Glavni meni

VFR 800 Interceptor

Započeo davidoff, 12 Novembar, 2010, 18:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pit

Citat: mikica-MIGE poslato 06 Mart, 2011, 09:33
ova tema  me je bas dovela do razmisljanja!!!!suzuki mi je i u srcu i u dusi al kad sam procitao sve ovo sto ste napisali drugari moji,debelo sam se zamislio!!!ovaj motor mi je promenio misljenje o hondi,stvarno nisam znao da je toliko kvalitetan!!!izgleda kao R za grad   [gsxr] al cim ga isteras na otvoreno ,on postaje touring  [chopper] .nikad nisam imao prilike da se uzivo druzim sa njim al zbog vasih detaljnih opisa,deluje mi kao da se druzim sa njim od malih nogu  [yahoo] .pravi TRANSFORMERS BIKE! hvala bogu sto postoji ovakav forum pa da mozes i nesto novo da naucis!!!

                      Ja sam probao jedan 2006 i bas je ostavio odlican utisak na mene...skoro pa savrsen motor...kocnive ekstra ...odlicno ubrzava ne kao R 1 ali solidno.Po meni jedina ''mana je polozaj vozaca''...mada je i taj polozaj mnogo bolji nego kod R motora ///tako da ko oce da izgleda da 'lici'' na R a da ga malo manje boel ledja i dlanovi ovo je pravi izbor.Izgled naravno cista desetka.

MILJAN

Taèno.

Citat: pit poslato 06 Mart, 2011, 10:48
Citat: mikica-MIGE poslato 06 Mart, 2011, 09:33
ova tema  me je bas dovela do razmisljanja!!!!suzuki mi je i u srcu i u dusi al kad sam procitao sve ovo sto ste napisali drugari moji,debelo sam se zamislio!!!ovaj motor mi je promenio misljenje o hondi,stvarno nisam znao da je toliko kvalitetan!!!izgleda kao R za grad   [gsxr] al cim ga isteras na otvoreno ,on postaje touring  [chopper] .nikad nisam imao prilike da se uzivo druzim sa njim al zbog vasih detaljnih opisa,deluje mi kao da se druzim sa njim od malih nogu  [yahoo] .pravi TRANSFORMERS BIKE! hvala bogu sto postoji ovakav forum pa da mozes i nesto novo da naucis!!!

                      Ja sam probao jedan 2006 i bas je ostavio odlican utisak na mene...skoro pa savrsen motor...kocnive ekstra ...odlicno ubrzava ne kao R 1 ali solidno.Po meni jedina ''mana je polozaj vozaca''...mada je i taj polozaj mnogo bolji nego kod R motora ///tako da ko oce da izgleda da 'lici'' na R a da ga malo manje boel ledja i dlanovi ovo je pravi izbor.Izgled naravno cista desetka.
Cave ab homine unius libri

prpa_zr


Toliko sam isèitavao ovu temu juèe da sam na kraju sanjao ovaj VTEC..  na¾alost probudio sam se èim sam do¹ao do druge brzine :/

UFF

 ;D

[attachment deleted by admin]

davidoff

Sto je dobar VFR....ciji je? ;D ;D ;D
We won't forget you Marco....


E.T.

....neko mo je ukrao biciklo, jer ga nisam dobro vezo lancom...   [bejzbolka]

UFF


Iske

Ne znam da li je jos uvek aktuelno ali hajde da i ja napisem nesto.

Ja sam imao VFR 800 RC46 iz 2001 godine. Vozio sam ga 3 godine i nekih 20 000 km dok ga na moju ogromnu zalost nisam slupao u Londonu kada sam isao na Isle of Man TT.



Naime oba modela VFR 800 imaju oznaku RC46 samo model 98-01 je RC46 a model 2002- je RC46II.

VFR 800 je naslednik modela VFR 750 RC36. Agregat vuce poreklo od trkackog RVF 750 RC45 sa Gear driven Cam. Glavna razlika izmedju VFR 800 Fi i VFR 800 Vtec (kako ih zovu ili peta i sesta generacija) je ta sto je na modelu Vtec ubacen distributivni lanac bregastih osovina umesto legendarnog sistema zupcanika po kojima je VFR usao u legendu. Time je VFR izgubio svoja karakteristican zvuk na koji su mnogi navuceni (izmedju ostalih i autor ovog teksta), kao i njegov karatker. Mnogi ljubitelji VFRa u svetu su osudili ovaj potez honde ali cinjenica je da se VFR 800 as zupcanicima prozivodio od 98 do 2001 a vtec od 2002 do danas (da moguce ga je kupiti i danas)

Oba modela su se pokazala izuzetno pouzdana i kvalitetna. Ja malo vise naginjem starom modelu 98-01 bas zbog cuvenih bregastih a i zbog toga jer je jednostavniji za odrzavanje od VTECa. Vtec takodje moze da ima problem sa spanerom lanca. Mada to su informacije sa stranih foruma, verujem da ima puno vise ljudi koji se zadovoljno voze i ne misle o nekim tamo lancima.

