Ćao, Anonimni posetioče
Stranice: [1] 2
Štampaj
Autor Tema: Malaguti Madison S250  (Pročitano 10476 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
19 Oktobar, 2011, 09:15 Ocena: +2
Ignoriši


Novi primerak u ergeli, na prvi pogled prostran, udobno se sedi, videcemo za nadalje, ipak su tockovi 13ice, ceka ga kompletan servis i jos po nesto tako da su utisci svezi da bi se ocenilo posle 5km, sta je i kakav je. Pali, radi (ne bas sve, prednja kočnica nikakva, ne rade migavci  ) i ide
Videćemo za dalje....

Promenjene prednje pločice, nisam našao odgovarajuće pa sam reparirao stare da bih mogao da testiram dalje, zamenjeno ulje u motoru i ulje u prednjoj kočnici. Nije imao automat migavca pa je i to dodato, rolnice i kaiš zadovoljavajući, rashladne tečnosti ima Smiley



Sinoć zamenjena svećica, sad je DR8EIX, iridijumska, i oseća se drugačiji i lakši odziv, malo je neskromno reći, čini mi se da je imalo smisla i da se Meda preporodio. Pala je i test vožnja, u 21:30h Smiley , od mene, preko Avale do Avia pumpe na starom Kragujevačkom putu, pa povratak nazad preko Belog potoka, do Kružnog puta i Auto pijace, nazad na Miljakovac i test uz Banjicu. Sve u svemu oko 60km i oko sat vožnje.



Utisci:
Hladno vreme (8o) i noć nisu baš pravi uslovi za testiranje, ali sam zadovoljan kako Meda drži po putu i kako krivinari. Maximalna brzina, paradoks, je postignuta na usponu od auto pijace do vrha 113km/h, uz Banjicu 94km/h, što je meni sasvim ok, s obzirom da je namenjen za gradsku vožnju. Udoban van grada, u gradu "bolje" oseća rupe i neravnine. Široko sedište i prostor za noge mu daju komfor, nisam se osetio skučen. Lepo ubrzava, u preticanju pouzdan, svetla na granici upotrebljivosti ali ipak upotrebljiva, sigurno mu sledi zamena za xenon sijalice. Vizir ima svoju funkciju, mada sam ja malo viši i moja pozicija sedenja se uklapa sa vetrom koji bije direktno u čelo, ovog puta je bila fullface kaciga, tako da smo taj momenat zanemarili. Poredeći sa Pegazom, čini mi se da je malo hladniji, kao da malo više bije vetar po listovima i butinama, mada se to može i dodati da su noge na motoru ipak oko agregata te dodatno greje i smanjuje osećaj hladnoće dok je na skuteru agregat pokriven plastikama. Verovatno da bi kecelja poboljšala. Ovo je bila i prilika da istestiram i opremu (jakna, pantalone, rukavice, cipele) i zadovoljan sam, posebno jaknom koja dodatno štiti i vratni deo i dodatni windštoperi nisu obavezni. Rukavice su izdržale, mada se oseća zima po prstima ali ne i toliko da su ukočeni, ista situacija je i sa cipelama (mada ovde treba uzeti u obzir i moje godine i smanjenu perifernu cirkulaciju pa je test opreme subjektivan).

Potrošnju ćemo videti danas, sinoć je bio pun pred polazak.
Sve u svemu zadovoljan sam primerkom, ne vuče u stranu, na 90km/h mogu da spustim ruke sa kormana, ide savršeno pravo, nema vobliranja kormana i ne vuče u stranu. Kočnice, sva pohvala, integralni sistem kočenja je fantastičan, prednja je malo slabija ali u kombinaciji sa zadnjom ili samo zadnja Meda se ukopava u mestu. Biće da aktiviranjem prednje se koristi samo neki od klipova na prednjem klještima (ima ih 3) dok sa zadnjom su svi u upotrebi i sigurno se zaustavlja uz doziranje sile kočenja. Sedište široko i udobno, nisam još isprobao u kombinaciji sa suvozačem ali se nadam pozitivnim utiscima.

