Glavni meni

Golf 4 sa motorom od golfa 2 (DALI JE MOGUC DA SU LjUDI TOLIKO LUDI :D )

Započeo PexRCV211, 30 Novembar, 2011, 00:08

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

PexRCV211

Citat: srbac poslato 30 Novembar, 2011, 03:23
To samo moze da se ubaci  samo u kafani kada se drustvo opusti i upusti u planove !!!

E bas to.. Kad se napije drustvo, pa ne znaju sta pricaju i lupetaju...

Patrick Wilding

vidjeo sam VW ¹iroko 1,6D,suzuki samuraj 1,6D,corado 1,6D ali kad sam vidjeo porsche 944 1,6D mislio sam da je to vrh ali ovaj ih zajeba sve
kad sam mogao,nisam mogao sad kad mogu nemogu

Gašpar

 [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

Lepo kaze jedan moj drug - Ja sam iz Bosne, nista me ne moze iznenaditi.

srbac

Jedan moj drug je imao Posche 914 sa motorom od Floride 1.4, vadio sam motor par puta i vracao, jer mu je lomio lamelu ili razbijao semering menjaca, i na kraju smo napravili novu plocu izmedju motora i menjaca i bilo je ok.  Cim mi stane ispred radionice, kazem majstor Peri , vadi motor, umesto, otvaraj haubu!!! Bilo je to ludo vreme, ali tip je ipak vozio Porchea !!!  [rofl] [rofl] [doh] [yahoo]

Patrick Wilding

kad sam mogao,nisam mogao sad kad mogu nemogu

Andjelo

nista novo sve moze da se nabudji ali ja to volim da bude kulturno budzenje  a ne da ne znas gde je sta kad se nabudzi  video sam dosta prerada,  i ako ne moze da pasuje motor za menjec radi se distanc ploca i sve moze dobro i dugo da funkionise  .................na primer ja sam deveteset i neke  drugaru nabudjio na tojotu korolu spone  ,krajeve spona ,amortizere tj uloske i  opruge od golf 2  malo je bilo posla kod strugara  ali sve je pasovalo kao orginal plus sto je ustedeo nekih 700maraka u ono vreme   ,a takodje skoro video kod jednog majstora u ford fokus ubacio motor i menjac od  eskorta 1,8 dizel  sve preradio cak montirao i kompresor za klimu  a isto tako pre 20 godina  kod jednog majstora ubacio golf 1,6 dizel u Ladu Nivu .............................

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Plazma Keks

Citat: angel poslato 30 Novembar, 2011, 17:26
nista novo sve moze da se nabudji ali ja to volim da bude kulturno budzenje  a ne da ne znas gde je sta kad se nabudzi  video sam dosta prerada,  i ako ne moze da pasuje motor za menjec radi se distanc ploca i sve moze dobro i dugo da funkionise  .................na primer ja sam deveteset i neke  drugaru nabudjio na tojotu korolu spone  ,krajeve spona ,amortizere tj uloske i  opruge od golf 2  malo je bilo posla kod strugara  ali sve je pasovalo kao orginal plus sto je ustedeo nekih 700maraka u ono vreme   ,a takodje skoro video kod jednog majstora u ford fokus ubacio motor i menjac od  eskorta 1,8 dizel  sve preradio cak montirao i kompresor za klimu  a isto tako pre 20 godina  kod jednog majstora ubacio golf 1,6 dizel u Ladu Nivu .............................
iz nekog starog krsa od viljuskara koji je ispred moje kuci sam vadio golf 1 GTi motor, ganc nov motor, viljuskar dovezen ko zna odakle, a motor je ugradjen, kao da ga je fabrika ugradila. bio sam u jednoj firmi gde je u neki viljuskar iz 1960 i neke ugradjen motor od 2,500ccm, 16v i EFi, isto je profesionalno ugradjen boli glava. tako da, ugradnja pouzdanog golf 2 dizela mi izgleda sasvim normalno

ЯЭВОЛУТИОН

Posedovao TRANDZU (Ford tranzit prim.aut) sa ubacenim perkinsom iz traktora......nije mogao preko 80 na sat, ali je trosio kao upaljac.....vozio neke novine iz Bgda u Smederevo i Grocku ....gutao je sve i nije nista trosio....Jedino je zimi malo teze palio, ali nista sto zapaljena buktinja iznad usisne grane nije resavala.....prodao ga ciganima, za velike pare kad sam zavrsio sa novinarstvom 2004   ;D ;D
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Paperinos

Projekat koji ima logike.Dobra karoserija golfa 4  i jednostavan i ekonomican motor od golfa 2.Svojevremeno sam imao priliku da probam golfa trojku koja je nekad imala motor VR 6 iz 1997  a ubacen je motor 1.6 dizel iz golfa dvojke 1991.Covek je bio vlasnik    te trojke ali je registracija i potrosnja tog agregata od 2.8 litara za njega   bili veliki trosak.Nije mogao da ga proda za neki pristojan novac a automobil je bio dobar i  sa lepom opremom.Ova prerada je potpuno uspela sve lepo radi nema nikakvih problema .
Vozi se evo vec tri godine presao je 90.000 km i covek je prezadovoljan.Potrosnja je oko 5.5 litara registracija daleko jeftinija .Motor i menjac iz VR-a je preko oglasa  prodao kao  i preostale delove  koji  mu nisu bili potrebni i izvukao je skoro dve trecine novca koji je pre  trazio  za ceo automobil.
Dakle  Investicija se isplatila a kad se izracuna koliko je usparao na tri registracije i gorivu i odrzavanju dodatno je i zaradio poprilicno .
Mogu samo misliti kolika je tek zarada na delovima za taj V 6 agregat i za ono sto je preostalo iz golfa 4 koji ima daleko vise elektronike i kojekakvih senzora, sondi davaca, katalizatora i cuda koja kostaju papreno a koja su ugradnjom jednostavnog dizel agregata  postali nepotrebni.

