Glavni meni

Ajd i ja da pitam za savet pri kupovini sled motora

Započeo Bishke, 12 Januar, 2012, 14:48

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.


Gavrolini

aman ne interesuje me istorija....nesto od 98 pa na mladje

misa-pei

To su na¹li na arheoli¹kom nalazi¹tu, vozili Sloveni pri dolasku na Balkan.
Država je najveći neprijatelj naroda

Bori¹a

A pa vidi
ovo sam nasao
ovo je dosta lepo, ko zna da vozi, za mene nije sigurno, probao sam nesto slicno i ujeda

http://www.mojauto.rs/polovni-motori/814255_Yamaha_yz250_1995_god

ЯЭВОЛУТИОН

KLR 650 je verovatno najbolji i najtrajniji agregat u klasi....problem je nastao kod spanera lanca antivibracionog vratila...koje vlasnici ili serviseri previse zategnu i iskrive lim, koji posle sprecava da spaner odradi svoje...inace isti lanac iz KLRa kad se izvadi motor trese ko KLX...dakle odrzavanje kako treba i skoro da je neunistiv....nema problem sa dekompresorom kao KLX, nema problem sa klackalicama i bregastom , kao DR, nema problem sa gornjom pesnicom kao XT, nema problem sa ventilima i klackama kao TT...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Bishke

Gavro,slabo ko ulazi u pravi off road,tako da su ove masinice super sto se toga tice...

Elem,bio sam danas da gledam jednog KLX-a
Prvo dolazim motor ne moze da upali,preliva stuca,upalimo ga nekako kad smo malo verglali bez svecice motor radi,nista se ne cuje u masini da klokoce,jedino to sto ga zeza karb pa cas digne obrtaje cast spusti....
Od mana su tu karb koji preliva,ne moze da upali ako duze stoji bez skidanja svecice;
prednje plocice,posto prednju kocnicu skoro pa nema;
prednje viljuske pustaju ulje;
zadnja guma;

to je ono sto sam mogao da vidim posto sam isao relativno kasno....
zainteresovan sam ali planiram da mu spustam cenu maksimalno koliko mogu !

Revolucijo ti nahvali KLR 650 maksimalno :D
samo sto meni ne treba takav motor,polu putni ;)
You should do one thing every day that scares you

ЯЭВОЛУТИОН

KLX je KLR koji ima trkacku glavu, trkacki klip, nema anti vib vratilo, ima bolji ram i bolje vesanje....e da nema anlaser i voli zejtin.....tanke im karika pa srce cim malo izluftaju karike.....sposobniji je on za off nego sto ti mozes da poteras....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Taraba

The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

zemunboy


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

zemunboy


Bishke

Pa generalno svako ima motor koji ne moze da potera u off-u koliko taj motor moze da pruzi...naravno oni koji voze endurace :D
ali dobro to je neka druga prica...

elem,ovaj KLX mi se svideo kako poteze...Trazim motor koji nije toliko tezak da na primer ako mi padne negde da mogu da ga podignem....
I kad padne da ne olubim rezervoar,polomim neku plastiku jer je previse kruta itd itd
You should do one thing every day that scares you

Lazic

A da uzmes opet xt 600...? :D Ne mora Tenera, moze i jare...  :D

Taraba

Citat: zemunboy poslato 12 Januar, 2012, 22:06
Citat: revolution poslato 12 Januar, 2012, 22:06
Citat: Taraba poslato 12 Januar, 2012, 22:00
A F650GS Dakar? :D
Jebo te onaj austijanac sto ti motor pravio
Onaj iz Indije? Rahul Bajaj???

Taj je mo¾da pravio UFF-ovog, moj je Made in Austria by Hans.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

monsterbnt

Smrt SVIMA!!!!

zemunboy


dzimika

Citat: revolution poslato 12 Januar, 2012, 21:40
KLR 650 je verovatno najbolji i najtrajniji agregat u klasi....problem je nastao kod spanera lanca antivibracionog vratila...koje vlasnici ili serviseri previse zategnu i iskrive lim, koji posle sprecava da spaner odradi svoje...inace isti lanac iz KLRa kad se izvadi motor trese ko KLX...dakle odrzavanje kako treba i skoro da je neunistiv....nema problem sa dekompresorom kao KLX, nema problem sa klackalicama i bregastom , kao DR, nema problem sa gornjom pesnicom kao XT, nema problem sa ventilima i klackama kao TT...
koliko sam ja razumeo taj spaner usled prevelike zategnutosti hoce da pukne jer nije bas najboljeg kvaliteta, tj krt je dosta?

iskreno pre bi uzeo KLR nego KLX a opet suzana mi je prva ljubav tako da bih najradije uzeo DR-a posle 97 godine kad su mu resili problem sa glavom i eventualno promenio karb, stavio mikuni TM40 ili Keihin FCR39 mada pre keihin jer je ne treba previse budziti cak mislim da pase bez raznih distancera i slicnih stvari a koliko sam procitao dobijali su ljudi odlicne rezultate sa njim

Bishke

Citat: Lazic poslato 12 Januar, 2012, 22:31
A da uzmes opet xt 600...? :D Ne mora Tenera, moze i jare...  :D

vec sam vozio to,pa rekoh ajd ako vec sad mogu da promenim...
mozda se vratim na XT ko zna
You should do one thing every day that scares you

monsterbnt

KLR je malo univerzalniji. KLX je jaci. ni jedan nema problem sa spanerom ako se sa istim postupa pravilno. Ako zategnes ko manijak on puca
ako oces nesto ko XT onda KLR ako oces nesto ozbiljnije onda KLX
Smrt SVIMA!!!!

dzimika

sad bas nesto gledam po oglasima, ne znam koji motor uzeti da je jedan cilindar i da moze lako da se prepravi u SM ako zatreba, mada tu mi kawa deluje kao da je dosta laka za prepravke
a ovo mi se svidelo :D
http://www.moto.it/moto-usate/kawasaki/klx-450/klx-450-r--2008/index.html?msg=3626363