Danas se nadam tehničkom pregledu i registraciji, pa u dnevnu exploataciju, Aprilija ide na zaslužen odmor i mali servis.






Major
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Ducati Monster 1200s
Red Beast

Lokacija: Beograd
Poruke: 15323
Kvalitet: +2038 (13%)
Zahvalnice: 123

Odgovor #1 - 19 Oktobar, 2011, 09:26 Ocena: 0
Ignoriši

Lep primerak Smiley
Punoooo kilometara ti zelim!

Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #2 - 19 Oktobar, 2011, 09:30 Ocena: 0
Ignoriši

hvala, hvala, samo da ga regujem danas pa možemo u neku test vožnju

Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #3 - 23 Oktobar, 2011, 00:14 Ocena: 0
Ignoriši

Nezadovoljan svetlosnom grupom i saznanjem da Meda isporučuje samo 85W električne energije, skočih danas, naravno Medom (cela vožnja bi i bila mučenje da Meda nije primio na sebe staru kecelju, tako da je sad spreman za zimske uslove exploatacije), do BP i pazarih bi-xenon kit. Sa drugarem sam podelio poslove, ja razvalio plastike on povezao xenone, šta reći, konačno sam progledao. Uz put, ne bi li smanjio potrošnju struje, postavio sam i led sijalice u prednje migavce, da bi završio i zadnje, potreban mi je lekić u vidu otpornika od 20-tak Koma, koji naravno nisam imao tako da zadnji migavci idu u diode ali drugi put. Bezuspešno sam tražio i led za zadnja štop svetla, danas ih ne nađoh, videćemo neki drugi weekend ili u prodavnicama (maxmoment i sl). Ostaje mi za naredne dane da dodam uz poziciju (već dioda) i daylight diode, samo sam još nesiguran da ga ne poseljačim. Za sada Meda izgleda ovako



 

MILJAN
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
SUZUKI
SUPER TEŠKA DOŽIVOTNO.

Lokacija: ZEMLJA SELJAKA
Poruke: 5079
Kvalitet: +933 (18%)
Zahvalnice: 92

WWW
Odgovor #4 - 23 Oktobar, 2011, 02:51 Ocena: 0
Ignoriši

Imaš plus od mene jer si se potrudio da podeliš sa nama iskustvo....

Cave ab homine unius libri
Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #5 - 23 Oktobar, 2011, 10:47 Ocena: 0
Ignoriši

@ Miljan  fala brate, zato smo ovdi

Mala ispravka, da bi klasičan automat za migavce radio sa led sijalicama, potrebno je staviti otpornik manjeg  otpora( 20oma umesto 20Koma koliko sam naveo) i  snage da simulira vlakno sijalice, 9-10W

Borko_motorko
Voajer


Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco Xciting 250
Poruke: 91
Kvalitet: -1 (2%)
Zahvalnice: 0

WWW
Odgovor #6 - 23 Oktobar, 2011, 10:51 Ocena: 0
Ignoriši

Aj nek te lepo sluzi, interesantno motorce.

Sa budalama se ne vredi raspravljati. Prvo te spuste na svoj nivo a onda te dokusure iskustvom!
Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #7 - 23 Oktobar, 2011, 22:03 Ocena: 0
Ignoriši

fotka spreda po danu


Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #8 - 03 Novembar, 2011, 09:20 Ocena: +1
Ignoriši

Ajd da osvežim, uz xenone dobio je i led sijalice (bljuvačke) na prednjim svetlosnim grupama kao i zadnje za stop svetlo i poziciju. Cena je u skladu sa kvalitetom. Planirano je da se zamene i u zadnjim pokazivačima pravca, ali dok se ne reši pitanje otpora (nikako da odem u mikroprinc po otpornike) ne biva da se postave jer i sa nekim automatom za led sijalice pali sva četiri a i ne pokazuje, tj. ne pali indikator pravca na komandnoj tabli. Inače uvodjenjem led sijalica za stop i poziciju, konačno je proradio sat za temperaturu i nema pada napona, tj. ne "žmirkaju" svetla i ne pada jačina svetala na komandnoj tabli kad se stisnu kočnice. U planu prerada led sijalica za stop, ovo kako svetli je na granici uočljivosti po danu, što mi se iskreno ne dopada, ali je kompromis radi pravilnog napajanja. Slike slede za koji dan, tj, kad se setim da ponesem aparat  Inače sam našao da Meda "proizvodi" struju 85W, sa dve sijalice u prednjem faru H1S 2x35W i dve na stop svetlu i poziciji 21/5Wx2 nije ni čudo da bude pad napona kod upotrebe klasičnih sijalica, Odakle im takav proračun,  nemam pojma

