Glavni meni

#58 In Memoriam Super Sic

Započeo ЯЭВОЛУТИОН, 23 Oktobar, 2011, 12:23

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Major

uzas kad tako neko mlad napusti voljene :(

Gašpar

GODINU DANA.

https://www.youtube.com/watch?v=R2tsxxWth0I


Citat

Ko je bio Marco Simoncelli




Marko Simonceli (Marco Simoncelli) rodjen je 20. januara 1987. godine u gradu Catolica u Italiji. Kao devetogodisnjak postaje sampion italijanskog Minimoto sampionata, a tu je titulu osvajao jos 5 puta (1996-2000).
Godine 2002. Marco postaje sampion evropskog prvenstva u klasi do 125ccm, a iste godine vozi i sest trka u okviru MotoGP sampionata. Naredne, 2003. godine Marco vozi svoju prvu celu sezonu u MotoGP sampionatu za Matteoni Racing tim. Rauch Bravo tim preuzeo ga je 2004. godine i sa njima osvaja svoju prvu pobedu u kisnom Jerezu, ali sezonu zavrsava tek na 11. mestu. 2005. godina bila je nesto povoljnija za njega, pa je uz jednu pobedu(ponovo na kisnom Jerezu) i pet podiuma, sezonu zavrsio na petoj poziciji.



2006. godine Marco vozi klasu 250 na povratnickoj Gileri i sezonu zavrsava na tek desetoj poziciji. Svoju prvu pobedu ostvaruje tek 2008. godine na domacem terenu - Mugello. Za ovu pobedu mnogi su trazili kaznu za Simoncellia jer je na ovoj trci zatvorio Barberu, zbog cega je Barbera i pao.

Na trci u Katalunji, Marco je nastavio svoj pobednicki niz obisavsi Alvara Bautistu u poslednjem krugu, pet krivina pre kraja trke.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tlx74KSyU2s

Trecu pobedu u ovoj sezoni ostvario je 13. jula 2008. u Sachsenringu ispred Bautiste i Bareber. Svoju cetvrtu pobedu ostvario je 5. oktobra 2008. godine u Australiji u tesnoj borbi sa Bautistom. 19. oktobra 2008. osvaja trece mesto u Maleziji, na stazi Sepang i osvaja svoju prvu sampionsku titulu.



Tokom 2009. godine, vozio je trku u Imoli u okvriu WSBK sampionata na Apriliji. U prvoj trci je pao, dok je u drugoj osvojio trece mesto.



25.juna 2009. godine popularni Super Sic potvrdio je da ce naredne, 2010. godine voziti u kraljevskoj klasi u okviru San Carlo Gresini Honda Racing tima.
Nakon veoma loseg starta sezone, kada je u okviru testova u Sepangu doziveo dva pada, gde je u drugom padu doslo do loma kacige, Super Sic je svoju prvu trku zavrsio na 11. mestu. Posle toga, stvari su krenule malo bolje, pa je Marco od 18. trka koliko se te godine vozilo u sampionatu, 16 zavrsio u bodovima. Sezonu je zavrsio na osmom mestu sa 125 poena. Najbolji plasman u ovoj godini mu je bio cetvrto mesto u Portugalu, a svega 0.06 sekundi ga je delilo od Dovizioso-a i prvog podijuma.



U sezoni 2011 Simoncelli je postao iznenadjenje sezone. Na prvoj trci u Kataru osvaja petu poziciju. U kisnom Jerezu Super Sic dozivljava pad dok je bio na vodecoj poziciji. U Estorilu je imao drugo startno vreme, ali je ponovo doziveo pad i to u prvom krugu. U Le Manu, u Francuskoj, Simoncelli se sudara sa Dani Pedrosom u borbi za drugo mesto. Pedros dozivljava prelom kljucne kosti i udaljavanje sa staze sa nekoliko trka. Simoncelli dobija "prodji kroz" kaznu, ali na kraju ipak zavrsava kao peti. Odbio je krivicu za ovaj sudar, tvrdeci da je kocio u granicama normale. Pre trke u Katalunji, uprava trke ga je posavetovala da razmisli o svom stilu voznje. Simoncelli je osvojio prvu pol poziciju, ispred Casey Stonera, ali nakon loseg starta, trku zavrsava na tek sestoj poziciji. Svoj prvi podijum Marco Simoncelli osvaja na Velikoj nagradi Ceske Republike u Brnu. Najveci uspeh u MotoGP klasi SuperSic je ostvario na Velikoj nagradi Australije, kada je stigao do druge pozicije u trci.
23. oktobra 2011. godine, tri godine nakon osvajanja sampionske titule u klasi 250 ccm, Marco Simoncelli je ponovo bio na stazi Sepang u Maleziji. Tokom drugog kruga, kada je bio na cetvrtoj poziciji, Marko proklizava, ali pokusava da se vrati na stazu. To mu polazi za rukom, ali se vraca na idealnu trkacku putanju gde u punoj brzini na njega nailaze Colin Edwards i Valentino Rossi. Edwards zavrsava u pesku pored staze sa dislociranim ramenom, a Super Sic ostaje da lezi na stazi bez kacige koja mu je u trenutku sudara spala.



