Glavni meni

Malaguti Madison S250

Započeo Black Adder, 19 Oktobar, 2011, 10:15

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Black Adder


Novi primerak u ergeli, na prvi pogled prostran, udobno se sedi, videcemo za nadalje, ipak su tockovi 13ice, ceka ga kompletan servis i jos po nesto tako da su utisci svezi da bi se ocenilo posle 5km, sta je i kakav je. Pali, radi (ne bas sve, prednja koènica nikakva, ne rade migavci  ) i ide
Videæemo za dalje....

Promenjene prednje ploèice, nisam na¹ao odgovarajuæe pa sam reparirao stare da bih mogao da testiram dalje, zamenjeno ulje u motoru i ulje u prednjoj koènici. Nije imao automat migavca pa je i to dodato, rolnice i kai¹ zadovoljavajuæi, rashladne teènosti ima :)



Sinoæ zamenjena sveæica, sad je DR8EIX, iridijumska, i oseæa se drugaèiji i lak¹i odziv, malo je neskromno reæi, èini mi se da je imalo smisla i da se Meda preporodio. Pala je i test vo¾nja, u 21:30h :) , od mene, preko Avale do Avia pumpe na starom Kragujevaèkom putu, pa povratak nazad preko Belog potoka, do Kru¾nog puta i Auto pijace, nazad na Miljakovac i test uz Banjicu. Sve u svemu oko 60km i oko sat vo¾nje.



Utisci:
Hladno vreme (8o) i noæ nisu ba¹ pravi uslovi za testiranje, ali sam zadovoljan kako Meda dr¾i po putu i kako krivinari. Maximalna brzina, paradoks, je postignuta na usponu od auto pijace do vrha 113km/h, uz Banjicu 94km/h, ¹to je meni sasvim ok, s obzirom da je namenjen za gradsku vo¾nju. Udoban van grada, u gradu "bolje" oseæa rupe i neravnine. ©iroko sedi¹te i prostor za noge mu daju komfor, nisam se osetio skuèen. Lepo ubrzava, u preticanju pouzdan, svetla na granici upotrebljivosti ali ipak upotrebljiva, sigurno mu sledi zamena za xenon sijalice. Vizir ima svoju funkciju, mada sam ja malo vi¹i i moja pozicija sedenja se uklapa sa vetrom koji bije direktno u èelo, ovog puta je bila fullface kaciga, tako da smo taj momenat zanemarili. Poredeæi sa Pegazom, èini mi se da je malo hladniji, kao da malo vi¹e bije vetar po listovima i butinama, mada se to mo¾e i dodati da su noge na motoru ipak oko agregata te dodatno greje i smanjuje oseæaj hladnoæe dok je na skuteru agregat pokriven plastikama. Verovatno da bi kecelja pobolj¹ala. Ovo je bila i prilika da istestiram i opremu (jakna, pantalone, rukavice, cipele) i zadovoljan sam, posebno jaknom koja dodatno ¹titi i vratni deo i dodatni wind¹toperi nisu obavezni. Rukavice su izdr¾ale, mada se oseæa zima po prstima ali ne i toliko da su ukoèeni, ista situacija je i sa cipelama (mada ovde treba uzeti u obzir i moje godine i smanjenu perifernu cirkulaciju pa je test opreme subjektivan).

Potro¹nju æemo videti danas, sinoæ je bio pun pred polazak.
Sve u svemu zadovoljan sam primerkom, ne vuèe u stranu, na 90km/h mogu da spustim ruke sa kormana, ide savr¹eno pravo, nema vobliranja kormana i ne vuèe u stranu. Koènice, sva pohvala, integralni sistem koèenja je fantastièan, prednja je malo slabija ali u kombinaciji sa zadnjom ili samo zadnja Meda se ukopava u mestu. Biæe da aktiviranjem prednje se koristi samo neki od klipova na prednjem klje¹tima (ima ih 3) dok sa zadnjom su svi u upotrebi i sigurno se zaustavlja uz doziranje sile koèenja. Sedi¹te ¹iroko i udobno, nisam jo¹ isprobao u kombinaciji sa suvozaèem ali se nadam pozitivnim utiscima.

