Glavni meni

Kawasaki Versys

Započeo Gašpar, 25 Novembar, 2010, 19:19

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gašpar

Kawasaki Versys svetlost dana ugledao je 2006. godine, a na trzistu se pojavio kao zamena za dobro poznati model KLE500, zbog cega nosi i manje poznatu oznaku KLE650.


Vodeno hladjenje, 2 paralelna cilindra, cetvorotaktni
Zapremina 649 cc
Kompresija 10.6:1
Sistem ventila DOHC, 8 ventila
Elektro starter
Sestostepeni menjac
Finalni prenos izveden preko lanca
Brzine:
Prva      2.438 (39/16)
Druga   1.714 (36/21)
Treca    1.333 (32/24)
Cetvrta 1.111 (30/27)
Peta      0.966 (28/29)
Sesta    0.852 (23/27)
Kvacilo: vise diskova u uljanoj kupci
Prednja guma 120/70-ZR17 M/C (58W)
Zadnja guma 160/60-ZR17 M/C (69W)
Prednja kocnica: dva 300 mm diska
Zadnja kocnica: jedan 220 mm disk

Duzina: 2,125 mm
Sirina: 840 mm
Visina 1,315 mm
Medjuosovinsko rastojanje 1,415 mm
Visina sedista: 840 mm
Suva masa 206 kg
Kapacitet rezervoara 19 litara

Maksimalna snaga 47 kW {64 PS} / 8,000 rpm

Osvojene nagrade:
2008 Motocikl godine od strane Motorcyclist Magazine.
2008 Najbolji u klasi od strane Motorcycle News.

WOLVERINE


UFF


Bori¹a

sta mislite o ovom mopedu? :(
svidja mi se, pa zelim da znam nesto vise [zvizdi]

perlx


Chris_SM

 [rofl] [rofl]
ali problem je u tome sto on vec jebe :D

Bori¹a


perlx

Jebe, jebe, pa promeni ruku.

Prvo skupi pare pa onda gledaj motore ;)

Bori¹a

to da li ja jebem, to je moja stvar :) :) :)

a raspitujem se informativno, eto iz dosade, ne iz kupovine.

DaChaS

U prevodu nit jebes nit kupujes motor  [rofl] [rofl]

Bori¹a

dobro onda :)

UFF

Citat: Bori¹a poslato 15 April, 2014, 01:02
to da li ja jebem, to je moja stvar :) :) :)

a raspitujem se informativno, eto iz dosade, ne iz kupovine.


informativno se raspituj preko gugla umesto da trosis ljudima vreme ovde  [prebicute]

monsterbnt

Nece se on najebati preko gugla...
Smrt SVIMA!!!!

ЯЭВОЛУТИОН

a nece ni ovde....Ruzi vise nije zanimljiv...omatorio :)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

p0peye

Много ми је био ружан када сам га први пут видео. Мислим фар и тај горњи део маске.

А онда - како је време више пролазио - мени све ружнији и ружнији.
Наравно - мислим на Мк1 модел. Мк2 ми је неуспео покушај шминкања кеца.
Овде имате слике првог и другог модела један поред другог.
http://www.moto-net.com/essais-motos-3539-KAWASAKI-VERSYS-2010-Essai-Versys-2010-:-Kawasaki-corrige-son-tir.html
Просто не верујем да су измењали све живе пластике поред фара и опет направили исто... мени непривлачно превозно средство.
Мк3 је већ трећа прича.
Иако ми није баш скроз "легао" ни овај изглед - далеко ми је привлачнији. И утопио се у обичну понуду конкуренције...
С'једне стране - први модел (и други) су били другачији од осталих, и то их је издвајало, али јбг - што се мене тиче - ако је журка са 10так добрих риба, и једним габором који се издваја по свом изгледу - тешко да ћу се одлучити за габора зато што "одскаче од околине"...
Много редова потроших не једну сасвим субјективну ствар - укус.

сложићу се - о укусима не вреди расправљати - али фар и тај горњи део маске је по мени један од најбитнијих естетских делова на мотору - и ако ту зајебу ствар - мо'ш га јебат' (не ти Бориша).

Мене, чисто инфорамтвно (не ради ми гугл ;) ) интересује како се он механички показао у односу на конкуренцију с'обзиром да је то и даље редни близанац - нешто не могу да се сетим другог произвођача који фура тај концепт у ову врсту мотора...

КЛЕа су многи зналци пљували због мотора између осталог, па ево ко мало више (има времена да) прати трендове би могао да напише пар редака о овом агрегату и мотору уопште - не мислим на изглед - евентуално може да напише неко ако му се свиђа ;)
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

mali_zmaj

klea su ljudi pljuvali radi ogibljenja i sica i koènica koji su bili stvarno lo¹i!! motor je stvarno svjetla strana svega toga!! znaèi Laziæa je pre¾ivjeo i Laziæ ga jo¹ dere i nije mu ni¹ta,a ja imam par Laziæa tu u Banja luci koji su poku¹ali da mu uzmu du¹u pa nisu uspjeli. Uz osnovno,i redovno odr¾avanje radit ce gomilu godina. Ja sam imao Klea i bio zadovoljan,prodao sam ga jer sam htjeo ful cestovni motor. Da imam para uzeo bih Versysa odmah. A vozio ga nisam!! Za¹to!? Pa ta redna dvica mi je ostala u lijepom sjeæanu. Pouzdana,malo tro¹i,nikad me nije ostavila... A ovo je unaprijeðena jaèa verzija sa ubrizgavanjem. Kako sam èitao testove vozi se odlièno... <mnogi jaèi motori mu te¹ko pariraju po krivinama... Kao ¹to rekoh ja sam to èitao!! I vjerujem da je tako.. Dali je ru¾an ili lijep,too je lièni ukus. Meni nije.. Gore sam ti prenio lièno iskustvo od kle-a 500 a dole ¹ta sam proèitao o kle-u 650... pa ti izvuci zakljuèke.   [thumb_up]

laziæa volim!! al on je naopak i neæe mi zamjerit ¹to sam ga naveo kao primjer,on i dalje voli svoga kle( i )-æu !   :-*
jin-jang

Charuga

Malo se promenio....



p0peye

@Змајић:
И ја сам читао-чуо да је мотор поуздан (ако занемаримо нервно-лабилни магнет на неким годиштима), али нисам мислио на то - мислио сам на чињенице да је за ендуро важна снага у нижим обртајима, а КЛЕов агрегат је снагу (онај битан део) испоручивао на вишим обртајима.

@Чаруга:
ја написах "у пар редака" - не "у пар речи" ;)
+ + Только байкеры знают, почему собака высовывает голову из окна автомобиля + +

mali_zmaj

pa da,istina moralo se malo zavrnuti u obrtaje da bi se dobila puna snaga... kod kle-500.. za versysa ne tvrdim ne znam,ali vjerujem da je isto ako ne slièno po¹to je slièna koncepcija.
jin-jang

ЯЭВОЛУТИОН

Versys je dosta upeglaniji dole zbog ubrizavanja.....nije to obrtni moment v twina ili sngla, ali je zadovoljavajuce....nije za off ali nije ni omila motora sa kojim idu u njivu.....
Meni se licno dopada napredak koji je napravljen u odnosu na kle sa vesanjem i agregatom
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11