Sto se tice modela 98-01 i tu postoje razlike, naime 2000 godine je radjen update modela i razlike nisu samo retrovizori kao sto mnogi misle. Pokusacu da navedem sta je sve radjeno kao update:

1. Retrovizori bez gume
2. Kvacilo ima 7 umesto 9 ploca
3. Izduvne grane su od nerdjajuceg celika i otpornije su na koroziju
4. Katalizator
5. 2 Lambda sonde
6. Zbog prethodne dve stavke i PGM-Fi je updatovan da zadovolji emisiju gasova i smanji potrosnju neznantno.
7. Regler je malo kvalitetniji, ima rebra za hladjenje i duze traje ali opet hoce da crkne ne najavljeno
8. HISS imobilajzer i kodiran kljuc
9. Instrument tabla ima lepsi font i mali natpis VFR na obrtomeru
10. Saug odnosno rucni gas ne postoji vise


Mislim da je to to. Ostalo razlike su bile kozmeticke prirode, boja, nalepnica i boja felni. Samo 2001 godiste je imao tockove u sivoj boji, svi ostali su imali crne.

Moje iskustvo sa modelom iz 2001 je PREZADOVOLJAN. Kad skupim pare kupicu jos jedan. Maks brzina kojim sam ga vozio je 270 po brzinomeru, GPS je ocitao 235. Potrosnja nije prelazila 6.5 litara pri divljanju u gradu, a na otvorenom nije isla preko 5.5 l na 100km. Posto je pravljen kao turer otvoren put je prava stvar za VFRa. Kada sam isao u englesku vozio sam na autoputu od 160 do 180 protrosnja pri toj brzini nije prelazila 5L. Niko mi ne veruje, ali stvarno nemam koga da lazem rekord je bio 4.7 Shellovog 95 oktanskog benzina. Motor je najlepse radio na to gorivo i isao ko mutav. Najvise sto sam presao izmedju punjenja je 400km.
Odrzavanje je smesno. Svake dve godine promenis svecice, to je posao od 20 minuta ako imas caleta koji ce da pridrzi rezervoar. Filteri i ulje se promene za 15 minuta, a stelovanje vakuma je toliko jednostavno da je meni trebalo ne vise od 20 minuta sa carbtuneom.
Sve pohvale za CBS sistem kocenja, meni je sacuvao glavu kada sem se zapucao u auto u sred Londona, uspeo sam da smanjim brzinu da ne bude fatalan ishod. Jednostavno za moj stil voznje i moje umece bolji motor ne postoji. Zao mi je sto ga honda vise ne proizvodu i verziji sa gear driven cam inace bih kupio novi.

Da se razumemo nije ultra sprortas ali moze i na stazi da se vozi i da se struze kolenom isto kao i sa nekim Rom. Prednost mu je karakter V4 motora koji vuce iz niskih obrtaja, toliko je pitom da se lako postizu dobra vremena, za neiskusnog vozaca cak lakse nego nekim superbikeom. Ja sam ga vozio na euroringu i odusevio me je. Isto tako mozes da mu napakujes tri kofera tank torbu, navigaciju stavis devojku i peglas do mora.
Prosle godine sam vozio do krfa po pljusku koji me je pratio od Zrenjanina, tu je dosla do izrazaja njegova tezina jer sam prolazio kroz jezera vode naseg sjajnog autoputa brzinama od 140 do 160 bez problema.
Mogu o ovome do sutra, cim skupim pare kupujem drugog.

Na kraju se sve svodi koji ti je lepsi i koliko para imas. Ko god da kupuje ne moze da pogresi ni sa jednim ni sa drugim modelom svi su dobri. Bitno da se vozi.
Ako nekome treba bilo kakva informacija ili pomoc slobodno neka se javi. A za istinske VFRiste stelujem vakume (starter ventile) za dzabe :) (aj dobro za pivo).

