Glavni meni

Triumph Tiger Explorer 1200

Započeo Nikola_92, 12 Novembar, 2011, 21:32

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.


UFF

Stavili za reklamu sliku na kamenolomu i prolazak kroz reku a na motoru alu felne?   [ludak]


AndreyRR


dzimika

ja bi ovo rado posedovao i iskreno lepsi mi je od r1200GSA jer su mu linije nekako ujednacene i nema bubrege koji vire sa strane :D

MILJAN

#5
felne su mogle biti lep¹e..950w generator? :o
analogue tachometer, the on-board computer displays a host of practical information including gear indicator, fuel consumption  [thumb_up] and an ambient air temperature indicator.
Cave ab homine unius libri

dzimika

sve ono sto treba da ima jedan motor za trziste za koje je namenjen

ali i dalje samo mogu da sanjam da cu da vozim bilo sta od toga osim ako ne dobijem 7 na lotou a veca je verovatnoca da me udari munja nego to da dobijem

AndreyRR

To ti je fazon,cale kada ce mo mi da vozimo golfa 5ticu,kad izadje golf 9 sine  ;D ;D

Che

Citat: MILJAN poslato 13 Novembar, 2011, 20:23
analogue tachometer, the on-board computer displays a host of practical information including gear indicator, fuel consumption  [thumb_up] and an ambient air temperature indicator.

Ili na srbskom: cisti, pere, pegla, pisi...

dzimika

dok ne izadje i ne krenu testiranja necemo znati ni potrosnju, ako mu prelazi 6l ne verujem da ce ga puno ljudi pazariti osim ako ne bude jeftiniji od BMW-a jer bmw koliko god vikali da se kvari ima dosta malu potrosnju za tu kubikazu :D

dzimika

ne moze covek da ostane ravnodusan :D


Uploaded with ImageShack.us

UFF

Kako ih bre nije sramota da prave toliko ocigledne kopije bmw-a?

Sediste iz dva dela i cela konstrukcija repa skoro pa pasuje sraf na straf na gsa

ЯЭВОЛУТИОН

Sto da ih bude sramota.....dok su japanci njih kopirali i gurnuli ih u zapecak motorciklizma tim kopijama onda niko nije kukao.....kada je BMW uradio S1000rr po uzoru na Rove japanske konstrukcije, i tad je bilo O.K.........sta te bre zabole, samo oni nek se kopiraju....mozda i za nas ispadne nesto dobro.
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

dzimika

Citat: UFF poslato 19 Novembar, 2011, 19:15
Kako ih bre nije sramota da prave toliko ocigledne kopije bmw-a?

Sediste iz dva dela i cela konstrukcija repa skoro pa pasuje sraf na straf na gsa
triumph je pravio enduro motore odavno samo je BMW imao mnogo vise para za marketing, pritom triumph nije neka firma od juce kao KTM ili husaberg vec su pravili motore dok ovi nisu ni postojali samo sto kod nas nisu tako popularni iz nepoznatog razloga

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: dzimika poslato 19 Novembar, 2011, 21:46
Citat: UFF poslato 19 Novembar, 2011, 19:15
Kako ih bre nije sramota da prave toliko ocigledne kopije bmw-a?

Sediste iz dva dela i cela konstrukcija repa skoro pa pasuje sraf na straf na gsa
triumph je pravio enduro motore odavno samo je BMW imao mnogo vise para za marketing, pritom triumph nije neka firma od juce kao KTM ili husaberg vec su pravili motore dok ovi nisu ni postojali samo sto kod nas nisu tako popularni iz nepoznatog razloga
Razlog je poznat....od 70 do kraja 90 nisu postojali.....petnaest godina je ozbiljna apstinencija......a inace dosta je starih motorciklista pocelo na Triumph t6 thunderbirdu iz 65.....policijski motor, pre dolaska BMWa kao marsovca.
Doduse i pre toga je BMW bio marsomobil zvanicni,ali je uz to bilo i PUCHova SGS 250....Triuph je trebao da bude pomak....naravno Agregat koji nije trpeo maltretiranje na 1000 obrtaja od starane policajaca i desni menjac su brzo istisnuli engleske motorikle iz policije....uce ih pet godina da je menjac levo a kocnica desno, a onda zaduze motor gde je to kontra...ne nikako  [nono] [nono] [nono]
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