 Ahh, da, i sijalice za tablicu treba ledilizovati, koji wat se i tu štrpne namigujem

Major
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Ducati Monster 1200s
Red Beast

Lokacija: Beograd
Poruke: 15323
Kvalitet: +2038 (13%)
Zahvalnice: 123

Odgovor #9 - 03 Novembar, 2011, 12:19 Ocena: 0
Ignoriši

 clapp bolje da sija i da upada u oci nego da bude nisam te video..

Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #10 - 04 Decembar, 2011, 18:14 Ocena: 0
Ignoriši

Lepo vreme mamilo u vožnju ali subota je prošla u porodičnim obavezama, te je nedelja ostala kao higijenski dan (pranje kola i sl) Nezadovoljan matiranim vizirom rešio sam da ga ispoliram.

ovako je izgledao pre poliranja







a ovako posle






i na kraju sam ga "častio" novim gumenim kederom






Sam postupak, prebrusio vodenom šmirglom 3M 2000 gradacije obe strane, G3 pastom prešao 2x obe strane i na kraju ispolirao kornjača zelenom pastom, Sve operacije poliranja radjene pneumatskom polirkom




Nije baš kao nov vizir ali je kudikamo bolji od predhodnog stanja

Major
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Ducati Monster 1200s
Red Beast

Lokacija: Beograd
Poruke: 15323
Kvalitet: +2038 (13%)
Zahvalnice: 123

Odgovor #11 - 05 Decembar, 2011, 10:10 Ocena: 0
Ignoriši

Odlican posao si uradio!

UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CRF250L '13
Honda CB1000RA '09

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43673
Kvalitet: +12065 (27%)
Zahvalnice: 1018

Odgovor #12 - 05 Decembar, 2011, 11:33 Ocena: 0

Ovaj keder lepo izgleda ali samo ti smanjuje preglednost tj vidiljivost..
Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #13 - 05 Decembar, 2011, 13:54 Ocena: 0
Ignoriši

ma ne smeta keder, ionako je vizir ispod vidnog polja, malo mi je lepsi od varijante bez kedera, uokviruje ga u struku Smiley

Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #14 - 04 Mart, 2012, 21:17 Ocena: 0
Ignoriši

Stavljene su LED sijalice u zadnja stop svetla, ali mi ni to nije bilo dovoljno. Malo mi je žao da preko dana trošim xenone pa sam smislio da Medu obogatim za još jedan detalj, LED "dnevna" svetla. Sad koliko će biti baš dnevna, s obzirom na kvalitet (kineske, s BP), no bar meni lepo deluje.S obzirom da sam prošle nedelje "ubio" 200km po gradu, danas mi se nije vozilo, već sam mu dao malo po izgledu i higijeni. Evo i slika

Inače, za ugradnju dnevnih dioda moralo je da se skine ceo prednji deo (vizir, maska, migavci, prednja maska, blatobran, farovi) te ako se još neko upusti nek planira bar 3-4 sata igrarije

UFF
***********
Administrator
Mega Moto Manijak
**********

Van mreže Van mreže
 Motor:
Honda CB600F Hornet '03
Yamaha FZ6 Fazer '04
Suzuki DL650V-Strom '05
Honda CBR600F4i '06
Yamaha MT-03 '07
KTM 690SM '08
Yamaha YZF-R1 '08
Honda CRF250L '13
Honda CB1000RA '09

Lokacija: Belgrade
Poruke: 43673
Kvalitet: +12065 (27%)
Zahvalnice: 1018

Odgovor #15 - 04 Mart, 2012, 21:25 Ocena: 0

super


ali led dnevna svetla imaju smisla za auto radi ustede
za motor je bezbednije da ti rade farovi
i to duga svetla
MILJAN
Iskusni bajker
******

Van mreže Van mreže
 Motor:
SUZUKI
SUPER TEŠKA DOŽIVOTNO.

