Glavni meni

Cafe racer

Započeo Gašpar, 22 Oktobar, 2011, 01:35

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

ЯЭВОЛУТИОН

samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

K0le

A za¹to se masovnije ne ugraðuje na motocikle? Cena izrade, te¾ina, pona¹anje na putu? Èim je kaèena na Britten, i kad je bavarci koriste znaèi da valja  [neampojma]

Ostoja

Ako smem da seruckam malo, ovaj BMW K 1200 S, lepo je to, tehnichki doterano, vidim da ima dve kugle (gore-dole) i shest zglobova... Shta se desi kad se u bilo kom od tih elemenata pojavi bar malecni luft? Ili za motocikle to prave od ultragigamega materijala koji imaju vrloooo dug vek trajanja?
Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...

clutch&brake

STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

juga

Citat: Ostoja poslato 10 Avgust, 2015, 00:19
Ako smem da seruckam malo, ovaj BMW K 1200 S, lepo je to, tehnichki doterano, vidim da ima dve kugle (gore-dole) i shest zglobova... Shta se desi kad se u bilo kom od tih elemenata pojavi bar malecni luft? Ili za motocikle to prave od ultragigamega materijala koji imaju vrloooo dug vek trajanja?

Ne serucka¹ ti ni¹ta,pitanje je na mestu jer ¾ivi¹ ovde. Tamo negde se motocikl odveze u service, tamo oèitaju km., i menjaju sve ¹to se menja na toj km. Ne æeka se da crkne jer je onda kasno, pa i ne moraju da budu giga-mega materijali. U srbiji veæina tera do krajnjih granica pa i preko toga!!!

banevuk

Citat: juga poslato 10 Avgust, 2015, 08:53
Citat: Ostoja poslato 10 Avgust, 2015, 00:19
Ako smem da seruckam malo, ovaj BMW K 1200 S, lepo je to, tehnichki doterano, vidim da ima dve kugle (gore-dole) i shest zglobova... Shta se desi kad se u bilo kom od tih elemenata pojavi bar malecni luft? Ili za motocikle to prave od ultragigamega materijala koji imaju vrloooo dug vek trajanja?

Ne serucka¹ ti ni¹ta,pitanje je na mestu jer ¾ivi¹ ovde. Tamo negde se motocikl odveze u service, tamo oèitaju km., i menjaju sve ¹to se menja na toj km. Ne æeka se da crkne jer je onda kasno, pa i ne moraju da budu giga-mega materijali. U srbiji veæina tera do krajnjih granica pa i preko toga!!!
Plus sedi¹ u klimatizovanom prostoru uz bezplatnu kafu I sok èitajuæi dnevnu ¹tampu I auto-moto magazine ...............................I na kraju te ljubazno obavesti devojka sa prijemnom odelenja da je Va¹ motor gotov i dali raèun od €400 plaèate karticom i cash........  :o :o :o :o  Thank you .Have a nice day

juga

Mislim da kafa i sok samo deluju besplatni! ;D

clutch&brake

Kugle u paketu kostaju oko 225e. Ja sam menjao gornju samo. I u bilokom  ovlascenom servisu menjanje ulja,semeringa i bla bla bla kosta bar 150e. Mislim da se kugle sigurno izdrzati koliko i 2 zamene ulja u vilama.
STA ZRACIS TO I PRIVLACIS!!!

joka

Citat: juga poslato 10 Avgust, 2015, 10:03
Mislim da kafa i sok samo deluju besplatni! ;D
Besplatna je samo informacija, o visini raèuna!  [panic]

Ostoja

E tu ste vi "inostranci" u pravu, ja sam to gledao saa stanovishta prosechnog Srpskog motoriste, ne treba objashnjavati...
Samo nemoj da moram i onda sve hoæu...

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Ostoja poslato 10 Avgust, 2015, 00:19
Ako smem da seruckam malo, ovaj BMW K 1200 S, lepo je to, tehnichki doterano, vidim da ima dve kugle (gore-dole) i shest zglobova... Shta se desi kad se u bilo kom od tih elemenata pojavi bar malecni luft? Ili za motocikle to prave od ultragigamega materijala koji imaju vrloooo dug vek trajanja?


