Glavni meni

VFR 800 Interceptor

Započeo davidoff, 12 Novembar, 2010, 18:38

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gile_ExtremeBoy

Koji stariji ili noviji? Kazi nesto vi se o njemu.
....:::: MK Kraljevi Slobode - Svilajnac ::::...

UFF

Vozi stariji
Hajde ernesto napisi nam malo opsirniji text

vudu

 U jbt Che al' si se maskir'o :)
VALJEVSKA  PODVALA

Che

Citat: vudu poslato 20 Novembar, 2010, 13:42
U jbt Che al' si se maskir'o :)

Malo, kao i ti iza tog rt-a :p

Citat: Gile_ExtremeBoy poslato 20 Novembar, 2010, 01:21
Koji stariji ili noviji? Kazi nesto vi se o njemu.

Svi modeli od 1998-2002 nose RC46 oznaku.
Jedina razlika je sto su oni pravljeni 1998 i 99e bez kod kljuca (Hondin HISS sistem) i imaju malo drugacije retrovizore.
Sve ostalo je isto. FI imaju svi modeli, DBS takodje.

Nadam se da je sada jasnije. :)

@UFF imam negde na kompu odlican text o rc46 samo da ga nadjem pa cu ga okaciti.

Milos

#24
Od skoro sam vlasnik ovog motora, moj je 2005. godiste, model s ABSom. Dakle, kilaza je povelika u odnosu na Horneta koji je kao bicikl naspram VFRa, ali je strasno stabilan i u krivini i na pravcu. Za po gradu nije - hladnjaci se nalaze sa strane, tako da mu je za dobro hladjenje potreban otvoren put (nista njemu nece faliti, naravno). Koci sumanuto dobro - sestoklipni Nissin napred + dual su strasna kombinacija. Trosi oko 6, 6.5 litara zavisi kako ga vozis. Famozni prelaz kada ukljucuje VTEC na nesto ispod 7000rpm nije toliko izrazen, ja sam se bas igrao u krivini i nema nikakvih problema. Fabricki vizir je premali ako si preko 170, ja sam svog posle nedelju dana opremio Givi Touring vizirom, sad mogu bez zaleganja, skroz opusteno da se vozim do 170. 6000 rpm u sestoj ti je oko 140 km/h, i to mu je bas opusteno. 22 litra rezervoar je super za putovanje. Mono viljuska je predobra stvar i to uocis prvi put kad probusis gumu, ali obavezno treba dodati i stender na motor, sto zbog podmazivanja lanca, sto zbog lakseg skidanja tocka. Nema nekih posebnih stvari koje na njemu trebas da gledas, veliki problem je sto ako je motor dobro odrzavan nemas sanse da prepoznas pravu kilometrazu, ukoliko je iz uvoza. Gledaj dokle je registrovan jer to nije mala cifra, oko 28.000 + 13.500 prevod,barem je toliko bilo u Pancevu. Naravno ukoliko mozes da biras, gledaj da ima sto bolje gume, lanac lancanike, plocice, jer kad se to sabere dodje se na nekih 600-700 eura samo za to potrosno. Motor je idealan za otvoren put, duge i brze krivine.














davidoff

Milose bas ti hvala na iscrpnom odgovoru iz prve ruke iskreno se nadam da cemo se negde sresti da malo popricamo o motoru i o tvojim iskustvima posto su i dalje retki kod nas i malo ih ima pa je tesko doci do iskustva iz prve ruke. Hvala jos jednom.
We won't forget you Marco....


Gašpar

Kada budem menjao motor, VFR 800 ce sigurno biti u uzem krugu. Samo u beloj boji.

Milos

U beloj boji se ovaj model proizvodio samo za Americko trziste i to cini mi se 2006. i mozda i 2007. godine. Tako da ako te zanima beli, prati Americki e-bay, i pronadji sajtove dealera preko bare.

Inace i beli je moj favorit, jos sa fabrickim, belim koferima izgleda ludilo. :D

dejankiss

@Che
Brate d¾abe kreèi¹. Mo¾e¹ ti to. Na¹krabaj nam iz tvog pera. Na¹e visokooktansko gorivo, na¹e autostrade, gume sa ko zna kojom gre¹kom (maybe yes, maybe no). samo da bi zaradili duplo itd... :) Tvoja iskustva.

Hrabrije to malo, hrabrije :)

davidoff

Da malo ozivim ovu temu posto je doslo vreme da se castim jednim ovakvim motorom......dodajte jos neki komentar....svaka informacija dobrodosla i korisna......posto sam u potrazi...
We won't forget you Marco....


E.T.

