Glavni meni

Suzuki RM125

Započeo Bori¹a, 17 Septembar, 2011, 22:17

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Bori¹a

Znate, ja sam veoma znatizeljno dete. Sad me zanima RM. Svidja mi se najvise od svih full crosseva pa da se raspitam, nije na odmet, zar ne?
Koliko trosi, koliko godisnje ode na odrzavanje, jel moze da se potera do prodavnice, ili samo po stazi?
I tako te neke cinjenice i realnosti :)

farbach

Imao sam KX a to je isto sto se tice odrzavanja. Trosi 8 litara. Ako ti nije zao guma moze da se tera po gradu.  Za odrazavanje sam davao 400 e po godini. Bez goriva i ulja. Gume, plocice, lanci lancanici, lezajevi...3 klipa za tri godine i jedna radilica. Menjac dva puta...Kod nas postoji jedan varvarski odnos prema motorima i apsolutno sam siguran da niko ne rastavi i podmaze lezaje u vratu i dole u ogibljenju dok se ne raspadnu. Zbog takvog stava na prosecnom kros motoru moras da zamenis sve sto se okrece ako hoces da bude dobar. Osim novca, jede i vreme, zahteva stalnu paznju i negu.

UFF

Eto ja mislim da si sad odustao od te kupovine i da mozemo da zakljucamo temu  [rofl]

Bori¹a

A na koliko radnih sati se menja klip, i kad dodje do toga, sta se menja?
Neki kazu na 60-70 radnih sati, sta je to, ja bih to sabio za mesec dana :D
I jel nece da bude problema ako se potera po asfaltu (ali je prasnjav :D :D ) tipa pregrevanje, zakivanje itd...?

A ti, ko kaze da sam i bio zainteresovan za kupovinu? Shvatas li ti da ja nemam bre para, a ako bih imao proterao bih jednom kroz selo da se vidi da imam i uterao u sobu i hvalio se da imam RMa :)

UFF

Aha ti neces da kupis, samo si znatizeljan?

Pa lepo je to

Evo farbach ima viska vremena on ce sad sve da ti objasni na tenane :D

Bori¹a

Pa kupio bih kad bih znao da ce da mi sluzi sa generalnom pred sezonu, i da ce da sljaka celu godinu, eto tad bih kupio...

Da znam da cu da puknem 300e godisnje, i da cu celu godinu da teram...E tad bih se potrudio da nabavim :)

ЯЭВОЛУТИОН

Ma ta prica o radnim satima se odnosi na takmicarske uslove, ti ces tako da vozis nikada. Dakle, ko ga samo povremeno cima na zadnji , a to nije tesko, i sluzi za normalnu off voznju moze da traje....klip se na vreme menja da ne bi vrisnuo cilindar , praviti malo jacu mesavinu, koja doduse obara performanse, ali prodizava vek motora......imao i 125 i 250...zamiljive igracke...nego sada kad padnem sporije zarasta i vise boli pa izbegavam....
samo na dva dana u godini nemas uticaj...na juce i na sutra...probaj danas   064 117 36 11

Bori¹a

Pa ja bih vozio mozda 2-3-4 sata dnevno, ono "rekreativno" uzbrdo, nizbrdo, ne na stazu, ali kad Bane kaze da ne vozi 100% njegovog RMa ja necu voziti ni 10% :D :D
Meni je jos veci problem, hocu li moci do prodavnice, ili po "glavnjaku" a da mi ne zakuje ako se vozi brze ili na otvorenom...?

nemanja

lepo je to motorce mada ja mislim da je to za stazu jer svaka voznja van nje je neiskoriscavanje tog motora,ako hoces da se vozikas po brdu i do prodavnice uzmi neku endurkicu sa svetlom i signalizacijom da ne mucis sebe a ni motor

farbach

Kros trpi svako maltretiranje osim punog gasa na asfaltu. Gas mora da se pusta i dodaje, jer na asfaltu sa tim prenosom nema dovoljno opterecenja.

pit



          Moj drug Maki farbar iz Nis dao drugaru RM 125 da ga malo proba i ovaj ga zapalio po autoputu iz sve snage i naravno vratio se pesice a motor sjebo nesto .

Bori¹a

A koliko li RM moze da ide? Na asfaltu? I jel nece da pravi problem kad bi se vozio 50-60% na asfaltu?

@pit
Pa realno, nije to motor za autoput, a za to vracanje peske, i meni je roknula radilica na agility-ju, pa sam se i ja vratio peske :D

pit

Citat: Borisa Motorisa poslato 18 Septembar, 2011, 10:41
A koliko li RM moze da ide? Na asfaltu? I jel nece da pravi problem kad bi se vozio 50-60% na asfaltu?

