Glavni meni

Poziranje na motorima

Započeo UFF, 18 Oktobar, 2010, 06:06

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

freepartyman

 Kod buse je u drugi plan gurnuta estetika i dizajn. Oblik i plastike su pravljene tako da ima sto manji otpor vazduha. I stvarno ni na jednom motoru nisam toliko dobijao na brzini od samog zaleganja na rezervoar. Po meni bolji od hiljadarke r-a,za svakodnevnu upotrebu. Za put udobna takodje.
I became a beast to rid myself the pain of being a man

Hattrick

Busa je jedini serijski motor koji je od drafta do zavrsenog proizvoda 100% razvijan u vazdusnom tunelu. Tako da taj oblik nije slucajnost. Posle sve je stvar ukusa i estetike, koja je najsubjektivnija kategorija koja postoji, ali generalno, entuzijasti vole taj motor zbog sasvim drugih stvari od: "jao sto je leeep". To vise vazi za tinejdzerke kad ugledaju ljubicasti Fiat 500L.  :)

eclipse4

mislim da ne postoji motor koji mi je ruzniji od njega.....odmah iza je bmw.....mada se kose ko je ruzniji....ebi ga o ukusima ne treba raspravljati :)

Gavrolini

Ruzniji od gsxf sigurno nije

UFF


dr32

 [rofl] Najbolji opis GSXF-a ikad.
4 wheels move the body, 2 whells move the soul... enjoy

Gavrolini

Jbt koliko dobri a gadni motori. Onaj ko je suzukiju crtao motore od 90. do 2004. godine treba da bude streljan. Ljudi naprvili nepoderive agregate ali ubedljivo najruznije motore deceniju ipo.

eclipse4

kawasaki prednjaci sa onu grbu na repu i stopom od traktora  [rofl]

Gavrolini

Aj nemoj zajebavati. Uporedi ninju 99 i srada. Kao dype i oko.

eclipse4


VR 46

По мени најдрканији мотор са краја деведесетих је убедљиво Kawasaki ZX7R  :drka:

Twist of wrist!

Gavrolini

Lepa je kawa ali od japanaca mislim da je R1 tu napravila revoluciju u svakom pogledu.  Sto se tice dizajna 916 ipak nesto neverivatno s obzirom na sta su tad japanci licili

freepartyman

Citat: VR 46 poslato 04 Jul, 2018, 00:19
По мени најдрканији мотор са краја деведесетих је убедљиво Kawasaki ZX7R  :drka:


Da upredimo...

I became a beast to rid myself the pain of being a man

VR 46

Ех сад,не рачунам на мотор који је апсолутно дан данас један од најлепших (Мислим на Дукати). Мислио сам на ту бруталност коју има zx7r,од усисника.преко јебеног пројектора у фару и тако....
Twist of wrist!

Hohštapler

I zx6r 1998 model... kakva linija, forma, bez vremenska!
20 godina star dizajn, neverovatan.


Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Hattrick

Moje dve ikone '90-ih, bez ulaska u tehnicke karakteristike, sto se striktno dizajna tice 1991 ZXR 750 Model J i 1998 Yamaha R1.






Zabari, kao i uvek, posebna dizajn kategorija, bez konkurencije ikada.

milomir22

Citat: Gavrolini poslato 03 Jul, 2018, 16:21
Jbt koliko dobri a gadni motori. Onaj ko je suzukiju crtao motore od 90. do 2004. godine treba da bude streljan. Ljudi naprvili nepoderive agregate ali ubedljivo najruznije motore deceniju ipo.


Sradu je rep izuzetno ruzan, prednji deo je slican sa ostalim r motorima tog godista. Pravio je suzuki i lepe motore, bandit s od 2000+ je prelep, stari n je od '96 lep, sv n je lep. Bilo je i lepih kruzera, marauder npr. Ovo sa maskama im i nije bas islo od ruke.
"If you seek authenticity for authenticity's sake, you are no longer authentic."

-Jean Paul Sartr

Gavrolini

Po meni marauder nije ni prici hondi shadow. Bandit je skroz ok ali nista drugaciji od ostalih motora tog tipa. Sv ...ne znam sta bih rekao

gane

ZXR 750 u svoje vreme neprejebiv sa onim crevima...

Biker-Boy

Meni je ZXR i dan danas brutalan, generalno 90-ih i pocetkom 2000-tih su dizajnirani najlepsi motori.
I feel the need..... the need for speed !!!