Ćao, Anonimni posetioče
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: GS 500
Stranice: [1]
Štampaj
Autor Tema: GS 500  (Pročitano 2821 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
FJCharlie
Ucenik
**

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR1000RR 09 Nera | S1000RR 12 Lexa
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 333
Kvalitet: +194 (58%)
Zahvalnice: 4

22 Januar, 2012, 05:33 Ocena: 0
Ignoriši

1. Koje je godiste motor koji ste vozili/vozite?

1991

2. Koje gume ste imali/imate na njemu?

Michelin pilot road

3. Koliko dugo ste ga vozili/vozite?

7-8meseci - 9000km

4. PREDNOSTI

ultra dobar motor, lak za vozhnju, lep, jednostavan, odrazhavanje i ichi che gde ochesh. sirotinjski japanac shto se kazhe. nije trkach ali vuche dvoje sa maxiom i velikim bisagama.
potroshnja smejurija-4L otvoreno (max natovaren + suvozach) grad- 5L

5. MANE

farbichke ruchice su pretanke i stvaraju zhuljeve ako nemate rukavice, polozhaj malo vuche na napred pa je ostanjanje na ruke i stezanje butkama oko rezervoara obavezno.
mogli su staviti onaj prozorchich za merenje ulja a ne onaj shtapich, to bi bilo vishe nego korisno..

dao bih solidnu 8icu, preshao sam 2000km za 15 dana sa suvozachicom i prtljagom (bisage po 40L i maxia), ulegnucha u cesti se osete sabijanjem amortizera do kraja, max brzina za neko normalno i udobno krstarenje je 120kmh to je u 6oj na 6k obrtaja.
rezervoar  dovoljan za 300+km- dobra autonomija. potroshnja 4L, u gradu oko 5L
motor nije za visoke obrtaje ali kada treba itekako potezhe.


Tihi_ZR
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Suzuki GSR 600 k8 Suzuki GS500f k6
 Facebook: Poseti
Lokacija: Novi Sad
Poruke: 945
Kvalitet: +193 (20%)
Zahvalnice: 6

Odgovor #1 - 23 Januar, 2012, 02:23 Ocena: 0
Ignoriši

1. 2006- F verzija
2. Bridgestone BT045
3. Do dana danasnjeg je u mojoj garazi, skromnih 15ak hiljada kilometara
4. Dobar za pocetnike, mala potrosnja, dobra zastita od vetra, udoban za duze ture, dobro ubrzanje, prilicno jeftino odrzavanje.
5. Uske gume, mana je sto ima jedan disk napred.
frostysrb
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
trenutno samo pesak i suvozac...
 Facebook: Poseti
Lokacija: Beograd
Poruke: 33
Kvalitet: +3 (9%)
Zahvalnice: 0

Odgovor #2 - 12 Mart, 2012, 21:32 Ocena: 0
Ignoriši

Vozio Gs500 1992 god..
Gume Pirelli ne znam koje tacno ali su bile lose, pa sam zamenio sa Bridgestone i motor je bio totoalno drugaciji, ps nazad sam stavio 150 bez ikakve prepravke... dobio je mnogo na upravljivosti..
Vozio dve sezone
Dobar pocetnicki motor i za one koje hoce motor koji ce ih sluziti uvek, a za uzvrat trazi vrlo malo, mala potrosnja, vrlo lako odrzavanje, laka prepravka...
Losije kocnice, losa zastita od vetra, nedostatak prozorceta za ulje...

Only bikers understand why dogs throw his head out the window namigujem
dr32
Iskusni pozer
****

Van mreže Van mreže
 Motor:
CBR 600 FA yahoo
Lokacija: Beograd
Poruke: 1214
Kvalitet: +116 (9%)
Zahvalnice: 14

Odgovor #3 - 12 Mart, 2012, 22:17 Ocena: 0
Ignoriši

1. Koje je godiste motor koji ste vozili/vozite?

2002

2. Koje gume ste imali/imate na njemu?

Dunlop Qualifier (valjda sam dobro napisao), nisu bile nesto spec,posebno po hladnijem vremenu ko plasticne.

3. Koliko dugo ste ga vozili/vozite?

oko 9 meseci oko 5000km, dosta i sa suvozacicom i suvozacima i nikad nije bilo problema ni previse zalbe na udobnost pozadi.

4. PREDNOSTI

Odlican pocetnicki motor,ultra pouzdan dobar motor, lak za voznju,diskutabilno lep ali ko se ne razume u motore lako pomisli da je Hornet u pitanju, odrazavanje jevtino, bas sto kazu ljudi sirotinjski japanac. Slazem se nije trkac ali na 6-8000rpm i lepo povuce i lepo se cuje, gledao sam razne snimke i mastao o otvorenom auspuhu i nekoj preradi zasta je vrlo zahvalan,ali je ustupio mesto necemu sto nije trazilo preprevke Smiley Stvarno malo trosi 4-5l po gradu. Dvoje lepo povlaci - da se razumemo nit je trkac, nit je prebrz, al ko hoce jevtino a da bude motor i japanac bolje nema, posebno ova serija od 2001 ili 2002 sa mnogo lepsim sedistem i repom.

5. MANE

Lose kocnice, jedan disk napred, losa zastita od vetra,tanke gume i ono sto me posebno nerviralo su bili polozaj sedenja koji te mnogo tera da sedis savijen u napred, sto opterecuje ruke i previse mekan prednji amortizer. Ovo se guvernalom se i nekako resi zabacivanjem u nazad, al ovo sa prednjim amortizerom nisam resio guscim uljem,a citao sam razne lucidne (ma bolje citaj ludacke) ideje kako to resiti.

4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy
Stranice: [1]
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Motori  |  Suzuki (Urednici: zmiya, Bishke)  |  Tema: GS 500