Glavni meni

Cafe racer

Započeo Gašpar, 22 Oktobar, 2011, 01:35

0 članova i 28 gostiju pregledaju ovu temu.

Gašpar

Praveci onu temu o old timerima, napomenuo sam vec da mi se caffe raceri veoma dopadaju.

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,5839.0.html

Dolazi zima, pa sam i ja poceo da korisim moj mozgic. Zanima me sta je najbolje uzeti kao osnovu za Caffe Racer. Stariji clanovi - Sta je to sto caffe racera cini prepoznatljivim?

rboban

Da pijes kaficu na uscu.... :)))
Ride It Like You Stole It

AndreyRR

Ja koliko znam ako se nevaram,ime su bas po tim kaficama i dobili
odnosno u tadasnje vreme mladi buntovnici su jurili od kafica do kafic
i pokazivali se,i otud caffe racer.
Kao sto rekoh volim te motore i nadam se da cu od boldorke
koju posedujem napraviti racera.

AndreyRR

Citat: Gaspar poslato 22 Oktobar, 2011, 01:35
Praveci onu temu o old timerima, napomenuo sam vec da mi se caffe raceri veoma dopadaju.

http://www.motomanijaci.com/index.php/topic,5839.0.html

Dolazi zima, pa sam i ja poceo da korisim moj mozgic. Zanima me sta je najbolje uzeti kao osnovu za Caffe Racer. Stariji clanovi - Sta je to sto caffe racera cini prepoznatljivim?
Prvenstveno izgled  ;D ;D

Nadalina

Citat: Gaspar poslato 22 Oktobar, 2011, 01:35
Sta je to sto caffe racera cini prepoznatljivim?

Brze naocare za sunce, fila papuce i bela siledzijka! ;D
Dzukela u podznaku

AndreyRR

Gresis cero,ovaj silno gresis  :P :P

Nadalina

Dooobro, de... Moz` i bez siledzijke! ;D
Dzukela u podznaku

AndreyRR


Gašpar

Daj bre, nemoj da mi kvarite temu. Ozbiljno me zanimaju Caffe Raceri, koji su se vozili odaaaavno, kada vecina nas nije bila ni u planu. Retki su oni na forumu koji ih se samo secaju ;)

misa-pei

Kafe rejseri su nastali u vreme kada nije bilo toliko izra¾ena razlika izmeðu sportskih, turistièkih i ostalih motora, kao ¹to je to sluèaj danas. Kafe rejseri su nastali u ¾elji da se pobolj¹aju performanse motora koji vlasnik ima, da se dobije "opasan" ili "trkaèki" izgled, najèe¹æe kupovinom gotovih delova mada je poneko i u svojoj gara¾i pravio pone¹to ¹to bi moglo da "sportski" izgleda.

Dakle, kada od Honde CB 750, prve Forke sa jednom bregastom, koja je istini za volju u svoje vreme veæ bila jaèa i bolja od mnogih tada¹njih sportskih motora, poku¹a¹ da napravi¹ ne¹to ¹to lièi kao da treba da izaðe na staz, kupovalo se novo sedi¹te sa oblim repiæem kao ¹to su tada imali trkaèki motori, sekao se auspuh, ne toliko da bi se dobila snaga, veæ da se dobije jaèi zvuk i izgled, skidali su se svi nepotrebni delovi, da bi se motor olak¹ao, obavezno se stavljao M korman (M lenker) ili, jo¹ ekstremnije, heblovi koji su se kaèili na vilju¹ku. Obièno se dodavao po koji rolbar, da se ne o¹teti ma¹ina i to je to.

Kafe rejseri su slu¾ili da se poka¾e kako si trkaè zarobljen u telu obiènog èoveka, da se skrene pa¾nja na sebe i da se "potrka¹" sa ortacima od kafiæa do kafiæa (u na¹em sluèaju, najèe¹æe od kafane do kafane :D) Dakle, u su¹tini, èist neudobni pozeraj koji odnese mnogo para i nikad ne radi kako treba, po¹to si, jel da, èuo za KN filtere i br¾e bolje namolio strinu u Nemaèkoj da ti ih po¹alje, samo ih nakaèio na serijski karburator i auspuh koji ti je kom¹ija prepravio od serijskog i dodao dve vodovodne cevi.

Englezi su tu i¹li i korak dalje, pa su dokono razmi¹ljali kako da spoje dobar ram od Nortona i dobru ma¹inu sa Trijumfa, ili obrnuto, to æe Alja da me ispravi, pa su pravili Tritone, zanimljive Franke¹tajne dve najpoznatije engleske fabrike.