ЯЭВОЛУТИОН

Ma logiku je lako naci.....sta ce ti motor od 200 konja a ogranicenje ti 120....dosta i 60 konja....da su ovi u zastavi kupili licencu za golfa 2 i dizel motor, oni bi uspeli i to da naprave da ne valja....ne volim golfa dva, sav zveci iznutra ko traktor.....ali kada bi se napravio od aluminijuma i ubacili kvalitetni materijalu u enterijer, mislim da ni i sada nalazio kupca cak i po ceni golfa 6. Novi automobili su porasli po svim parametrima, a mi smo samo zeleli da se prevezemo od tacke a do tacke b, za sto manje para.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Paperinos

Za nase  finansijske uslove i nase puteve golf 2 sa 1.6 dizelom je puna kapa.

Plazma Keks

Citat: revolution poslato 30 Novembar, 2011, 20:59
Posedovao TRANDZU (Ford tranzit prim.aut) sa ubacenim perkinsom iz traktora......nije mogao preko 80 na sat, ali je trosio kao upaljac.....vozio neke novine iz Bgda u Smederevo i Grocku ....gutao je sve i nije nista trosio....Jedino je zimi malo teze palio, ali nista sto zapaljena buktinja iznad usisne grane nije resavala.....prodao ga ciganima, za velike pare kad sam zavrsio sa novinarstvom 2004   ;D ;D
koji perkins?m34, dm34, m33, s44 ?

jerej

U mom selu ima trabant sa motorom od dmb pumpe za zalivanje. ta pumpa moze ceo dan bez gasenja da radi sa nekih 3 litre nafte. na moto skupovima sam pre par godina vidjao coveka iz Sida koji je na neki kros motor takodje namestio dizel masinu, mislim da je lombardini ili nesto slicno. Kad smo kretali u defile, stajao sam iza i mozete zamisliti kako sam se nadimio.  ;D

srbac


Paperinos


Dutchman

Ja razumem taj entuzijazam , meni kad je riknuo 3ci put dizel u Jeep-u , glupi Trafikov 2.1 kome zna iz chista mira da oblajzne shestougaona shipkica koja pogoni uljnu pumpu , i eto prolupa radilica za dva kilometra ... e treci put stativa , imao sedicivalvole u garazi i to rasklopljen i vracen na standard , DR Goran se prihvatio posla i to spakovao kako bog zapoveda , distanc plocha sve na svom mestu , chak smo i granu usisnu okrenuli naopako da bi stala pod haubu , izduvnu napravio od pochetka do kraja , nema igla gde da se stavi , dok sam kompletiro motor i pokupovao koje kakve gluposti creva , chipke , gvozdjuriju itd ode 500e , realna cena za takvu zajebanciju ne postoji jer je to posao od 3 nedelje minimum znachi 1500e i iz tog aspekta se ne isplati ... elem malo sam se zajebao oko izbora motora , bolje da sam kupio neshto sa vecim momentom jer mi sada troshi 20L plina po gradu , zna i 24L plina kad su guzve one letnje tipa hayat-vukov spomenik 2 sata ... ali dizel mi je troshio 14L po gradu ... znachi jeftinije se vozim za 10tak % , i registracija mi je manja za 200e godishnje ... shto realno celu zajebanciju u mom sluchaju ekonomski ne opravdava jer sa 30.000km godishnje ce se cela pricha isplatiti tek za jedno 2 godine , tj tek cu sada pocheti da shtedim na voznji ... i shto je odrzavanje za Fiatov motor dzabe .... isto tako neshto bi opet uradio ali bi stavio 1.9JTD iz Stila ili ako je manji auto 1.3multijet troshi ko upaljach a ide dojaja a lepo gura Corsu novu i grande punta pa i dobla ... znachi valja ... moze i u S8 hahhahahaha

evo par slika chisto da dokazem da od projekta do realnosti se moze stici ;)




srbac

Nista bez nosaca oda Stojadina, ha,ha,ha. JTD ti niko ne poveze  elektroniku, jer ima vezu sa gomilom senzora iz kabine, instrument table. Samo motor koji ima bosch pumpu ostalo izbegavaj u sirokom luku. Dobar posao!!!

srbac

Da ,taj posao mogu da zamislim koliko ste se zezali, to stvarno nema cenu.  Kada se ubacuje motor od istog proizvodjaca onda se mnogo lakse upasuje, pasuju dzekovi od temperature, pritiska ulja...hladnjak...kacenje auspuha...