to na kolim aod 2000 kg ode posle 50000 km, u najgorem slucaju.....na motoru od 200 kg recimo da ce otici posle 200000 km...mada matematika kaze drugacije...trebalo bi trajati i duze.....deset puta manja masa opteecuje kugle i zglobove drasticno manje....Njanji je kugla otisla nakon udarca u ivicnjak, ne usled pohabanosti.....a kugla je velicine ao na bmw seriji 5...dakle kao na kolima od 3000 kilograma...oooogromna.....jel sad jasnije....a nema zamene semeringa ....ako nesto japanci ne primenjujuto samo znaci da ne mogu da prodaju u milionima primeraka....ali polako....BMW ih je urnisao u klasi sa r1200gs-om, pa sa s100rr....f800 je blizu da bude bestseler, samo da m je niza cena....par soma.....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

stilgar

#1031
@rev
a kakav je osecaj na kocenju nema poniranja viljuske, il elektronika vodi racuna sa abs-om glavu pokusava da ti sacuva? Klasika rulz :)



perlx

При кочењу са класичном виљушком долази до њеног сабијања, смањења међуосовинског размака и померања тежишта ка напред што доводи до смањења стабилности мотоцикла, а у случају кочења у нагибу смањује нагиб и повећава путању.
При кочењу са двоструком виљушком (double wishbone) благо се повећава међуосовинско растојање а тежиште се помера на доле уместо ка напред што доприноси стабилности мотоцикла.

banevuk

Sa DBS-om pri koèenju motor kao da se spusti ravnomerno, nema nabadanja napred i sl.

ЯЭВОЛУТИОН

viljuska se ponasa kao i klasicna....sisitem gde viljusko ne ponmire je EARLES i primenjivan je na bmw motorciklima iz 50 ih

http://bmwdean.com/red-right.jpg

P.S ovo sto perlx kaze ja nisam ossetio....mozda
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

Citat: perlx poslato 11 Avgust, 2015, 14:33
При кочењу са класичном виљушком долази до њеног сабијања, смањења међуосовинског размака и померања тежишта ка напред што доводи до смањења стабилности мотоцикла, а у случају кочења у нагибу смањује нагиб и повећава путању.
При кочењу са двоструком виљушком (double wishbone) благо се повећава међуосовинско растојање а тежиште се помера на доле уместо ка напред што доприноси стабилности мотоцикла.

da to valja, GP bi to imao. ©asije im vrede ko jahte.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

perlx

Бриттен се не би сложио :)

ЯЭВОЛУТИОН

Citat: Ho¹tapler poslato 11 Avgust, 2015, 16:59
Citat: perlx poslato 11 Avgust, 2015, 14:33
При кочењу са класичном виљушком долази до њеног сабијања, смањења међуосовинског размака и померања тежишта ка напред што доводи до смањења стабилности мотоцикла, а у случају кочења у нагибу смањује нагиб и повећава путању.
При кочењу са двоструком виљушком (double wishbone) благо се повећава међуосовинско растојање а тежиште се помера на доле уместо ка напред што доприноси стабилности мотоцикла.

da to valja, GP bi to imao. ©asije im vrede ko jahte.

vidis...ducati je najveci uspeh napravi sa trelis ramom (cevasti) a sada ga je napustio.....ne znaci da za koju godinu nece neki tm imati ovaj tip viljuske....jednorucna viljuska je prilicno popularna na drumu a na GP asinam aje nema....uopste....
Britten je devedesetih na trkama pocepao velikane....a moto rje pravio u svojoj supi...dobro ...nije bas supa....hangar iza kuce.....postavio e standard zbog koga je nastala honda vtr1000sp1 i sp2, ducati 916....pa cak je suziki napravi tl1000r....

! No longer available
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Hohštapler

#1038
...znam ko je Britten, èitam i manièno skupljam sve o njemu, a to zna i mister pra¹ak, zato je to i napisao.... ;)
Mislim, a to sam samo ja, da se taj tip vilju¹ke ne mo¾e tako dobro prilagoðavati razlièitim setup-ovim koji se susreæu na razlièitim stazama te zbog toga nije usvojen u GP.
Gospodin Britten je objasnio svima ¹ta znaèi posveæenost. Amin.
Nikad niko nije niti æe uraditi poduhvat koji æe moæi da prema¹i njegov.
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

ЯЭВОЛУТИОН

u gp naguraju auspuh pod sediste....sledece sezone svi auspuh pod sedistem
u gp naprave patrljak od auspuha.....sleece godine gp style auspusi
u gp nasaraju motor i posle gp repliku prodaju za 2000 evra skuplje
u gp nakace one kuke kako se ne bi kacili na volan kad padnu i danas mi dodje retard u servis sa kukama....novosadska sara na gumama , r1 crossplane i ful oprema...sa grbom na ledjima...putuj igumane...ne servisiram motor erossiu i ekipi....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11