Glavni meni

ZZR 1400 - 2012.

Započeo ninja66, 16 Septembar, 2011, 22:05

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Mik

Citat: joka poslato 07 Januar, 2014, 21:12
Citat: jocale poslato 07 Januar, 2014, 15:51
jos sam mlad za ovaj motor, ali se nadam, ako bog da zdravlja i srece, da cu posedovati ovaj model...uvek kada vidim nekog na ovom motoru pomislim kakva je to legenda i kada vozi bas taj model... sport touring model... i za put i za besnu voznju... mislim da je za mene tezak za voznju, jer je dosta tezi od R modela, a ja sam navikao na lakse i okretnije motore... ali opet kazem... jednog dana :)
Motor, sam po sebi, ima 250 kila. Te¹ko ga izgurati iz gara¾e, ili sa parkinga, zato nije ni pogodan za gradsku vo¾nju. Sama gradska sredina i nije njegovo stani¹te, greje se na manjim brzinama, naravno u vrelini leta. Kad krene¹, vozi¹ ga sa lakoæom, kao i ostale motore, kao biciko. Sad kad sam pre¹ao do sada, oko 8000 km, vidim da mi je "velik" puno konja i puno kubika, al ona druga strana, u toku vo¾nje, bilo je potrebe za intervenciju ergelle, I kubika¾e. Sama vo¾nja je komotnija kad zna¹, da vozi¹ turistièki, I kad doðe ono nedaj bo¾e, ne vraæa¹ u ni¾i prenos, veæ samo le¾erno doda¹ gas, i izvlaèi te iz svinjarije. Naravno nije mu potrebno dosipavanje teène komresije, jer ima je u izobilju!   [thumb_up]    [cheers]

Pa u sustini sve to radi i njegov cbr1000r '08.

Nego druga stvar! Prakticna! Nesto taj motor ima stvarno cudan ram. Kao da su zadali nekom da napravi savrsenstvo od rama, pa onda to busili i kasapili kako im zatreba, npr filter za vazduh se ubacuje bocno kroz prosekotinu na ramu itd. Kol'ko sam ja sagledo sa slicica neta, tesko da mogu svecice da se zamene bez skidanja motora (agregata), ne znam. Lici na motor koji trazi malo vise slobodnog vremena da se odrade te osnovne stvari oko higijene, a za koje se ne obracamo serviserima.

(Da sam penzioner, da imam para i slobodnog vremena, da imam odnegovane turisticke manire .... to bi mi bila omiljena igracka!)

joka


Pa u sustini sve to radi i njegov cbr1000r '08.

Nego druga stvar! Prakticna! Nesto taj motor ima stvarno cudan ram. Kao da su zadali nekom da napravi savrsenstvo od rama, pa onda to busili i kasapili kako im zatreba, npr filter za vazduh se ubacuje bocno kroz prosekotinu na ramu itd. Kol'ko sam ja sagledo sa slicica neta, tesko da mogu svecice da se zamene bez skidanja motora (agregata), ne znam. Lici na motor koji trazi malo vise slobodnog vremena da se odrade te osnovne stvari oko higijene, a za koje se ne obracamo serviserima.

(Da sam penzioner, da imam para i slobodnog vremena, da imam odnegovane turisticke manire .... to bi mi bila omiljena igracka!)

[/quote]
            Nisam pisao, da je presudno za kupovinu ovog modela motora, bio polo¾aj sedenja suvozaèa, u mom sluèaju suvozaèice, tojest supruge, koja veæ bije bitku sa bolovima u kukovima, a ne ¾eli se odreæi putovanja na motoru. Da ne spominjem modele i vrste motora, koje smo probali voziti , nebili prona¹li motor za sebe. Mogu reæi, da je supruga rekla DA, za ovu Kawanð¾u, moje je bilo samo da kupim, i vozim, i naravno da se odu¹evljavam. Èak i sad, kad god ponovno sedam na motor, uvek me ne¹to novo izbaci u nebesa. ©to se tièe rama motora, stvarno, kao da ga NASA projektovala, izgleda komplikovano i zaguljeno. Za skidanje sveæica, mora se jedino skinuti hladnjak. Ram koliko jako izgledao, iznenaðujuæe, koliko je krhak. poznato je da obrnute vile kod motora, trpe znatno jaèi udarac, pre krivljenja, ali zato trpi sam ram. Videli ste verovatno oglas na¹eg èlana, koji je prodavao svog razlupanog tamno plavog ZZR-1400, njegove vilju¹ke skoro nisu ni pokrivljene, a ram je pukao na ¹est mesta. Sve se to dogodilo na brzini oko sto kilometara, zena ispred njega, na auto putu, vr¹ila polukru¾no okretanje. Koliko sam èuo od Bobana, kad sam mu nosio sedi¹te na prepravku, motor je prodat, mislim, za 1600 eura, a deèko je od naplate osiguranja, kupio Hajabusu 09-to god. Verovatno je zato taj ram tako i kostruisan, da prilikom udesa, absorbuje ¹to vise sile udara. 