Dobar izvor informacija su:

http://vfrworld.com/
http://www.vfrdiscussion.com/

Pozdrav.
Ducati mi je lep, al' Hondu teram!
Motor vozim, a bicikl derem!

prpa_zr

pitao sam se kad æe neki iscrpniji post stiæi od tebe

Iske

Citat: prpa_zr poslato 26 Jul, 2011, 16:25
pitao sam se kad æe neki iscrpniji post stiæi od tebe

Pa mogu do sutra, ali sam se suzdravao :).

Znas kako kazu "Svaki pripadnik romske nacionalne manjine svoga konja hvali."
Ducati mi je lep, al' Hondu teram!
Motor vozim, a bicikl derem!

prpa_zr

Citat: Iske poslato 26 Jul, 2011, 16:28
Citat: prpa_zr poslato 26 Jul, 2011, 16:25
pitao sam se kad æe neki iscrpniji post stiæi od tebe

Pa mogu do sutra, ali sam se suzdravao :).

Znas kako kazu "Svaki pripadnik romske nacionalne manjine svoga konja hvali."

yuyuyuyuyuyyu al smo politièki korektni

Iske

Citat: prpa_zr poslato 26 Jul, 2011, 16:35
Citat: Iske poslato 26 Jul, 2011, 16:28
Citat: prpa_zr poslato 26 Jul, 2011, 16:25
pitao sam se kad æe neki iscrpniji post stiæi od tebe

Pa mogu do sutra, ali sam se suzdravao :).

Znas kako kazu "Svaki pripadnik romske nacionalne manjine svoga konja hvali."

yuyuyuyuyuyyu al smo politièki korektni

:) Takvi su VFRisti :)

A da ne bi offovali temu Nadimak VFRa u stranoj stampi (citaj engleska i amerika) glasi "Gentleman's Express"

model 750 je devet godina za redom bio najbolji motocikl na svetu prema Motorcyclist casopisu.

Za kaliforniju se pravila i posebna verzija od 700 kubika zbog manjeg poreza. E to je trziste. Mislim da se kod nas ni jedan nikada nije prodao nov, na moju zalost. Zvao sam deltu da pitam imaju li VTECa u ponudi. Kazu nemaju, samo ovo cudo od crossrunnera i VFR 1200 od 500 kila, a to mi se ne svidja.

Nema veze, naci cemo neki lep polovan primerak sa trulog nam zapada.
Ducati mi je lep, al' Hondu teram!
Motor vozim, a bicikl derem!

prpa_zr

ajd molim te, okaèi ovde, ako ima¹ onaj tekst o liku iz engleske - kurirska slu¾ba ili ¹ta veæ ¹to je pre¹ao sa VFR-om 700.000 km

mali_zmaj

Iske ovo je ¹kolski isprièano! èovjek bi prosto prodao sve ¹to ima i kupio to zlo!!!  :)
jin-jang

zmiya

ma propaganda,nema ni¹ta bez nemaèkog vozila.. [rolleyes]

Iske

Citat: prpa_zr poslato 26 Jul, 2011, 16:51
ajd molim te, okaèi ovde, ako ima¹ onaj tekst o liku iz engleske - kurirska slu¾ba ili ¹ta veæ ¹to je pre¹ao sa VFR-om 700.000 km

Evo ga. Clanak je obajvljen u Bike casopisu iz Velike Britanije.

Covek o kome je clanak je kurir. Za one koji ne znaju to je posao koji je dosta popularan u engleskoj, uglavnom su svi kuriri ili motociklisti ili biciklisti. Motociklisti voze dalje ture i poznati su kao izuzetno sposobni motociklisti. Oni stariji pogotovo jer njihovo iskustvo je ogromno. Oni nikada ne odrzavaju motor nesto specijalno jer jako puno prelaze pa odrzvaju koliko stignu. Motore ne voze nego i trose, i jako bitno za kurira je da je motor udoban, uparvljiv u gradu, ekonomican i najbitnije pouzdan. Oni koji voze po Londonu su posebno ludi. To je jedno od najopasnijih zanimanja. Saobracaj po londonu je stvarno haos a grad je ogroman. Eto ja otisao pa se posle 4 dana spucao u neku babu tj. u njen zlatni rover :).
I jos jedna stvar, primetio sam da kuriri voze samo Hondu, ima tu i drugih marki ali 90% je honda u pitanju i to uglavnom CB500, CBF600, NTV Revere 650 (ovaj je legendaran).
Procitaj te clanak bice vam jasno sta pricam.


[attachment deleted by admin]
Ducati mi je lep, al' Hondu teram!
Motor vozim, a bicikl derem!