Glavni meni

sredjivanje vecitih problema na TA

Započeo dzimika, 18 Oktobar, 2010, 16:39

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

dzimika

jedan od vecitih problema na TA je plastika u pinjonu koja ume da strada ali najcesce ne stradaju nutovi nego dva zuba koje pokrecu metalni zubi unutar tocka koji pojedu unutrasnji deo plastke a metalni zubi se malo saviju ka unutra





Posto ta mala glupa plastika kosta 2400din, tj kostala je pre nego sto je evro skocio na 95 razmisljao sam da li da je nekako sredim, a popsy je za sve to kriv sa recenicom "kad si uradio onoliku masku dobro sto ne bi i ovo malo parce plastike"
uglavnom uzeo sam extra male safcice, burgiju od 1.5mm i epoxy git, izbusio male rupice, zagrejao malo safcice jedan po jedan i zavrto ih do visine kolki su zubi i pre bili, zamesao epoxy git i popunio izmedju prostor izmedju safcica preko zuba i to kad se malo stvrdnulo ismirglao  i to sada izgleda ovako







videcemo kolko ce trajati sve to ali nadam se vise od one plastike koju sam pazario proletos kad se ovoj ovo desilo

ovo je uradjeno u januaru i trajalo je oko 1000km voznje i to jer je puz u samom pinjonu dobio axijalni hod a to nisam primetio kad sam ga rastavljao
ali zanimljivo je sto je moja majstorija ostala citava ali su se nutovi pojeli :D

dzimika

#1
a evo kako izgleda resenje za smanjivanje axijalnog hoda puza u pinjonu, izbusi se na dnu, ureze se navoj stavi se mali safic sa jos jednom maticom i sve se to lepo stegne da puz ima mozda pola mm hoda i nikako vise



Uploaded with ImageShack.us

UFF


zodiac

Koliko se ja razumem, ovakvi problemi se najlakse resavaju zamenom motocikla. Za onaj koji nema ovoliko problema ;D
Prijatelj je zao drug

krsta63

Po toj logici bi vlasnici KratkoTrajnihMotora trebali iste odmah menjati za japanske.

krsta63

Ali sve ima svoju draz pa i mazohizam.Zbog toga cuvam Dukatija.

dzimika

Veciti problem na TA je CDI bar na starijim modelima ispod 97 godine
posto sam imao dosta viska vremena pre nekoliko meseci resio sam da napravim nesto o cemu se polemisalo na raznim forumima
a to je neki vid zastite CDI-a, zbog nasedanja sedista preko konektora, vec sam isekao dno na gumenim nosacima ali sam shvatio da je moja tezina i dalje dosta velika i da plastika sedista opet malo moze da dodiruje konektore, pa sam smislio resenje u vidu plocice koju sam na krajevima oblikovao prema ramu, tj sipkama rama






naravno posle dobrog brusenja ofarbano je crnim mat sprejom i ostavljeno da se osusi
posto jako dobro naleze i ne mrda se previse levo desno a cak ni napred nazad ideja je samo da probusim po jednu rupicu u coskovima i da plasticnom vezicom samo vezem za ram, tako nema potrebe za bilo kakvim varenjem i busenjem rama i slicno






nema sanse da zveci jer ne ide metal na metal
a evo i montirano i vezano sa vezicama


Dzambo

Da ovo je cest problem i sa paprikama i transalpom.
Da li si imao problema sa paljenjem,ako je motor duze stajao, npr 2-3 meseca?

dzimika

do sada nisam imao problema sa paljenjem jedino sto treba da sredim su karburatori ali kad mi stoji duze samo sauk do kraja i upali kao mina cak bolje pali zimi nego bivsi uff-ov mt03 :D

UFF


Atirudra

PINJON kod TA , bas citam resenje koje je opisano za resenje tog problema , Cale moj je isto resio to na svojevrstan nacin, ista ta plastika mi otislatj zubi na plasticnom zupcaniku i on je to resio tako da povrsnih 4 mm gde su bili zubi skinuo -odrezo , i narucio prsten od bakra na kome je izrezbario s lakocom dva zuba nadole koje je leglo u donji deo plastike sa navojima , i gore dva zuba gde se kaci onaj drugi metalni prsten koji je pojeo zube na plastici koji ga u stvari pokrece , jer prenosi obrtaj s tocka. Resio ga je ko majstor crnog pojasa, meni je otislo sa 61.000 km , tako da videcemo dokle ce biti ok.sajla mi je ok, i puz je isto ok sa navojima. Sve u svemu uzivanje do jaja tece dalje suncanim Novembrom 2010-te po asfaltu i po sumama i gorama. Video sa slikama sampostavio i na youtube , ako nekoga interesuje ova izvedba pod nikom DIVEDEEPINSIDE mozete je naci ili Honda Transalp Speedo drive repeare nazivom. Sritno sunce i pare za benzin svakome..
-------------- -_- ---------------