Lokacija: ZEMLJA SELJAKA
Poruke: 5079
Kvalitet: +933 (18%)
Zahvalnice: 92

WWW
Odgovor #16 - 06 Mart, 2012, 08:54 Ocena: 0
Ignoriši

bravo

Cave ab homine unius libri
Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #17 - 11 Mart, 2012, 20:53 Ocena: 0
Ignoriši

Danas konačno opran i karburator. Za informaciju, glavna dizna 180, ler dizna, ako se dobro sećam 33 ili 34. Rezultati:

 -mislim da sam se konačno rešio muke sa jutarnjim startovanjem, sad pali na čvoku Smiley

 -mnogo bolji odziv i žustriji je, lakše ubrzava, videćemo kako će se odraziti na potrošnju

 -krajnja brzina 120km/h po satu (od semafora u Resniku do uspona prema motelu 1000 ruža)

 od servisa ostalo je da se prekontrolišu/prešteluju ventili, planirami sa toplijim vremenom i time da se pozabavim

 Sada preostaje, nadam se, dosta vožnje (mada sam se već izvozao ove dve nedelje - 400km) i igrarije sa stayling-om, eventualno i ugradnja alarma

Black Adder
Pozer
***

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kawasaki ZZR600E
Lokacija: Beograd
Poruke: 527
Kvalitet: +165 (31%)
Zahvalnice: 19

WWW
Odgovor #18 - 03 Maj, 2012, 08:03 Ocena: 0
Ignoriši

dodat i nosač za kofer. rad čika Sebe.  uzdravlje

Hohštapler
Hoštapler
Moto Manijak
*******

Van mreže Van mreže
 Motor:
Kymco people 250, VFR800fi
The force that guides the stars guides you to.

Lokacija: NS-ZR
Poruke: 13156
Kvalitet: +4607 (35%)
Zahvalnice: 325

Odgovor #19 - 25 Mart, 2016, 21:22 Ocena: 0
Ignoriši

Ajd da osvežim, uz xenone dobio je i led sijalice (bljuvačke) na prednjim svetlosnim grupama kao i zadnje za stop svetlo i poziciju. Cena je u skladu sa kvalitetom. Planirano je da se zamene i u zadnjim pokazivačima pravca, ali dok se ne reši pitanje otpora (nikako da odem u mikroprinc po otpornike) ne biva da se postave jer i sa nekim automatom za led sijalice pali sva četiri a i ne pokazuje, tj. ne pali indikator pravca na komandnoj tabli. Inače uvodjenjem led sijalica za stop i poziciju, konačno je proradio sat za temperaturu i nema pada napona, tj. ne "žmirkaju" svetla i ne pada jačina svetala na komandnoj tabli kad se stisnu kočnice. U planu prerada led sijalica za stop, ovo kako svetli je na granici uočljivosti po danu, što mi se iskreno ne dopada, ali je kompromis radi pravilnog napajanja. Slike slede za koji dan, tj, kad se setim da ponesem aparat  Inače sam našao da Meda "proizvodi" struju 85W, sa dve sijalice u prednjem faru H1S 2x35W i dve na stop svetlu i poziciji 21/5Wx2 nije ni čudo da bude pad napona kod upotrebe klasičnih sijalica, Odakle im takav proračun,  nemam pojma

 Ahh, da, i sijalice za tablicu treba ledilizovati, koji wat se i tu štrpne namigujem

Kralju! Smiley
Kolko sutra rešavam ovo.   palac gore

Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.
Stranice: [1] 2
Štampaj
Moto Manijaci  |  Motori  |  Skuteri  |  Tema: Malaguti Madison S250