Glavni meni

VFR 800 v-tec 2002+

Započeo davidoff, 22 Januar, 2012, 14:15

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

davidoff

1. 2005. god.
2. Dosao sa Dunlop Qualifier koje su bile za menjanje (presle oko 7000 km)...blagi uzas,prednji tocak je na najmanje odpustanje gasa plesao i tresao se kao lud...licni utisak:odlicno drze ali vise ih nikad ne bih stavio na motor...Posle njih dosle Mishelin Pilot Power,guma stare da ne kazem prevazidjene koncepcije ali i dalje ok za prosecnog vozaca kao sto sam ja...nemam neki specijalan utisak ili misljenje jer sam ih vozio svega oko 2000km i to 1500km po auto putu...
3. Oko godinu dana ili oko 5000km
4. Prednosti: Udoban,masivan,lezi u krivini kao na sinama,idealan za put i duge brze krivine,dosta mesta za suvozaca,pouzdanost Hondinog V agregata...
5. Mane: Tezina,polozaj sedenja za visoke vozace,velika potrosnja,ne okretnost po gradu,jako kocenje motorom,nedostatak dobrih tj. kvalifikovanih majstora,ne dostupnost delova kod nas....
We won't forget you Marco....



dr32

Svi navode veliku potrosnju kao manu ovog motora, kolika je to potrosnja kad se svi na nju zale?
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

davidoff

Meni je po gradu trosio oko 8-8,5l/100km na putu sa nasim benzinom oko 6,5-7l/100km a sa boljim benzinom preko oko 6l/100km...
We won't forget you Marco....


dr32

Pa dobro motor je to, ja ocekivao oko 10+. I sa CBR F4i je ista potrosnja. Hvala.
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

davidoff

U Beograckoj guzvi na +40C ocekuj i tih 10l/100km bez problema...drugar vozio F4 koji mu nikad nije presao 7l bez obzira na nacin voznje...
We won't forget you Marco....


ЯЭВОЛУТИОН

aj ja ima klra koji je pravio gorivo...ja sipam 10 litara i predjem 400 kilometara, otvorim rezervoar a on do cepa...jedva sam skontao da burazer s vremena na vreme vozi motor a bogami i sipa gorivo...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

srbac

U bre nedostatak kvalitetnih majstora  >:( , kao da je to neka tehnika. Ta Honda je poprilicni dileja po pitanju tehnike ...kao i svi drugi motocikli  [ludak] , u poredjenju sa automobilima koji se sada koriste.
Teze je ustelovati stari motocikl sa karburatorima nego ova elektronska njesra.... he he he  na forumu ima bar 5 kvalitetnih majstora.....uaaaaaaa breeeee   [prebicute]

Hohštapler

Citat: revolution poslato 02 Mart, 2013, 16:37
aj ja ima klra koji je pravio gorivo...ja sipam 10 litara i predjem 400 kilometara, otvorim rezervoar a on do cepa...jedva sam skontao da burazer s vremena na vreme vozi motor a bogami i sipa gorivo...

E da je meni takav buraz...
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

UFF

Citat: davidoff poslato 02 Mart, 2013, 16:29
...drugar vozio F4 koji mu nikad nije presao 7l bez obzira na nacin voznje...

Citat: dr32 poslato 02 Mart, 2013, 16:23
Pa dobro motor je to, ja ocekivao oko 10+. I sa CBR F4i je ista potrosnja. Hvala.

onda ti taj f4i nije u redu nesto jer meni trosi 6 pri normalnoj voznji

gixxer

Ja ne vozim VFR ali moj motor  trosi 15L jer ga osim mene vozi i sin a on samo vozi ;)

easy


mareskin

Citat: gixxer poslato 03 Mart, 2013, 13:58
Ja ne vozim VFR ali moj motor  trosi 15L jer ga osim mene vozi i sin a on samo vozi ;)

[kralj] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]
Rešio sam da se malo trgnem iz ove monotonije... I trg'o sam se...
Od danas sedim na ladnom betonu

ЯЭВОЛУТИОН

Inace po Amerikama se vec dugo vodi polemika o permanentnom ukljucenju sva cetri ventila na vtecu i benefitima koji iz toga proizilaze....ili ne.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Ostoja

Citat: revolution poslato 05 Mart, 2013, 21:48
Inace po Amerikama se vec dugo vodi polemika o permanentnom ukljucenju sva cetri ventila na vtecu i benefitima koji iz toga proizilaze....ili ne.
Bash me interesuje kolika je praktichna vrednost V-tec-a u odnosu na stari Vfr, vredi li rezultat tolikog komplikovanja...
Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...