Atirudra

REGLER -- Regulator napona na TA 95 to godiste XL 600, mislim da ovo nije veciti problem al  se desilo  kod mene pa eto zelim podeliti info sa drustvom da i vi uzivate non stop u voznji ko i ja sa Transalpicem trandzom kako ga neki zovu. Znaci kupio novi akumulator, nedavno , vozo se dve nedelje i nestane mi napon sva srica doso buraz u grad do mene bas kad sam htio krenit pa me gurnuo inace mogo bi ga gurati do kuce:) Pa je tako upalio, oso kod majstora elektricara i kaze oso ti regler!!! Mala spravica s desne strane sedista kadgledas motor otpozadi prema volanu, ispod zadnje plastike malo nazad od akumulatora. Punjenje je islo al samo do 13 V sto je jako malo , kad ukljucis svetla ( a to je kao minimum neophodno kad god sednes na masinu) unjenje nije dovoljno i laganoal sigurno ti iscrpi akumulator . Resenje novi regler!! E sad ja samnaso tipa u Madarskoj -Janoshalma di sam naso (po preporuci elektricara regler koji se koristi u dicatiju, CBR-ki 900 , Hondi TA 650, i Dominatoru 650) nov regler za 16000 forinti u nase pare za 65 evrica , ne polovan vec Nov novcat , tipos(elektricar ga je fino uvezo - zna tog tipa u madarskoj , koji mu je obelezio tacnokoje boje kuda idu) inace na ovom transalpicu ima 6 izlaska na regleru a na ovomje bilo 5 , tako da elektricar se nije dao smestit i fino sve spojio sadmi i svetlo radi ko sto triba ,svetla na tabli brzinomera rade ko reflektor a punjenje 14,7 V ,tako da ima snage na jos 4 reflektora po iljadu watiii:) malo pretero al radi ko swica sat. Tako da ne mora se kupovati original za 300 evra ima resenja samo ko zna da ga uveze tacno.Majstor mora znat poso jer inace izgoris ga i kupujes novi opet!!! Poz svima ako sta treba dacu info o ovom majstoru ako nema tamogde se nalazis !
-------------- -_- ---------------

dzimika

Citat: Atirudra poslato 14 Novembar, 2010, 19:58
PINJON kod TA , bas citam resenje koje je opisano za resenje tog problema , Cale moj je isto resio to na svojevrstan nacin, ista ta plastika mi otislatj zubi na plasticnom zupcaniku i on je to resio tako da povrsnih 4 mm gde su bili zubi skinuo -odrezo , i narucio prsten od bakra na kome je izrezbario s lakocom dva zuba nadole koje je leglo u donji deo plastike sa navojima , i gore dva zuba gde se kaci onaj drugi metalni prsten koji je pojeo zube na plastici koji ga u stvari pokrece , jer prenosi obrtaj s tocka. Resio ga je ko majstor crnog pojasa, meni je otislo sa 61.000 km , tako da videcemo dokle ce biti ok.sajla mi je ok, i puz je isto ok sa navojima. Sve u svemu uzivanje do jaja tece dalje suncanim Novembrom 2010-te po asfaltu i po sumama i gorama. Video sa slikama sampostavio i na youtube , ako nekoga interesuje ova izvedba pod nikom DIVEDEEPINSIDE mozete je naci ili Honda Transalp Speedo drive repeare nazivom. Sritno sunce i pare za benzin svakome..
jako originalno resenje moram priznati, stim sto imas srece sto ti cale zna oko ovakvih stvari, ovde bi morao da nadjem majstora koji je voljan da se cima da mi ovo napravi
nadam se da si dobro proverio da li puz u pinjonu ima ikakvog lufta jer po bilo kojoj osi moze imati ne vise od delic milimetra
vidimo se u SU kad dodjem u tazbinu :D

Atirudra

iskreno da kazemnisam uopste proveravao to da li puz ima lufta, hteo sam ga izvaditi na kraju gde se lopatica vrti i nisam mogo i ako se dobrosetim nije se micalo gori doli , no vreme ce pokazati nadamo se u bolje sutra:) bilo bi interesantno. Mozda bi trebao da prdlozim drustvu bajkera da ti susreti ne budu samo u BG vec rcimo jedan vikend tamo drugi amo treci na trecem mestu pa da mogu ljudi i da se voze.... malo dalje , ako su za, ne samo od kafane do kafane iza ugla vec po 30-100 pa i vise km , to je prava zurka motoraska dok si na tockovima, ne znam ja tako osecam!? Pozdrav
-------------- -_- ---------------