! Jel' zna neko ko je "donor"?
It's the ride that matters, not the bike…

Joker

Kosta, http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,7529.0.html , gde mene nadje da me citiras... Jedva sam nagurao u sestoj 292 a kamoli petoj... Ti sta god da vozis, to ide preko 300 u prvoj.. Ko laze ovde, cajger tebe ili ti nas..
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

Kostić

ja vas. bez sumnje. nego, previ¹e slu¹am, kako je gikser najslabiji, najlo¹iji, pa onda dobijem inpiracije da nerviram mrzitelje. ni¹ta maliciozno.

freepartyman

#38
Citat: castor poslato 05 Mart, 2016, 07:38
Citat: freepartyman poslato 05 Mart, 2016, 02:36
Odradio ga je vrhunski..
! No longer available

Felge su do jaja! Jel' zna neko ko je "donor"?
marchesini felne
Gledam mnoge testove i vidim da se k8 bolje pokazao od k9ke. Bolja ubrzanja,agilnost itd..
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Joker

A ja cu ti reci da to nema veze sa vezom.. K9 je po mnogim stvarima ispred K8, to potpisujem...
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...