Mik

Citat: joka poslato 09 Januar, 2014, 16:29

Verovatno je zato taj ram tako i kostruisan, da prilikom udesa, absorbuje ¹to vise sile udara. 
[/quote]

Ispravka! Karoserija automobila se radi kao nesto sto treba da "proguta" energiju udara i ublazi usporenje. Za ram motora to nije tako, nema smisla. (Ja pretpostavljam (i nadam se) da ih dimenzionisu tako da vozac ima osecaj (povratnu informaciju, tzv, "feed back") sta radi prednji tocak - ali ovo ima vise smisla za R nego za GT motor)

Ram ima formu kao da ga je, sto kazes, projektovala NASA, a i Kawa ima proizvodnju aviona i kosmickih letilica, sto sa motorciklima nema nikakve veze. Dakle kao da ga jeste dizajnirao neko iz avio-odelenja (kome uopste nisu pomenuli da ce tu da zatreba neko osnovno odrzavanje higijene motorcikla), ali bez rupa. A onda "jeftina radna snaga" odradila rupe gde im trebalo za ovo-ono. Ako si gledao slike na netu, pa to bas obavezno puca na mestu gde se ubacuje filter, s tim sto to puca pri udaru a ne prilikom bilo kakve voznje.

Kawa bi trebalo (a drago bi mi bilo da ovo prokomentarise neko ko stvarno ozbiljno vozi Kawasaki) da ima odlicne ramove. Svojevremeno (a bas davno bilo, u vreme dok je Kork Balington (e jebiga, ako sam tacno napisao) razbijao sa Kawama u klasama 250 i 350) napravi Kawa KR500 za tadasnji GP. To je tada imalo najsavrseniji ram u GP-u, osim toga i mogucnost skidanja menjaca bez skiganja motora. Tada im je (navodno) falilo samo snage iz motora (to je po onome sto sam procitao, medjutim po svemu sto sam citao o Kawi snaga mu ne fali), tek Kawasaki odustaje od GP-a. (Uopste je ta prica o Kawi u GP-u cudna, kao da ne zele da posignu nista !?)

Al' skidanje hladnjaka za zamenu svecica ...

Hohštapler

Citat: Mik poslato 10 Januar, 2014, 00:28

Al' skidanje hladnjaka za zamenu svecica ...


...i NSR125R... ;)
Motoklasik: Sta da joj objasnjavam, kad ne razume. Ona to broji na komade.

Darko

Nisu to svecice koje se menjaju na 20000 km , nego platinum , njihova zamena ide na 100.000 km

joka

 [thumb_up] Treba hladnjak ponekad i skinuti, radi provere, mo¾da je bu¹an!  ;)   Iridijum sveæice imam na svojoj, interval zamene je 25000 km, pa i ako svake treæe, èetvrte godine rasklapam oklope I skidam hladnjak, svakako trebam menjati i antifriz, i malo higiene, nije na odmet, po¹to smo uglavnom, svi "svoj" majstor.   [cheers]

Darko


Mik

Citat: joka poslato 11 Januar, 2014, 10:14
[thumb_up] Treba hladnjak ponekad i skinuti, radi provere, mo¾da je bu¹an!  ;)   Iridijum sveæice imam na svojoj, interval zamene je 25000 km, pa i ako svake treæe, èetvrte godine rasklapam oklope I skidam hladnjak, svakako trebam menjati i antifriz, i malo higiene, nije na odmet, po¹to smo uglavnom, svi "svoj" majstor.   [cheers]

