Glavni meni

Super single

Započeo perlx, 05 Decembar, 2011, 21:24

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

perlx

Sve je poèelo kada je Gavin Trippe (osnivaè Motor Cycle Weekly èasopisa) u SAD predlo¾io stvaranje klase drumskih trka sa jednocilindriènim èetvorotaktnim motociklima od 450 kubnih centimetara (27 kubnih inèa), preraðenim motocross motociklima. Zalagao se za za stvaranje nove klase, klase Formula 450, kako bi se trke motocikala pribli¾ile poèetnicima i takmièarima mlaðim od 21. godinu (zato ¹to su èetvorocilindricni motocikli od 600 kubnih centimetara, koji su do tada bili najjeftinija klasa, bili ekonomsko nedostupni veæini).

Posle par godina ispobavanja i testiranja do¹lo se do konfiguracije motocikla za trke. Kao osnova uzima se motocross motocikl od 450ccm. Montiraju se toèkovi za drumske trke od 17 inèa, veæi prednji disk i jaèi koèioni cilindri (motociklu ostaje jedan koèioni disk na prednjem toèku) , korman se zamenjuje heblovima i montiraju se aerodinamièni oklopi, koji izgledom podseæaju na klasu od 250ccm. Prednje i zadnje ogibljenje se zadr¾ava, ali sa drugaèijim pode¹avanjima, zato ¹to bi zamena ogibljenja znatno podigla cenu. Gume mogu da potraju i vi¹e od tri trkaèka vikenda, daleko du¾e nego na motociklu 600ccm klase. Prerada motocross motocikla u formulu 450 ko¹ta ispod 1000 amerièkih dolara.

U sezoni 2009 izdata su uputstva za preradu motocikala i odr¾ane su probne trke na klubskom nivou kako bi se utvrdio odaziv novoj klasi. AMA (American Motorcyclist Association) je u julu 2009. godine najavila stvaranje nove jednocilindriène klase pod imenom Formula450 koja æe biti vo¾ena na identiènim motociklima, koje æe posedovati, dobavljati i posedovati jedan proizvoðaè, umesto da se vozi na preraðenim motociklima. U septembru 2009. najavljeno je da æe se nova klasa zvati GT3. No klasa nije vo¾ena 2010. niti je najavljena bila za 2011. godinu.

Iako nije za¾ivela kao profesionalna trkaèka kategorija, super single ili formula450 stekla je dosta fanova, i postala veoma popularna meðu amaterima. Glavni uzroènik tome je ¹to vlasnik jedan motorcross motocikl (koji su u SAD veoma popularni) mo¾e lako, i ne preskupo, preraditi tako da isti taj motor mo¾e voziti i na drumsko-trkaèkoj stazi, a zatim ga ponovo vratiti u prvobitno stanje i voziti van asfalta.




Bori¹a

A jel moze neka slika da vidimo na sta lici to prepravljeno?

perlx


AndreyRR


monsterbnt

Smrt SVIMA!!!!

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: revolution poslato 05 Decembar, 2011, 23:12

Ovo je jedina klasa koja se u Srbiji moze voziti sa nasim budzetima....i primerena znanju nasih takmicara....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Kengur

Skuplje je ovo napraviti nego uzeti R6 bez mame i tate...

motor, plus viljuske, felne, heblovi....


Bori¹a

Citat: Kengur poslato 05 Decembar, 2011, 23:22
Skuplje je ovo napraviti nego uzeti R6 bez mame i tate...

motor, plus viljuske, felne, heblovi....



Prerada motocross motocikla u formulu 450 ko¹ta ispod 1000 amerièkih dolara.

Tako pise gore

Kengur

Ti onda podigni pare u tramvaju...
Pise beobanka.

nano

Bar jos 4k za motor i to ti je vec 5 soma mozes kupiti 2 r6 pa da menjas

AndreyRR

Citat: Borisa Motorisa poslato 05 Decembar, 2011, 23:25
Citat: Kengur poslato 05 Decembar, 2011, 23:22
Skuplje je ovo napraviti nego uzeti R6 bez mame i tate...

motor, plus viljuske, felne, heblovi....



Prerada motocross motocikla u formulu 450 ko¹ta ispod 1000 amerièkih dolara.

Tako pise gore
da ali u americi,ovde pomnozi sa 10  ;D

perlx

Citat: Borisa Motorisa poslato 05 Decembar, 2011, 23:25
Prerada motocross motocikla u formulu 450 ko¹ta ispod 1000 amerièkih dolara.

Tako pise gore

Treba da pise 10000, greska u kucanju, zamolio bih admina da izmeni.
I mislim da je nerealno uporedjivati americki standard sa nasim. Za njih je ovo ql, kod nas je ql voziti motor koji je ukraden nema roditelje.....

monsterbnt

pa ne menja se vesanje
samo tockovi kocnice i oklopi sve ostalo ostaje
Smrt SVIMA!!!!

Kengur

Prednje viljuske se menjaju.

perlx

Samo se menja podesavanje vesanja. Da se menja i vesanje cifra bi bila ohoho veca i onda bi prepravljanje izgubilo smisao.
Konverzija je smisljena da se iskoristi sto vise od originalnog motocikla.


edit: Kengure ne menjaju se  [nono]

Kengur

Brate, jel su na prvoj slici iste vile?
I jel ovakve cizme(kraj viljuske, gde se provlaci osovina) idu na cross motore?


Gašpar

I meni se cini da je vila PUNO kraca [neampojma]

zemunboy

Citat: Kengur poslato 05 Decembar, 2011, 23:51
Brate, jel su na prvoj slici iste vile?
I jel ovakve cizme(kraj viljuske, gde se provlaci osovina) idu na cross motore?


Kengur je u pravu... po ovome sto vi tvrdite dobili bi SM...

procitajte clanak:
http://www.motorcycle.com/products/450-super-single-project-68605.html


Moto 450 Super Single racers - why they are so great - motorcycle promotional video

AndreyRR

mislim da mora da se promene vile zbog diska
i kljesta,mozda gresim  [neampojma]