dzimika

pretpostavio sam da je neki tipican engleski idiotizam da budu drugaciji napravio apstinenciju jer jednostavno ko ce da se drka sa privikavanjem kad moze da uzme bilo koji drugi motor i da ne razmislja gde su komande, ali bez obzira na to imaju jako dobre motore i dobre i izdrzljive agregate, i iskreno mene vise podseca na super teneru nego na BMW
mozda jedina mana bude rezervoar od 20l ali opet zavisi dosta od potrosnje ali opet ako bi birao izmedju BMW-a i ovoga izabrao bi triumph :D

Gašpar

A i ubila ih je konkurencija. Realno, japanci su pruzali isto ili cak i vise, za manje para. Britanci se sada koprcaju nesto, koliko ce to uroditi plodom-videcemo.

Pored Triumpha, stariji pamte i cuveni Triton. Dan danas me odusevljava cinjenica da je nekome palo na pamet da sastavi Tritona :D

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Gaspar poslato 20 Novembar, 2011, 02:57
A i ubila ih je konkurencija. Realno, japanci su pruzali isto ili cak i vise, za manje para. Britanci se sada koprcaju nesto, koliko ce to uroditi plodom-videcemo.

Pored Triumpha, stariji pamte i cuveni Triton. Dan danas me odusevljava cinjenica da je nekome palo na pamet da sastavi Tritona :D
Gaso ako ti nije jasno ti pitaj.....Triton nije firma....to je kako bi marko rekao frankestajn...
U to vreme Norton je napravio sjajan ram u koji je ubacio verovatno jednu o dnajboljih jednocilindricnih masina tog vremena MANX 350 i 500....U isti ram su ubacivali i druge agregate, pa je tako nastao i relativo jeftini ES2. Kasnije su isti ram ubacili dvocilindricnog Dominatora 500, pa commanda 650.....uglavnom je ram i vesanje poznato kao "fetherbead" i "roadholder" bilo tolio dominantno bolje od svega sto je tada pravio triumph (pa cak i od boneville 650) da su vlasnici triumpha kupovali ES2 model koji je bio dosta jeftin i ubacivali triumph agregate koji su se pokazali kao odlicni.....Skracenica je nastala kao spoj delova dva imena   TRI-umph i nor-TON......naravno nije samo to prepakivano, pa su se dohvatili, u nedostatku nortona es2, i ramova od BSA BB31 i 33 modela, pa je nastala TRIBSA. pa cak su u Nortonov ram ubacivali ogromni Vincent 1000  , tako je nastao najskuplji od svih hibrida NORVIN....dakle koristeni su najkruci ramovi tih godina.....koje su kasnije japanci iskopirali za svoje motorcikle....kasnije je i bsa  agregat ubacivan u isti ram pa je nastala NORBSA..
http://motorbike-search-engine.co.uk/classic_bikes/1955-triton.jpg
http://i24.tinypic.com/16l9pwx.jpg
http://www.probertencyclopaedia.com/photolib/transport/Norbsa%20650%20BSA-Norton%20Hybrid%20Motorbike%20(PN).jpg
http://www.motorcyclenews.com/upload/217432/norvin.jpg
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

MIGE

Citat: dzimika poslato 19 Novembar, 2011, 21:46
Citat: UFF poslato 19 Novembar, 2011, 19:15
Kako ih bre nije sramota da prave toliko ocigledne kopije bmw-a?

Sediste iz dva dela i cela konstrukcija repa skoro pa pasuje sraf na straf na gsa
triumph je pravio enduro motore odavno samo je BMW imao mnogo vise para za marketing, pritom triumph nije neka firma od juce kao KTM ili husaberg vec su pravili motore dok ovi nisu ni postojali samo sto kod nas nisu tako popularni iz nepoznatog razloga
uuuuu,sta ti je REKAO za KTM -A   :o :D [rofl]

goranvojska

pa iz engleske su pa im kontra i gas na levu stranu i tesko se vozili.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ahahahahahahahaha.to moto doktori znaju.