Druze mislim da su ti ljudi rekli vec sve o ovom dobrom motoru. Ja bi dodao samo jos da kada se vozis na auto putu u 6-toj a pritom spoljna temperatura je oko 8 stepeni Celziusovih onda zbog velikih hladnjaka hoce temp. motora da opadne i do 60C sto je dosta nisko. ( ovo ne vidim kao zamerku cisto samo informacija) inace radna temp je izmedju 77 do 98 a leti i do 102C.

Za putovanje izmisljen, udoban i to za dvoje + torbe. Po meni veoma upravljiv i stabilan Duge brze krivine su izmisljene za njega. Sto se tezine tice, da budem iskren meni se to bas i dopada jer volim masivne motore. Kod VFR-a , bar kod mene, nije se desilo da se ram uvija pri zustroj voznji i naglom dodavanju gasa pri izlasku iz krivine. prelaz na 6800rpm kada V-Tec odradi po meni je to lepo i dosta mekano reseno, moram da dodam da taj prelaz dosta zavisi i od kvaliteta goriva kao i sama potrosnja.

Ja sam mog VFR-a zamalo prodao zbog vise sile ali na srecu i dalje ce ostati kod mene. Ako te put nanese u Vrsac svrati pa da se provozamo tj da probas masinu pa da doneses svoj konacni sud.

Sa srecom u kupovini.


davidoff

Hvala E.T. na informaciji i na ponudi. Moram da priznam da sam i ja bio vrlo zaiteresovan za tvog VFR-a ali jednostavno nisam imao dovoljno kesa....
We won't forget you Marco....


UFF

Danas sam je gledao u salonu..
Lepotica koja tek sad konacno ima dostojnog naslednika

MILJAN

Cave ab homine unius libri

davidoff

UFF-e sto nisi uzeo jedan za mene... :D
We won't forget you Marco....


UFF

Miljane on je BIO najlepsi
Dok se nije pojavio naslednik
Sad mi je 800 i dalje lep ali mi deluje ko neki nadrkani RR dok je ovaj pravi futuristicki touring i to lepotica
Da ne poverujes koja je razlika kad ga gledas na slici i kad ga vidis uzivo
Na mene je BAS ostavio utisak - zato ga i nisam doterao davidoff-u jer bolje da kupi 1200 ;)

MILJAN

Ne znam....Nekako mi se spreda vi¹e sviða ovaj od 800cc. A i manji je potro¹aè. Ide 240 km/h. Sasvim dovoljno. Dobro..Nisam novi video u¾ivo pa mo¾da gre¹im..©to ka¾e¹, drugaèije je kad se vidi...

Ovaj 800cc do bola izgleda dobro sa ovim felnicama

HD 027 - MY HONDA VFR 800 A 2009
Cave ab homine unius libri

Ostoja

Vozim stariji model VFR 800 iz '98. Lak je za odrzavanje, nije zahtevan, supruga i ja smo se bash navozali  sa njim. Ko kupuje VFR taj zna i zashto ga kupuje. Stici ce sa njim na kraj sveta ali neka ne ochekuje da ga vozi kao R. Koliko se secam, 98 KS je imao samo model za Nemachko trzishte, trebalo bi da ima 109 KS. Mana mu je, kao i svim Hondama regler, crkava a simpatichno je skup, cca 170 Eur. Nije za dugo stajanje u mestu u gradu zbog hladnjaka sa strane, rashladna technost brzo dolazi do 102 stepena... Ako stoji zimi dugo, zna se desiti da zapeknu dizne, a to je kuku-lele, ceo agregat mora van da bi se doshlo do njih. Sve ostalo, samo najbolje o tom modelu, udoban do besvesti, relativno skroman potroshach, vrlo povozan. I to je to.
Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...

MIGE

ova tema  me je bas dovela do razmisljanja!!!!suzuki mi je i u srcu i u dusi al kad sam procitao sve ovo sto ste napisali drugari moji,debelo sam se zamislio!!!ovaj motor mi je promenio misljenje o hondi,stvarno nisam znao da je toliko kvalitetan!!!izgleda kao R za grad   [gsxr] al cim ga isteras na otvoreno ,on postaje touring  [chopper] .nikad nisam imao prilike da se uzivo druzim sa njim al zbog vasih detaljnih opisa,deluje mi kao da se druzim sa njim od malih nogu  [yahoo] .pravi TRANSFORMERS BIKE! hvala bogu sto postoji ovakav forum pa da mozes i nesto novo da naucis!!!

MIGE

ajd sad ,malo napisite i cenovnik odrzavanja(lanac,lancanici,filteri itd.) i koje su mu mane sto se tice kvarova ,kao i cenovnik istih!hvala unapred