@pit
Pa realno, nije to motor za autoput, a za to vracanje peske, i meni je roknula radilica na agility-ju, pa sam se i ja vratio peske :D

   Pa ti si pitao kako bi se vozio na otvorenom.E pa to bi bilop veom smesno za gledati jer bi iz cista mira morao stalno da saltujes ,kocis ,ubrzavas ,dizes obrtaje .,spustas .Moz da zamislis kao bi nekome sa strane izgledalo kad gleda.

farbach

Na punom gasu crkne, a na pola gasa ima skoro isto toliko obrtaja i samo pola goriva, a ulje za podmazivanje je u istom tom gorivu.
Kros motor na asfaltu mozes ubiti na dva nacina, na pola gasa ili na pun gas.

Bori¹a

Pa ne mislim na otvorenom da teram 50-100km, nego 10km maximalno, do stanice autobuske, i ka tamo ima makadam, tj. sporedni put...
A koliko bi mogao da bude period od generalne do generalne, ako se vozi u proseku sat, sat i po dnevno?


markodjurovic

Stavis mu manji zadnji lancanik i neke "asfalt lepljive" gume pa ce mozda i prezivi.

E sad zavisi sta planiras pod asfalt. Ako planiras da ides Cacak Kraljevo, e to ce ga saranjivati. Ako planiras 3 minuta do prodavnice i nazad to moze. Ali tada imas ga prvo zagrevas 5 minuta da bi se vozio 3. I kao sto ti farbach rece stalno moras ga drukas po gasu nikad konstantno.

Period do generalne zavisi od mnogo faktora nije tu samo klip da se menja

I kako bre sve naopako nadjes :P, kros za po asfaltu, ide to al ako imas punooooo paraaaaaa i nije ti zao da stoji kod majstora. Sta je sledece CBR-ka za po sumi? :P ;)
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

Bori¹a

Ma nisam ni mislio Cacak - Kraljevo
A i nisam mislio 100% asfalt, nego ako treba da odem do stanice do koje ima makadam sporedni put nekih 10ak km tuda da opalim, ili do prodavnice asfaltom nekih 3-4km
Zato pitam :D
Ako se vozi nekih sat dnevno, po makadamu, blatu, sumi itd koliko bi trajala masina?

markodjurovic

Ako je blato duboko tako da ne mozes ga zaletis trajace ti 20 minuta, ako je pak blato takvo da mozes ga zaletis e onda ce trajati.

Neki kolski put (ili poljski kako se gde zove) je za njega idealno. Namerno izbegavam rec makadam jer znaci mnogo toga. U sustini je vazno da gume "kramponke" rade svoje tj da imaju sta da hvataju. 3-4 km po asfaltu po voznji ne bi trebao nikakav problem da mu bude ako ga vozis kako treba.

E sad ja ti kazem trajace to bar 60-70 sati i ti ga uzmes i on krcne posle 10 sati sta cemo onda. Ja ispado budala ti puko kintu a nemas vozni motor. Zavisi lezajevi u kakvom su stanju, uvek moze i neki semering da vrisne i onda opet moras otvaras celu masinu. Ne mora samo klip/cilindar bude

Znaci ti motori , ne samo RM, mogu zveknu kad god. Zbog toga niko zivi i ne daje garancije na njih. Stalnom kontrolom, pravilnom voznjom, dobrim delovima i potrosnim materijalom zvekete odlazes, ali ce neminovno nekad doci.

Ono sto ce RM pruziti svakako jeste vise nego klasican motor, ali i ono sto ce RM uzeti je svakako vise nego klasican motor :), nemoj ko ja da to ucis na tezi i skuplji nacin. Znaci ako hoces RMa zaboravi na pitanja kolko ce trajati , kolko trosi i slicno. Uzmes ga volis ga i lecis ga po potrebi. To ti ko dete, niko ti ne moze kaze kolko ce puta bolesno bude godisnje, pre nego se dete i rodi, mozes vadis neki prosek, ali na kraju to ipak zavisi od deteta i okoline u kojoj zivi (nije bas najsrecnije poredjenje deteta sa motorom :), nek bude pas na primer )
Grand Duke of Shumadija and Western Pomoravlje

Gavrolini

Ne znam ko je ludji! On, sto pita za nesto sto nikad nece kupit,i niti zna sta hoce ili SVI VI koji mu odgovarate a takodje znate da je beskorisno.

Bori¹a

Pa nije beskorisno, bar znam sto ga necu kupiti :D
I da, tema moze da se zakljuca, jer je mnogo skupo zadovoljstvo ali WR125R nece nikad da mi pruzi zadovoljstvo kao RM :(