Naravno, sve je to poprimilo èitavu estetiku i vrednost subkulture, koja je i¹èezavanjem klasiènih motora prerasla u stritfajter subkulturu i ne treba ih me¹ati. Kafe rejseri su prepravljeni klasièni motori, a olupani R je osnova za stritfajtere. Mada, svrha je ista.

Po meni, kafe rejsera bih najraðe pravio od nekog dvocilindriènog  Engleza ili, od klaèiènih japanskih motora. Po¾eljno je da se ima dosta hromiranih delova, jer je to '60-ih godina pa sve do sredine '80-ih, bilo estetski i komercijalno na dohvat ruke. Naravno, ne treba iæi u ekstrem kao kod èopera.

Kafe rejseri su odraz jednog vremena, duha, ¾elje da se od govana napravi pita, po¹to niti ima¹ para da kupi¹ trkaèki motor, niti mo¾e¹ da ga vozi¹, pa hoæe¹ da ima¹ ne¹to "¹to lièi". Po meni, umeju da izgledaju prelepo, ali su ljudi uspevali da se zanesu i da preteraju, pa onda sve izgubi smisao.
Država je najveći neprijatelj naroda

misa-pei

Uh, dok ja nakucah ovo, vidim da je za¾ivela tema :D
Država je najveći neprijatelj naroda

AndreyRR

http://www.cafebiker.com/rocker.php
nema kvaranje teme,jos jednom i ja sam ljubitelj istih.

MILJAN

Citat: Nadalina poslato 22 Oktobar, 2011, 01:56
Citat: Gaspar poslato 22 Oktobar, 2011, 01:35
Sta je to sto caffe racera cini prepoznatljivim?

Brze naocare za sunce, fila papuce i bela siledzijka! ;D
crna siled¾ijka je cool....  bela je "domaæinka" za trbate domaæine dok ¹etaju dvori¹tem i èaèkaju oko auta... :)
Cave ab homine unius libri

dr32

Hahahaha dobra tema, ne svidjaju mi se cafe raceri al bice ovde dobre sprdnje i zahebancije  :)
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

UFF

Citat: misa-pei poslato 22 Oktobar, 2011, 02:03
Kafe rejseri su odraz jednog vremena, duha, ¾elje da se od govana napravi pita, po¹to niti ima¹ para da kupi¹ trkaèki motor, niti mo¾e¹ da ga vozi¹, pa hoæe¹ da ima¹ ne¹to "¹to lièi".

Danas se to resi sa setom trkackih nalepnica  8)

lord_oblivion

Citat: dr32 poslato 22 Oktobar, 2011, 02:33
Hahahaha dobra tema, ne svidjaju mi se cafe raceri al bice ovde dobre sprdnje i zahebancije  :)

Sla¾em se  [yahoo]
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.

MIGE

doooobra tema!i ja volim mnogo caffe racer-e  [thumb_up] [thumb_up]
recimo,meni se svidja kako izgleda boldorka  [thumb_up]
ako neko ima jos slika ,neka izbaci,volim da gledim :D

MIGE

danasnji naziv caffe racer-a u srbiji je strahinjicabanaR1ficka racer  :D

ЯЭВОЛУТИОН

kako je cela ideja nastala tamo pedesetih godina proslog veka, forke i slicni motori nisu bili u opticaju, ali uopste. Princip caffe racera je ideja da se napravi sto laksi motor , obicno 1 ili 2 cilindra, koji je po pozicijama sedenja najslicniji trkackom iz tog vremena, dakle nema nekih velikih oklopa ili ih nema uopste, ali pozicije heblova (volana za neupucene) i oslonaca za noge su trkacke....performanse su manje bitne, ali akcenat nije na brzini vec na obtnom momentu...ako neko hoce da pravi caffe racera treba da iskoristi trenutne cene starijih enduro motora, koji uz zamenu prednje viljuske i tockova, i dodavanjem estetike i klasicnog auspuha izgledaju kako treba, cuju se kako treba i idu kako je prvobitno zamisljeno.....

http://australianmoto.blogspot.com/2009/02/klr650-cafe-racer.html
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

lord_oblivion

Da balavite malo, CB400 twin  8)






Btw, moja je na prodaju pa ko hoæe da pravi ovako ne¹to, mo¾e da dobije povoljno sjajnu osnovu za obradu  8)
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you move it.