Stavljam glavu na panj ako nisi negde iz Vojvodine!
:)

joka

 [thumb_up]  Nemoj na panj, bolje nekoj Sosi mednoge, ili na grudi!   ;)   ®ivim u vojvodini, blizu zrenjanina. Nadam se da to nije problem, jer tek da èuje¹, kako prièaju melenèovani, ili ba¹aidci!  [rofl]

Mik

Citat: joka poslato 12 Januar, 2014, 09:39
[thumb_up]  Nemoj na panj, bolje nekoj Sosi mednoge, ili na grudi!   ;)   ®ivim u vojvodini, blizu zrenjanina. Nadam se da to nije problem, jer tek da èuje¹, kako prièaju melenèovani, ili ba¹aidci!  [rofl]

[rofl]  E, kako sam znao, e sto prepoznam Lalu, ma odma  [rofl]! Vi bi ste bre samo nesto rasklapali, majstorisali  [rofl]!
Nego neka taj motor, neka radi to, vozis malo umerenije i 50000 samo brises prasinu ili peres ako se isprlja i to sto redje (gvozdje ne voli vodu, al' kad peres uradi ga detaljno, mislim kad se vec kvasi.). (E da, menja se ulje i filteri. To treba.)

Pozdrav iz Panceva  :)! Al', da znas, ja sam ipak 50% valjevska lenstina ! (I mislim da nekako bas zbog toga kod mene sve te stvari besprekorno rade  :)!)

(A ovo za Sosu cu da te poslusam  :) [thumb_up]!)

joka


nash

Citat: joka poslato 12 Januar, 2014, 09:39
[thumb_up]  Nemoj na panj, bolje nekoj Sosi mednoge, ili na grudi!   ;)   ®ivim u vojvodini, blizu zrenjanina. Nadam se da to nije problem, jer tek da èuje¹, kako prièaju melenèovani, ili ba¹aidci!  [rofl]
za ovo boldovano ide  [rofl] [rofl] [rofl] [rofl]

joka, da nisi ti mozda iz Torde?  ;D

joka

Jesam, kom¹ija!  ;)     [cheers]    Æerku verovatno poznaje¹, èesto su se vozili za ba¹aid, u piceriju. Vozila pre zlatno ¾utog Horneta, posle crvenu Apriliju falko 1000. Ja sam pre, vozio plavog v-max-a. Pozdrav!

nash

mozda sam te i video par puta, ako si dolazio v-max-om na sladoled kod Dragana... a tvoja cerka cesto dolazi sa grupom bajkera kod mene u kafic  [thumb_up]

p.s. nekako mi je hornet bio lepsi od aprilije  ;D

p.s.2. navrati i ti nekad na  [cheers]

joka

 [stop] Ja ne smem da li¾em, mislim sladoled, vrlo jako sam sladak, u vidu dijabetièara. Viðam po lepom vremenu, ispred kafiæa motore, verovatno je i tvoj tu u grupi.  [cheers]

joka

  Doneo danas od Ivana  dodatak viziru, i sedi¹te od Bobana, vrlo sam zadovoljan   [yahoo] , treba samo da naðem moped, da montiram sve po redu.   [thumb_up]




UFF


DebeliZmaj

joka: o jednog sladoleda nece nishta ti bude ... ako ti bash frka to koju jedinicu vishe dash ...
ali .. problem je sto je frka stati na jednom ...
Sloboda je pravo da se
ljudima kaze ono sto oni
ne zele da cuju.

George Orwell

joka

 Upravo to, kada, i kako stati! Ka¾e lekar, stani kad je najslaðe! Ali doktore, meni je uvek slatko!  [rofl] [rofl]  To je kao ono, vadi pre nego ¹to prska, ali kako vaditi, kad je najlep¹e?  [panic] [panic]   [cheers]

BOKYBOY

Citat: joka poslato 19 Januar, 2014, 21:30
  Doneo danas od Ivana  dodatak viziru, i sedi¹te od Bobana, vrlo sam zadovoljan   [yahoo] , treba samo da naðem moped, da montiram sve po redu.   [thumb_up]





...ako nije tajna,koliko te izaslo i jedno i drugo...oba mi trebaju... [neampojma]