Glavni meni

preprevka enduro u supermoto

Započeo JankoR, 13 Novembar, 2010, 23:03

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

JankoR

 Ajd pomagajte. Nabavio sam livene toèkove i veæ su bile u ulozi SM toèkova na jednom TTru. Ja hoæu da ih stavim na WRa , e sad ¹to da se radi
a) Pravim nove osovine jer su na WRu deblje nego na TTru
b) Mijenjam le¾ajeve da bi mogle da se koriste orginalne osovine
I na ¹to jo¹ da obratim pa¾nju. poz i hvala

zodiac

Pitaj farbacha, ako ne primeti temu i sam.
Prijatelj je zao drug

WOLVERINE


dzimika

definitivno je jeftinije promeniti lezajeve jer moras naci doblju osovinu koja pase na tvoj motor ili jos deblju nego sto je za te tcokove pa da se obradjuju sto je teze i skuplje
a lezajevi su po par stotina dinara po komadu u zavisnosti od dimenzije
sad jos samo farbac da kaze svoje misljenje posto on ima wr-a

Gavrolini

ako ti je samo lezaj problem pa ti si na konju :)

JankoR

Srecom drugar ima wr sm i isti nam je disk pa sam uzeo od njega da prekopiram distancer za prednja klijesta , zadnji disk  je isti pa necu morati da diram , zupcanik ce moci da se upasuje ali prethodno cu morati jedno 5-6 mm da stanjim, skracivanje lanca ......Prednja osovina mi je 2 zadnja 2,2 znaci trebaju mi lezajevi 4x2x1 i  2,2x4,7x1 valjda cu uspjeti da ih nadjem.

sasafilipovic

Da ne otvaram novu temu... opasno mi se upalile u¹i za cros/sumermoto. Osim felni, guma ¹ta jo¹ trebam da promenim na cros motoru da bi postao solidan supermoto.
Koji motori od 500-600ccm se najlak¹e ili najbolje prebacuju u SM . Va¾no mi je da motor bude veliki, ¹to veæi... neæu neku biciklicu da izgledam kao da sam æerki ukrao bicikl.


sasafilipovic

¹ta je sve odraðeno na ovom motoru?

Gavrolini

ne znam puno CROSS motora od 600ccm. Verovatno mislis na hard enduro. KLX svakako nije CROSS motor. I da, nemoj da mislis da je prepravka jeftina...nije

sasafilipovic

Generalno za mene je sve cros ¹to ide van puta, osim endura tipa KLE, africa i sliène kante.
A mislio sam na TT, DR, XR tako ne¹to, hard enduro kako ti ka¾e¹.
Pa to me interesuje, koliko €?
U Jagodini nema nijedan SM, ne raèunam one kineze od 100-200ccm. Nemam de da pogledam, da vidim ¹ta i kako...
Inaèe imam neku varijantu za DR650, neke sitne pare pa da sredjujem polako za svoju du¹u.
©ta se menja na motoru? Felne, gume, diskovi, kle¹ta... ja ne vidim na fotografijama ni¹ta vi¹e.

Gavrolini

sve zavisi od chega nadjes felne i koliko prepravki na njima ima.

rboban

#12
Uz to prerada ili adptacija pinjona za brzinomer, problem sa pogresnim pokazivanjem brzine, kocnice obicno nisu adekvatno jake, brzo PROKUVAJU, ogibljenje nije doraslo, drugaciji blatobran jer sa manjim tockom PUNO prska po mokrom, itd...... ali VREDI muke!!
Ride It Like You Stole It

SSZGO

znaci tockovi, komplet sa diskovima i celjustima, i prednjim blatobranom, mozda i kociona pumpa
+ viljuske

?

to sve moze preko ebaya da naleti "povoljno" sa nekog motora koji je imao havariju,  ali najmanje 5 glava verujem
Reci nesto pametno i svi ce te pamtiti - Nepoznati autor

Dzigi Boy

Citat: rboban poslato 12 April, 2011, 01:12
Uz to prerada ili adptacija pinjona za brzinomer, problem sa pogresnim pokazivanjem brzine, kocnice obicno nisu adekvatno jake, brzo PROKUVAJU, ogibljenje nije doraslo, drugaciji blatobran jer sa manjim tockom PUNO prska po mokrom, itd...... ali VREDI muke!!

Ovaj moj prijatelj sa KLX sto je na slici je prilicno ulozio, ima nove gume, inace jako dobro vozi, brz je i precizan bio dok je vozio normalne enduro tockove 21 i 17....i kaze da nije uopste zadovoljan i da se bolje vozio sa enduro tockovima...inace osetno je sporiji na jucerasnjoj voznji........mozda treba i malo da se privikne i da oseti promenu????

Gavrolini

trebace mu vremena,meni je u pocetku motor non stop isklizavao i nisam smeo ni malo da dam gas u krivini,sad se vec opustam i mnogo brze vozim krivine nego sa enduro tockovima. Kod mene su konkretno felne od suzukija gsxr750, strugar je imao bas dosta posla na njima,pogotovo na zadnjoj. Prednji disk dosta veci i napravljen distancer sa kljesta. Zadnji disk obradjen na dimenziju onog sa enduro tockova. Prednja viljuska napakovana na tvrdje. Zadnji amortizer nastelovan na maksimalno tvrdo. Pravljen poseban nosac zadnjeg lancanika. Blatobran preradjen na SM varijantu jer ni jedan kupovni se neuklapa sa maskom.....

Dzigi Boy

Moguce da mu treba vremena, uglavnom je sada sporiji i on licno nije zadovoljan????

rboban

Manji ja ziro efekat napred, sada se drugacije vozi, geometrija vise nije ista...... kad je polazna tacka 21-19 manje se oseti kad se predje na 17-17
Ride It Like You Stole It

kissellii

smatram da je minimum da promenis felne tj gume  i prednju kocnicu.

doduse, ja bi sad iz moje perspektive radije vozio neki lagani 450 preradjen u sm i registrovan  nego ovo sto imam ali nemam vremena baviti se time a nije ni jeftino.... ovo govorim jer vidim da hoces 600 i vise cc, tako sam i ja u startu razmisljao.....ali  bar 40 kg dole na postojecu tezinu mog motora a gotovo istu snagu znaci mnogo

rboban

Citat: rboban poslato 12 April, 2011, 10:20
Manji je ziro efekat napred, sada se drugacije vozi, geometrija vise nije ista...... kad je polazna tacka 21-19 manje se oseti kad se predje na 17-17

Ako dobro mislim da je taj imao pozadi vec i pre 17........ Inace jedino priznajem SM sa zicanim felnama, a ALU nisu za to, proVerio..... [glavazid]
Ride It Like You Stole It