Glavni meni

Ajd i ja da pitam za savet pri kupovini sled motora

Započeo Bishke, 12 Januar, 2012, 14:48

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

dzimika

Citat: stilgar poslato 12 Januar, 2012, 15:44

a ako oces da ne trne dupe onda klr 500, prijatan put a smekerski off kobajagi :)


ili si mislio na KLE ili si mislio na KLR 600 ili 650 posto KLR500 ne postoji

monsterbnt

pazi kad samja procito da je napiso KLEmpavi 500
Smrt SVIMA!!!!

Taraba

Trne dupe i na KLE-u... pitajte onog invalida Laziæa. Kukao je gore od mene kad smo i¹li do Golije.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

dzimika

mislim da je mala razlika izmedju ova dva
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_klx_650_1994.php
ili ovoga
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dr_650_se_1996.php

ja razmisljam da uzmem suzukija opet i to onaj sa kurblom dakar verziju jer ima rezervoar 21l :D ali kad pomislim na kurblanje na 35C onda bi pre uzeo jednog kao sa ovog linka gore :D

dzimika

Citat: Taraba poslato 12 Januar, 2012, 16:58
Trne dupe i na KLE-u... pitajte onog invalida Laziæa. Kukao je gore od mene kad smo i¹li do Golije.
ma da pita svakog vlasnika KLE-a koji nije prepravio sedista reci ce da je neudobno i da trne dupe posle 50km a ne preko 100
iskreno mislim da osim onih kruzera sa sedistem kao fotelja na svakom motoru trne dupe

Taraba

Laziæ ima Bobanovo sedi¹te pa opet ne prija posle du¾eg sedenja, mada je u odnosu na mog KTM-a i GSP piliæar udoban.

Taj DR650Se je odlièna sprava, samo ih kod nas nema uop¹te a i cena im je, zbog godi¹ta jaèa u odnosu na KLX, KLE, i obiènog DR-a.
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

stilgar


stilgar

Citat: monsterbnt poslato 12 Januar, 2012, 16:57
pazi kad samja procito da je napiso KLEmpavi 500
da mislio sam na KLE 500 a pisem KLR sto bi tela dusa :)

dzimika

Citat: stilgar poslato 12 Januar, 2012, 17:17
Citat: monsterbnt poslato 12 Januar, 2012, 16:57
pazi kad samja procito da je napiso KLEmpavi 500
da mislio sam na KLE 500 a pisem KLR sto bi tela dusa :)
vidim ja da ruka pise ono sto dusa hoce :D

Citat: Taraba poslato 12 Januar, 2012, 17:15
Taj DR650Se je odlièna sprava, samo ih kod nas nema uop¹te a i cena im je, zbog godi¹ta jaèa u odnosu na KLX, KLE, i obiènog DR-a.
odlicna spravica, opet nije lose uzeti ni RSE pa dokupiti neki aftermarket far i kad ide na off samo skine prednji kraj i stavi mali far a kad hoce na put i da ima kakvu takvu zastitu od vetra stavi prednju masku, jedina mana RSE je sto je 170kg tezak sto je oko 20kg vise od SE

dzimika

DR-ova najvise ima u USA, tamo obozavaju KLR i DR cak na ADVrider-u je tema za DR-a dosla skoro do 4000strana :D
mislim da je odnos cene/kvalitet i ono sto pruza za sve to vise nego zanimljiv pa zbog toga ga i gotive

stilgar


monsterbnt

Smrt SVIMA!!!!

Taraba

DR 650 je br¾i od trkalica na Mi¹eluku... pitajte D¾igija!
The band is just fantastic that is really what i think. oh by the way which one's pink?

dzimika


ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

stilgar

samo mu kacimo oglase da vidi sta ima u ponudi, nista ne forsiramo covek ce sam da izabere na kraju. XT-a ili suzanu :)

Bori¹a

Citat: dzimika poslato 12 Januar, 2012, 18:05
pitaj nadalinu kako dr ide na tocak kad ga kvarisa vozi :D

evo jedan zanimljiv dr
http://www.polovniautomobili.com/oglas1575621/suzuki_dr_650/

Ovaj je bas do jaja
Samo nisam video na slikama hladnjak, jel i on vazdusar? Ima li alnaser?
Zbog te dve stavke je najbolji KLX, i jos ima usd

dzimika


monsterbnt

Smrt SVIMA!!!!

Gavrolini

nacitao sam se gluposti na dve strane sacuvaj boze....kao prvo onog koga mrzi da kurbla ne treba ni da interesuje off. Alnaser pa na asfalt pa se sfrckaj po kaficima. KLR je labina i koliko se secam ima neki problem sa kontra tegom. KLX je mozda najlepsi  u toj klasi ali je poprilicno tezak mada moze da se voza i po sumi. TT je po meni mozda i najbolja varijanta ,nisam pristrasan ali u tom cenovnom rangu nema bolje. Ja sam do dkoro imao slican problem(mozda ga jos uveki imam) jer mi treba motor koji mogu da krljam po sumi a opet i motor kojim mogu da zapalim na dalje. I dosao do zakljucka da za krljanje po sumama i njivama uzmem cvaju 250-300ccm do  nekih 1000-1200e a da za put uzmem cbr1000f, ST ili TDM    sta naleti dobro za 1500e. Ne moze bez dva motora.