Glavni meni

Cafe racer

Započeo Gašpar, 22 Oktobar, 2011, 01:35

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Gvozden



Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

zmiya


zmiya


Zverinjak II


zmiya

Ma felne su sa KLEa..  :p

abarth

KLE sa kardanom?

K0le

Ma da, naopaka verzija

zmiya

Laziæev..i brzine idu na dole,i ide u rikverc..

Hohštapler

...i puni sam gorivo...
I akOmulator dr¾i struju samourezujuæim ¹rafovima.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ЯЭВОЛУТИОН

zato je i uvrnuo srafove.....da struja ne utekne...
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

...toliko je naopak da "obræe le¾ajeve" na radilici.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Joker

Svi smo mi ljudi, malo ko je covek...

Andreja

Problem je ¹to mislimo da imamo vremena...
If you can't duct it, fuck it! :D

Peki

Ipak je Triumph zakon kad su Cafe Raceri u pitanju   ;D




ЯЭВОЛУТИОН

@Peki
Najbolji engleski ram ima Norton i BSA....dakle Fetherbead i swing arm raovi, a unutra najbolji motor...to je imao Vincent.....prednja viljuska je recimo nortonov roadholder a i estetski rezervoar od nortona izgleda najlepse.....a zapravo jedini serijski cafe racer ja BSA Gold Star......sve ostalo su dorade u neko smislu...tako su  nastali Triton (ubacivali triumpha bonnia u ram o krljavog es2 nortona) Norvin (Vincent 1000 u nortonovom ramu), Tribsa (bonni u ramu od BSA b31 a da nije goldstar)....Norbsa je bila dosta redja do momenta dok Norton nije napustio fetherbead i presao na elastic ram.....a onda commando u ram od BSA.....
Prica o BSA gold star 500
http://www.motorcycleclassics.com/classic-british-motorcycles/1962-bsa-gold-star-dbd34.aspx

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

farbach

Jel se ovako nesto racuna? Doneo neki covek na farbanje.




bogdan


UFF