Glavni meni

Novosti za sezonu 2012.

Započeo Gašpar, 09 Januar, 2012, 18:28

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Kengur


Vule

Iskustvo donosi dobre odluke, a stièe se dono¹enjem lo¹ih

Kengur

Odlicno! Sada imamo vise ''amatera'' za koje navijamo... :)

Kengur

Marijo Nikolic voyi 600 ss... Kupljena Honda 600RR....

Radanovic

Da pitam ne¹to  :) Kakva su pravila u Srbiji , jel onaj ko osvoji klasu Hepening ( nebitno 600 ili 1000 ) sledeæe godine mora voziti SS ?
U ovom sluèaju Stevan Puriæ i Darko Radonjiæ , jel oni ne mogu braniti titule u Hepeningu ?

Gašpar

Prvo dvoje su duzni da predju.

U ovom slucaju Steva Puric i Marijo Nikolic, odnosno Darko Radonjic i mali Pekar.

Pri tome ne moraju da ostanu u "istoj klasi", tj kao u ovom slucaju - Marijo prelazi u 600 SST

aleksr6

Citat: Radanovic poslato 23 Januar, 2012, 22:29
Da pitam ne¹to  :) Kakva su pravila u Srbiji , jel onaj ko osvoji klasu Hepening ( nebitno 600 ili 1000 ) sledeæe godine mora voziti SS ?
U ovom sluèaju Stevan Puriæ i Darko Radonjiæ , jel oni ne mogu braniti titule u Hepeningu ?
DA

Brrka

Ove godine bi trebalo da bude prava sezona s'tim sto sam ubedjen da ce SS biti mnogo zanimljiviji od Happeninga.

A da, inace MSS je izmenio mnogo toga, pa tako i stvari oko izdavanja licence.
Takmièari koji nemaju licencu mogu izvaditi na licu mesta od od strane Sekrtara MSS, koja va¾i samo za to takmièenje  (jednokratna) cena licence æe biti 10.000 dinara i svaki takmièar mo¾e izvaditi ovu licencu najvi¹e 3 puta u toku jedne sezone.
Pa za one koji se zele oprobati jednog vikenda eto resenja koje ranije nije postojalo ;)

aleksr6

Citat: Brrka poslato 26 Januar, 2012, 21:29
Ove godine bi trebalo da bude prava sezona s'tim sto sam ubedjen da ce SS biti mnogo zanimljiviji od Happeninga.

A da, inace MSS je izmenio mnogo toga, pa tako i stvari oko izdavanja licence.
Takmièari koji nemaju licencu mogu izvaditi na licu mesta od od strane Sekrtara MSS, koja va¾i samo za to takmièenje  (jednokratna) cena licence æe biti 10.000 dinara i svaki takmièar mo¾e izvaditi ovu licencu najvi¹e 3 puta u toku jedne sezone.
Pa za one koji se zele oprobati jednog vikenda eto resenja koje ranije nije postojalo ;)

jel to kule smislio

Gašpar

Kolio ja znam, nema Kule vise nista sa MSS-om.

Brrka

Veruj mi da nemam pojma, svi klubovi su morali da se preregistruju u APR-u a MSS je uveo dosta izmena u praviliniku pocev od nacina izdavanja licenci, onda koatizacija je porasla na 80e (osim za 125 gde je 50e), klubovi ce morati da dostave 15 dana pre trke organizatoru spisak vozaca, u protivnom ako se vozac ne pojavi na trci kazna za klub ce biti 10 000 dinara, onda vozaci ce morati imati potpisan ugovor sa klubom koji ce klub slati MSS-u zajedno sa zahtevom vozaca za licencu, onda prva tri vozaca iz happeninga nece vise startovati sa klasom SS, u klasi 600 jos samo ove godine ce moci da nastupaju motori sa redna 4 i V2 1000ccm proizvedeni do 2002-e godine, od sledece sezone to vise ne postoji, satnice pred treninge i trku znace se unapred, ko na tehnicki pregled zakasni do sat vremena placa kaznu 5000 dinara a preko toga moraju podneti molbu za tehnicki kao i platiti 10 000 dinara kaznu.
I 125 klasa SP se ukida, ostaje samo SP Junior sto je uskladjivanje klasa sa pravilnikom Balkanske Motociklisticke Unije.
To bi za sada otprilike to.
Izgleda da je MSS resio da poostri mere ucesca uvodjenjem novih pravila i kazni sto je po meni cak i dobro, bar ce satnice biti tacne (onaj ko je ucestvovao ili bio kod nekoga u boksu zna koji su problemi, tipa za 5 minuta ta i ta klasa u predstart ili obuces se i cekas ko ludak a ono napravili pauzu za rucak ko u Batajnici :D) a i vozaci ce biti dosta odgovorniji.

Gašpar

Meni se ovo dopada. Bar na papiru su se uozbilji. Vodeci se spiskom vozaca i motora ove godine, i ovim "novim" pravilima, ocekujem opasno dobru sezonu.

Radanovic


Brrka

Sto mi poznati nesto ovi oklopi :D :D :D

ЯЭВОЛУТИОН

Pa gde je onda toja reklama....na svim oklopima na trkackim motorima :)
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Brrka

Ima bar na 10-ak motora koji su se vozili protekle sezone a ima i onih sto nisu stavljali a i sto bi kad su oklop platili dok neki iz vrha su dobili kao sponzorstvo pa opet nisu stavili.
Nalepnica je samo stvar licnog izbora :)
Na mom motoru je bilo 10 nalepnica a jedino mi je VAR PLAST pomogao, tacnije kupio mi prvo jedan motor koji se nije dobro pokazao pa mi kupio drugi motor i platio mi sve treninge i trke koje sam vozio.

Kengur

Samo oni ludaci ulagali u tebe alkoholicara... :)

Mad Max

brrka, ne znam bas da je stvar licnog izbora ( reklama) zasto bih ja ili bilo ko stavljao neku reklamu a da nisam nista dobio od te firme (kupio sam,platio i da reklamiram), a ovi sto su dobili dzabalesku oklope i nisu zalepili je bezobrazluk koji ja ne bih dopustio da je moja firma.
Brzi od smrti, Jaci od bola

Brrka

Sve je stvar licnog izbora, samo VAR PLAST mi je pomogao i omogucio celo takmicenje a svi ostali koji su bili na motoru, hm... Ne znam ni sam sto sam ih lepio al' to je tada bio moj licni izbor da na neki nacin mozda pomognem nekoga jer mozda on tada nije bio u mogucnosti da pomogne meni ali mozda ce nekada biti, a mozda mi i nece pomoci iako bude bio, ja to ne mogu znati ali kao sto rekoh, stvar licnog izbora...
A inace svi koji su lepili nalepnice dobili su nesto zauzvrat ;)

A mozda su vam poznati i ovi oklopi :D

[attachment deleted by admin]

Brrka

A i ako tako gledate, zasto onda kad kupite Yoshimuru prvo ne skinete onu plocicu ili nalepnicu sa Akrapovica?
Zasto da reklamirate nekoga kad ste to vec platili? :D