Trka je momentalno prekinuta, a Marco je prevezen u bolnicu koja se nalazi u okviru staze. Uz sav trud lekara, Marco Simoncelli je 16:56 po lokalnom vremenu podlegao povredama. Doktor Michele Macchiagodena na konferenciji za novinare je izjavio kako je Marco preminuo od povreda zadobijenih na vratu, a u nekoliko navrata mu je cak i srce stajalo.

https://www.youtube.com/watch?v=C_DkrgM3NCA

Poznato je da je Marco Simoncelli, popularni Super Sic bio miljenik publike, a po mom skromnom misljenju, ali i misljenju vecine, jedini dostojan Rossijev naslednik. Osim sto je bio veliki saljivdzija, Marco je bio i veoma brz vozac kome je nedostajalo iskustva kako bi njegov uspeh postajao kontinualniji. Najbolji opis nastale situacije dao je Valentino Rossi, koji je skrhkan bolom, iznjavio samo jednu recenicu - "MotoGP nece biti isti nakon odlaska Marca Simoncellia".

Tekst pripremio: Igor Gasparevic

O Marcu je i pesma snimljena:

https://www.youtube.com/watch?v=d0voXbQlPwc

Vozen je i pocasni krug.

https://www.youtube.com/watch?v=OsIId1NZ-ck&feature=related

I za kraj, meni mozda najdirljiviji trenutak.

https://www.youtube.com/watch?v=pLhCkgPUiLY&feature=related

ЯЭВОЛУТИОН

jebi ga , ja ne mogu ovo da gledam......
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

perlx


Lazic

Obukao sam majcu da spavam...:(

Radanovic

Aprilia poklonila Marco Simoncelli fondaciji  RSV4 koju je Marco vozio u Imoli 2009.

:D


davidoff

Lep gest! Marco je bio i ostao legenda
We won't forget you Marco....


Radanovic


Lazic

Sa ovim mo¾e i da se zalegne... Ba¹ me podseæao na Senu po naèinu vo¾nje... Ja uleæem, pa ¹ta bude...

Radanovic

kako  [kralj] proðe Biaggia 2009. u Imoli kad je do¹ao da vozi SBK kao wild card
Simoncelli supera Biaggi Imola 2009 SBK

Lazic

Ba¹ to, retko divan ludak...

UFF

isti lazic sunce ti 'ebem
zna da ce izgine ali ipak ide u krivinu

Lazic


Radanovic


Lazic

Jeb'o mater ako nije bio navaren... Divno stvorenje, jebalo ga vaðenje motora, ¹to ga nije pustio da ode u pesak...:(

Senu je bar sjebao auto...

3006


Lazic


Hohštapler

Citat: Laziæ poslato 27 Mart, 2014, 00:46
Senu je bar sjebao auto...

...Seni je nestalo sreæe...
Taj udarac bi on pre¾iveo, nije bio uop¹te povreðen od udarca u zid, ni jedna kost, ni jedna modrica, njegova nesreæa je ¹to je u trenutku udara prednji desni toèak udario prvi, prelemio je ve¹anje, bolid se podvukao i ¹ipka ve¹anja mu je probila kacigu u desnom èeonom delu...
...i uvek æe mi biti fascinantno, njegovo stanje i njegov pogled pred start te trke... to nije bio on... kao da je imao svu te¾inu ovog sveta na ramenima.

http://filmhaze.files.wordpress.com/2011/08/picture-2.png
http://4.bp.blogspot.com/-Tkgg9yzgiJc/T6C_59aopVI/AAAAAAAADYg/leYkiRFa_vk/s1600/senna+imola.png
http://www.f1wolf.com/wp-content/uploads/2009/04/senna-san-marino-1994.jpg

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Lazic


Radanovic

jbg ... taj vikend poginuo onaj austrijanac , a i Barikelo u petak te¹ko povreðen na treningu .

Pred trku odr¾an sastanak vozaèa gdje se govorilo o bezbjednosti ( te godine su im ukinuli kontrolu proklizavanja ) i Sena kao najstariji bio izabran da bude predcednik te sigurnosne grupe koju su trebali saèinjavati vozaèi