Glavni meni

GSXR 1000 K8

Započeo Joker, 29 Januar, 2012, 03:06

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Joker

Kubika: 999
Konja: 185
Tezima sa praznim rezervoarom: 175 kg
Kapacitet rezervoara: 17.5 litara

Sa punim rezervoarom moze da se predje oko 220 km normalne voznje. Dosta snage i sa fabrickim prenosom ali lose koci... To mu je velika mana. Stavljanjem kvalitetnijih plocica i pancir creva se dosta dobija ali i dalje nije to to. Na njemu sam vozio Dulop SP SportMax i pokazale su se odlicno. Kada sam ga uzeo na njemu su bile Dunlop D205 i bikvalno sam morao da ih zamenim posle par dana voznje. Jednostavno nisu mogle da prate snagu motora. Odlican po krivinama, ne nesto preterano udoban ali retko koji R jeste. Lep na oko. To je to za sada...

Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

RRa¹ko

neverorovatno da je ovaj 10kg laksi a da se k9 lakse vozi.. i jos neverovatnije da je ovaj brzi od k9.. no japanci su to, valjda znaju sta rade ;)

p.s. sto ne stavi beli bre?

Joker

Pa znas kako, nije brzi ali nije ni sporiji ako pricamo o krajnjoj brzini... Oba kucaju 299. E sada, K9 ima bolje ubrzanje i ako je tezi par kilograma... Nisam bas ulazio u tematiku zasto je to..  K9 se drugacije vozi jer im nista nije zajednicko a to se najbolje vidi kada stanu jedan pored drugog...
A ova slika mi je prva pala u saku... :)
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

G_a_j_a

Citao sam po nekim stranim forumima i kazu da je K8 1000 najbrzi serijski Suzuki od litar... K9 1000 nisam vozio pa ne bih mogao da sudim...

I da je tako, to su naravno nijanse sto se tice brzine...

TEEfqd


UFF


milos ghost

k9 ima potpuno novi motor koji nema veze sa prethodnicima, ali na papiru nema vecu snagu...

TEEfqd

Citat: UFF poslato 29 Januar, 2012, 11:48
pise 2005-2007

da, uporedjuju k5/k6 i k7/k8 modele.

RRa¹ko

Citat: Joker poslato 29 Januar, 2012, 03:55
K9 ima bolje ubrzanje i ako je tezi par kilograma... Nisam bas ulazio u tematiku zasto je to..  

a da nije mozda to zbog power commandera?  [neampojma]

TEEfqd

jokeru da li si vozio k5/k6 hiljadarku? ako jesi reci molim te kakva je razlika izmedju njega i novijih gsxr-ova.

Joker

Jesam je vozio ali nedovoljno da mogu da uporedim...

Citat: RRa¹ko poslato 29 Januar, 2012, 14:04
Citat: Joker poslato 29 Januar, 2012, 03:55
K9 ima bolje ubrzanje i ako je tezi par kilograma... Nisam bas ulazio u tematiku zasto je to.. 

a da nije mozda to zbog power commandera?  [neampojma]

I bez njega, a sa njim tek pogotovo...
Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

RRa¹ko

Citat: redshadow poslato 29 Januar, 2012, 14:11
jokeru da li si vozio k5/k6 hiljadarku? ako jesi reci molim te kakva je razlika izmedju njega i novijih gsxr-ova.

sta si se bre uvatio za tu k5-k6 u ovoj temi? covek je stavio dve teme, k8 i k9..  

G_a_j_a

 :o
Citat: redshadow poslato 29 Januar, 2012, 14:11
jokeru da li si vozio k5/k6 hiljadarku? ako jesi reci molim te kakva je razlika izmedju njega i novijih gsxr-ova.

Imao sam K6 1000, a sad vozim K5 1000, isti agregati samo nisu isto mapirani... Kod K6 1000 kriva ubrzanja je linearnija u odnosu na K5 1000. Kod K5 odziv na gas je  :o ... Vozio sam K7 1000 i odnosu na K5 1000 je meksi na gasu, nema tu brutalnost kao k5.  Tek preko 250km/h K7 pocinje da mu odlazi, ali lagano... A odnos K5-K9 ne bih mogao da komentarisem jer K9 nisam imao priliku da probam... Sto se tice K5/K6 1000, [klanjam_se] ...

TEEfqd

Citat: RRa¹ko poslato 29 Januar, 2012, 14:24
Citat: redshadow poslato 29 Januar, 2012, 14:11
jokeru da li si vozio k5/k6 hiljadarku? ako jesi reci molim te kakva je razlika izmedju njega i novijih gsxr-ova.

sta si se bre uvatio za tu k5-k6 u ovoj temi? covek je stavio dve teme, k8 i k9..  

ne pucaj jbt. postavio sam gore graph razliku izmedju k5/k6 kao starog modela i naslednika k7/k8. a posto vidim da joker vozi suzane reko da pitam jer me interesuje. nema potrebe da se ubacujes ako nemas sta pametno da dodas

RRa¹ko

jel si se naljutila sad??  [rofl]  [zena]

TEEfqd

#15
naljutila? ja imam kurac, pogresio si :D

edit: AJDE DA GA MERIMOOOOOOOOO

RRa¹ko

pa sta se ljutis kao zena neka..  [zena] evo ja cu da ti kazem da je k8 malo brzi od k6.. ako ga okratis tu su negde po ubrzanju! a i sve somundare idu skoro isto.. samo nijanse su u pitanju.. ali zato su sve 600 kao bicikle u odnosu na soma  :P :P :P

TEEfqd

ma nisam se naljutio nego dok skontam sprdnju na ovom forumu, dolazim sa blowjob bikersa oprosti :D
zanimljivo mi je zato sto onaj baja ghostrider vozi k6 a ima para ne zna se pa me zanimalo koliko je drugacija od novih

RRa¹ko

e ako si batalio blow joberse imas pivs od mene  [cheers]

Djuka

Vozio K8 1000 zlatno crni prosle sezone, a pre nedeljeu dana pazario i plavo beli K8 1000. Motor je sto se tice polozaja vozaca mnogo povozniji i udobniji od na primer K9 i Yamahe R1. To sto komentarisete o ovim grafikonima sve zavisi od toga kako je motor mapiran i kakav izduv ima. Pokazalo se da je 4 u 1 mnogo bolji do 9000rpm, a 4 u 2 nakon 9000rpm donosi drasticnu promenu na grafikonu. O tome kako motor ide ne treba komentarisati, jer sa fabrickim ausputima u 5. brzini sa obrtajima gotovo u blokadi ispisuje 299 km/h. Iz prve brzine na 4000 rpm na gas ide na tocak, nije "nemiran" na putu, dobar raspored tezine...
Pre K8 1000 vozio sam K7 750, mnogo manji motor, laksi za upravljanje... s obizirom da sam na njemu doktorirao K8 1000 mi je jako dobro "legao". Nisam napravio neku izuzetnu kilometrazi sa njim da bi mogao pricati o nekim manama. Sve u svemu mnogo mi bolje lezi nego K9 koji sam takodje probao i koji ne mogu da poredim sa prethodnim modelom. K9 je mnogo nabijeniji napred, polozaj vozaca mnogo nezgodniji.