Danas se nadam tehnièkom pregledu i registraciji, pa u dnevnu exploataciju, Aprilija ide na zaslu¾en odmor i mali servis.






Major

Lep primerak :)
Punoooo kilometara ti zelim!

Black Adder

hvala, hvala, samo da ga regujem danas pa mo¾emo u neku test vo¾nju

Black Adder

Nezadovoljan svetlosnom grupom i saznanjem da Meda isporuèuje samo 85W elektriène energije, skoèih danas, naravno Medom (cela vo¾nja bi i bila muèenje da Meda nije primio na sebe staru kecelju, tako da je sad spreman za zimske uslove exploatacije), do BP i pazarih bi-xenon kit. Sa drugarem sam podelio poslove, ja razvalio plastike on povezao xenone, ¹ta reæi, konaèno sam progledao. Uz put, ne bi li smanjio potro¹nju struje, postavio sam i led sijalice u prednje migavce, da bi zavr¹io i zadnje, potreban mi je lekiæ u vidu otpornika od 20-tak Koma, koji naravno nisam imao tako da zadnji migavci idu u diode ali drugi put. Bezuspe¹no sam tra¾io i led za zadnja ¹top svetla, danas ih ne naðoh, videæemo neki drugi weekend ili u prodavnicama (maxmoment i sl). Ostaje mi za naredne dane da dodam uz poziciju (veæ dioda) i daylight diode, samo sam jo¹ nesiguran da ga ne poseljaèim. Za sada Meda izgleda ovako




MILJAN

Ima¹ plus od mene jer si se potrudio da podeli¹ sa nama iskustvo....
Cave ab homine unius libri

Black Adder

@ Miljan  fala brate, zato smo ovdi

Mala ispravka, da bi klasièan automat za migavce radio sa led sijalicama, potrebno je staviti otpornik manjeg  otpora( 20oma umesto 20Koma koliko sam naveo) i  snage da simulira vlakno sijalice, 9-10W

Borko_motorko

Aj nek te lepo sluzi, interesantno motorce.
Sa budalama se ne vredi raspravljati. Prvo te spuste na svoj nivo a onda te dokusure iskustvom!

Black Adder


Black Adder

Ajd da osve¾im, uz xenone dobio je i led sijalice (bljuvaèke) na prednjim svetlosnim grupama kao i zadnje za stop svetlo i poziciju. Cena je u skladu sa kvalitetom. Planirano je da se zamene i u zadnjim pokazivaèima pravca, ali dok se ne re¹i pitanje otpora (nikako da odem u mikroprinc po otpornike) ne biva da se postave jer i sa nekim automatom za led sijalice pali sva èetiri a i ne pokazuje, tj. ne pali indikator pravca na komandnoj tabli. Inaèe uvodjenjem led sijalica za stop i poziciju, konaèno je proradio sat za temperaturu i nema pada napona, tj. ne "¾mirkaju" svetla i ne pada jaèina svetala na komandnoj tabli kad se stisnu koènice. U planu prerada led sijalica za stop, ovo kako svetli je na granici uoèljivosti po danu, ¹to mi se iskreno ne dopada, ali je kompromis radi pravilnog napajanja. Slike slede za koji dan, tj, kad se setim da ponesem aparat  Inaèe sam na¹ao da Meda "proizvodi" struju 85W, sa dve sijalice u prednjem faru H1S 2x35W i dve na stop svetlu i poziciji 21/5Wx2 nije ni èudo da bude pad napona kod upotrebe klasiènih sijalica, Odakle im takav proraèun,  [neampojma]

Ahh, da, i sijalice za tablicu treba ledilizovati, koji wat se i tu ¹trpne ;)

Major

 [clapp] bolje da sija i da upada u oci nego da bude nisam te video..

Black Adder

Lepo vreme mamilo u vo¾nju ali subota je pro¹la u porodiènim obavezama, te je nedelja ostala kao higijenski dan (pranje kola i sl) Nezadovoljan matiranim vizirom re¹io sam da ga ispoliram.

ovako je izgledao pre poliranja







a ovako posle






i na kraju sam ga "èastio" novim gumenim kederom






Sam postupak, prebrusio vodenom ¹mirglom 3M 2000 gradacije obe strane, G3 pastom pre¹ao 2x obe strane i na kraju ispolirao kornjaèa zelenom pastom, Sve operacije poliranja radjene pneumatskom polirkom




Nije ba¹ kao nov vizir ali je kudikamo bolji od predhodnog stanja

Major


UFF

Ovaj keder lepo izgleda ali samo ti smanjuje preglednost tj vidiljivost..

Black Adder

ma ne smeta keder, ionako je vizir ispod vidnog polja, malo mi je lepsi od varijante bez kedera, uokviruje ga u struku :)

Black Adder

Stavljene su LED sijalice u zadnja stop svetla, ali mi ni to nije bilo dovoljno. Malo mi je ¾ao da preko dana tro¹im xenone pa sam smislio da Medu obogatim za jo¹ jedan detalj, LED "dnevna" svetla. Sad koliko æe biti ba¹ dnevna, s obzirom na kvalitet (kineske, s BP), no bar meni lepo deluje.S obzirom da sam pro¹le nedelje "ubio" 200km po gradu, danas mi se nije vozilo, veæ sam mu dao malo po izgledu i higijeni. Evo i slika

Inaèe, za ugradnju dnevnih dioda moralo je da se skine ceo prednji deo (vizir, maska, migavci, prednja maska, blatobran, farovi) te ako se jo¹ neko upusti nek planira bar 3-4 sata igrarije

UFF

super


ali led dnevna svetla imaju smisla za auto radi ustede
za motor je bezbednije da ti rade farovi
i to duga svetla

MILJAN

Cave ab homine unius libri

Black Adder

Danas konaèno opran i karburator. Za informaciju, glavna dizna 180, ler dizna, ako se dobro seæam 33 ili 34. Rezultati:

-mislim da sam se konaèno re¹io muke sa jutarnjim startovanjem, sad pali na èvoku :)

-mnogo bolji odziv i ¾ustriji je, lak¹e ubrzava, videæemo kako æe se odraziti na potro¹nju

-krajnja brzina 120km/h po satu (od semafora u Resniku do uspona prema motelu 1000 ru¾a)

od servisa ostalo je da se prekontroli¹u/pre¹teluju ventili, planirami sa toplijim vremenom i time da se pozabavim

Sada preostaje, nadam se, dosta vo¾nje (mada sam se veæ izvozao ove dve nedelje - 400km) i igrarije sa stayling-om, eventualno i ugradnja alarma

Black Adder

dodat i nosaè za kofer. rad èika Sebe.  [cheers]

Hohštapler

Citat: Black Adder poslato 03 Novembar, 2011, 09:20
Ajd da osve¾im, uz xenone dobio je i led sijalice (bljuvaèke) na prednjim svetlosnim grupama kao i zadnje za stop svetlo i poziciju. Cena je u skladu sa kvalitetom. Planirano je da se zamene i u zadnjim pokazivaèima pravca, ali dok se ne re¹i pitanje otpora (nikako da odem u mikroprinc po otpornike) ne biva da se postave jer i sa nekim automatom za led sijalice pali sva èetiri a i ne pokazuje, tj. ne pali indikator pravca na komandnoj tabli. Inaèe uvodjenjem led sijalica za stop i poziciju, konaèno je proradio sat za temperaturu i nema pada napona, tj. ne "¾mirkaju" svetla i ne pada jaèina svetala na komandnoj tabli kad se stisnu koènice. U planu prerada led sijalica za stop, ovo kako svetli je na granici uoèljivosti po danu, ¹to mi se iskreno ne dopada, ali je kompromis radi pravilnog napajanja. Slike slede za koji dan, tj, kad se setim da ponesem aparat  Inaèe sam na¹ao da Meda "proizvodi" struju 85W, sa dve sijalice u prednjem faru H1S 2x35W i dve na stop svetlu i poziciji 21/5Wx2 nije ni èudo da bude pad napona kod upotrebe klasiènih sijalica, Odakle im takav proraèun,  [neampojma]

Ahh, da, i sijalice za tablicu treba ledilizovati, koji wat se i tu ¹trpne ;)

Kralju! :)
Kolko sutra re¹avam ovo.   [thumb_up]
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.